En de groetjes van Jorritquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:47 schreef StephanL het volgende:
Moraal van het verhaal. Gebruik geen plastic en gebruik groene energie. Mede mogelijk gemaakt door Greenpeace
Mja. Waarschijnlijk dezelfde die Tom Egbers nog steeds niet d'r uit gegooid heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:47 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie bij de NOS hier verantwoordlijk voor is.
Heather is een zigeuner die zelfs Frans Bauer leuk vindt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe hij Heather heeft kunnen scoren.
Ligt het aan Heather, of is hij een womenizer
Heather ziet er leuk uit, maar daar zit verder ook niet zoveel leven in volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Hij doet in ieder geval iets goed. Ik vond hem met zonnebril overigens een stuk knapper dus al die lelijkheid zit hem rond zijn ogenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Gevallen van zijn fietsquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al eerder gevraagd, wat is er met Erben Wennemars gebeurd?
Oh, das niet zo spannendquote:
De waarheid komt pas na 20 jaar bij Andere Tijden Sport naar buiten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al eerder gevraagd, wat is er met Erben Wennemars gebeurd?
Hij vindt iedereen behalve de Russen een geweldige winnaar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:50 schreef Jason22 het volgende:
Zou Erben TJ ook een geweldige winnaar vinden?
Ruzie met Ted-Janquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:51 schreef Montov het volgende:
[..]
De waarheid komt pas na 20 jaar bij Andere Tijden Sport naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |