Die doet het lekker. Weet je hoe volwassen ik nu ben.quote:
Let maar op vriend.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Shitcoin, max 8 dollar waard
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaarquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een munt moet altijd maar stijgen ???
Antshares kabbelde volgens mij ook maaaanden zonder enig teken van leven en na de rebrand ging het even x 10 en het staat nu nog veel hoger.
en dat is met heel veel muntjes zo gegaan.
Er zit in een aantal munten heel veel potentie maar daar moet je even geduld en vertrouwens voor hebben.
jouw postings hier getuigen nou niet van heel veel inzicht en kennis eerlijk gezegd
je mist wel meer inzicht getuige je postings gisterquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaar
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wedje leggen voor 100 VEN vriend ?
Dan ben jij allang van Fok verdwenen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.
Wat jij?
12+quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.
Wat jij?
Je mist wel meer inzicht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaar
Haha dat dachten ze ook bij mij, en zie hier lulloquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben jij allang van Fok verdwenen.
Wtf doe je hier nog !quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Haha dat dachten ze ook bij mij, en zie hier lullo
https://data.bitcoinity.org/markets/books/USDquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:33 schreef dimmak het volgende:
Weet er iemand een site waar de de support en resistance op kan zien van Bitcoin? Had laatst zelf zo'n site, maar ben hem alweer kwijt.
Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je mist wel meer inzicht getuige je postings gister
wat fijn dat jullie er zijn !!!quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.
Racist.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.
sooowwwww.....noem je dat al agressief ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.
Als je het daar niet mee eens bent, leg dan is uit waarom VEN moon gaat. Meeste komen niet verder dan rebrand, event en partnerships.
Ik kijk puur naar get blockchain segment waar VEN zich op richt. En nee, zie daar geen coin van tientallen dollars in. Vergeet ook niet dat de Ciniese gov een flinke vinger in de pap zal hebben.
Kom je ook uit Woensel?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Negers kunnen niet racist zijn
Bij mij ook. En al 17 jaar schoon aan de chest!quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
WTC?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.
Als je het daar niet mee eens bent, leg dan is uit waarom VEN moon gaat. Meeste komen niet verder dan rebrand, event en partnerships.
Ik kijk puur naar get blockchain segment waar VEN zich op richt. En nee, zie daar geen coin van tientallen dollars in. Vergeet ook niet dat de Ciniese gov een flinke vinger in de pap zal hebben.
Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je mist wel meer inzicht.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij mij ook. En al 17 jaar schoon aan de chest!²
Bohhh, lekker winkelen en dineren op de Kruisstraat, genot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woensel West represent. Crypto is de nieuwe wietplantage.
Volgens mij draait hij een node. Dus genoeg.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijn
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Bohhh, lekker winkelen en dineren op de Kruisstraat, genot.
ja is goed....quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:51 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk dat jullie beter allemaal jullie VEN naar mij kunnen sturen...
Haha zegt die dat? Heb er zelf 500 gekocht op 2 usd. Dus heb alle reden tot klagen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Volgens mij draait hij een node. Dus genoeg.
zucht.....quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:52 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha zegt die dat? Heb er zelf 500 gekocht op 2 usd. Dus heb alle reden tot klagen.
en geen hersenenquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik zou ook balen als ik geen schouders had.
Dat lijkt me inderdaad ook geen pretje. Maar zolang ik maar een chest heb om die vochtige dukaten op te draperen zou het geen probleem moeten zijn.quote:
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
VEN weer terug naar 5 usd. Had je het al gezien?
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.
Remind me Q3....over die 12 dollar
Maar stjigen ze wel als ik niet kijk?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.
Een dagje te laat maar zelfs mijn 'gut feeling' kan natuurlijk niet tot op de seconde af alles goed hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |