Toch welquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:48 schreef franklop het volgende:
Chineesje krijgt geen PEN mag ik hopen
Iets met Spelen die in Korea zijnquote:
quote:
En die Chinees bood direct zijn excuses aan, dus dan weet de jury ook hoe laat het is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:50 schreef franklop het volgende:
Hij gaf wel een duw aan Koreaan, die daardoor plek en tijd verloor.
Op zich is er wel iets voor te zeggen
Ja, wij worden natuurlijk beïnvloed door de co-commentator (Cees?), maar een essentieel duwtje was het zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:50 schreef franklop het volgende:
Hij gaf wel een duw aan Koreaan, die daardoor plek en tijd verloor.
Op zich is er wel iets voor te zeggen
Wel beleefd, niet slim.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:51 schreef Montov het volgende:
[..]
En die Chinees bood direct zijn excuses aan, dus dan weet de jury ook hoe laat het is.
Gaf hij ook wel aan he, dat zij het misschien net anders zagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, wij worden natuurlijk beïnvloed door de co-commentator (Cees?), maar een essentieel duwtje was het zeker.
Nu je het zegt, hij is verdacht stilquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een mooie rijder
Columbiafan als cocommentator?
Ja daarna wel, maar de kijker is dan al beïnvloed natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaf hij ook wel aan he, dat zij het misschien net anders zagen.
inherent aan shorttrackquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ze zijn wel erg makkelijk met het uitdelen van penalties
12.12 uur pas Roestgod. Tijd zat.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog 2 heats, hopelijk op tijd afgelopen voor het schaatsen, anders moet ik zoveel schakelen
Ik vind het nu wel extreemquote:
18 ritten 1500mquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog 2 heats, hopelijk op tijd afgelopen voor het schaatsen, anders moet ik zoveel schakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |