Dat "crypto millionaire" tshirtquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:34 schreef Typisch het volgende:
http://telegra.ph/Week-9-(...)-arm-and-a-leg-02-14
UNIVERSAAA JAAA
quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maak het twitteraccount @sasha35626 aan en post:
Hi everybody! Because March will be Waves month, I'm donating 1 million WAVES to the Waves community! First 250 transactions with 10 WAVES sent to the address below will receive 100 WAVES in the address the 2 WAVES came from.
3PEPHZfj9VoDbPBNXZrvRNxKU35GQe6Q3Y7
The promotion will last 24 hours! Hurry!
Ik snap de kritiek ook, maar ik heb nog steeds goede hoop. Waves is al lang niet meer mijn grootste altbag, maar heb er nog wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:38 schreef BadVlad het volgende:
Ik snap je kritiek kthxbye.
Natasha is ook weg bij Waves.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is bijzonder treurig. Lelijke designs ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat "crypto millionaire" tshirt
Ik heb ook zeker nog vertrouwen. Ik weet ook zeker als ik nu uit Waves stap het meteen moon gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek ook, maar ik heb nog steeds goede hoop. Waves is al lang niet meer mijn grootste altbag, maar heb er nog wel vertrouwen in.
Rip Natasha
ADA en XRP worden mijn toppers 💪quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:14 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoop komende nacht door de 10k. VEN gaat ook lekker. ADA blijft ook een dark horse, kan wel is gaan knallen komende 48 uur
Wees niet bang. Waves gaat nooit moonquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:40 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker nog vertrouwen. Ik weet ook zeker als ik nu uit Waves stap het meteen moon gaat.
Zeker. Wie gaat daar nou mee rondlopen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is bijzonder treurig. Lelijke designs ook.
Ik vind subtiele shirts of kleding van zaken die je tof vindt nog best leuk. Maar de meeste dingen zijn zo moeilijk lelijk, van band shirts, tot 'casual' Feyenoord kleding tot aan game shirts. Bijna alles is zo ongelofelijk kut qua design.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zeker. Wie gaat daar nou mee rondlopen.
True, ik koop van Feyenoord eigenlijk alleen bijna elk jaar een nieuw thuisshirt. Bij die casuals lijkt het alsof ze een populair gratis font pakken en een willekeurige tekst eringooien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind subtiele shirts of kleding van zaken die je tof vindt nog best leuk. Maar de meeste dingen zijn zo moeilijk lelijk, van band shirts, tot 'casual' Feyenoord kleding tot aan game shirts. Bijna alles is zo ongelofelijk kut qua design.
Heb van Wavesnode een nieuwe Wavesshirtje gekregen met het nieuwe logo, die is ook best okay. Gewoon zwart, chille fit en dan het nieuwe logo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
True, ik koop van Feyenoord eigenlijk alleen bijna elk jaar een nieuw thuisshirt. Bij die casuals lijkt het alsof ze een populair gratis font pakken en een willekeurige tekst eringooien.
Pics.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb van Wavesnode een nieuwe Wavesshirtje gekregen met het nieuwe logo, die is ook best okay. Gewoon zwart, chille fit en dan het nieuwe logo.
Niet dat ik hem ooit aan doe, maar mijn vriendin slaapt er wel eens in.
Hmm. Lijkt mij niet veilig om die te dragen op straat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook dit shirt in de kast liggen in het zwart. Van mijn secret santa via reddit gekregen afgelopen kerst.
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Werkend product, samenwerkingen, marketing, market makers.
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt..quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:
[..]
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?
Nog wel ja.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt..
Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:
[..]
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.
Als er al 5 goede patatkramen in de straat staan, ga jij er dan nog eentje naast openen?
not sure if trollinquote:Op donderdag 15 februari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt..
Nee hoor. Ze bakken al patat en tracken die via de blockchain, en zijn in gesprekken met de beste aardappelboeren en frituursnacks van de wereldquote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren.
maar is er al een politicus gespot met een VEN petje op?!quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze bakken al patat en tracken die via de blockchain, en zijn in gesprekken met de beste aardappelboeren en frituursnacks van de wereld[ afbeelding ]
Ik niet, maar zeker weten dat genoeg partijen nu toekijken en pas toe happen als er een hoop ontwikkelingsgeld verspilt is en dan zelf pas met een goed werkend product gaan komen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.
Als er al 5 goede patatkramen in de straat staan, ga jij er dan nog eentje naast openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |