Baudet heeft het voordeel dat hij uitsluitend kiezers viseert voor wie dat toch geen reet uitmaakt.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk nooit doen als politicus. Zie Baudet.
Klinkt als een fijne kiezersgroep om te hebben. Toch maar eens Elzies c.s serieuzer gaan nemen.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet heeft het voordeel dat hij uitsluitend kiezers viseert voor wie dat toch geen reet uitmaakt.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 12 februari 2018 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne kiezersgroep om te hebben.
Ik ben nog veel makkelijker. Helaas win je met alleen mij als kiezer geen verkiezingen.quote:
Ach ja, meneer Zijlstra moet even gewoon zijn baantje behouden.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt lelijk van Pechtold dit.
Lijkt me dat hij inderdaad wel iets minder lovend had kunnen zijn zonder Zijlstra echt af te vallen.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt lelijk van Pechtold dit.
Pechtold zal denkenquote:Op maandag 12 februari 2018 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, meneer Zijlstra moet even gewoon zijn baantje behouden.
Hoezo? Hij stond destijds ook pal achter Verdonk.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef Hexagon het volgende:
VInd het ook een wat vreemde reactie van Alexander
Ga jij Sid nog aanmoedigen vanavond trouwens?quote:Op maandag 12 februari 2018 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben nog veel makkelijker. Helaas win je met alleen mij als kiezer geen verkiezingen.
Even zeggen dat alle Russen leugenaars zijn?quote:Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef Hexagon het volgende:
VInd het ook een wat vreemde reactie van Alexander
Dat heeft 'ie niet gezegd.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Even zeggen dat alle Russen leugenaars zijn?
Over 20 minuten sta ik daar ook in de buurt.quote:
Ga je carnavallen?quote:Op maandag 12 februari 2018 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over 20 minuten sta ik daar ook in de buurt.
Pechtold z'n penthouse, Halbe z'n Putinvisioenquote:Op maandag 12 februari 2018 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij inderdaad wel iets minder lovend had kunnen zijn zonder Zijlstra echt af te vallen.
Waar is hij vanavond?quote:Op maandag 12 februari 2018 12:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij Sid nog aanmoedigen vanavond trouwens?
Ooh die! Ik dacht dat die al geweest was. Helaas ga ik dan al naar een andere avond in Amsterdam.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://www.leefbaarrotter(...)bat_over_identiteit/
Te gast bij Leefbaar.
We geven Poetin ook wel veel gelegenheid om ons uit te lachenquote:Op maandag 12 februari 2018 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
Het verhaal van Halve Zoolstra wordt ook al opgepikt in het buitenland:
Dutch foreign minister admits to lying about meeting Vladimir Putin
Beste wel lullig, als je minister van Buza bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Je zal als Zoolstra maar in gesprek moeten met Russische collega'squote:
Lavrov kennende zal die er wel een venijnig grapje over maken.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zal als Zoolstra maar in gesprek moeten met Russische collega'sEr zijn minder ongemakkelijke dingen in het leven te bedenken.
Nu al? Dat is wel heel vroeg in de periode.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:40 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wilde Rutte sowieso niet van Zijlstra af?
Bovendien is dit de bekende kiss of death van Rutte. Wel steunen maar wel aangeven dat iets onhandig is.![]()
Ploegenachtervolging van 2014 gemist?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een atlete.Ook leuk voor Leenstra dat ze eindelijk op het podium staat.
Die telt niet in Nederland.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ploegenachtervolging van 2014 gemist?
Oh.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die telt niet in Nederland.
De geneugten van onderdaan van een koninkrijk zijn.quote:
Verder ook een uitmuntend scheidsrechter bij de hockeywedstrijden van Amalia.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf overigens geen onverdienstelijk WC-potwerper.
Wat zijn ze ook lekker gewoon gebleven, die Oranjes.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Verder ook een uitmuntend scheidsrechter bij de hockeywedstrijden van Amalia.
Objectivering van vrouwen.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel sneu voor Mrs. Bergsma trouwens... die is wel bijzonder goed in choken.
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een choker, dat is zo'n ding toch?
[ afbeelding ]
Viespeuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Daar moeten minimaal vijf stoelen door de lucht, als ik de debatorganisator begrijp.quote:Deelnemers
Te gast zijn onder anderen Wierd Duk (journalist/historicus), Geerten Waling (historicus), Sid Lukkassen (politiek filosoof), Shirin Musa (oprichter Femmes for Freedom), Rachid Benhammou (ondernemer/journalist), Thomas von der Dunk (historicus/publicist), Farid Azarkan (TK-lid Denk). Het debat wordt gemodereerd door Ebru Umar.
Ah, een Jerry Springer revival.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar moeten minimaal vijf stoelen door de lucht, als ik de debatorganisator begrijp.
quote:Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar moeten minimaal vijf stoelen door de lucht, als ik de debatorganisator begrijp.
Wel alledrie best knap op hun eigen manier.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:58 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjinkie en middelvinger-gate.
Koreanen zien er altijd wel heel goed verzorgd uit.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:08 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wel alledrie best knap op hun eigen manier.
Komt door het gebrek aan baardgroei.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koreanen zien er altijd wel heel goed verzorgd uit.
Het is net Miss Universe 2018 inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:08 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wel alledrie best knap op hun eigen manier.
Dat maakt dan ook dat ze minder mannelijk zijn en derhalve inferieur.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Komt door het gebrek aan baardgroei.
Geen baard kunnen groeien.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Komt door het gebrek aan baardgroei.
Wijven kunnen inderdaad zelden wat.quote:
Turning Point USA heeft ook protesten gehouden over "safe spaces", waarbij ze een luier aantrokken, in een box gingen spelen en op een fles gingen zuigen.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moest even googelen om te kijken of deze meneer echt conservatief en serieus is.
Ik discrimineer nog gewoon ouderwets door allochtone kinderen lagere cijfers te geven. Is dat erg achterhaald?quote:
quote:Als ik de TV aanzet (wat ik gelukkig vrijwel nooit meer doe) dan wordt ik ook overspoeld met haat.
Haat voor dit land, haat voor onze cultuur, haat voor onze historie.
Ja, tegenwoordig moet je ze eerst een stemwijzer laten invullen.quote:Op maandag 12 februari 2018 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik discrimineer nog gewoon ouderwets door allochtone kinderen lagere cijfers te geven. Is dat erg achterhaald?
Vooral die Olympische winterspelen, pure haat jegens Nederlanders.quote:Op maandag 12 februari 2018 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
Want anders gaan ze later bij de publieke omroep werken, en dan krijg je dit:
[..]
Gelukkig snappen ze op NBC nog wel waarom het schaatsen in onze cultuur verankerd ligt.quote:Op maandag 12 februari 2018 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral die Olympische winterspelen, pure haat jegens Nederlanders.
Wat een geluksvogel ben jij toch, ook dat gemis is voor je opgelostquote:Op maandag 12 februari 2018 17:59 schreef Tchock het volgende:
Weet je wat ik echt nog miste in mijn leven? Een tweede zwartiepietendiscussie, zeg maar ongeveer half februari.
GC / Gaan we weer... ("Racisme" tijdens carnaval)
Een dag niet geboosmenst is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 12 februari 2018 17:59 schreef Tchock het volgende:
Weet je wat ik echt nog miste in mijn leven? Een tweede zwartiepietendiscussie, zeg maar ongeveer half februari.
quote:Op maandag 12 februari 2018 17:59 schreef Tchock het volgende:
Lijkt mij een prima plan.quote:Carnaval moet ook kapot, weg met ons.
Geef ze toch het hef in handen, veel slechter als tegenwoordig kan het toch niet meer worden?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een dag niet geboosmenst is een dag niet geleefd.
Oh jawel. Het kan heel makkelijk veel slechter dan tegenwoordig.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geef ze toch het hef in handen, veel slechter als tegenwoordig kan het toch niet meer worden?
Begrijp ik dan echter ook dezelfde lasten als in een derde wereld land toch.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh jawel. Het kan heel makkelijk veel slechter dan tegenwoordig.
Nou wat mij betreft liever niet. Hogere lasten, lagere welvaart. Geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Begrijp ik dan echter ook dezelfde lasten als in een derde wereld land toch.
Vast wel. Binnen de coalitie zie ik weinig belangen om 'm te lozen.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat denken jullie: gaat Halve Zoolstra het weekend redden?
Toch begrijp ik het niet, als deze alles zo goed weten waarom niet zo correct in het land van geboorte?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft liever niet. Hogere lasten, lagere welvaart. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Ik zal het beleven wat de oppositie waard is in deze.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Mag hopen van niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Land van geboorte?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het niet, als deze alles zo goed weten waarom niet zo correct in het land van geboorte?
Waar noem ik terugsturen heb ik niet in mijn toetsenbord genomen, geen woordjes verdraaien he.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Land van geboorte?
[ afbeelding ]
Maar de boosmensjes hebben vaak Nederland van geboorte, terugsturen is zinloos van mij uit gezien. Misschien moeten we een betere oplossing verzinnen.
Je hebt gelijk, dat zei je niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar noem ik terugsturen heb ik niet in mijn toetsenbord genomen, geen woordjes verdraaien he.
Als ze het zo goed weten laat het ze regelen, dat zeg en beweer ik, en bij falen welke straf?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zei je niet.
Ik haakte in op Negri Pan Erkoms.
Mooi boek trouwens. Ruby Kousbroek is geweldig.
Maar dat vind ik niet. Dat zij denken het zo goed te weten maakt niet dat ik vind dat ze het zo goed weten. Hun straf weegt nooit op tegen het naar z'n grootje helpen van mijn land.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze het zo goed weten laat het ze regelen, dat zeg en beweer ik, en bij falen welke straf?
Grootje staat voor groter?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet. Dat zij denken het zo goed te weten maakt niet dat ik vind dat ze het zo goed weten. Hun straf weegt nooit op tegen het naar z'n grootje helpen van mijn land.
Wat is je land Spanje of Nederland, jij kunt toch kiezen of niet?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet. Dat zij denken het zo goed te weten maakt niet dat ik vind dat ze het zo goed weten. Hun straf weegt nooit op tegen het naar z'n grootje helpen van mijn land.
Ja hoor.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik verwacht wel een mooie compilatie bij ZML komende week in ieder geval. Halbe voor een tank in China, Halbe bij de val van de Berlijnse muur en ga zo maar door.quote:
Ergens rinkelt een belletje, heb zoiets eerder bij een politicus gezien maar ik weet niet meer wiequote:Op maandag 12 februari 2018 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een mooie compilatie bij ZML komende week in ieder geval. Halbe voor een tank in China, Halbe bij de val van de Berlijnse muur en ga zo maar door.
John Leerdam?quote:Op maandag 12 februari 2018 19:29 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ergens rinkelt een belletje, heb zoiets eerder bij een politicus gezien maar ik weet niet meer wie
Nee, een ander. Zelfde verhaal, politicus die zei dat hij ergens bij was waar hij niet was. Vervolgens kwamen uiteraard de memes. Maar ik kan me niet meer herinneren wie het wasquote:
Iedere EU-bewoner kan zich vrij bewegen. Jij bent evenveel Spanjaard als ik. Of Fransoos, Duutser, kies maar uit.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is je land Spanje of Nederland, jij kunt toch kiezen of niet?
Jij gaat fijn om de vraag heen, wat is je land?quote:Op maandag 12 februari 2018 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Iedere EU-bewoner kan zich vrij bewegen. Jij bent evenveel Spanjaard als ik. Of Fransoos, Duutser, kies maar uit.
Joh, dat is toch geen vraag? Ik spreek Nederlands. Ik denk Nederlands. Ik leef in Nederland. Werk hier, woon hier, ben geboren en getogen Nederlandse. Waar haal je in vredesnaam het idee vandaan dat ik Spaans zou zijn?quote:Op maandag 12 februari 2018 19:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij gaat fijn om de vraag heen, wat is je land?
Of noem je het de EU als je land, daar is nog veel verschil in he.
Je hebt ook nog een huisje Spanje toch.quote:Op maandag 12 februari 2018 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, dat is toch geen vraag? Ik spreek Nederlands. Ik denk Nederlands. Ik leef in Nederland. Werk hier, woon hier, ben geboren en getogen Nederlandse. Waar haal je in vredesnaam het idee vandaan dat ik Spaans zou zijn?
Een hutje. Maar daar wordt een mens toch niet Spááns van?quote:Op maandag 12 februari 2018 20:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een huisje Spanje toch.
Als dat de norm daar is, niet fout toch, nog land erbij?quote:Op maandag 12 februari 2018 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hutje. Maar daar wordt een mens toch niet Spááns van?
Waarom integreer je niet?quote:Op maandag 12 februari 2018 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hutje. Maar daar wordt een mens toch niet Spááns van?
Als die pizza tent van jouw is zou ik misschien nog denken, nu zie ik er niets in, heb je er schade nog voordeel van?quote:Op maandag 12 februari 2018 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik eet af en toe New York pizza. Ben ik nu een Amerikaan of Italiaan?
Iemand met slechte smaak iigquote:Op maandag 12 februari 2018 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik eet af en toe New York pizza. Ben ik nu een Amerikaan of Italiaan?
Omdat ik er niet woon, bijvoorbeeld.quote:
Een hectare olijfboomgaard.quote:Op maandag 12 februari 2018 20:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat de norm daar is, niet fout toch, nog land erbij?
quote:
Misschien komt mijn eerdere voorspelling toch nog in gevaar.quote:Halbe Zijlstra komt steeds dieper in de problemen. Hij heeft niet alleen gelogen over zijn bezoek aan Poetin, er is nu ook twijfel over de inhoud van zijn verhaal. Volgens ingewijden heeft Zijlstra zijn bron niet letterlijk geciteerd, maar daar een eigen interpretatie aan gegeven.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-van-halbe-zijlstra
Zou het echt bijzonder overdreven vinden als hij hiervoor moet opstappen, maar we zullen zien.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Misschien komt mijn eerdere voorspelling toch nog in gevaar.
Materieel wel, maar daar gaat het niet altijd om in de politiek. Het gaat om verantwoordelijkheid, geloofwaardigheid en hoe ver de coalitie bereid is voor hem te gaan versus hoe graag de oppositie bloed wil. Zie het opstappen van Van der Steur.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het echt bijzonder overdreven vinden als hij hiervoor moet opstappen, maar we zullen zien.
In de afwikkeling van MH17 kan Zijlstra mooi aangeschoten wild worden in de publieke opinie te Rusland.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het echt bijzonder overdreven vinden als hij hiervoor moet opstappen, maar we zullen zien.
quote:
Die is morgen weg.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Misschien komt mijn eerdere voorspelling toch nog in gevaar.
quote:Minister Halbe Zijlstra van Buitenlandse Zaken heeft Poetins uitspraken over Groot-Rusland verkeerd geïnterpreteerd. De woorden van de Russische president waren in de eerste plaats 'historisch' bedoeld en duidden niet op een militair voornemen om het huidige Rusland uit te breiden. Dat blijkt uit een toelichting van de voormalige Shell-topman Jeroen van der Veer
https://www.volkskrant.nl(...)n-verkeerd~a4569237/quote:Van der Veer vormde de bron van Zijlstra's gewraakte uitspraken. Hij was als president-directeur van Shell bij verscheidene gesprekken met de Russische president aanwezig en sprak daarover later, in 2014, met toenmalig VVD-fractievoorzitter Zijlstra.
Russen die anderen van leugens beschuldigen zijn op zich niet bijster geloofwaardig, denk je wel?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In de afwikkeling van MH17 kan Zijlstra mooi aangeschoten wild worden in de publieke opinie te Rusland.
Alles wat hij of de Nederlandse regering zegt kan zo als leugen bestempeld worden.
Wel als ze gelijk hebben omdat iemand betrapt is op leugens. Dan wordt t allemaal wat geloofwaardiger.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Russen die anderen van leugens beschuldigen zijn op zich niet bijster geloofwaardig, denk je wel?
Maakt niet uit, Halbe zelf is niet geloofwaardig. Dit is prijsschieten.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Russen die anderen van leugens beschuldigen zijn op zich niet bijster geloofwaardig, denk je wel?
Dijkhoffquote:Op maandag 12 februari 2018 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
Maar mocht er nog enige sprake zijn van een interne strijd bij de VVD over de opvolging van Rutte dan is die nu ook wel klaar.
Weet jij veel hoeveel gelul hij ons al verkocht heeft dat níet is uitgekomen als leugen.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:24 schreef skysherrif het volgende:
Overigens wel verbazingwekkend hoe stom dit is van Zijlstra, hoezo denkt hij dat dit niet uit ging komen?
Toch wel..... in de publieke opinie te Rusland die gemanipuleerd wordt door de staat.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die dit weekend voor commentaar bereikbaar isquote:
Enige zo'n beetje die niet voor commentaar beschikbaar is, is Dijkhoff.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
Maar mocht er nog enige sprake zijn van een interne strijd bij de VVD over de opvolging van Rutte dan is die nu ook wel klaar.
Weet ook wel dat hij aan het carnavallen is, maar het komt hem ook wel heel handig uit zo.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die dit weekend voor commentaar bereikbaar is
Ook zo'n armoedig figuur.quote:
Ergens in de loop van volgende week meldt zich wel een of andere Brabantse schone met een #metootje, en dan kan Klaas ook op zoek naar ander werk.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ook wel dat hij aan het carnavallen is, maar het komt hem ook wel heel handig uit zo.
Welnee, Zijlstra zegt dan gewoon dat het klopt en dat hij er bij was, gelijk de geloofwaardigheid van het hele verhaal weg.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ergens in de loop van volgende week meldt zich wel een of andere Brabantse schone met een #metootje, en dan kan Klaas ook op zoek naar ander werk.
Het is toch maar mooi de slimste mens van Nederland.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Veel te boers naar jouw smaak natuurlijk.
"de slimste mens van Nederland zijn" is wel iets anders dan "winnaar van De Slimste Mens van Nederland zijn".quote:Op maandag 12 februari 2018 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is toch maar mooi de slimste mens van Nederland.
Nietes.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
"de slimste mens van Nederland zijn" is wel iets anders dan "winnaar van De Slimste Mens van Nederland zijn".
De reactie waarvan je wist dat ie kwam.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
"de slimste mens van Nederland zijn" is wel iets anders dan "winnaar van De Slimste Mens van Nederland zijn".
Aardig? Heb je een van beide ploegen zien spelen de afgelopen weken?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat ie kwam.
Overigens aardig wedstrijdje zondag om 16:45.
No, shit.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |