Gewoon eentje die er een bende van maakt (Fontana *kuch*) en die medaille is binnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:21 schreef franklop het volgende:
Nu hopen op een Bradbury'tje voor Yara. Hopen dat in ieder geval 2 elkaar omver kogelen
geen act, ik ben op dit onderdeel bij vrouwen voor TeamGB, die hebben nog geen medailles dus die gun ik wel wat succes op de winterspelenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze staat al in de finale.
En je act is ook hier vervelend
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen act, ik ben op dit onderdeel bij vrouwen voor TeamGB, die hebben nog geen medailles dus die gun ik wel wat succes op de winterspelen
zelfs brons is al super voor Yara denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon eentje die er een bende van maakt (Fontana *kuch*) en die medaille is binnen.
Syntix ben jij dat?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen act, ik ben op dit onderdeel bij vrouwen voor TeamGB, die hebben nog geen medailles dus die gun ik wel wat succes op de winterspelen
Dat is ook en dat bedoelde ik ook. Niet persé voor goudquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zelfs brons is al super voor Yara denk ik
nee, ik heb bijna altijd wel voor Elise gejuichtquote:
als Fontana maar niet wintquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:27 schreef Handleiding het volgende:
Als Kerkhof goud wint zal er wel een grafstemming zijn in Korea.
Laat dit soort zinnen maar aan Mex over.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:27 schreef Handleiding het volgende:
Als Kerkhof goud wint zal er wel een grafstemming zijn in Korea.
En dan nu vierde worden, dan baal je.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Finale is al super voor Yara [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef TheVulture het volgende:
5 vrouwen in de finale, dat wordt een bende
Spannend.quote:
quote:
Brons in Vancouver, zilver in Sotsji dus dat kan allemaal maar goud worden hier. Jammer voor jou en Christie.quote:
ja maar ze moet tegen favorieten EliseGODIN en dat wijf Fontanaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan nu vierde worden, dan baal je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |