deze is beterquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook dit shirt in de kast liggen in het zwart. Van mijn secret santa via reddit gekregen afgelopen kerst.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren.
Remme de fierljepper?quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Hoe staan jullie tegenover Remme?
Ik ben zelf meer geneigd wat centen in Valid te stoppen.
https://valid.global/
Ik lees al snel een zin die me wantrouwend maakt: 'state-of-the-art encryption'. Mjah, misschien ben ik te paranoia, maar klinkt als een verkooppraatje zonder goede onderbouwing.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Hoe staan jullie tegenover Remme?
Ik ben zelf meer geneigd wat centen in Valid te stoppen.
https://valid.global/
Ja ik het hetzelfde hoor. Als je de website van vergelijkbare projecten bekijkt zie je dat het ook vaak hetzelfde soort webdesign gebruikt is, zelfde soort afbeeldingen etc.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik lees al snel een zin die me wantrouwend maakt: 'state-of-the-art encryption'. Mjah, misschien ben ik te paranoia, maar klinkt als een verkooppraatje zonder goede onderbouwing.
Mjah, ik mag toch graag lezen dat de verkoper goed heeft gepraat met de techneut. Dat lees ik bij deze totaal niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 02:13 schreef Het_Peenvarken het volgende:
maar goed ik heb dat bij nagenoeg alle ICO's en presales.
Oh, maar zelfs als het geen scam is, ik wil ergens kunnen inschatten of het een succes gaat worden of niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 02:14 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Pre-IPO Offerings—These Scammers Are Not Your Friends
aldus de grootste scammer ooit
Dat ja, nu hoor je telegraaf etc niet. Het voeren van de mensen die niet in btc of andere coins zijn gestapt. Ik hoor ze al trots en tevreden zeggen: zie je wel?quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als we de 10k weer halen, komt dit dan ook op het nieuws? Of is het alleen nieuwswaardig als de btc crasht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |