En Bergsma zat niet in dezelfde lotingsgroep als Kramer.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Prima loting voor Kramer, tegen Bergsma had hij sowieso niet kunnen loten omdat landgenoten niet tegen elkaar mogen rijden...
Kan ie zich mooi op Bloemen en Bergsma richten
De vorm van Sven lijkt me dit keer wel iets beter dan toen, hij straalt weer dat ouderwetse onoverwinnelijke uit, dat had hij in Sochi toch echt niet...quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:27 schreef MiLalaa het volgende:
is iedereen vergeten dat Kramer 4 jaar terug ook gunstig ná z'n concurrent Bergsma lootte, maar het toch niet haalde?
Ik vind de loting nog weinig zeggen. Maar ik hoop natuurlijk wel dat ie het haalt. Dat worden heeeele zenuwachtige minuten![]()
Heeft Beckert trouwens zo'n goed voorseizoen gereden dat we die nu steeds zien tegen Kramer?
Dat was in 2014 ookquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:17 schreef Pino112 het volgende:
Kramer gaat winnen, die weet nu wat ie moet rijden.
Na rit 3quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:31 schreef MiLalaa het volgende:
zou er na 2 of na 3 ritten gedweild worden?
dit ivm planning vrije middag
zo matig hebben die niet gereden dit seizoen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:33 schreef Remzz het volgende:
Jammer van die matige Italianen, had liever Pedersen en Michael ook op de 10 gezien.
Nee maar dit toernooi bakken ze er niet zo heel veel van. En ze zijn met hun hoofd al bij de ploegenachtervolging.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zo matig hebben die niet gereden dit seizoen.
Tumolero reed een prima 5k. Ghiotto heeft z'n vorm van het begin van het seizoen (nog) niet inderdaad, anders had Bergsma de beste loting.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar dit toernooi bakken ze er niet zo heel veel van. En ze zijn met hun hoofd al bij de ploegenachtervolging.
Natuurlijk niet. Wel incompleet.quote:Op woensdag 14 februari 2018 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Kramer zijn carrière is mislukt zonder OS goud op 10km
Dat lijkt me een betere verwoording jaquote:Op woensdag 14 februari 2018 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wel incompleet.
Mee eensquote:Op woensdag 14 februari 2018 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wel incompleet.
Ik ga ervan uit dat Bloemen en Bergsma allebei wel onder de 12:45 gaan hoor. Maar Kramer heeft al aangetoond dat ie hier onder de 12:40 kan rijden, dus hij lijkt me alsnog favoriet.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:04 schreef pietkanarie het volgende:
Ik zou erg verbaasd zijn als Kramer dit niet wint. Hij weet wat hij moet rijden en is volgens mij fit en in vorm genoeg om dat 'gewoon' te doen.
Op de 5 kilometer had hij geen heel groot overwicht maar wist ook precies wat hij moest rijden en zal geen onnodige energie verspeeld hebben.
Ik gun hem de 10 km overwinning zeker (hij werkt er zo hard voor en in tegenstelling tot veel anderen volgens mij lijkt Kramer me ook echt wel sympathiek), maar hoop wel dat ook Bergsma en Bloemen het goed doen, zodat hij wel het uiterste van zichzelf moet vragen. Als Bergsma en Bloemen matige tijden neerzetten en Kramer dus relatief makkelijk de titel ophaalt, heeft dat toch wat minder glans vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Na tulpen en xtc is Nederland ook een groot exporteur van schaatsers.quote:Op woensdag 14 februari 2018 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ted Jan Bloemen is een landverrader
Toch was in Sochi z'n voorsprong op de 5 km veel groter dan nu (al stortte Bergsma toen volledig in, dus zegt het misschien niet alles).quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vorm van Sven lijkt me dit keer wel iets beter dan toen, hij straalt weer dat ouderwetse onoverwinnelijke uit, dat had hij in Sochi toch echt niet...
Dan zijn o.a Veldkamp en Bergsma (die ooit via Kazachstan naar de OS wilde) het ookquote:Op woensdag 14 februari 2018 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan zijn o.a Veldkamp en Bergsma (die ooit via Kazachstan naar de OS wilde) het ook
quote:Op woensdag 14 februari 2018 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk Kramer 1, Bloemen 2, Tumolero 3
Op het ijs of op Naomi?quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
KRAMER
BLOEMEN
BERGSMA
SVEN gaat ongekend hard schroeien
Dan is het maar goed dat hij als laatste gaat. Hoeven ze het ijs tenminste niet te repareren.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
KRAMER
BLOEMEN
BERGSMA
SVEN gaat ongekend hard schroeien
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben #viesmad als Kramer morgen niet wint.
#meto, er heeft nog niet niemand uit de laatste rit gewonnen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben #viesmad als Kramer morgen niet wint.
TJ FLOWERS GOD dan maar?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou voor de sport wel goed zijn als er een buitenlander ook wint
dat hebben we gezien op de laatste twee OS.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:02 schreef EP3 het volgende:
Kramer wint dat met 2 vingers in de neus, man. De enige strijd is die voor zilver.
Dat hangt van de tijden van de andere ritten af hé.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef Protoplanet het volgende:
Is er ook ergens een startlijst met aanvangsttijden te vinden?
Het zal ongeveer het volgende zijn:quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef Protoplanet het volgende:
Is er ook ergens een startlijst met aanvangsttijden te vinden?
1 dweilpauze maar?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zal ongeveer het volgende zijn:
12.00
12.15
12.30
Dweilpauze
13.10
13.25
13.40
een Kaneelstokje?quote:Op donderdag 15 februari 2018 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb er zin in.
Maar even een knabbeltje kopen voor straks.
3e rit wel met een lokale windstotenquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, slecht ijs in 3e en 6e rit dan
Ook hierdoor blijft het spannend, mocht het nogmaals gebeuren dan gaat dat wel het grappigste sportmoment in de Nederlandse historie wordenquote:Op donderdag 15 februari 2018 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Kramer vandaag wel de goede baan nemen?
Denk dat Orie zelfs geen gebaar gaat maken als hij 100% zeker weet dat Kramer de verkeerde baan gaat kiezenquote:Op donderdag 15 februari 2018 08:58 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ook hierdoor blijft het spannend, mocht het nogmaals gebeuren dan gaat dat wel het grappigste sportmoment in de Nederlandse historie worden
Nee hoor, WR is 12:36 en Sven reed hier al eens 12:38quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:29 schreef marcodej het volgende:
Volgens Maalderink is een WR nodig. Een WR Laagland mag ik hopen.
lijkt wel beter in vorm te zijn nu. Trainingstijd op de 3km was snel voor zijn doen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe is de vorm van Bergsma? Reed als een dweil op de OKT.
Ach, zolang ze elkaar nog voldoende vertrouwen, is er verder geen probleem toch? Al had ik niet verwacht dat Kemkens nog trainer zou blijven na die OS.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:14 schreef byah het volgende:
Denk dat er weinig andere sporten zijn waar dezelfde trainer 4 jaar later weer op diezelfde plek mag staan na zo'n blunder
deze man weetquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou het wel geinig vinden als Flowers wint, beetje drama op die schaatsbaan is wel leuk.
Hopelijk kan TJF de druk niet aan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou het wel geinig vinden als Flowers wint, beetje drama op die schaatsbaan is wel leuk.
of de ... te makkelijkquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef franklop het volgende:
waarschijnlijk het hondje van Heather
Ik zou Heather ook likken als Lassie.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef franklop het volgende:
waarschijnlijk het hondje van Heather
Laten we het hopen. TJF is een landverrader pur sang. Met z'n gore paardenstaart.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Denk dat Bergsma tweede wordt, eigenlijk.
kiezen voor ? om wat? als in?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Poll: Je moet kiezen: TJ Flowers of Jorrit Bergsma
• TJ Flowers
• Jorrit Bergsma
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Broodje kroket.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Poll: Je moet kiezen: TJ Flowers of Jorrit Bergsma
• TJ Flowers
• Jorrit Bergsma
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
In Stavanger zat hij wel vlak achter Kramer. Pas in de laatste meters kon hij Svens demarrage niet meer volgen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dat TJ Flowers op laaglandbanen nog niet zo’n hele indrukwekkende stats heeft.....
Onder de 13.00,00
Sven Kramer 19x
TJ Flowers 3x
Jorrit Bergsma 17x
Snelste tijd ooit op een laaglandbaan van de heren.
Sven Kramer 12.38,89 (11 feb. 2017 Gangneung)
TJ Flowers 12.52,64 (19 nov. 2017 Stavanger)
Jorrit Bergsma 12.43,95 ( 11 feb. 2017 Gangneung)
Dit is een vermoeiende ACTquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
dadelijk eventjes goud winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen ander land kan in de buurt van onze NLGODEN komen
nu ben ik voor ons topland, is het ook niet goedquote:
Stond daar niet 2016?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:25 schreef DeLuna het volgende:
11 maart 2018? Dat is knap, zo'n brief in de toekomst
chute met de fietsquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:30 schreef potjecreme het volgende:
Wat is er met de neus van Erben?
