Beter kan ik het niet verwoordenquote:
tsja zo maak je het wel aantrekkelijker voor andere landenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef Remzz het volgende:
De ISU is echt een debiele organisatie die de spelen nu al minder aantrekkelijk hebben gemaakt dan kon. Door het aantal deelnemers per land te verlagen. Op de korte afstanden was het met 4 Nederlanders veel spannender geweest, zelfde geld voor 3 deelnemers bij de lange afstanden.
Verrassend antwoord wel.quote:
Dat vind ik geen verkeerde verandering maar de 5 en 10km hoeven niet te verdwijnen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef Remzz het volgende:
De ISU is echt een debiele organisatie die de spelen nu al minder aantrekkelijk hebben gemaakt dan kon. Door het aantal deelnemers per land te verlagen. Op de korte afstanden was het met 4 Nederlanders veel spannender geweest, zelfde geld voor 3 deelnemers bij de lange afstanden.
Daar geloof ik niets van, bij het langlaufen is er een sweep van de Noren met nog minimaal 3 andere deelnemende Noren en daar vind niemand iets van.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja zo maak je het wel aantrekkelijker voor andere landen
Dit wordt echt een deceptie, nu verwachten we vanallesquote:
dat vind ik ook enorm matig hoor, al valt de noorse dominantie daar gelukkig meequote:Op donderdag 15 februari 2018 11:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van, bij het langlaufen is er een sweep van de Noren met nog minimaal 3 andere deelnemende Noren en daar vind niemand iets van.
18 ritten op de 1500 meter sloeg echt nergens op, 12 ritten waren veldvulling die bij een NK geeneens mee zouden doen.
Nee ik verwacht daar nog steeds geen flikker van maar als Lee er vandaag een keer zin in heeft gaat die wel 12.50 ofzo rijdenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit wordt echt een deceptie, nu verwachten we vanalles
Dat is inderdaad geeneens zo gek.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:57 schreef DeLuna het volgende:
Belchos heeft een PR van 13:01:40 van vorig jaar Gangneung
Log uit.quote:
Wat ordinair, dit valt me van je tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik bij Dione eengevoel zou moeten krijgen moet ik toch lager kijken dan de ogen
quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
Boer vond ik altijd zo'n flopwijf.
Ik geef slechts de waarheid weer.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ordinair, dit valt me van je tegen.
De Mart zou het moeten doen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Herbert het commentaar doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |