abonnement Unibet Coolblue
pi_177153653
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2018 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 04-03-2018 10:13:07 ]
pi_177153682
@ Maraca: hier offtopic, maar Guppy en ik doen de 75 km tijdens de Ronde van Nijmegen.
We doen het wel rustig aan (het is 2 weken na mijn marathon), maar als je het leuk vindt...
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:35:40 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177153959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:21 schreef McTwente het volgende:
@ Maraca: hier offtopic, maar Guppy en ik doen de 75 km tijdens de Ronde van Nijmegen.
We doen het wel rustig aan (het is 2 weken na mijn marathon), maar als je het leuk vindt...
75km? :o Maar.. maar.. ik red de 10km net :P
Doos dat ik ben. Je hebt het over wielrennen :') Kom er op terug! Even inlezen

En bedankt voor het toevoegen aan de OP O+ Was inderdaad niet zozeer aan jou gericht, maar kwam wel mooi uit zo :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177154274
Ik heb zaterdag ook weer een wedstrijdje, ik zie net dat de laatste keer alweer bijna 2 jaar geleden is...

Het is een crossje van 8km, maar eens kijken of dat nog een beetje gaat.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:56:10 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177154320
Net nu ik voor 1 keer niet bij de CPC ben omdat die dit jaar samenvalt met de Sallandtrail :+
F means you're fucked
  dinsdag 13 februari 2018 @ 16:00:19 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177154387
Ik moet een hardloopbroek gaan halen :o had me voorgenomen dat als ik een wedstrijd ga lopen, dat niet in een joggingbroek is. Zeker niet gezien dit met werk is :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177155018
Ja, leuk! CPC is ook lekker snel enzo :s) . Ik ga de halve marathon doen. Ik mag na een vriendelijk mailtje in vakkie A starten. Dus geen druk verder :+ .
  dinsdag 13 februari 2018 @ 18:48:22 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177158514
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:30 schreef Devv het volgende:
Ja, leuk! CPC is ook lekker snel enzo :s) . Ik ga de halve marathon doen. Ik mag na een vriendelijk mailtje in vakkie A starten. Dus geen druk verder :+ .
Ik had mijn verwachte eindtijd doorgegeven aan mijn werk. Krijg ik terug "ach, het is sowieso goed dat je meedoet!" :') ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177159224
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik had mijn verwachte eindtijd doorgegeven aan mijn werk. Krijg ik terug "ach, het is sowieso goed dat je meedoet!" :') ;(
En die tijd is?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:21:04 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177159352
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:15 schreef McTwente het volgende:

[..]

En die tijd is?
1 uur en 10 minuten voor 10km :@ Waarbij ik het eigenlijk naar 1 uur wil brengen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177159558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

1 uur en 10 minuten voor 10km :@ Waarbij ik het eigenlijk naar 1 uur wil brengen
Zolang doe ik er ook ongeveer over, gewoon je eigen tempo doen en genieten. Je "collega's" moeten eerst maar zorgen dat ze de start halen. :P
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:11:09 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177163578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:28 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zolang doe ik er ook ongeveer over, gewoon je eigen tempo doen en genieten. Je "collega's" moeten eerst maar zorgen dat ze de start halen. :P
Oh zeker! Maar vond het gewoon grappig :D "Wat is je eindtijd?" "70 minuten" "Oh, geeft niks" _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:00:42 #13
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_177165549
SInds ik de 'knop om heb gezet', train ik ook meer dan voor mijn laatste marathon. En het gekke?! is dat ik nu veel minder zware benen heb dan voorheen. Herkent iemand dat?

Ter info: dit is mijn trainingsarbeid van februari: http://en-gb.smashrun.com/corniel/overview/2018/2
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:16:09 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177166169
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef Corniel het volgende:
SInds ik de 'knop om heb gezet', train ik ook meer dan voor mijn laatste marathon. En het gekke?! is dat ik nu veel minder zware benen heb dan voorheen. Herkent iemand dat?

Ter info: dit is mijn trainingsarbeid van februari: http://en-gb.smashrun.com/corniel/overview/2018/2
Hardlopen is 80% mentaal. En de rest zit tussen je oren.

/Cliché
F means you're fucked
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:21:06 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177166368
Waar zit die knop? :+
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:26:59 #16
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_177166625
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef Corniel het volgende:
SInds ik de 'knop om heb gezet', train ik ook meer dan voor mijn laatste marathon. En het gekke?! is dat ik nu veel minder zware benen heb dan voorheen. Herkent iemand dat?
Het enige wat ik verandert het kort geleden is eindelijk eens wat meer te drinken. Niet alleen tijdens het lopen maar ook gewoon, ik denk dat ik voorheen niet meer dan 0.5L water dronk.
Een van de trouwe posters hier heeft me hier jaren geleden al eens voor op de vingers getikt en nu toch eindelijk maar eens heel bewust (veel) meer drinken. Ik kan niet anders zeggen dat mijn benen (en de rest van mijn lichaam) veel minder moe zijn, zelfs tijdens de hittegolf die we twee weken geleden hadden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_177166694
Mijn benen zijn eigenlijk bijna nooit echt meer moe. Denk dat de spierkracht niet meer de flessenhals is na jaren hardlopen. Het zit dan meer in slechte fitheid, een pijntje, te weinig snelheid..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177167480
Sinds ik begin januari weer echt op een marathonregime zit, merk ik wel dat mijn benen even moeten wennen. Waar ik voor die tijd nul last had, voelde ik ze nu wel (spierpijn, zwaar, kleine pijntjes). Maar nu, een een paar weken verder merk ik dat het al beter gaat.

Heeft ook te maken met het beter verdelen over de week. Sinds ik op de dinsdag baantraining doe, toch vrij intensief, kwam ik niet meer lekker uit met de verdeling over de week van mijn 4 trainingen. Na een beetje schuiven heb ik nu na bijna elke training een rustdag, en dat bevalt erg goed.
pi_177168766
Ik ben (nog) niet heel erg bezig met Düsseldorf.
De voorbereiding is niet bestaand, want het is slechts een wedstrijd in de voorbereiding op andere grote doelen.
Maar toch, ergens smeult er toch een competitief vuurtje...
Stiekem heel af en toe een gedroomde eindtijd in de racepace calculator stoppen om het bijbehorende tempo te zien.
Realistisch blijven en zeggen dat dat het doel niet is, niet kan zijn. Of toch....

Nou ja eerst maar eens maart zien door te komen. Verste afstand ooit op de Sallandtrail gevolgd door de Stevensloop triple, zin in :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177171709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:51 schreef indepoeier het volgende:
Sinds ik begin januari weer echt op een marathonregime zit, merk ik wel dat mijn benen even moeten wennen. Waar ik voor die tijd nul last had, voelde ik ze nu wel (spierpijn, zwaar, kleine pijntjes). Maar nu, een een paar weken verder merk ik dat het al beter gaat.

Heeft ook te maken met het beter verdelen over de week. Sinds ik op de dinsdag baantraining doe, toch vrij intensief, kwam ik niet meer lekker uit met de verdeling over de week van mijn 4 trainingen. Na een beetje schuiven heb ik nu na bijna elke training een rustdag, en dat bevalt erg goed.
Helemaal geen last meer van hartkloppingen enzo?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:17:47 #21
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_177172600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:21 schreef Quoi het volgende:
Waar zit die knop? :+
Je bent op zoek?

Ik voelde de energie uit me stromen en dacht terug aan hoe lekker ik me voelde toen ik meer sportte. Ik heb direct m'n schoenen aangetrokken ben naar buiten gegaan. Dat hielp. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_177172820
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

1 uur en 10 minuten voor 10km :@ Waarbij ik het eigenlijk naar 1 uur wil brengen
Keurige tijd hoor, zeker voor je eerste wedstrijd. Niets van je collega's aantrekken. De een loopt de 10 km in 35 minuten, de ander in het dubbele. Nou en?
pi_177184606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:10 schreef Cynic het volgende:

[..]

Helemaal geen last meer van hartkloppingen enzo?
Vrijwel niet meer, gelukkig. De geruststelling door een cardioloog dat als ik iets voelde, het geen kwaad kon, heeft daar vast ook aan meegeholpen.

Ik ga ook weer gerust lekker voluit . Zoals gisteren aan het eind van de training nog 3x100meter lekker sprinten.
pi_177186215
En een nieuwe poging gewaagd met de dynamic watch op mijn vivoactive HR. Inzoomen lukte nu wel. Mijn route was vanwege het gebrek aan licht volledig over asfalt en bekend terrein.
De route wordt duidelijk aangegeven. Ook was te zien dat ik van de route liep. Vorige keer liep ik aan de linkerkant van de weg en dit keer aan de rechter. Dat is te zien op dat kleine schermpje.
Kortom nu nog een keer een onbekende route op bekend terrein maar dan vooral in het bos testen.

Ik ben positief over deze app.
pi_177202681
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik had mijn verwachte eindtijd doorgegeven aan mijn werk. Krijg ik terug "ach, het is sowieso goed dat je meedoet!" :') ;(
Wat een rotcollega's zeg :D _O- .
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:04:59 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177203959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:36 schreef Devv het volgende:

[..]

Wat een rotcollega's zeg :D _O- .
Haha. Het komt misschien zo lulliger over dan dat het bedoeld was :D ze vinden het heel leuk dat ik meedoe O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:30:23 #27
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177204845
https://matchis.kentaa.com/


Allemaal inschrijven en doneren natuurlijk, lekker doormodderen! :+ 2 verschillende lopen dus je kan er altijd naar eentje mits niet geblesseerd!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:49:12 #28
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177205535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:51 schreef indepoeier het volgende:
Sinds ik begin januari weer echt op een marathonregime zit, merk ik wel dat mijn benen even moeten wennen. Waar ik voor die tijd nul last had, voelde ik ze nu wel (spierpijn, zwaar, kleine pijntjes). Maar nu, een een paar weken verder merk ik dat het al beter gaat.

Heeft ook te maken met het beter verdelen over de week. Sinds ik op de dinsdag baantraining doe, toch vrij intensief, kwam ik niet meer lekker uit met de verdeling over de week van mijn 4 trainingen. Na een beetje schuiven heb ik nu na bijna elke training een rustdag, en dat bevalt erg goed.
Damn.. 4 trainingen. Ik doe er met mazzel 2 per week :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177206678
Je hebt natuurlijk al wel wat ervaring... maar dan moet je voor een marathon voor te bereiden met 2x per week per training toch lange tochtjes maken om aan je kilometers te komen?

Ik volg ook de redenering 'minder trainingsdagen, is meer herstel' niet helemaal. Ik doe 5x per week met maar 1 lange duurloop. Dit stelt mij in staat om de kilometers meer te verspreiden, wat in mijn ogen juist ook gunstig is met oog op herstel.

Dit natuurlijk op voorwaarde dat er even veel kilometers per week gemaakt worden..
bv. bij 60km
--> 3 trainingen = gemiddeld 20km per training --> langer herstel nodig tussen trainingen
--> 5 trainingen = gemiddeld 12km per training --> minder lang herstel nodig tussen trainingen.

In tegenstelling tot wat ik vaak lees, lijkt me de 2de methode juist beter voor blessurepreventie. Of ben ik nu echt zo eigenwijs?
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:01:10 #30
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177207434
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:32 schreef minimaLL het volgende:
Je hebt natuurlijk al wel wat ervaring... maar dan moet je voor een marathon voor te bereiden met 2x per week per training toch lange tochtjes maken om aan je kilometers te komen?

Ik volg ook de redenering 'minder trainingsdagen, is meer herstel' niet helemaal. Ik doe 5x per week met maar 1 lange duurloop. Dit stelt mij in staat om de kilometers meer te verspreiden, wat in mijn ogen juist ook gunstig is met oog op herstel.
In theorie zal het echt wel kunnen drie keer per week, maar teneerste wil je harder gaan lopen met meer belasting op je gewrichten en daarnaast gaan mensen omdat het van die lange lopen zijn, ook vaker over bospaadjes lopen met heuveltje op en af of iets wat een extra belasting op dezelfde gewrichten oplevert. Dat is wat er bij mij is gebeurt in ieders geval. Misschien als je afgetrained genoeg bent, dat je gewrichten makkelijk 3x per lang kunnen lopen ook als je al wat ouder bent, maar iemand anders kan dat wel bevestigen.

Dit natuurlijk op voorwaarde dat er even veel kilometers per week gemaakt worden..
bv. bij 60km
--> 3 trainingen = gemiddeld 20km per training --> langer herstel nodig tussen trainingen
--> 5 trainingen = gemiddeld 12km per training --> minder lang herstel nodig tussen trainingen.

In tegenstelling tot wat ik vaak lees, lijkt me de 2de methode juist beter voor blessurepreventie. Of ben ik nu echt zo eigenwijs?
Ik denk dat je gelijk hebt. Meerdere duurlopen per week i.c.m. snelheidsvehoging hebben mij 2 springersknieen opgeleverd, de belasting was te hoog voor iemand die niet afgetraind was zoals ik. Mijn conditie kan het wel aan, maar mijn pezen in ieder geval nog niet. Dat veranderd nog wel, maar dat kost minimaal een jaar ofzo, van wat ik heb gehoord. Dus het blijft een beetje tobben dat eerste jaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177207482
Het verschilt helemaal per persoon. Ik zit nu op maximaal 60 kilometer per week in 3 trainingen en het gaat toch best wel goed. Ik moet er wel bij zeggen dat ik veel zwem en regelmatig fiets. En dat is een goed alternatief voor de langzame duurtrainingen. Ik maak dus relatief weinig kilometers maar de trainingsuren zijn vrijwel gelijk (misschien zelfs meer) aan iemand die 80 tot 90 kilometer in de week loopt.
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:08:23 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177207633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:32 schreef minimaLL het volgende:
Je hebt natuurlijk al wel wat ervaring... maar dan moet je voor een marathon voor te bereiden met 2x per week per training toch lange tochtjes maken om aan je kilometers te komen?

Ik doe altijd minstens eentje van 21km (de laatste tijd dus een keer per week een 30 of 35) en eentje samen met mijn man van max. 18km. Maar sommige weken kom ik krap aan de 42km hoor.

Ik doe uiteraard ook nog aan boksen (twee keer per week) en krachttrainen en fiets veel. Ik heb aan eerdere marathonvoorbereidingen gemerkt dat het kan :) Zal voor iedereen weer anders zijn.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177209200
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik doe altijd minstens eentje van 21km (de laatste tijd dus een keer per week een 30 of 35) en eentje samen met mijn man van max. 18km. Maar sommige weken kom ik krap aan de 42km hoor.

Ik doe uiteraard ook nog aan boksen (twee keer per week) en krachttrainen en fiets veel. Ik heb aan eerdere marathonvoorbereidingen gemerkt dat het kan :) Zal voor iedereen weer anders zijn.
Ik probeer, als ik niet naar een marathon toewerk, toch minimaal de 3x aan te houden. En dan hoeft het niet altijd zo lang te zijn.
Nu is het 1 lange duurloop, 1 Baantraining (sinds kort) en 2 kortere duurloopjes van circa 10km tussendoor. Afhankelijk van hoe ik me voel gaan die in rustig of marathontempo.

2x per week deed ik ook lang, en daar liep ik goede halve marathons mee, maar ik wil toch nog graag, nu ik nog begin 40 ben, wat vooruitgang boeken en dat lukt me denk ik alleen met meer trainingen per week.
pi_177211142
Een week van minder dan 60 km is een rustweek voor mij.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177214037
Ik heb een nieuw schema; alleen maar rustweken.

Als ik niet loop heb ik geen last van de blessure. Dat voelt goed en daarom ga ik weer kijken naar nog meer marathons. Hardloperslogica. :+
pi_177218989
Mijn marathonvoorbereiding bestond uit 4x lopen per week: 2x 45 minuten easy, 1x intervaltraining, 1x lange duurloop. De dag na de lange duurloop wandelde ik een uurtje stevig. Dat werkte voor mij als een trein.

Maar het is voor iedereen anders, ook afhankelijk van wat je ernaast nog doet aan sporten.

Maar minimaal 4 actieve sportdagen per week lijkt me toch wel aan te raden voor een marathon.

Omdat ik dat nu niet redt, houdt ik het voorlopig bij halve marathons.
pi_177236392
En vandaag een nieuwe route in mijn Garmin geladen met behulp van dynamic Watch. Dit keer was het de bedoeling om de auto die nog op mijn werk stond even op te halen. De route had ikzelf ingetekend op de website.
Het eerste stuk was langs de Amersfoortse weg en de spoorlaan. Beide bekende wegen. Ergens op de spoorlaan mocht ik het bos. In dit deel van het bos was ik niet eerder geweest. De route was keurig te volgen, ook bij keuzes bij verschillende paden was er geen twijfel.
Kortom heerlijk gelopen en de app werkt prima.
Als je geen duur horloge wilt of kunt kopen dan is dit echt een hele prima oplossing. *O*
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:24:41 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177239019
Oh wat ben ik pissig :r ben te snel gaan lopen dus halverwege de boel moeten afbreken vanwege pijn :( Zondag maar eens weer rustig aandoen en het sprinten laten voor wat het is
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 22:18:03 #39
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_177242536
1
2
3
 [b] 4 maart 2018 - [url=https://20vanalphen.nl]De 20 van Alpen (aan den Rijn)[/url][/b]
[*]Zwabberhark - 20km
[*]Corniel - 20km


De trainingsfrequentie begint ergens op te lijken. Nog nooit liep ik tenminste 10 maal in februari, en nu dus al op de 16e:

Smashrun - In it for February
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_177243119
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:18 schreef Corniel het volgende:

[ code verwijderd ]



De trainingsfrequentie begint ergens op te lijken. Nog nooit liep ik tenminste 10 maal in februari, en nu dus al op de 16e:

Smashrun - In it for February
[ link | afbeelding ]
^O^

Samen met Zwabber. ^O^ Daar moet het haast wel goed mee gaan, hij heeft immers niks te klagen zo te merken.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 09:26:40 #41
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_177248423
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

Samen met Zwabber. ^O^ Daar moet het haast wel goed mee gaan, hij heeft immers niks te klagen zo te merken.
Schijn bedriegt. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_177257541
Vandaag een ABBA gedaan, van A naar B en van B weer terug naar A. Ruim 40 km door bossen en langs vennen. Mooi weer en goed gezelschap. Lekker dagje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177260338
Crossje van vandaag viel niks tegen, 36:43 over 8,6 km.
Het voelde wel vrij zwaar allemaal, maar dat is kennelijk hoe het hoort bij mij :')
Ben nu een maandje echt weer aan het hardlopen erbij, dus er moet ook nog wel wat verbetering mogelijk zijn :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_177263581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 16:19 schreef Guard het volgende:
Vandaag een ABBA gedaan, van A naar B en van B weer terug naar A. Ruim 40 km door bossen en langs vennen. Mooi weer en goed gezelschap. Lekker dagje
Inderdaad mooie route. Maar wat een afstand... Gewoon effe ruim 40km lopen op een zaterdagmiddag. _O_
  Forum Admin zondag 18 februari 2018 @ 07:16:57 #45
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177269756
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:18 schreef Corniel het volgende:

[ code verwijderd ]



De trainingsfrequentie begint ergens op te lijken. Nog nooit liep ik tenminste 10 maal in februari, en nu dus al op de 16e:

Smashrun - In it for February
[ link | afbeelding ]
toegevoegd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zondag 18 februari 2018 @ 07:25:54 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177269781
De MR18 ga ik op mijn buik schrijven denk ik. Maandag de fysio maar eens bellen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177276334
quote:
9s.gif Op zondag 18 februari 2018 07:25 schreef Pharkus het volgende:
De MR18 ga ik op mijn buik schrijven denk ik. Maandag de fysio maar eens bellen.
Oei. Da's zuur! Wel het meest cruciale onderdeel van de marathonvoorbereiding,'heel blijven'.
  Forum Admin zondag 18 februari 2018 @ 13:54:33 #48
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177276670
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:41 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Oei. Da's zuur! Wel het meest cruciale onderdeel van de marathonvoorbereiding,'heel blijven'.
Ja schoot vorige week na 26 km in mijn knie, na even stilstaan bij een stoplicht, 2 dagen met pijn bij normaal lopen. Vrijdag voorzichtig 10km gelopen in rustige intervallen, maar niet van harte en na afloop weer veel last.

Maar even kijken wat er te redden valt... Heb ook nog een skiweekje staan waar die knie beweging essentieel is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177283339
Dat is minder Pharkus, door een pijnlijke knie vorig jaar ook Rotterdam niet gelopen. Maar niet getreurd er zijn nog een hoop andere mooie marathons.
pi_177283577
Vandaag maar eens de verlengde UHT trail gaan lopen. Deze loopt van station Zeist tot aan Station Hilversum sportpark.

Op zich het wel een redelijk mooie route en een iets andere omgeving dan de UHT. Mooie stukjes single track, maar veel stukken brede paden die je deelt met mountainbikers. Op de route zelf niet veel mountainbikers tegen gekomen. Wel doorkruis je regelmatig een mountainbike parcours en op die punten was het wel uitkijken dat er niet een MTB-er op volle vaart aan kwam zetten.

Het terrein is een stuk minder heuvelachtig dan de UHT.

Logistiek is het al niet handigen Zeist beginnen en in Hilversum te eindigen. Als je dan ook nog eens bedenkt dat je de laatste 1,8 km ongeveer door Hilversum zelf heen loopt maakt het niet aantrekkelijker. Helemaal als je bedenkt dat het niet nodig was geweest. Een afslag naar links in het bos en je loopt heerlijk door het bos naar station Hollandsche rading.

Kortom ben niet heel enthuasiast om deze route. Volgende keer maar weer de UHTzelf doen. Oh nee wacht het zou de DAT worden in April.
  Moderator zondag 18 februari 2018 @ 19:17:56 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_177284005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 15:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat zou een van mijn meestgebruikte apps zijn :P

Mag ik trouwens in de OP?
[ code verwijderd ]

Mijn eerste loopwedstrijd w/
Leuk! De CPC was ook mijn eerste, ooit! :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177285100
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag maar eens de verlengde UHT trail gaan lopen. Deze loopt van station Zeist tot aan Station Hilversum sportpark.

Op zich het wel een redelijk mooie route en een iets andere omgeving dan de UHT. Mooie stukjes single track, maar veel stukken brede paden die je deelt met mountainbikers. Op de route zelf niet veel mountainbikers tegen gekomen. Wel doorkruis je regelmatig een mountainbike parcours en op die punten was het wel uitkijken dat er niet een MTB-er op volle vaart aan kwam zetten.

Het terrein is een stuk minder heuvelachtig dan de UHT.

Logistiek is het al niet handigen Zeist beginnen en in Hilversum te eindigen. Als je dan ook nog eens bedenkt dat je de laatste 1,8 km ongeveer door Hilversum zelf heen loopt maakt het niet aantrekkelijker. Helemaal als je bedenkt dat het niet nodig was geweest. Een afslag naar links in het bos en je loopt heerlijk door het bos naar station Hollandsche rading.

Kortom ben niet heel enthuasiast om deze route. Volgende keer maar weer de UHTzelf doen. Oh nee wacht het zou de DAT worden in April.
Jammer van de route, het was wel heerlijk weer om te lopen, hopelijk heeft dat wat goedgemaakt.

Ik heb gister, ook met een lekker zonnetje, de laatste cross van het seizoen gedaan. 10km afzien, maar gelukkig ging de laatste km nog redelijk en kon ik met een eindsprint nog 2 man voorbij. Net niet genoeg voor een podiumplek op de competitie, maar erg tevreden. Crossen is zwaar en afzien, maar wel erg lekker. En ik merk ook dat het steeds sneller gaat.

Vandaag een ontspannen herstelloopje in de winterzon gedaan.

Die DAT in april, begint dat al vaste vormen aan te nemen? (Ik kan alleen op de zondag)
pi_177285701
Is het het eerste weekend van april? Zondag 1 april? Da's Pasen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 18 februari 2018 @ 20:47:47 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_177286002
Tweede weekend toch, 8 april, tijdens MR18.
pi_177286044
Nee, het tweede weekend, Guard.
DAT lijkt me ook leuk, maar dan heb ik MR18 dus al gepland. Įls ik het red.
De voorbereiding gaat niet van een leien dakje.

Kan de DAT niet gewoon eind april? O-)
pi_177286109
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:49 schreef wyccie het volgende:
Nee, het tweede weekend, Guard.
DAT lijkt me ook leuk, maar dan heb ik MR18 dus al gepland. Įls ik het red.
De voorbereiding gaat niet van een leien dakje.

Kan de DAT niet gewoon eind april? O-)
Nee want Düsseldorf :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177288068
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:49 schreef wyccie het volgende:
Nee, het tweede weekend, Guard.
DAT lijkt me ook leuk, maar dan heb ik MR18 dus al gepland. Įls ik het red.
De voorbereiding gaat niet van een leien dakje.

Kan de DAT niet gewoon eind april? O-)
Opgelost dus. Je boekt Rotterdam om naar Düsseldorf en loopt 8 april de DAT. Lekker een paar extra weken om te herstellen ;)
pi_177288550
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:12 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Jammer van de route, het was wel heerlijk weer om te lopen, hopelijk heeft dat wat goedgemaakt.

Ik heb gister, ook met een lekker zonnetje, de laatste cross van het seizoen gedaan. 10km afzien, maar gelukkig ging de laatste km nog redelijk en kon ik met een eindsprint nog 2 man voorbij. Net niet genoeg voor een podiumplek op de competitie, maar erg tevreden. Crossen is zwaar en afzien, maar wel erg lekker. En ik merk ook dat het steeds sneller gaat.

Vandaag een ontspannen herstelloopje in de winterzon gedaan.

Die DAT in april, begint dat al vaste vormen aan te nemen? (Ik kan alleen op de zondag)
Zo erg was de route ook niet. Wel genoten van het lopen op een struikelpartij na, zo te merken minstens 1 teennagel om zeep geholpen. Geen last van gehad tijdens het lopen. Maar sta je op station Zeist om een stukje te lopen, zonder twijfel de gewone UHT.

Die Dat maakt mij niet zoveel uit wanneer in April ik ben vrij flexibel wat data betreft.
pi_177291802
Volgens mij was inderdaad de meeste animo voor 8 april voor het lopen van de DAT. Al kunnen we hem later natuurlijk altijd nog een keer lopen.
pi_177304399
8 April is prima, wie liep er ook al weer mee?
  maandag 19 februari 2018 @ 18:41:18 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177304954
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag maar eens de verlengde UHT trail gaan lopen. Deze loopt van station Zeist tot aan Station Hilversum sportpark.

Op zich het wel een redelijk mooie route en een iets andere omgeving dan de UHT. Mooie stukjes single track, maar veel stukken brede paden die je deelt met mountainbikers. Op de route zelf niet veel mountainbikers tegen gekomen. Wel doorkruis je regelmatig een mountainbike parcours en op die punten was het wel uitkijken dat er niet een MTB-er op volle vaart aan kwam zetten.

Het terrein is een stuk minder heuvelachtig dan de UHT.

Logistiek is het al niet handigen Zeist beginnen en in Hilversum te eindigen. Als je dan ook nog eens bedenkt dat je de laatste 1,8 km ongeveer door Hilversum zelf heen loopt maakt het niet aantrekkelijker. Helemaal als je bedenkt dat het niet nodig was geweest. Een afslag naar links in het bos en je loopt heerlijk door het bos naar station Hollandsche rading.

Kortom ben niet heel enthuasiast om deze route. Volgende keer maar weer de UHTzelf doen. Oh nee wacht het zou de DAT worden in April.
Liep jij nou in januari 2015 ook in dat groepje Fokkers mee die de UHT trail deden?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177307327
Ik heb de UHT 3x gelopen, ieder keer met minstens een mede-Fok!er :s) :s)
TWC was daar twee keer bij.
Jero ook 2x :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Guard op 19-02-2018 20:37:59 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177308375
quote:
2s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Liep jij nou in januari 2015 ook in dat groepje Fokkers mee die de UHT trail deden?
Daar was ik bij, was volgens mij die keer dat we een geweldige verzorgingspost hadden door winterstorm. Die keer liep ik helemaal achteraan samen met iemand die het niet helemaal kon bijhouden. Dit was geen Fokker.
pi_177309343
Die kom ik nog regelmatig tegen op de trails.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 00:18:33 #65
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_177312380
Hoe heet ie ook alweer? Ferry? Die toen ook ongetraind de Trail by the Sea Marathon wilde doen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 00:21:15 #66
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_177312400
Iets heel anders, komende zondag 25 februari wil ik een zelfgemaakte NS-trail doen van station Alkmaar naar Beverwijk. Heb dat al eerder gedaan en is een afwisselende route van polders met schaapjes en duingebied. Weinig HM, maar wel 31km.

Parkeren in Beverwijk is gratis, en met de trein ben je in 20 minuten in Alkmaar. Iemand zin om mee te gaan?

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1187016
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_177314064
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Daar was ik bij, was volgens mij die keer dat we een geweldige verzorgingspost hadden door winterstorm. Die keer liep ik helemaal achteraan samen met iemand die het niet helemaal kon bijhouden. Dit was geen Fokker.
Je maakt er een gewoonte van om bezemwagen te spelen? Toen Guard en jij hem in 2016 liepen bleef je ook bij S.(geen Fokker) en mij hangen.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:03:52 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177314078
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Daar was ik bij, was volgens mij die keer dat we een geweldige verzorgingspost hadden door winterstorm. Die keer liep ik helemaal achteraan samen met iemand die het niet helemaal kon bijhouden. Dit was geen Fokker.
Ah ja, kwam die foto laatst nog tegen, daar stond-ie helemaal rechts.

Ff kijken of dat werkt zo..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:47:23 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177314527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 00:18 schreef Frsh het volgende:
Hoe heet ie ook alweer? Ferry? Die toen ook ongetraind de Trail by the Sea Marathon wilde doen...
Hij was volgens mij uitgestapt bij die TbtS
F means you're fucked
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:47:23 #70
3878 Vork
Manisch creatief
pi_177315550
8 april dus. Ik durf het iig wel aan, aangezien die 25km in Apeldoorn ook goed ging. Voor de lopers kan ik na afloop voor chocolademelk en appeltaart zorgen (was een speciaal verzoek, maar ik heb overigens ook gewoon bier), aangezien ik vlakbij het eind van die route woon. :)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:12:40 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177315913
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:47 schreef Vork het volgende:
8 april dus. Ik durf het iig wel aan, aangezien die 25km in Apeldoorn ook goed ging. Voor de lopers kan ik na afloop voor chocolademelk en appeltaart zorgen (was een speciaal verzoek, maar ik heb overigens ook gewoon bier), aangezien ik vlakbij het eind van die route woon. :)
Wat ga je doen op 8 april?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177316065
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat ga je doen op 8 april?
Dat is de (voorlopige) datum voor de DAT.
pi_177316155
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ah ja, kwam die foto laatst nog tegen, daar stond-ie helemaal rechts.
[ afbeelding ]
Ff kijken of dat werkt zo..
Degene met de gele buff achteraan komt me ook niet meteen bekend voor. De rest (her)ken ik wel.
pi_177316184
Ik heb het lijstje met lopers voor de DAT nog even opgezocht:
- Guard
- TWC
- DavetheNL
- Vork
- indepoeier
- steffelonio
-McTwente

Mocht ik iemand gemist hebben of mochten er meer mensen interesse hebben, let me know.
De (voorlopige) datum is dus 8 april.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 14:03:10 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177320939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:30 schreef McTwente het volgende:

[..]

Degene met de gele buff achteraan komt me ook niet meteen bekend voor. De rest (her)ken ik wel.
Ik heb eigk ook geen idee wie dat was :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Forum Admin dinsdag 20 februari 2018 @ 14:05:59 #76
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177321011
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat is minder Pharkus, door een pijnlijke knie vorig jaar ook Rotterdam niet gelopen. Maar niet getreurd er zijn nog een hoop andere mooie marathons.
Dat is waar, ik ben overigens al weer iets positiever sinds vanochtend bij de fysio en een pijnloos rondje gisterenavond, het venijn zit en in voornamelijk korte/gespannen spieren. Gelukkig geen runner's knee.

Wellicht snoep ik wat van de tapering periode af voor wat extra 'rust' nu.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177323583
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:02 schreef McTwente het volgende:

[..]

Je maakt er een gewoonte van om bezemwagen te spelen? Toen Guard en jij hem in 2016 liepen bleef je ook bij S.(geen Fokker) en mij hangen.
Liepen jullie toen achteraan? Tijd boeit me meestal niet bij dat soort loopjes gaat meer om de gezelligheid.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:36:49 #78
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_177331230
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat is waar, ik ben overigens al weer iets positiever sinds vanochtend bij de fysio en een pijnloos rondje gisterenavond, het venijn zit en in voornamelijk korte/gespannen spieren. Gelukkig geen runner's knee.

Wellicht snoep ik wat van de tapering periode af voor wat extra 'rust' nu.
Goed om te horen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_177337354
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Liepen jullie toen achteraan? Tijd boeit me meestal niet bij dat soort loopjes gaat meer om de gezelligheid.
Op het einde niet meer, omdat A. zich volledig opblies. Die heeft hele zware laatste kilometers gehad. Maar we vormden wel de achterhoede van het snellere groepje. De andere groep zat uiteraard nog achter ons.
pi_177345357
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:51 schreef McTwente het volgende:

[..]

Op het einde niet meer, omdat A. zich volledig opblies. Die heeft hele zware laatste kilometers gehad. Maar we vormden wel de achterhoede van het snellere groepje. De andere groep zat uiteraard nog achter ons.
Dat snellere groepje hield zich ook totaal niet aan de snelheid die ze zouden lopen, ze liepen eigenlijk te hard.
pi_177345664
Wat een analyse van wat er 2 jaar geleden wel/niet en met wie gebeurde :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177348170
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een analyse van wat er 2 jaar geleden wel/niet en met wie gebeurde :P
Ik denk dat Guard nog precies weet wie A. is... :P
pi_177349790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:05 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik denk dat Guard nog precies weet wie A. is... :P
:Y


:D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177351006
Het was in ieder geval leuk als je er nu nog alles van weet ;) .
pi_177351108
Sorry bij deze de eerste afmelding voor de dat. Moet mijn mrs naar Schiphol brengen...
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:05:36 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177351123
Dat je op Gran Canaria bent en tijdens een rustig loopje een paar dagen voor de grote dag ineens gaten in het bovenwerk van je (best jonge) trailschoenen verschijnen :{

Heb vandaag nieuwe (totaal andere) kunnen kopen op de Expo en die mogen me dan zaterdag 64km door de bergen heen gaan leiden. Fingers crossed...
F means you're fucked
  Forum Admin woensdag 21 februari 2018 @ 19:35:34 #87
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177351665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:05 schreef YUR het volgende:
Dat je op Gran Canaria bent en tijdens een rustig loopje een paar dagen voor de grote dag ineens gaten in het bovenwerk van je (best jonge) trailschoenen verschijnen :{

Heb vandaag nieuwe (totaal andere) kunnen kopen op de Expo en die mogen me dan zaterdag 64km door de bergen heen gaan leiden. Fingers crossed...
Je hebt vast al een hoop eelt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:38:15 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177352979
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je hebt vast al een hoop eelt.
Dat sowieso
F means you're fucked
  Forum Admin woensdag 21 februari 2018 @ 20:51:20 #89
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177353325
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat sowieso
Wel balen, kan je er nog wat proefmeters mee maken?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177354908
Vanavond de 18e training van deze maand gelogd. Het Elliptigodeel gaat goed (344km tot nu toe deze maand), maar het lopen blijft wat achter. Een geirriteerde pees speelt daarbij een hoofdrol. Er zit met hulp van de masseur en aangepaste trainingen wel vooruitgang in, laten we hopen dat het genoeg is voor het doel.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:14:53 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177357566
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:51 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Wel balen, kan je er nog wat proefmeters mee maken?
Morgen nog wat wandelen en misschien wat dribbelen. Komt vast goed ^O^
F means you're fucked
  donderdag 22 februari 2018 @ 07:55:09 #92
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_177360832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vanavond de 18e training van deze maand gelogd. Het Elliptigodeel gaat goed (344km tot nu toe deze maand), maar het lopen blijft wat achter. Een geirriteerde pees speelt daarbij een hoofdrol. Er zit met hulp van de masseur en aangepaste trainingen wel vooruitgang in, laten we hopen dat het genoeg is voor het doel.
Hup Stippel!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_177361122
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Morgen nog wat wandelen en misschien wat dribbelen. Komt vast goed ^O^
Het zijn maar schoenen ;) . Ik heb de Ultraks op schoenen gelopen die ik zo’n beetje ‘s morgens voor het eerst uit de doos haalde.
pi_177362790
Ik heb nog een beetje een wedstrijdleegte de komende maanden.. Hebben jullie nog aanraders?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:58:36 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177363117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog een beetje een wedstrijdleegte de komende maanden.. Hebben jullie nog aanraders?
CPC, Utrecht Marathon :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177363994
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

CPC, Utrecht Marathon :9
Dan ben ik een weekje op wintersport ;)

Ik ga wel de 10km doen bij de Ruitenburg halve, eind maart. Maar voor april en mei heb ik nog niks gepland.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:14:07 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177367527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dan ben ik een weekje op wintersport ;)

Ik ga wel de 10km doen bij de Ruitenburg halve, eind maart. Maar voor april en mei heb ik nog niks gepland.
Deze?
pi_177368660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Deze?
Ik ga hem onthouden!

Halve van de haar is misschien ook nog een leuke.

Dit weekend eerst heel veel hossen door de Veluwse (ijskoude) bossen, trainingsweekendje en we slapen in een prachtige accommodatie, zin in!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177368965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dan ben ik een weekje op wintersport ;)

Ik ga wel de 10km doen bij de Ruitenburg halve, eind maart. Maar voor april en mei heb ik nog niks gepland.
Dan loop je toch meelij de DAT, dan kan over twee jaar ook van die verhalen vertellen.
pi_177369167
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dan loop je toch meelij de DAT, dan kan over twee jaar ook van die verhalen vertellen.
Nee, ik stel het lopen van hele lange afstanden nog even uit, ik moet eerst weer sneller worden ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:41:49 #101
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177369214
Mijn hardloop UI maar ff gedist, want ik zet nog geen stap. Geen hernia, wel van alles dat scheef staat. Waarom, waardoor, hoe, wat en wat nu is nog niet duidelijk. Ik moet 'ff' accepteren dat dit wat langer gaat duren. He bah, ik heb dat hardlopen gewoon nodig }:|
pi_177373164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, ik stel het lopen van hele lange afstanden nog even uit, ik moet eerst weer sneller worden ;)
Dan ga ik je geen voorstellen doen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 22-02-2018 21:40:51 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 19:07:00 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_177374052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog een beetje een wedstrijdleegte de komende maanden.. Hebben jullie nog aanraders?
Volgens weekend is de Baggerloop O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:41 schreef Quoi het volgende:
Mijn hardloop UI maar ff gedist, want ik zet nog geen stap. Geen hernia, wel van alles dat scheef staat. Waarom, waardoor, hoe, wat en wat nu is nog niet duidelijk. Ik moet 'ff' accepteren dat dit wat langer gaat duren. He bah, ik heb dat hardlopen gewoon nodig }:|
Maar "geen hernia" is ook een pluspunt, toch? :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177396965
Wat een lekker weertje zeg 8-)
Weer eens een training een beetje het gas opengedraaid, maar dat gaat toch niet echt meer vanzelf.
Niet vreemd overigens, aangezien ik voornamelijk op duurvermogen aan het trainen ben.
Morgen hopelijk ook zo'n weer in de Ardennen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:21:12 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177402120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:

Maar "geen hernia" is ook een pluspunt, toch? :@
Sja, de klachten blijven natuurlijk. Als het dan een duidelijk naampje krijgt, met een prognose, heeft dat ook wel iets prettigs. Nu blijft het een beetje onduidelijk. Maar goed, we gaan voorlopig nog maar niet van hardlopen uit.

Guard, wat ben jij toch lekker aan het lopen! ^O^ En zeker was het een lekker weertje vandaag. Prima loopweertje.
pi_177407086
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, de klachten blijven natuurlijk. Als het dan een duidelijk naampje krijgt, met een prognose, heeft dat ook wel iets prettigs. Nu blijft het een beetje onduidelijk. Maar goed, we gaan voorlopig nog maar niet van hardlopen uit.

Guard, wat ben jij toch lekker aan het lopen! ^O^ En zeker was het een lekker weertje vandaag. Prima loopweertje.
Jammer dat je (nog) niet kunt lopen, maar wordt alsnog gezellig over twee weken :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177421624
Wat een lekker weer morgen voor een duurloop. Ik ga er toch maar een paar tempoblokken in gooien, want anders kom ik met afgestorven ledematen thuis.
pi_177421728
3 uur op de Go. Bitter koud maar het zit er op.
pi_177421974
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:23 schreef Devv het volgende:
Wat een lekker weer morgen voor een duurloop. Ik ga er toch maar een paar tempoblokken in gooien, want anders kom ik met afgestorven ledematen thuis.
Ach. Het wordt droog en zonnig, alleen een beetje lage temperatuur. Prachtig winterweer! Ik heb er juist wel zin in, LDL van een km of 28. Laagjes is het codewoord. En inderdaad eventueel tempo's.
pi_177422107
Morgen loopvrij, vandaag al van het schitterende weer kunnen genieten in de Ardennen. Was heel tof. Leuke groep,mooie route. En een goede training voor de enkels over de aangevroren modder :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177422699
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:37 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ach. Het wordt droog en zonnig, alleen een beetje lage temperatuur. Prachtig winterweer! Ik heb er juist wel zin in, LDL van een km of 28. Laagjes is het codewoord. En inderdaad eventueel tempo's.
Het gaat flink waaien dus zo prachtig vind ik het niet :D . Ik heb wel iets bedacht waarbij de laatste kilometers grotendeels met de wind mee zijn. Dus ongeveer 50% beuken en 50% vliegen :+ .
pi_177422725
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:43 schreef Guard het volgende:
Morgen loopvrij, vandaag al van het schitterende weer kunnen genieten in de Ardennen. Was heel tof. Leuke groep,mooie route. En een goede training voor de enkels over de aangevroren modder :D
Au! Alles nog wel heel? Dat is de reden waarom ik morgen de bospaadjes maar mijd.
pi_177422931
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:43 schreef Guard het volgende:
Morgen loopvrij, vandaag al van het schitterende weer kunnen genieten in de Ardennen. Was heel tof. Leuke groep,mooie route. En een goede training voor de enkels over de aangevroren modder :D
Ben dus niet de enige die het lastig vond lopen.

Vond het vandaag lastig weer om je op te kleden tijdens het lopen. Uit de wind en wind mee was het relatiefwarm in de zon, echterzodra jede wind een beetjetegen had was het gewoon koud. Ik was express hetbos ingegaan om dit zoveel mogelijk te ontlopen. ;)
pi_177422983
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
3 uur op de Go. Bitter koud maar het zit er op.
ook aardig wat kilometers gemaakt in die tijd. Krijg je het nog een beetje warm op dat ding? Je zal ook wel wat meer last van de koude wind hebben.
pi_177423631
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ook aardig wat kilometers gemaakt in die tijd. Krijg je het nog een beetje warm op dat ding? Je zal ook wel wat meer last van de koude wind hebben.
Je kan je er deels op kleden, alhoewel een uur koude tegenwind ook wel door veel laagjes heen snijdt. En mijn tenen waren pijnlijk en mijn gezicht helemaal verstijfd van de kou. Heel gek als je dan iets wil zeggen :X. De laatste twintig minuten ook nog hongerklop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2018 20:43:39 ]
pi_177424151
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 20:04 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Au! Alles nog wel heel? Dat is de reden waarom ik morgen de bospaadjes maar mijd.
Ik zoek ze juist op! Worden je enkels alleen maar sterker van
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:57:36 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177425637
TransGranCanaria 64k: Check!
F means you're fucked
pi_177425777
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:57 schreef YUR het volgende:
TransGranCanaria 64k: Check!
Volgende keer de 125? :P
  zaterdag 24 februari 2018 @ 22:19:45 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177426186
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Volgende keer de 125? :P
Ik beloof nix. Nu pizza en bier
F means you're fucked
pi_177426985
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:57 schreef YUR het volgende:
TransGranCanaria 64k: Check!
_O_
pi_177427129
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:57 schreef YUR het volgende:
TransGranCanaria 64k: Check!
Proefrondje op je nieuwe schoenen? Hoe bevielen ze?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 23:26:11 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177427969
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Proefrondje op je nieuwe schoenen? Hoe bevielen ze?
Op zich goed, wel wat blaren
F means you're fucked
pi_177429128
Hoe warm was het daar, Yur? Maak ons jaloers.
  zondag 25 februari 2018 @ 01:03:40 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177429212
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 00:53 schreef wyccie het volgende:
Hoe warm was het daar, Yur? Maak ons jaloers.
4 graden bij de start :D

Later wel ruim boven de 20
F means you're fucked
  zondag 25 februari 2018 @ 07:44:29 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177430772
Marathonday vandaag, wordt mijn koudste ooit. Hier ook laagjes :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177430779
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Op zich goed, wel wat blaren
Kan je ze nog ruilen? Slechts 1 keer op gelopen. :P
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 07:53:53 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_177430818
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 07:44 schreef SEMTEX het volgende:
Marathonday vandaag, wordt mijn koudste ooit. Hier ook laagjes :P
Succes SEMTEX *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 25 februari 2018 @ 07:54:15 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177430822
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Succes SEMTEX *O*
Thanks!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177430881
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 07:44 schreef SEMTEX het volgende:
Marathonday vandaag, wordt mijn koudste ooit. Hier ook laagjes :P
Veel plezier *O*
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 08:03:04 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_177430905
Ik heb al ruim een week niet gelopen. Gisteren 10km gewandeld, maar nog steeds een beetje pijn/stijvigheid aan m'n rechtervoet. Snap er niks van én baal er goed van -O-

Vanmiddag maar een rondje fietsen op de Tacx of zo }:|
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177431291
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb al ruim een week niet gelopen. Gisteren 10km gewandeld, maar nog steeds een beetje pijn/stijvigheid aan m'n rechtervoet. Snap er niks van én baal er goed van -O-

Vanmiddag maar een rondje fietsen op de Tacx of zo }:|
Op de Tacx, met dit weer? Waarom niet lekker in het zonnetje?

Wel balen dat het maar niet weggaat. :( Nog 3 weken tot de Stevensloop, dan moet het wel weg zijn hoor.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177431303
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 07:44 schreef SEMTEX het volgende:
Marathonday vandaag, wordt mijn koudste ooit. Hier ook laagjes :P
Succes topper *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177431343
Gisteren trouwens een van 3 paar trailschoenen die nu in de roulatie zitten af kunnen schrijven, de kleine gaatjes in het bovenwerk mesh zijn gisteren veranderd in grote scheuren -O- Nog geen 600 km op gelopen.
"Toevallig" staat er zaterdag een tripje Zoetermeer op de planning (red: daar zit een trailrunning store) :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177431383
Succes SEMTEX!
pi_177431435
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb al ruim een week niet gelopen. Gisteren 10km gewandeld, maar nog steeds een beetje pijn/stijvigheid aan m'n rechtervoet. Snap er niks van én baal er goed van -O-

Vanmiddag maar een rondje fietsen op de Tacx of zo }:|
Hmmm dat is klote. Fietsen gaat wel goed?
  zondag 25 februari 2018 @ 13:48:06 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177437375
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb al ruim een week niet gelopen. Gisteren 10km gewandeld, maar nog steeds een beetje pijn/stijvigheid aan m'n rechtervoet. Snap er niks van én baal er goed van -O-

Vanmiddag maar een rondje fietsen op de Tacx of zo }:|
Balen zeg -O- Misschien toch even langs de fysio?

Hier ook een weekje rust gehouden met hardlopen. Vorige week was echt even schrikken :{ Toch besloten om vandaag een 10km rondje te doen (wat uiteindelijk 11,5 is geworden :@) en het ging gelukkig weer goed. Trainingsschema in de prullenbak gedaan en ga weer rustige duurloopjes doen. Liever hardlopen op bejaardentempo dan thuis met een blessure *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177438141
Wat is dit lekker weer om te sporten zeg!
Gisteren een rondje gehobbeld, vandaag nog wat in de touwen gehangen, lekker hoor. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_177439111
Ik heb vandaag ook ruim 10km op bejaardentempo gedaan :)
pi_177439114
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:14 schreef Cynic het volgende:
Wat is dit lekker weer om te sporten zeg!
Gisteren een rondje gehobbeld, vandaag nog wat in de touwen gehangen, lekker hoor. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit in clubverband? In de buurt van Zeist is er ook ergens een mooi groot trainingcparcours, trainingen alleen door de weeks helaas.
pi_177439177
Voor het eerst in 2 weken ook weer kunnen lopen. Na carnaval ziek geworden, vandaag 5 lastige kilometers met geweldig mooi weer. Deze week weer even rustig beginnen, maar ik loop weer *O*
pi_177439506
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Is dit in clubverband? In de buurt van Zeist is er ook ergens een mooi groot trainingcparcours, trainingen alleen door de weeks helaas.
Dit is de trainingslocatie van onze vereniging in Sleen. We zitten in het bosje naar de ijsbaan (de ijsvereniging is eigenaar). Daar is dus eigenlijk nooit iets te doen, maar er liepen vandaag al best wat oude mannetjes van de ijsvereniging heel zenuwachtig rond. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_177439906
Dat was een fijn rondje. Was uiteindelijk toch te warm gekleed. Bij een minder beschutrondje was deze hoeveelheid kleding misschien wel nodig geweest. Buff en handschoenen konden af en de mouwen zelfs nog opgestroopt. *O*
pi_177440295
Ik heb gisteren mijn rondje nog gelopen. Viel mij mee met de kou uit de wind en in de zon zelfs lekker. Nu heb ik niet zo'n lang rondje zoals jullie helaas.
pi_177440687
Mijn loop had duidelijk 2 delen vandaag. De eerste 14 met wind mee, in het zonnetje, ontspannen en behaaglijk. De tweede 14km grotendeels vol tegen de wind in. Die was nog flink aanwezig trouwens, flink ertegen in beuken dus. En hij kwam hier en daar ook net door alle laagjes geen. Maar het was wel heerlijk loopweer.

Benieuwd of SEMTEX veel last gehad heeft van de wind.
  zondag 25 februari 2018 @ 16:23:18 #145
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177440926
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:09 schreef indepoeier het volgende:
Mijn loop had duidelijk 2 delen vandaag. De eerste 14 met wind mee, in het zonnetje, ontspannen en behaaglijk. De tweede 14km grotendeels vol tegen de wind in. Die was nog flink aanwezig trouwens, flink ertegen in beuken dus. En hij kwam hier en daar ook net door alle laagjes geen. Maar het was wel heerlijk loopweer.

Benieuwd of SEMTEX veel last gehad heeft van de wind.
Ja ;( een paar stukken flink zwaar gehad, vooral tussen 38 en 39km...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177441490
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Op de Tacx, met dit weer? Waarom niet lekker in het zonnetje?

Wel balen dat het maar niet weggaat. :( Nog 3 weken tot de Stevensloop, dan moet het wel weg zijn hoor.
Stevensloop. Ik ben bang dat ik die voor het eerst ooit ook ga missen. Sinds kerst eigenlijk al heel de tijd óf griep óf verkouden óf grieperig. Tussendoor eind januari/begin februari nog aan de antibiotica gezeten. Dus het ging allemaal vrij ruk. Ik loop hem hooguit als veredelde duurloop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 17:03:35 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_177442095
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Op de Tacx, met dit weer? Waarom niet lekker in het zonnetje?

Wel balen dat het maar niet weggaat. :( Nog 3 weken tot de Stevensloop, dan moet het wel weg zijn hoor.
Ik heb m’n winter-gear nog niet :’) is in bestelling, maar dat duurt altijd even. Ach, ik vind de Tacx ook leuk hoor

quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hmmm dat is klote. Fietsen gaat wel goed?
Ja, dat wel. Maar ik wil ook gewoon lopen ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177442623
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Stevensloop. Ik ben bang dat ik die voor het eerst ooit ook ga missen. Sinds kerst eigenlijk al heel de tijd óf griep óf verkouden óf grieperig. Tussendoor eind januari/begin februari nog aan de antibiotica gezeten. Dus het ging allemaal vrij ruk. Ik loop hem hooguit als veredelde duurloop.
Ik was niks anders van plan dan duurloopkm's te maken bij de Stevensloop.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177443170
Yihaaa, super blij hier!
Vandaag stond er in mijn schema een Halve Marathon op het programma. Aangezien ik rond deze periode in de buurt niet echt een wedstrijd gevonden had, heb ik er maar een 'Training Race' van gemaakt...Nieuw PR gelopen! *O* 1u31.25

Ik verafschuw vaak de kou en vind mezelf soms een koukleum, maar mijn 10K PR liep ik in sneeuwtoestanden met veel gesmolten brij & wind en vandaag toch ook wel ijskoud. Ik ga nog moeten terugkomen op mijn mening.

Zo waar ook een negatieve split. Terwijl dit ook nog wel een werkpuntje voor me is. Dit geeft wel vertrouwen met het oog op de marathon...Nog een paar weekjes! :s) :B

https://www.strava.com/activities/1424979691
pi_177444399
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb m’n winter-gear nog niet :’) is in bestelling, maar dat duurt altijd even.

[..]

Ik draag een normaal thermojack en een thermobroek over mijn bibshort tijdens het fietsen. Het is niet gesoigneerd (sowieso mensen die dat serieus nemen :') ) maar ik kan wel lekker fietsen ~:) .
  zondag 25 februari 2018 @ 19:14:28 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177444594
Feli minima!! *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177444672
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik was niks anders van plan dan duurloopkm's te maken bij de Stevensloop.
Ik was al een tijdje gestopt me met jou te vergelijken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 19:30:05 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_177444960
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:04 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik draag een normaal thermojack en een thermobroek over mijn bibshort tijdens het fietsen. Het is niet gesoigneerd (sowieso mensen die dat serieus nemen :') ) maar ik kan wel lekker fietsen ~:) .
Ik héb geeneens thermokleding :') Ik heb al eens een lange hardlooptight over m'n bibshorts getrokken, maar dat was nog te koud. Hardlopen is veel warmer. Ik wil ook weer hardlopen :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 25 februari 2018 @ 19:34:39 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177445123
Verslagje van de marathon vandaag: https://mariskalooptharde(...)two-rivers-marathon/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177445386
Wat een mooie prestaties weer Semtex en Yur!

Ik had echt een onovertroffen heerlijk trainingsweekendje op de Veluwe, in een prachtig huis met bossauna, en natuurlijk fantastisch weer. Wel goede training voor je enkels, die keihard bevroren tractorsporen en bospaden :P Maar uiteindelijk 5x getraind in 48 uur, en in totaal deze week 8x gelopen en 1x gespind. En mijn lichaam voelt goed, dus ik ben trots op d'r!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177445473
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik héb geeneens thermokleding :') Ik heb al eens een lange hardlooptight over m'n bibshorts getrokken, maar dat was nog te koud. Hardlopen is veel warmer. Ik wil ook weer hardlopen :(
Ik had laatst een schaatsbroek over zo’n onderbroek met zeem aan, dat beviel verrassend goed! Scheelt weer een lange fietsbroek kopen. Bovenkleding vind ik lastiger. Dan is hardlopen toch wel veel makkelijker!

Hopelijk kun je idd snel weer lopen. Was dit weekend best lekker met die kou :)
pi_177445874
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje van de marathon vandaag: https://mariskalooptharde(...)two-rivers-marathon/
Vet! En ja, de (?) achter Rome kan gewoon weg. Dat is een gehuchtje daar. Ik vind het knap, het lijkt mij een oersaaie marathon :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_177445938
Knappe prestatie Semtex! Hulde met die koude wind!

quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:

Wel goede training voor je enkels, die keihard bevroren tractorsporen en bospaden :P Maar uiteindelijk 5x getraind in 48 uur, en in totaal deze week 8x gelopen en 1x gespind. En mijn lichaam voelt goed, dus ik ben trots op d'r!
Lijkt me juist verschrikkelijk voor je enkels en gewrichten. Ik vind het alvast super irritant. :D
Goed bezig terug de laatste tijd, hoor!
  zondag 25 februari 2018 @ 20:10:38 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177446024
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:04 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vet! En ja, de (?) achter Rome kan gewoon weg. Dat is een gehuchtje daar. Ik vind het knap, het lijkt mij een oersaaie marathon :)
Het was inderdaad zeker niet de spannendste die ik gedaan heb (dat zou de Marathon via Belgica zijn, denk ik). Al die gare stukken weiland en gehuchten waar niemand op straat was op zondag. Maar ik wilde dit wel eens een keer zo vroeg in het jaar proberen; de meeste voorjaarsmarathons zijn altijd in april en ik wilde er meer doen dit jaar.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177446415
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het was inderdaad zeker niet de spannendste die ik gedaan heb (dat zou de Marathon via Belgica zijn, denk ik). Al die gare stukken weiland en gehuchten waar niemand op straat was op zondag. Maar ik wilde dit wel eens een keer zo vroeg in het jaar proberen; de meeste voorjaarsmarathons zijn altijd in april en ik wilde er meer doen dit jaar.
Hoeveel ga je er dit jaar lopen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 25 februari 2018 @ 20:27:27 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177446463
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoeveel ga je er dit jaar lopen?
Ik heb er pas 2 gepland, maar zou er wel meer willen lopen. Of misschien eindelijk een ultra (en geen onbedoelde :P ). Ben alleen absoluut geen fan van trailmarathons. Ook niet voor uitgerust. Misschien is een marathon in juni nog een optie (Hoorn, Amersfoort of Mönchengladbach)

[ Bericht 3% gewijzigd door SEMTEX op 25-02-2018 20:42:19 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177446706
Ik liep voorheen 7km of 10km, sinds kort 4x 12km gelopen. Vandaag ging het zo lekker dat ik er nog een rondje achteraan heb geplakt, totaal zo'n 22km (klein stukje afgestoken op het laatst). Tot de 18km ging het lekker, daarna waren m'n benen echt op. De laatste paar km was echt afzien, was bang dat ik niet meer thuis zou komen. :') Nu kom ik nauwlijks nog de trap op en vooral af. Ik zie zo op tegen de komende twee dagen. :P
pi_177446977
quote:
2s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb er pas 2 gepland, maar zou er wel meer willen lopen. Of misschien eindelijk een ultra (en geen onbedoelde :P ). Ben alleen absoluut geen fan van trailmarathons. Ook niet voor uitgerust.
Jammer, in de trailwereld heb je heel wat meer keuze in ultra's.
Verhard kom je snel terecht bij ultra lopen zoals de 6 uur van Stein of de Ultraloop van Steenbergen.
Lekker rondjes draaien 8)7

Maar eerst maar Düsseldorf ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 25 februari 2018 @ 20:53:15 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177447138
Of je doet lekker met me mee bij Haag Atletiek. 6 uur lang rondjes van 1872 meter maken in juni :s)
F means you're fucked
pi_177448183
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:07 schreef minimaLL het volgende:
Knappe prestatie Semtex! Hulde met die koude wind!

[..]

Lijkt me juist verschrikkelijk voor je enkels en gewrichten. Ik vind het alvast super irritant. :D
Goed bezig terug de laatste tijd, hoor!
Ja maar daarom ook een goede training :P Gelukkig heb ik niet van die zwakke enkels, maar ik heb wel van mijn vorige trainer geleerd om vaak zigzaggend te lopen tijdens warming up of zo, daar krijg je sterke en flexibele enkels van. Jij gefeliciteerd met je mooie PR!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin zondag 25 februari 2018 @ 22:07:55 #166
58651 crew  murp
murp
pi_177448759
Vandaag spierpijn bij Mn knieėn.. heel vaag dit!
pi_177450142
Respect, Semtex! Gewoon weer een marathon, en dat met dit weer. ^O^

Ik had eigenlijk een 24-26k moeten lopen, maar ik was erg laat gegaan, waardoor de zon al onder ging en het echt koud werd. De wind op de brug was ook zeer venijnig. Mijn hele lichaam was verdoofd.
Nu slechts een 16k gelopen, en ook echt rustig, zo'n 9km/h. Harder ging niet door de wind, en ik was ook bang weer last te krijgen van mijn hamstring. Die voelde ik al wel iets na 10k, met name als ik iets probeerde aan te zetten en bij heuvelop. Dus maar met een slechte looptechniek blijven doorlopen, maar daarmee nu dus eigenlijk geen stijve hamstring.
Bij het eerste rondje voelde het allemaal zo goed, dat ik dacht volgende week wel weer een 28k te kunnen lopen en dan met de CPC weer de triple. Nu moet ik volgende week eerst maar afwachten en toch kijken hoe ik ietsje harder kan lopen.
pi_177454672
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 23:05 schreef wyccie het volgende:
Respect, Semtex! Gewoon weer een marathon, en dat met dit weer. ^O^

Ik had eigenlijk een 24-26k moeten lopen, maar ik was erg laat gegaan, waardoor de zon al onder ging en het echt koud werd. De wind op de brug was ook zeer venijnig. Mijn hele lichaam was verdoofd.
Nu slechts een 16k gelopen, en ook echt rustig, zo'n 9km/h. Harder ging niet door de wind, en ik was ook bang weer last te krijgen van mijn hamstring. Die voelde ik al wel iets na 10k, met name als ik iets probeerde aan te zetten en bij heuvelop. Dus maar met een slechte looptechniek blijven doorlopen, maar daarmee nu dus eigenlijk geen stijve hamstring.
Bij het eerste rondje voelde het allemaal zo goed, dat ik dacht volgende week wel weer een 28k te kunnen lopen en dan met de CPC weer de triple. Nu moet ik volgende week eerst maar afwachten en toch kijken hoe ik ietsje harder kan lopen.
Misschien moet je even een paar weken echt rustig aan doen? Wellicht dat alle loopjes die je vorig jaar hebt gedaan nu toch hun tol eisen in de vorm van langdurige vermoeidheid? Ik heb bij mezelf ook het idee dat het volledig herstel van Spijkenisse langer duurde omdat ik 2 marathons in dat jaar had gelopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 26 februari 2018 @ 11:08:47 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177456487
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Jammer, in de trailwereld heb je heel wat meer keuze in ultra's.
Verhard kom je snel terecht bij ultra lopen zoals de 6 uur van Stein of de Ultraloop van Steenbergen.
Lekker rondjes draaien 8)7

Maar eerst maar Düsseldorf ^O^
Volgens mij had YUR me ooit gewezen op een verhard 65km loopje in Kampen. En de 50km monnikentocht in Ter Apel lijkt me ook wel wat. Al is de ultradrang is niet enorm hoor, heb nog genoeg plezier van marathons.

Vandaag gaat trouwens goed! We slapen tegenwoordig op een beter matras en vreemd genoeg lijkt dat te schelen in herstel (we slapen dieper op deze, waardoor je in je slaap beter herstelt). Ook had ik gisteren niet echt pijntjes, alleen lichte spierpijn, net zoals vandaag. Na menig marathon kon ik vaak mijn sokken niet meer aandoen, niet hurken of met mijn benen over elkaar zitten. Dat gaat allemaal prima nu. Krachttraining heeft vast ook gescheeld.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 26 februari 2018 @ 11:19:38 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177456663
Mag deze tr. in de OP, McTwente?

1
2
3
 [b] 4-3-2018 - [url=www.berdenvoorjaarsloop.nl]Berden Voorjaarsloop (Venlo)[/url][/b]
[*] hoe-die-nie - 15km
[*] SEMTEX - 15km
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177456688
Is toch niet vreemd? Goed slapen is echt het beste medicijn wat er bestaat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 26 februari 2018 @ 11:26:56 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177456811
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Is toch niet vreemd? Goed slapen is echt het beste medicijn wat er bestaat.
Ja, heb dat serieus jaren onderschat :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177457226
Je moet af en toe ook eens wat gas terugnemen. De maanden na de zware blessure in Londen waarin ik rust hield, hebben een hoop wonden geheeld. Ik denk dat rust en ontspanning het meest onderschatte deel van de gemiddelde training is.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:15:02 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177457827
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:45 schreef Devv het volgende:
Je moet af en toe ook eens wat gas terugnemen. De maanden na de zware blessure in Londen waarin ik rust hield, hebben een hoop wonden geheeld. Ik denk dat rust en ontspanning het meest onderschatte deel van de gemiddelde training is.
Herstel is ook een soort training ja :) Ik had tot een paar weken terug een overgevoeligheid in mijn linkerheup. Die is ook weggegaan door rustiger aan te doen, soms een training een dag uit te stellen en beter slapen :) Gisteren niet meer gevoeld tijdens het lopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 26 februari 2018 @ 14:25:14 #175
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_177460828
Semtex, 60 van Texel misschien?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_177461856
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:45 schreef Devv het volgende:
Je moet af en toe ook eens wat gas terugnemen. De maanden na de zware blessure in Londen waarin ik rust hield, hebben een hoop wonden geheeld. Ik denk dat rust en ontspanning het meest onderschatte deel van de gemiddelde training is.
Tevens ook het moeilijkste onderdeel. Stilzitten is vaak lastig, vaak een knagend gevoel; zowel het missen van het lopen ansich als het gevoel dat stilzitten achteruitgang is.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177463070
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Tevens ook het moeilijkste onderdeel. Stilzitten is vaak lastig, vaak een knagend gevoel; zowel het missen van het lopen ansich als het gevoel dat stilzitten achteruitgang is.
Terwijl de rust nu juist het moment is dat je lichaam sterker wordt.

Als je in de training je lichaam tenminste voldoende prikkels hebt gegeven

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 16:06:18 ]
  maandag 26 februari 2018 @ 16:07:36 #178
442544 schoonmams
2 stuks fruit per dag
pi_177463110
Mij helpt het om dan af en toe op de racefiets te stappen. Lekker in beweging maar andere spieren dan bij hardlopen. Fijn om in een rustperiode te doen.
pi_177464179
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Mag deze tr. in de OP, McTwente?
[ code verwijderd ]

Ik kan de OP niet meer bijwerken. Dus een mod moet deze even voor me opengooien of toevoegen...
  maandag 26 februari 2018 @ 19:34:30 #180
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_177467695
19 dagen tot aan Northburn100 en ik voel me er zo klaar voor dat ik er zelf gewoon bang van word.
Twee extra weken training ten opzichte van verleden jaar, die ik voor mijn gevoel zo optimaal mogelijk benut heb...bring it on!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 26 februari 2018 @ 19:37:47 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177467790
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:07 schreef schoonmams het volgende:
Mij helpt het om dan af en toe op de racefiets te stappen. Lekker in beweging maar andere spieren dan bij hardlopen. Fijn om in een rustperiode te doen.
En voor koukleumen (zoals ik :+) is er gelukkig ook zwemmen O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177468738
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
19 dagen tot aan Northburn100 en ik voel me er zo klaar voor dat ik er zelf gewoon bang van word.
Twee extra weken training ten opzichte van verleden jaar, die ik voor mijn gevoel zo optimaal mogelijk benut heb...bring it on!
Klinkt goed RD! Lekker als je je zo sterk voelt.
Hoe ziet een doorsnee trainingsweek voor zo'n afstand er bij jou uit?
pi_177469240
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:25 schreef Frsh het volgende:
Semtex, 60 van Texel misschien?
Volgend jaar met pasen is de volgende editie. Klein beetje strand en duinen niet noemenswaardig. Je moet echter wel binnen 7 uur finishen maar dat lijkt mij wel mogelijk. Grote kans dat ik hem volgend jaar ga lopen, moet sowieso nog een keer naar Texel toe.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:40:11 #184
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_177469443
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:13 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Klinkt goed RD! Lekker als je je zo sterk voelt.
Hoe ziet een doorsnee trainingsweek voor zo'n afstand er bij jou uit?
ik probeer iedere week toch wel zo'n 8 uur te kunnen lopen, voor het mooie net iets te kort , maar werk laat niet meer toe op dit moment, optmaal zou 10 uur zijn
Dat betekent voor mij dan voornamelijk richten op afstand en niet op snelheid.
Mijn losse schema ziet er ongeveer zo uit:

Za 1.5 uur
Zo 3 uur
Ma 1.5 uur
Di 1.5 uur
Woe rust
Do 1 uur
Vrij- rust
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 26 februari 2018 @ 20:57:51 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177470030
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:25 schreef Frsh het volgende:
Semtex, 60 van Texel misschien?
Is ook voornamelijk zand toch? :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Forum Admin maandag 26 februari 2018 @ 21:01:59 #186
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177470157
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:03 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik kan de OP niet meer bijwerken. Dus een mod moet deze even voor me opengooien of toevoegen...
Staat er bij.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177477324
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is ook voornamelijk zand toch? :D
2 keer loop je over het strand, hooguit 14 km bij elkaar wat prima beloopbaar is. De eerste strandafgang is een beetje lastig maar voor de rest is alles prima te doen.

https://www.afstandmeten.(...)181035,181042,181045
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:31:34 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177477466
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

2 keer loop je over het strand, hooguit 14 km bij elkaar wat prima beloopbaar is. De eerste strandafgang is een beetje lastig maar voor de rest is alles prima te doen.

https://www.afstandmeten.(...)181035,181042,181045
Hij staat ook nog op mijn lijstje :Y
F means you're fucked
pi_177478126
Wel heel leuk, vooral ook omdat het op Texel is. Ik zou 'm ook bijna overwegen. Volgend jaar zou dat moeten kunnen...
pi_177479191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:19 schreef indepoeier het volgende:
Wel heel leuk, vooral ook omdat het op Texel is. Ik zou 'm ook bijna overwegen. Volgend jaar zou dat moeten kunnen...
Gewoon doen.
pi_177480787
Nou ja, ik doe een 60km loop niet 'gewoon' even, maar het lijkt me wel een uitdaging. Eerst maar eens marathon nr 2 lopen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:20:27 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177480895
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

2 keer loop je over het strand, hooguit 14 km bij elkaar wat prima beloopbaar is. De eerste strandafgang is een beetje lastig maar voor de rest is alles prima te doen.

https://www.afstandmeten.(...)181035,181042,181045
Da's nog altijd 14km te lang, vind ik :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:20:37 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177480898
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Staat er bij.
Dank!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177491521
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien moet je even een paar weken echt rustig aan doen? Wellicht dat alle loopjes die je vorig jaar hebt gedaan nu toch hun tol eisen in de vorm van langdurige vermoeidheid?
Ik ben juist geblesseerd geraakt toen ik minder trainde. Half november tot eind januari heb ik waarschijnlijk gemiddeld maar 2 keer per week gelopen.
De fysiotherapeut heeft me vanmorgen weer losgemaakt, ook in mijn rug/bekken. Maar ik denk dat ik ook weer de bootcamp moet oppakken.
pi_177491586
Overigens slaap ik wel heel weinig, en in die periode ook slecht kunnen doorslapen. Dus dat kan natuurlijk ook wel meespelen. En ik heb een heel slecht bed. :D

Semtex, wat dacht je van de Berenloop op Terschelling? De marathon heeft op km 30 maar 3 kilometer strand.
pi_177491645
Goed om te lezen dat een goed matras zoveel scheelt, mijn nieuwe komt binnen nu en 2 weken (duurtlang!).

Voor het herstel eet ik tegenwoordig na elke training nog een bak yoghurt/kwark/skyr, en dat bevalt eigenlijk wel heel goed. En geen alcohol drinken ook :o .
pi_177492004
Hier nog steeds geen druppel alcohol in 2018. #levenalseenatleet
Vanaf het een gewoonte is, valt het best mee. Dus heb ik maar besloten om dit door te trekken tot de marathon... biertje(s) achteraf gaat (gaan) eens zo goed smaken! :Y
pi_177492555
Hier ook sinds een paar weken geen alcohol meer. Zo veel dronk ik niet, maar ik wou het eens helemaal zonder proberen. Combineert tot nu toe goed met de marathonvoorbereiding.

En net als Hats ook na de meeste trainingen een portie kwark. Tot nu toe gaat het allemaal lekker, dus ik hou dat nog maar even vol.

Vanavond toch maar even op de baan geknald. De helft ging het krachthonk in, wij hebben gewoon onze rondjes gemaakt. De sneeuw was droog en dus niet glad en het was windstil. Heerlijk gelopen dus, misschien alleen een tikje te hard...
pi_177492603
Bier :9
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177492667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:20 schreef Guard het volgende:
Bier :9
Eind april weer, en dan meteen een lekkere Duitse! Die smaakt dan dubbel lekker.
  woensdag 28 februari 2018 @ 01:47:13 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177495179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 21:46 schreef wyccie het volgende:
Overigens slaap ik wel heel weinig, en in die periode ook slecht kunnen doorslapen. Dus dat kan natuurlijk ook wel meespelen. En ik heb een heel slecht bed. :D

Semtex, wat dacht je van de Berenloop op Terschelling? De marathon heeft op km 30 maar 3 kilometer strand.
Is ook een optie, al valt die volgens mij in oktober toch? Dan zit ik dit jaar in Japan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177496750
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:22 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Eind april weer, en dan meteen een lekkere Duitse! Die smaakt dan dubbel lekker.
Dan juist niet, want dan moet ik nog terug rijden :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177496768
Ik heb tussen 1 januari en Schoorl niet gedronken. Tussen Schoorl en nu heb ik wel weer een paar biertjes op, maar niet drinken bevalt me eigenlijk beter dan wel. Na 1 biertje voel ik me de volgende dag al minder. Het enige waar ik wel echt weer van genoten heb was een goed wijntje bij het uit eten gaan. Verder red ik me eigenlijk prima met alcoholvrije Warsteiner en Jever fun.

Ik vind het maar raar hoor, want ik heb altijd erg veel genoten van speciaalbiertjes.
pi_177496961
Het zal ook wel een beetje placebo zijn.
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:37:57 #205
3878 Vork
Manisch creatief
pi_177497055
Beetje gezond leven, bewust eten allemaal prima, dat gaat ook wel vanzelf in combinatie met sporten heb ik gemerkt, maar geen bier dat is echt geen optie ;).
pi_177497156
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:26 schreef Devv het volgende:
Het zal ook wel een beetje placebo zijn.
Als het nou ook een placebo-effect op m'n looptijden had, had ik dat helemaal niet erg gevonden :P
pi_177498374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als het nou ook een placebo-effect op m'n looptijden had, had ik dat helemaal niet erg gevonden :P
Je liep toch een PR in Schoorl?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177500086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je liep toch een PR in Schoorl?
Met 23 seconden 8-)

Op basis van mijn trainingsintensiteit had ik wel op wat meer gehoopt, maar maakt ook weer niet denderend veel uit.
pi_177500113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 07:55 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb tussen 1 januari en Schoorl niet gedronken. Tussen Schoorl en nu heb ik wel weer een paar biertjes op, maar niet drinken bevalt me eigenlijk beter dan wel. Na 1 biertje voel ik me de volgende dag al minder. Het enige waar ik wel echt weer van genoten heb was een goed wijntje bij het uit eten gaan. Verder red ik me eigenlijk prima met alcoholvrije Warsteiner en Jever fun.

Ik vind het maar raar hoor, want ik heb altijd erg veel genoten van speciaalbiertjes.
:o

OT: Ik loop te weinig om nu weer te gaan lopen, want met weer opbouwen ga ik het veel te koud krijgen. Voorjaarsplannen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_177500282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Met 23 seconden 8-)

Op basis van mijn trainingsintensiteit had ik wel op wat meer gehoopt, maar maakt ook weer niet denderend veel uit.
PRs moet je altijd vieren ^O^ Anders krijg je een omgekeerd placebo effect van jezelf in de put praten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177508652
Zo, ik heb een doel. Ik wil de 16km bij de Koning van Spanje trail lopen :Y).

Net 4x5 min gelopen, dus het begin is er :+.

Vanmiddag een paar trailschoenen gekocht, binnenkort paar nieuwe wegschoenen.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 19:29:34 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_177510305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:23 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb een doel. Ik wil de 16km bij de Koning van Spanje trail lopen :Y).

Net 4x5 min gelopen, dus het begin is er :+.

Vanmiddag een paar trailschoenen gekocht, binnenkort paar nieuwe wegschoenen.
Wat een mooi doel! _O_

Ik ben (denk ik) nu zo'n twee dagen voetpijnloos. Dus zondag maar eens de Baggerloop doen :') ben benieuwd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177510459
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:23 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb een doel. Ik wil de 16km bij de Koning van Spanje trail lopen :Y).

Net 4x5 min gelopen, dus het begin is er :+.

Vanmiddag een paar trailschoenen gekocht, binnenkort paar nieuwe wegschoenen.
Jij hebt toch veel hardloop ervaring?
pi_177510618
Ja, Gup, wat is dat met je voet! :o Ik verheug me wel op de foto's van de Baggerloop, maarre, spring je dan door een laag ijs de sloot in? :P

FR, ik ben vooral expert in opbouwen :'). Maar er zitten hier zat mensen met massa's ervaring!
pi_177511433
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:23 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb een doel. Ik wil de 16km bij de Koning van Spanje trail lopen :Y).

Net 4x5 min gelopen, dus het begin is er :+.

Vanmiddag een paar trailschoenen gekocht, binnenkort paar nieuwe wegschoenen.
The dark side, cookies and stuff *O* *G*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177512130
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:08 schreef Guard het volgende:

[..]

The dark side, cookies and stuff *O* *G*
Al die verhalen over verzorgingsposten :9.



M'n nieuwe :9.
pi_177512542
Inov8 O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177512621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:45 schreef Guard het volgende:
Inov8 O+
Eensch, tot nu toe!

Even belangrijke vraag: Volg je Wie is de mol? Zo ja, volgende week zaterdagavond finale kijken! Zo nee, je krijgt tzt tijdens de uitzending ducttape over je mond geplakt 8-). Weet je het alvast.
pi_177513539
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Eensch, tot nu toe!

Even belangrijke vraag: Volg je Wie is de mol? Zo ja, volgende week zaterdagavond finale kijken! Zo nee, je krijgt tzt tijdens de uitzending ducttape over je mond geplakt 8-). Weet je het alvast.
Hahaha ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten met een fourpack kabouters en een zak zoute chips. Brab doet vast met me mee :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177513615
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 21:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Hahaha ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten met een fourpack kabouters en een zak zoute chips. Brab doet vast met me mee :P
Mooi, is dat alvast geregeld :Y).

Trouwens, geen zoete chips? :P.
pi_177513918
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 21:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Mooi, is dat alvast geregeld :Y).

Trouwens, geen zoete chips? :P.
Als jij zoete chips wil, neem ik wel wat suiker mee :Y)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177514414
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 21:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Als jij zoete chips wil, neem ik wel wat suiker mee :Y)
Of zoete popcorn. Offff chocoladepinda's :9 (nee, dan bedoel ik niet Yur met chocoladesaus over hem heen).
  woensdag 28 februari 2018 @ 21:39:26 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177514447
:X :N
F means you're fucked
pi_177514460
_O-
pi_177514734
Iemand die meeloot voor NY? Today is the day!
pi_177517918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 21:47 schreef minimaLL het volgende:
Iemand die meeloot voor NY? Today is the day!
Ik heb de loting dit jaar overgeslagen, want ik hoop volgend jaar Boston te lopen :+ . En om nu binnen een paar maanden naar Chicago, New York en hopelijk Boston te gaan, vind ik een beetje te duur worden :P .
pi_177538439
En ik heb nieuwe wegschoenen *O*


New Balance 880 v7
pi_177539167
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 01:47 schreef SEMTEX het volgende:
Is ook een optie, al valt die volgens mij in oktober toch? Dan zit ik dit jaar in Japan.
Is het eerste weekend van november.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 21:47 schreef minimaLL het volgende:
Iemand die meeloot voor NY? Today is the day!
Valt samen met een nieuwe loop in Nijmegen waar ik me al voor heb opgegeven (en de Berenloop dus). Mogelijk doe ik volgend jaar wel mee.
Mijn tweede buitenlandse marathon en tweede najaarsmarathon voor dit jaar staat al vast. Ik ga naar Valencia. *O*

Wie had kunnen bedenken dat het zo verslavend zou zijn. :@
pi_177539207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:09 schreef GotC het volgende:
En ik heb nieuwe wegschoenen *O*

[ afbeelding ]
New Balance 880 v7
Zo, geheel nieuwe start! Mooi doel om gelijk de Koning van Spanje te doen, echt gaaf. Daar zit ik zelf ook nog wel aan te denken, maar mijn loopmaatje van vorig jaar gaat niet.
pi_177545938
Media markt heeft blijkbaar zijn BTW dagen (21% korting) (in Be), verleidelijk om een loophorloge te kopen nu :9 Zie wel dat er al verschillende uitverkocht zijn, de garmin forerunner 30 blijft nog over (115¤)

[ Bericht 20% gewijzigd door chento op 02-03-2018 11:09:57 ]
pi_177546211
Gisteren was wel bikkelen op de baan! Nog niet eens de kou, want daar was ik met 4 lagen wel op gekleed (alhoewel mijn billen nog 2 uur bevroren bleven), maar die wind! Ik moest 2x2000 meter dus 5 rondjes, en als er soms een hevige windvlaag kwam was het rondje ineens 6 seconden langzamer dan de bedoeling (en ja dat klinkt niet veel maar is het wel op een 400m ronde).

Gek om te bedenken dat het vorig jaar nog 20 graden was op de CPC!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 2 maart 2018 @ 11:27:01 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177546409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Gek om te bedenken dat het vorig jaar nog 20 graden was op de CPC!
Jaaa O+ Toen konden we nog gewoon buiten zitten, weet ik nog O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177547829
Ik liep vorig jaar niet dus toen was het heerlijk, maar nu hoop ik dat het zo fris blijft :D .
pi_177555134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:37 schreef Devv het volgende:
Ik liep vorig jaar niet dus toen was het heerlijk, maar nu hoop ik dat het zo fris blijft :D .
Nou +5 lijkt me toch wel een stuk beter dan -5! Dat vreet echt energie. Maar volgens mij is dat ook ongeveer de voorspelling.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 2 maart 2018 @ 18:22:33 #235
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177555141
Ben er voor het eerst in jaaaaren niet bij omdat de Sallandtrail op dezelfde dag is dit keer :@
F means you're fucked
pi_177559359
Mooie schoenen GotC!

Over hardlopen: ik heb totaal geen doel en ik vind het stom. Ik wilde vijf km bij de Stevensloop lopen, maar iedere keer is er iets waardoor het lopen erbij inschiet. Eerst begon ik met Crossfit en wilde ik daar aan wennen, toen gingen we op vakantie (en hardlopen zag ik na veel wandelen iedere dag niet zitten) en toen werd ik voor de honderdmiljoenmiljardste keer sinds Timo er is ziek... Inmiddels ben ik weer beter en ik ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Want je kan er donder op zeggen dat ik deze week weer twee keer lekker kan lopen om vervolgens weer te moeten stoppen...
  vrijdag 2 maart 2018 @ 20:40:15 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177559420
Goeien reclame zijn wij voor het krijgen van een kind icm hardlopen :7

Ik rende vandaag naar de tramhalte trouwens!
pi_177559850
:D Q

Crossfit en hardlopen is een uitstekende combi! Sowieso, Crossfit :9
pi_177564257
Ja, ik vind het echt superleuk! Idealiter loop ik twee keer per week en doe ik twee keer per week crossfit. Hopelijk kom ik nu eindelijk eens in dat ritme.

Q, echt he? :')
  zaterdag 3 maart 2018 @ 08:07:43 #240
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177568522
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Gek om te bedenken dat het vorig jaar nog 20 graden was op de CPC!
Ik wil ook 20 graden volgende week ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177569586
Sneeuw en ijzel hier... geen idee of het verstandig is om te gaan lopen...
pi_177569631
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 09:29 schreef minimaLL het volgende:
Sneeuw en ijzel hier... geen idee of het verstandig is om te gaan lopen...
Ijzel is over het algemeen, samen met onweer, een van de twee weersomstandigheden waarbij lopen wordt afgeraden. Al had ik ook op advies van m'n trainer m'n training van donderdag naar gisteren verplaatst, vanwege kou :P
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:26:05 #243
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177571660
Ik heb mijn eerste hardloopbroek gekocht *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar eens uitproberen :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 11:52:55 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_177572217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:42 schreef GotC het volgende:
Ja, Gup, wat is dat met je voet! :o Ik verheug me wel op de foto's van de Baggerloop, maarre, spring je dan door een laag ijs de sloot in? :P
Ik weet het niet. Tijdens een training, niks bijzonders, schoot er ineens een pijntje in m'n rechter voorvoet. Snap er niks van, maar het bleef lang hangen. Gelukkig is het nu wel een beetje weg.

Maar de Baggerloop kan ik op m'n buik schrijven, want ik heb eergisteren opeens ziek geworden. Vrijdag met hangen en wurgen nog gewerkt, maar vandaag knock-out. En dat wordt echt niet beter voor morgen. Kom hoe dan ook niet door de nek-check :'(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177573196
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ijzel is over het algemeen, samen met onweer, een van de twee weersomstandigheden waarbij lopen wordt afgeraden. Al had ik ook op advies van m'n trainer m'n training van donderdag naar gisteren verplaatst, vanwege kou :P
Ik ben toch maar gegaan. Wandelen over straat (waar alles goed aangedrukt was) tot het park/bos en daar was het prima te doen.

Kort rondje en genieten van het landschap. O+
  zaterdag 3 maart 2018 @ 12:37:31 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177573236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Tijdens een training, niks bijzonders, schoot er ineens een pijntje in m'n rechter voorvoet. Snap er niks van, maar het bleef lang hangen. Gelukkig is het nu wel een beetje weg.

Maar de Baggerloop kan ik op m'n buik schrijven, want ik heb eergisteren opeens ziek geworden. Vrijdag met hangen en wurgen nog gewerkt, maar vandaag knock-out. En dat wordt echt niet beter voor morgen. Kom hoe dan ook niet door de nek-check :'(
Beterschap :*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177575568
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 08:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik wil ook 20 graden volgende week ;(
Ehm nou dat denk ik niet, daar reageert je lichaam waarschijnlijk niet heel goed op na de afgelopen maanden 😉
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_177576188
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:26 schreef Maraca het volgende:
Ik heb mijn eerste hardloopbroek gekocht *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar eens uitproberen :9
Ik zou wel schoenen aandoen. Voor barefooten is het nog wat koud.
pi_177576300
Gisteren gemarteld onder handen genomen door de beul sportmasseur. Dat is altijd even afzien, maar het levert volgens mij wel wat op. Vandaag ga ik stiekem wat schuiven in mijn schema: schaatsen er in en iets anders er uit.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:21:37 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177577192
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zou wel schoenen aandoen. Voor barefooten is het nog wat koud.
:D

En doe ook wel een langer shirt aan dan de dame op de foto :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:22:26 #251
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177577216
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ehm nou dat denk ik niet, daar reageert je lichaam waarschijnlijk niet heel goed op na de afgelopen maanden 😉
Stom lichaam :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177580332
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D

En doe ook wel een langer shirt aan dan de dame op de foto :+
Wat een raar shirt moet dat zijn, lange mouwen maar een compleet open buik. 8)7
pi_177580595
Vandaag maar weer eens nieuwe trailschoenen gekocht. Hoka mafata speed 2

https://www.mudsweattrail(...)ODEzYzI2YTI1ZA==.jpg

[ Bericht 21% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 03-03-2018 17:59:04 ]
  zaterdag 3 maart 2018 @ 18:38:50 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177581446
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat een raar shirt moet dat zijn, lange mouwen maar een compleet open buik. 8)7
Ja _O- zag die ook niet hangen in de winkel :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 19:39:26 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177583035
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag maar weer eens nieuwe trailschoenen gekocht. Hoka mafata speed 2

https://www.mudsweattrail(...)ODEzYzI2YTI1ZA==.jpg
Nice!

Ik heb vandaag de eerste meters op mijn nieuwe Hoka Speed Instict 2 gezet. Opvallend veel grip op de Alp in de sneeuw.
Kijken wat ze op de Sallandtrail kunnen...
F means you're fucked
pi_177583056
Ook ik kom niet door de nekcheck. Net nu mijn hamstring beter aanvoelt.
Dat is zo shit, ik heb al een belachelijke opbouw. Vandaag zou dan eigenlijk de ultieme test zijn omdat ik een echt lange duurloop wilde doen. Hopelijk knap ik heel snel op en kan ik doordeweeks een duurloop doen.
Volgende week CPC en ik twijfel nog over welke afstanden.

Leuke broek, Maraca. Ik vind ze van dat merk ook leuk, ben alleen niet zo van die grote merknamen als print.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 19:57:27 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177583530
@McTwente, zou je mij willen toevoegen aan de OP? *O*

1
2
 [b] 18 maart 2018 - [url=http://www.utrechtmarathon.com/]Utrecht Marathon (Utrecht)[/url][/b]
[*] Maraca - 10km
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:01:15 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177583651
Morgen weer een wedstrijdje, 15km. Niet gedacht dat ik al totaal geen last meer heb van de marathon. Alleen een beetje verkouden geweest de afgelopen dagen, dus licht kortademig.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:03:17 #259
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177583721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef wyccie het volgende:
Ook ik kom niet door de nekcheck. Net nu mijn hamstring beter aanvoelt.
Dat is zo shit, ik heb al een belachelijke opbouw. Vandaag zou dan eigenlijk de ultieme test zijn omdat ik een echt lange duurloop wilde doen. Hopelijk knap ik heel snel op en kan ik doordeweeks een duurloop doen.
Volgende week CPC en ik twijfel nog over welke afstanden.
CPC *O* tussen welke afstanden twijfel je?

quote:
Leuke broek, Maraca. Ik vind ze van dat merk ook leuk, ben alleen niet zo van die grote merknamen als print.
Bedankt! Ja, die naam is echt belachelijk groot :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177584910
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
Morgen weer een wedstrijdje, 15km. Niet gedacht dat ik al totaal geen last meer heb van de marathon. Alleen een beetje verkouden geweest de afgelopen dagen, dus licht kortademig.
Da's wel heel vlot alweer, knap hoor. Ik weet niet hoe diep je hebt moeten gaan, maar je lichaam zal toch nog wel in de herstelmodus zijn. Maar ik neem aan dat je niet per sé voor een PR gaat. ;)
pi_177585587
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Nice!

Ik heb vandaag de eerste meters op mijn nieuwe Hoka Speed Instict 2 gezet. Opvallend veel grip op de Alp in de sneeuw.
Kijken wat ze op de Sallandtrail kunnen...
Toen de verkoper bij MST zei dat Yur ook op Hoka liep moest ik ze hebben. :P
pi_177585664
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef Maraca het volgende:
@McTwente, zou je mij willen toevoegen aan de OP? *O*
[ code verwijderd ]

Vandaag toevallig mijn startnummer binnen gekregen. Nummer 6377 startvak k.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:13:35 #263
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177586121
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:40 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Da's wel heel vlot alweer, knap hoor. Ik weet niet hoe diep je hebt moeten gaan, maar je lichaam zal toch nog wel in de herstelmodus zijn. Maar ik neem aan dat je niet per sé voor een PR gaat. ;)
Nope. Loop samen met hoe-die-nie. Ik ga lekker rustig aan doen :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:13:59 #264
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_177586135
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Toen de verkoper bij MST zei dat Yur ook op Hoka liep moest ik ze hebben. :P
Zo werkt dat
F means you're fucked
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:23:30 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177586457
Ik zou ook nog wel 's een extra paar HOKa's willen. Ze maken ze steeds minder lomp vind ik O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177587530
Ik heb nu juist geen Hoka's gekozen 8-).
pi_177588131
Ik heb vandaag ook (o.a.) nieuwe schoenen gehaald, in dezelfde winkel als TWC (we waren helaas niet op hetzelfde moment binnen), nadat ik met Yur een rondje door de sneeuw had gelopen.
Geen Hoka's maar (uiteraard) Inov8 O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177588945
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:08 schreef Guard het volgende:
Ik heb vandaag ook (o.a.) nieuwe schoenen gehaald, in dezelfde winkel als TWC (we waren helaas niet op hetzelfde moment binnen), nadat ik met Yur een rondje door de sneeuw had gelopen.
Geen Hoka's maar (uiteraard) Inov8 O+
*boks* 8-).

Vandaag 3x8 min gelopen op m'n nieuwe wegschoenen. Prima!
pi_177593278
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik Rotterdam op de Adios ga doen of toch de Boston 6 neem. De Adios is een geweldige wedstrijdschoen, maar na 25 tot 30 kilometer merk ik toch vermoeidheid bij de voorvoet door de mindere demping. De Boston 6 schijnt iets meer vergevingsgezind te zijn op de lange afstand.
  zondag 4 maart 2018 @ 07:45:31 #270
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177593295
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Vandaag toevallig mijn startnummer binnen gekregen. Nummer 6377 startvak k.
Waarom sta je niet in de OP? :(

Ik moet mijn startnummer zaterdag afhalen, dus nog geen idee :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177593370
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 07:40 schreef Devv het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik Rotterdam op de Adios ga doen of toch de Boston 6 neem. De Adios is een geweldige wedstrijdschoen, maar na 25 tot 30 kilometer merk ik toch vermoeidheid bij de voorvoet door de mindere demping. De Boston 6 schijnt iets meer vergevingsgezind te zijn op de lange afstand.
Ga je volle bak in R'dam? Indien niet zou ik voor de betere demping gaan.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 4 maart 2018 @ 08:22:56 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177593498
@McTwente :@

1
2
 [b] 13 april 2018 - [url=http://www.utrechtnightrun.nl/]Utrecht Night Run (Utrecht)[/url][/b]
[*] Maraca - 8km


En nu is het mooi geweest :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177594337
Ik ben net terug van mijn rondje. Somnige stukken waren echt nog heel erg glad.
  Forum Admin zondag 4 maart 2018 @ 10:10:43 #274
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177595053
Ik stel mijn loopje uit naar de middag, 30k en/of heel blijven. Eerste serieuze ldl na relatieve rust en pijntjes. Wel op de wintersport wat sneeuw en hoogtemeters gemaakt. Maar eens kijken of de MR18 er in gaat zitten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zondag 4 maart 2018 @ 10:14:04 #275
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177595133
Maraca's loopjes staan er bij. Niet zo ver terug gekeken of er nog meer bij moeten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177595312
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 07:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom sta je niet in de OP? :(

Ik moet mijn startnummer zaterdag afhalen, dus nog geen idee :P
Dat gedoe met die code dat lukt mij niet echt.
  zondag 4 maart 2018 @ 10:50:09 #277
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177595917
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Maraca's loopjes staan er bij. Niet zo ver terug gekeken of er nog meer bij moeten.
*; Dankjewel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 4 maart 2018 @ 10:59:04 #278
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177596077
Wat een prachtige dag om te hardlopen trouwens O+ Zo mooi dat ik zelfs een PR heb!

quote:
Beste geschatte prestatie voor 10 km. (59:52)
CPC gaat helemaal goedkomen!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177601247
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:59 schreef Maraca het volgende:
Wat een prachtige dag om te hardlopen trouwens O+ Zo mooi dat ik zelfs een PR heb!

[..]
Hier ook. *O* Die van 'langste afstand'. 33,3km in de benen waarvan het laatste half uur op marathontempo. Dat was best toch wel pittig...Volgende weken nog eens stukjes aan marathonpace trainen en eventueel nog bijstellen...
pi_177601655
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Ga je volle bak in R'dam? Indien niet zou ik voor de betere demping gaan.
Ik ga volle bak. De dood of de gladiolen.
  Forum Admin zondag 4 maart 2018 @ 15:25:37 #281
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177601740
27 km geworden. TM 22 ging het ok, Daarna kuit kramp en lege benen. Heb een hard hoofd in de mr18, wellicht dat ik mijn voeding/drinken nog wat kan verbeteren. Zit ook nog te dubben of ik volgende week nog een keer een ldl van 30 moet gaan doen of een hm wedstrijdje.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177604037
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:25 schreef Pharkus het volgende:
27 km geworden. TM 22 ging het ok, Daarna kuit kramp en lege benen. Heb een hard hoofd in de mr18, wellicht dat ik mijn voeding/drinken nog wat kan verbeteren. Zit ook nog te dubben of ik volgende week nog een keer een ldl van 30 moet gaan doen of een hm wedstrijdje.
Wat is je doel? Gewoon uitlopen of ga je voor een tijd?
pi_177604272
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:22 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ga volle bak. De dood of de gladiolen.
Voor de schoenen gaan die jouw het idee geven daar het beste bij te helpen (dus de wedstrijdschoen ^O^ )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_177606290
Dat had ik ook in Schoorl gedaan, maar na 7km kreeg ik al zere voeten op mn wedstrijdschoenen :’)

Tussen al jullie absurde afstanden staan er voor mij voorlopig alleen maar 5-jes op het programma, in aanloop naar het baanseizoen. Ik voel me eindelijk weer eens wat fitter worden, dus dat is wel fijn :)
pi_177606518
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:25 schreef Pharkus het volgende:
27 km geworden. TM 22 ging het ok, Daarna kuit kramp en lege benen. Heb een hard hoofd in de mr18, wellicht dat ik mijn voeding/drinken nog wat kan verbeteren. Zit ook nog te dubben of ik volgende week nog een keer een ldl van 30 moet gaan doen of een hm wedstrijdje.
Als afstand (in combinatie met voeding) vandaag 't probleem was, an zou ik voor de LDL gaan.
  Forum Admin zondag 4 maart 2018 @ 18:41:52 #286
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177606586
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat is je doel? Gewoon uitlopen of ga je voor een tijd?
Tijd heb ik laten varen, aangezien het mijn eerste marathon is, de voorbereiding suboptimaal en na de 23km schiet er een fiks verval in. Ik loop vast te hard in het begin, wat me ergens op gaat breken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177606732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Gek om te bedenken dat het vorig jaar nog 20 graden was op de CPC!
Best wel, want het was echt "maar" 15°C tijdens de CPC van 2017. De edities van 2014 en 2015 waren veel warmer.

Hier weer redelijk op het oude niveau na de blessure van vorig jaar (mijn eerste echte in 7 jaar, dus mag niet klagen). Ik wilde vandaag eigenlijk de 20 van Alphen lopen, maar was te gaar en had eerlijk gezegd ook geen enkele motivatie. Dat heeft me waarschijnlijk gered, want ik had wel erg lang last van een 20 km-training van 2 weken terug. Te snel opgebouwd, want de week ervoor een snelle (naar mijn maatstaven) 15 km bij Haag gedaan.

Ik richt nu mijn pijlen op een 10 km-loop op Tiengemeten.
  zondag 4 maart 2018 @ 19:04:58 #288
3878 Vork
Manisch creatief
pi_177607024
Prachtig weer vandaag om te verdwalen in en rond het Rozendaalsche veld De geplande 15km werd een hm. Tevens voor het eerst de terug naar start functie van m'n horloge gebruikt om überhaupt nog voor het donker thuis te zijn. Tempo (4:51/km) ging me redelijk soepel af dus dat is een goed vooruitzicht voor de Stevensloop, want dan moet (en kan) het nog wel wat sneller :)
pi_177607066
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:41 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Tijd heb ik laten varen, aangezien het mijn eerste marathon is, de voorbereiding suboptimaal en na de 23km schiet er een fiks verval in. Ik loop vast te hard in het begin, wat me ergens op gaat breken.
Je hebt nog even, persoonlijk zou ik een duurloopje doen in dit geval.
  zondag 4 maart 2018 @ 19:39:17 #290
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_177607622
Gisteren mijn startnummer voor de CPC 10 km ontvangen, wordt mijn eerste wedstrijd. *O*

De maand daarop de kwart marathon in Rotterdam.

Hebben jullie nog tips/dingen die handig zijn om te weten?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_177609072
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
Gisteren mijn startnummer voor de CPC 10 km ontvangen, wordt mijn eerste wedstrijd. *O*

De maand daarop de kwart marathon in Rotterdam.

Hebben jullie nog tips/dingen die handig zijn om te weten?
1) Ga veel te snel weg in je eerste wedstrijd, die fout hebben wij namelijk ook allemaal ooit gemaakt
2) Maak je niet druk om de gigantische drukte bij deze wedstrijden, eigenlijk laten ze te veel deelnemers toe op een te klein parkoers
3) Na afloop wil je vaker meedoen aan wedstrijdjes
pi_177609924
En niet onnodig links blijven lopen :P .
pi_177610042
quote:
12s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:20 schreef Devv het volgende:
En niet onnodig links blijven lopen :P .
Of met 3 personen in het midden van de weg naast elkaar gaan wandelen

Dat was bij mijn eerste loop wel een grote ergernis :X
  Forum Admin zondag 4 maart 2018 @ 21:29:54 #294
58651 crew  murp
murp
pi_177610139
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:25 schreef Pharkus het volgende:
27 km geworden. TM 22 ging het ok, Daarna kuit kramp en lege benen. Heb een hard hoofd in de mr18, wellicht dat ik mijn voeding/drinken nog wat kan verbeteren. Zit ook nog te dubben of ik volgende week nog een keer een ldl van 30 moet gaan doen of een hm wedstrijdje.
27 kilometer.. na10 km ben ik helemaal stuk
pi_177611147
Dat was een raar trainingsweekje. Dinsdag na 10 minuten E'go omgekeerd vanwege de kou. Longen en ogen vonden het niet meer grappig. Dinsdagavond, woensdagavond en donderdagavond in totaal 4 uur op zolder op een hometrainer/binnenfiets gezeten. Vrijdag 2 uur op een natuurijsbaan gestaan, daarna naar de sportmasseur, zaterdag geschaatst en vandaag bijna twee uur Elliptigo. Niet helemaal volgens schema, maar ik heb in ieder geval bewogen.
  maandag 5 maart 2018 @ 06:30:21 #296
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177614505
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:39 schreef MichaelScott het volgende:
Gisteren mijn startnummer voor de CPC 10 km ontvangen, wordt mijn eerste wedstrijd. *O*

De maand daarop de kwart marathon in Rotterdam.

Hebben jullie nog tips/dingen die handig zijn om te weten?
Hoe ga jij dat startnummer opspelden? Wil zelf liever geen veiligheidsspelden gebruiken :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 06:43:49 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_177614547
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 5 maart 2018 @ 06:53:43 #298
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177614570
quote:
Kijk! Dat ziet er handig uit :) Thnx!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 07:05:05 #299
155227 crew  Guppy
dus
pi_177614589
Ik ben al jįren fan :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 5 maart 2018 @ 07:37:12 #300
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177614754
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben al jįren fan :)
Ik vertrouw je blind O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177615427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef Maraca het volgende:
@McTwente, zou je mij willen toevoegen aan de OP? *O*
[ code verwijderd ]

Ik zal ze in het volgende topic toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')