Kapot ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:30 schreef potjecreme het volgende:
Probeerde Dione in de billetjes te knijpen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:30 schreef potjecreme het volgende:
Teruglezen is te moeilijk tegenwoordigquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:31 schreef showtimer het volgende:
Gaat die vraag nou 20 keer komen?
Gevallen van de fiets.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:31 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft Erben gedaan? Rode plek op het hoofd en pleister op de neus
Hoe hij daar zitquote:
Bloemetjes goed buitengezet met Schut gisteravond.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie sjuut wel, vol op zn kop
Alsnog Annette > Urrrrrrrbenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:36 schreef Zipportal het volgende:
Beter een pleister op je neus, dan een aidsvlek die Annette heeft op haar bek.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:38 schreef franklop het volgende:
Aan iemand van LottoNL iets vragen over slaapmiddelen is niet heel handig
quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:38 schreef franklop het volgende:
Ja dat dus.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:38 schreef franklop het volgende:
Had geen helm op dus?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie sjuut wel, vol op zn kop
Indiaantjesquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is die grafmuziek op de achtergrond joh.
Marja Vis commentator bij Eurosport?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is die grafmuziek op de achtergrond joh.
Nou ga je gangquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:43 schreef franklop het volgende:
Iemand tijdens de Spelen al naar Eurosport geluisterd tijdens het schaatsen? Las op Twitter een hoop positieve verhalen erover.
Hij ging fietsen op de skipiste.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:
Wat is er met Wenemars gebeurd? Plantenpot op kop gekregen ofzo?
Van zijn fiets gevallen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:
Wat is er met Wenemars gebeurd? Plantenpot op kop gekregen ofzo?
Mensonterend. We gaan er allemaal aan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:46 schreef Spies het volgende:
Wat een vreselijke kutfilmpjes zijn dit steeds
En de groetjes van Jorritquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:47 schreef StephanL het volgende:
Moraal van het verhaal. Gebruik geen plastic en gebruik groene energie. Mede mogelijk gemaakt door Greenpeace
Mja. Waarschijnlijk dezelfde die Tom Egbers nog steeds niet d'r uit gegooid heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:47 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie bij de NOS hier verantwoordlijk voor is.
Heather is een zigeuner die zelfs Frans Bauer leuk vindt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe hij Heather heeft kunnen scoren.
Ligt het aan Heather, of is hij een womenizer
Heather ziet er leuk uit, maar daar zit verder ook niet zoveel leven in volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Hij doet in ieder geval iets goed. Ik vond hem met zonnebril overigens een stuk knapper dus al die lelijkheid zit hem rond zijn ogenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Gevallen van zijn fietsquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al eerder gevraagd, wat is er met Erben Wennemars gebeurd?
Oh, das niet zo spannendquote:
De waarheid komt pas na 20 jaar bij Andere Tijden Sport naar buiten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al eerder gevraagd, wat is er met Erben Wennemars gebeurd?
Hij vindt iedereen behalve de Russen een geweldige winnaar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:50 schreef Jason22 het volgende:
Zou Erben TJ ook een geweldige winnaar vinden?
Ruzie met Ted-Janquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:51 schreef Montov het volgende:
[..]
De waarheid komt pas na 20 jaar bij Andere Tijden Sport naar buiten.
Beter kan ik het niet verwoordenquote:
tsja zo maak je het wel aantrekkelijker voor andere landenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef Remzz het volgende:
De ISU is echt een debiele organisatie die de spelen nu al minder aantrekkelijk hebben gemaakt dan kon. Door het aantal deelnemers per land te verlagen. Op de korte afstanden was het met 4 Nederlanders veel spannender geweest, zelfde geld voor 3 deelnemers bij de lange afstanden.
Verrassend antwoord wel.quote:
Dat vind ik geen verkeerde verandering maar de 5 en 10km hoeven niet te verdwijnen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef Remzz het volgende:
De ISU is echt een debiele organisatie die de spelen nu al minder aantrekkelijk hebben gemaakt dan kon. Door het aantal deelnemers per land te verlagen. Op de korte afstanden was het met 4 Nederlanders veel spannender geweest, zelfde geld voor 3 deelnemers bij de lange afstanden.
Daar geloof ik niets van, bij het langlaufen is er een sweep van de Noren met nog minimaal 3 andere deelnemende Noren en daar vind niemand iets van.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja zo maak je het wel aantrekkelijker voor andere landen
Dit wordt echt een deceptie, nu verwachten we vanallesquote:
dat vind ik ook enorm matig hoor, al valt de noorse dominantie daar gelukkig meequote:Op donderdag 15 februari 2018 11:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van, bij het langlaufen is er een sweep van de Noren met nog minimaal 3 andere deelnemende Noren en daar vind niemand iets van.
18 ritten op de 1500 meter sloeg echt nergens op, 12 ritten waren veldvulling die bij een NK geeneens mee zouden doen.
Nee ik verwacht daar nog steeds geen flikker van maar als Lee er vandaag een keer zin in heeft gaat die wel 12.50 ofzo rijdenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit wordt echt een deceptie, nu verwachten we vanalles
Dat is inderdaad geeneens zo gek.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Belchos heeft een PR van 13:01:40 van vorig jaar Gangneung
Log uit.quote:
Wat ordinair, dit valt me van je tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik bij Dione eengevoel zou moeten krijgen moet ik toch lager kijken dan de ogen
quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
Boer vond ik altijd zo'n flopwijf.
Ik geef slechts de waarheid weer.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ordinair, dit valt me van je tegen.
De Mart zou het moeten doen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Herbert het commentaar doet.
Doe niet zo ordinair. Straks roept Celeste nog #MeTooquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal geen zenuwen maar Sven moet hier wel die PLAK pakken
Ow, dan heb je heel wat gemist. Kan wel een arrogante eikel zijn maar dat stemgeluid, die woordkeuze, dat enthousiasme.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart als commentator is voor mijn tijd.
Van As vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe niet zo ordinair. Straks roept Celeste nog #MeToo
Vraag me af of hij een beetje met die druk om kan gaanquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal geen zenuwen maar Sven moet hier wel die PLAK pakken
Blacked.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tan heeft dat wel een beetje stuk gemaakt
Meestal wel aardig.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag me af of hij een beetje met die druk om kan gaan
Voel je niks van.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tan heeft dat wel een beetje stuk gemaakt
nouja die jongen heeft wel eens vaker last van druk gehad denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag me af of hij een beetje met die druk om kan gaan
Jammer dat er geen exoten meedoen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat duurt deze afstand toch ellendig lang
Zometeen begint het biatlon JR, ideaal intermezzoquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je merkt vrij snel hoe de vlag erbij hangt, inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me niet een onderdeel waar je heel veel last hebt van druk overigens
En nu nog steeds vind ik dat (bij het basketbal op Ziggo).quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ow, dan heb je heel wat gemist. Kan wel een arrogante eikel zijn maar dat stemgeluid, die woordkeuze, dat enthousiasme.
Te kort.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
En nu nog steeds vind ik dat (bij het basketbal op Ziggo).
Heerlijk zen genieten. Rondetijden meeschrijven met een potloodje. Bakje chips erbij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, we willen Kleintje Pils horen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:05 schreef Klummie het volgende:
Draai die speaker eens weg NOS. Dat kan toch wel?
Øystein Grødum wel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Jens Boden vandaag nog mee?
Is dat met dat schieten?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen begint het biatlon JR, ideaal intermezzo
quote:
Ja.quote:
Waarom zou je tijden meeschrijven?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heerlijk zen genieten. Rondetijden meeschrijven met een potloodje. Bakje chips erbij.
12:44 is niet goed genoeg voor goud.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kramer gaat straks louter 30.4 rijden.
Yupquote:
Nee, met hoge bi's.quote:
Start met een rondje 25,4 over eerste 400 meterquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12:44 is niet goed genoeg voor goud.
Ojee, paniek in huize wooduquote:
Hij weet wat ie moet rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12:44 is niet goed genoeg voor goud.
Leuk allen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was Anema in beeld?quote:
dat vond ik maar een flauwkomisch item. Dat stuk over stadions voor jan lul vond ik welquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Heb je iets van een geweer bij je? Nou perfect"
~ LubachGod
Wat een moment, wat een drama.quote:
Kleintje Pils is vanmorgen al vertrokken naar Nederlandquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, we willen Kleintje Pils horen.
In de opwarmruite he Harry, dat was net in beeldquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ojee, paniek in huize woodu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |