Natte baan, bevroren veld.quote:
ze is een supermooie meid, en ja ze is gewoon een van de bestequote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze is een supermooie meid, en ja ze is gewoon een van de beste![]()
Leek mij gewoon een prima actiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Hier zou nog wel eens een penalty kunnen komen, zag er wat rommelig uit
Ja zag er in de herhaling niet ernstig uitquote:
Sjinkiegodgoudgenotquote:
Dat gekonkel erachterquote:
Goede post Szaraquote:
Nog niet zomaar, Chinees zou wel eens een penalty kunnen krijgenquote:
Dan ben ik madquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet zomaar, Chinees zou wel eens een penalty kunnen krijgen
Hoi Mad.quote:
Is alweer over want nu toch een fransoos eruitquote:
Dat zou nog wel eens kunnen, Koreaans thuisvoordeelquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Chineesje krijgt geen PEN mag ik hopen
Toch welquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Chineesje krijgt geen PEN mag ik hopen
Iets met Spelen die in Korea zijnquote:
quote:
En die Chinees bood direct zijn excuses aan, dus dan weet de jury ook hoe laat het is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:50 schreef franklop het volgende:
Hij gaf wel een duw aan Koreaan, die daardoor plek en tijd verloor.
Op zich is er wel iets voor te zeggen
Ja, wij worden natuurlijk beïnvloed door de co-commentator (Cees?), maar een essentieel duwtje was het zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:50 schreef franklop het volgende:
Hij gaf wel een duw aan Koreaan, die daardoor plek en tijd verloor.
Op zich is er wel iets voor te zeggen
Wel beleefd, niet slim.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:51 schreef Montov het volgende:
[..]
En die Chinees bood direct zijn excuses aan, dus dan weet de jury ook hoe laat het is.
Gaf hij ook wel aan he, dat zij het misschien net anders zagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, wij worden natuurlijk beïnvloed door de co-commentator (Cees?), maar een essentieel duwtje was het zeker.
Nu je het zegt, hij is verdacht stilquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een mooie rijder
Columbiafan als cocommentator?
Ja daarna wel, maar de kijker is dan al beïnvloed natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaf hij ook wel aan he, dat zij het misschien net anders zagen.
inherent aan shorttrackquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ze zijn wel erg makkelijk met het uitdelen van penalties
12.12 uur pas Roestgod. Tijd zat.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog 2 heats, hopelijk op tijd afgelopen voor het schaatsen, anders moet ik zoveel schakelen
Ik vind het nu wel extreemquote:
18 ritten 1500mquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog 2 heats, hopelijk op tijd afgelopen voor het schaatsen, anders moet ik zoveel schakelen
Zit er in de eerste ritten wat leuks dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee maar t hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit er in de eerste ritten wat leuks dan?
Roest in rit 4quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee maar t hoort er gewoon bij
Da's wel op tijd.quote:
langlaufen gaat nu ook weer verderquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel op tijd.
Dan maar de curlingfinale pas straks meepakken
meer talent in z'n linkerteen dan de rest totaal, maar hij laat het nooit zien aldus Ceesquote:
quote:
Verkeerde topic maatquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:16 schreef skysherrif het volgende:
Maar hoe goed is deze tijd van Roest, mogelijk brons of?
Jij hebt ook al moeite met schakelen zie ikquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:16 schreef skysherrif het volgende:
Andere sport.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:16 schreef skysherrif het volgende:
Zou kunnen ja.quote:
Wat?quote:
Ja ik zit 10 verschillende dingen tegelijk te doen nu, dacht al waarom reageert niemand als een gek op die tijd van roest. Maargoed, shorttrack dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt ook al moeite met schakelen zie ik
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haalt het natuurlijk niet bij darten
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hee rustig he pikkenbaas, anders zoek ik je even op
()
Daar zouden ze ook nog wel iets aan mogen doen jaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:18 schreef franklop het volgende:
Christie trekt haar nog bijna achterover
goed zo van Elisequote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:18 schreef franklop het volgende:
Christie trekt haar nog bijna achterover
Absoluut terechtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:20 schreef franklop het volgende:
Boutin toegevoegd aan de finale, 5 finalisten dus
wel zielig als je hoopt dat Yara zo naar de finale gaatquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:21 schreef franklop het volgende:
Nu hopen op een Bradbury'tje voor Yara. Hopen dat in ieder geval 2 elkaar omver kogelen
Ze staat al in de finale.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wel zielig als je hoopt dat Yara zo naar de finale gaat
Gewoon eentje die er een bende van maakt (Fontana *kuch*) en die medaille is binnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:21 schreef franklop het volgende:
Nu hopen op een Bradbury'tje voor Yara. Hopen dat in ieder geval 2 elkaar omver kogelen
geen act, ik ben op dit onderdeel bij vrouwen voor TeamGB, die hebben nog geen medailles dus die gun ik wel wat succes op de winterspelenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze staat al in de finale.
En je act is ook hier vervelend
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen act, ik ben op dit onderdeel bij vrouwen voor TeamGB, die hebben nog geen medailles dus die gun ik wel wat succes op de winterspelen
zelfs brons is al super voor Yara denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon eentje die er een bende van maakt (Fontana *kuch*) en die medaille is binnen.
Syntix ben jij dat?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen act, ik ben op dit onderdeel bij vrouwen voor TeamGB, die hebben nog geen medailles dus die gun ik wel wat succes op de winterspelen
Dat is ook en dat bedoelde ik ook. Niet persé voor goudquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zelfs brons is al super voor Yara denk ik
nee, ik heb bijna altijd wel voor Elise gejuichtquote:
als Fontana maar niet wintquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:27 schreef Handleiding het volgende:
Als Kerkhof goud wint zal er wel een grafstemming zijn in Korea.
Laat dit soort zinnen maar aan Mex over.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:27 schreef Handleiding het volgende:
Als Kerkhof goud wint zal er wel een grafstemming zijn in Korea.
En dan nu vierde worden, dan baal je.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Finale is al super voor Yara [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef TheVulture het volgende:
5 vrouwen in de finale, dat wordt een bende
Spannend.quote:
quote:
Brons in Vancouver, zilver in Sotsji dus dat kan allemaal maar goud worden hier. Jammer voor jou en Christie.quote:
ja maar ze moet tegen favorieten EliseGODIN en dat wijf Fontanaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan nu vierde worden, dan baal je.
nee ik hoop dat Elise haar onderuit duwt en dat Fontana haar been breektquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Brons in Vancouver, zilver in Sotsji dus dat kan allemaal maar goud worden hier. Jammer voor jou en Christie.
Christie gaat gewoon winnenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Brons in Vancouver, zilver in Sotsji dus dat kan allemaal maar goud worden hier. Jammer voor jou en Christie.
nee, dat arrogant wijf moet niet winnenquote:
Vind ik wel ja. Christie gun ik niksquote:
Christie is gewoon de beste, maar ja sommigen vinden dat niks merk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Christie gun ik niks
Picsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar ze moet tegen favorieten EliseGODIN en dat wijf Fontana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |