Baudet heeft het voordeel dat hij uitsluitend kiezers viseert voor wie dat toch geen reet uitmaakt.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk nooit doen als politicus. Zie Baudet.
Klinkt als een fijne kiezersgroep om te hebben. Toch maar eens Elzies c.s serieuzer gaan nemen.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet heeft het voordeel dat hij uitsluitend kiezers viseert voor wie dat toch geen reet uitmaakt.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 12 februari 2018 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne kiezersgroep om te hebben.
Ik ben nog veel makkelijker. Helaas win je met alleen mij als kiezer geen verkiezingen.quote:
Ach ja, meneer Zijlstra moet even gewoon zijn baantje behouden.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt lelijk van Pechtold dit.
Lijkt me dat hij inderdaad wel iets minder lovend had kunnen zijn zonder Zijlstra echt af te vallen.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt lelijk van Pechtold dit.
Pechtold zal denkenquote:Op maandag 12 februari 2018 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, meneer Zijlstra moet even gewoon zijn baantje behouden.
Hoezo? Hij stond destijds ook pal achter Verdonk.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef Hexagon het volgende:
VInd het ook een wat vreemde reactie van Alexander
Ga jij Sid nog aanmoedigen vanavond trouwens?quote:Op maandag 12 februari 2018 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben nog veel makkelijker. Helaas win je met alleen mij als kiezer geen verkiezingen.
Even zeggen dat alle Russen leugenaars zijn?quote:Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef Hexagon het volgende:
VInd het ook een wat vreemde reactie van Alexander
Dat heeft 'ie niet gezegd.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Even zeggen dat alle Russen leugenaars zijn?
Over 20 minuten sta ik daar ook in de buurt.quote:
Ga je carnavallen?quote:Op maandag 12 februari 2018 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over 20 minuten sta ik daar ook in de buurt.
Pechtold z'n penthouse, Halbe z'n Putinvisioenquote:Op maandag 12 februari 2018 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij inderdaad wel iets minder lovend had kunnen zijn zonder Zijlstra echt af te vallen.
Waar is hij vanavond?quote:Op maandag 12 februari 2018 12:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij Sid nog aanmoedigen vanavond trouwens?
Ooh die! Ik dacht dat die al geweest was. Helaas ga ik dan al naar een andere avond in Amsterdam.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://www.leefbaarrotter(...)bat_over_identiteit/
Te gast bij Leefbaar.
We geven Poetin ook wel veel gelegenheid om ons uit te lachenquote:Op maandag 12 februari 2018 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
Het verhaal van Halve Zoolstra wordt ook al opgepikt in het buitenland:
Dutch foreign minister admits to lying about meeting Vladimir Putin
Beste wel lullig, als je minister van Buza bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Je zal als Zoolstra maar in gesprek moeten met Russische collega'squote:
Lavrov kennende zal die er wel een venijnig grapje over maken.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zal als Zoolstra maar in gesprek moeten met Russische collega'sEr zijn minder ongemakkelijke dingen in het leven te bedenken.
Nu al? Dat is wel heel vroeg in de periode.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:40 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wilde Rutte sowieso niet van Zijlstra af?
Bovendien is dit de bekende kiss of death van Rutte. Wel steunen maar wel aangeven dat iets onhandig is.![]()
Ploegenachtervolging van 2014 gemist?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een atlete.Ook leuk voor Leenstra dat ze eindelijk op het podium staat.
Die telt niet in Nederland.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ploegenachtervolging van 2014 gemist?
Oh.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die telt niet in Nederland.
De geneugten van onderdaan van een koninkrijk zijn.quote:
Verder ook een uitmuntend scheidsrechter bij de hockeywedstrijden van Amalia.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf overigens geen onverdienstelijk WC-potwerper.
Wat zijn ze ook lekker gewoon gebleven, die Oranjes.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Verder ook een uitmuntend scheidsrechter bij de hockeywedstrijden van Amalia.
Objectivering van vrouwen.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel sneu voor Mrs. Bergsma trouwens... die is wel bijzonder goed in choken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |