99% hier heeft geen zin om 4 jaar te wachtenquote:Op maandag 5 februari 2018 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar maakt iedereen zich toch zo druk om?
Dit golfje was eenzelfde situatie zoals nu aan de gang is.
[ afbeelding ]
Vergelijk dat golfje eens met waar de koers vandaag de dag staat.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon weer een bearmarket die we wel vaker gezien hebben. Over 3 jaar staat BTC op 300k per stuk.
Als ik binnen 4 jaar in totaal 40% kan stijgen stap ik in met alles wat ik heb. Dan wacht ik gerust.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:23 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
99% hier heeft geen zin om 4 jaar te wachten
quote:
Natuurlijk wel. Als ik van 30k 2,5 ton kan maken in 4 jaar tijd teken ik ervoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:23 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
99% hier heeft geen zin om 4 jaar te wachten
Uhhh... Wie niet?! Maar niemand weet dat op voorhand, daarom die 99%quote:Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik binnen 4 jaar in totaal 40% kan stijgen stap ik in met alles wat ik heb. Dan wacht ik gerust.
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar maakt iedereen zich toch zo druk om?
Dit golfje was eenzelfde situatie zoals nu aan de gang is.
[ afbeelding ]
Vergelijk dat golfje eens met waar de koers vandaag de dag staat.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon weer een bearmarket die we wel vaker gezien hebben. Over 3 jaar staat BTC op 300k per stuk.
Interessant. En dat biedt hoop. Alleen jammer dat iedereen nu net op het hoogtepunt gekocht heeftquote:
Verwacht dat deze crash een fijne uitwerking gaat krijgen op de alts met toekomstperspectief. Weak hands en cryptonoobs die in shit als xrp zijn gestapt zijn er nu al lang en huilend uit. De whales gaan hun extra winsten omzetten in de solide projecten die zichzelf aan het bewijzen zijn. Geen ruimte en geld meer voor shitcoins!quote:Op maandag 5 februari 2018 20:28 schreef DaMart het volgende:
Alles gaat lekker in de uitverkoop vandaag. Hopelijk herstellen in ieder geval de alts snel weer...
Het maakt niet uit.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Verwacht dat deze crash een fijne uitwerking gaat krijgen op de alts met toekomstperspectief. Weak hands en cryptonoobs die in shit als xrp zijn gestapt zijn er nu al lang en huilend uit. De whales gaan hun extra winsten omzetten in de solide projecten die zichzelf aan het bewijzen zijn. Geen ruimte en geld meer voor shitcoins!
Nahquote:Op maandag 5 februari 2018 20:28 schreef DaMart het volgende:
Alles gaat lekker in de uitverkoop vandaag. Hopelijk herstellen in ieder geval de alts snel weer...
Wat een gelul. Je kunt ook je profits proberen te pakken door uit te stappen en lager weer in te stappen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het maakt niet uit.
Als je erin gelooft dan blijf je erin zitten, dan is dit een tijdelijke dip.
Als je er niet in gelooft dan had je er nooit in moeten zitten en moet je gewoon weg.
Dus voor niemand is het een probleem.
Dat kun je proberen, maar dat is pure speculatie en de kans dat je daar succesvol in bent is klein. Niemand kan voorspellen of de koers morgen hoger of lager is dan vandaag.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je kunt ook je profits proberen te pakken door uit te stappen en lager weer in te stappen.
Niet zoals de 2014 correctie hequote:Op maandag 5 februari 2018 20:43 schreef TimKuik het volgende:
Niks bearmarket. Het is een correctie (waar we al lang op aan het wachten waren).
Binnenkort gewoon weer een nieuwe bullrun.
Waarom zou je je horizon beperken tot morgen?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je proberen, maar dat is pure speculatie en de kans dat je daar succesvol in bent is klein. Niemand kan voorspellen of de koers morgen hoger of lager is dan vandaag.
Als je speculeert. Dan gaat het je niet om de intrinsieke waarde, maar enkel om het koersverloop. Dan handel je op kortere termijn. Kan ook een paar weken zijn natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom zou je je horizon beperken tot morgen?
Wat dacht je van die van mij. Ik kan beter van Rotterdam naar Amsterdam rijden en mijn geld uit het raam gooien.quote:
Vraag jezelf af, ben je aan het speculeren of investeren?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:52 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja hodlers niet verkopen he! Haha
Dat doet azie vanaaf wel
Wat zou kunnen:quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef CoinFlip120 het volgende:
Nu ik dit zo zie gebeuren moet ik even weer denken aan die ene gast die zei dat hij verwacht Bitcoin dit jaar zowel de $6000,- als de $ 60.000,- te zien raken. De helft van z'n voorspelling heeft 'ie al bijna binnen.
Die $6000 vond ik zelf ook niet ondenkbaar gezien die ongezonde sprint richting $20.000 van vorig jaar. Dat moet vroeg of laat weer inzakken. Maar wat zijn nu de redenen dat Bitcoin niet alleen weer z'n oude hoogtepunt aantikt maar er zelfs ver overheen gaat? Zelf heb ik ook wel zoiets van, komt wel weer goed. Maar als ik dan moet zeggen waarom het weer goed gaat komen? Wat zou daar nou concreet voor moeten gebeuren?
- Nog meer mensen die in crypto stappen?
- Meer concrete use cases voor projecten?
- Een grote schoonmaak wat betreft shitcoins?
Snel doen met paar minuten ben je te laatquote:Op maandag 5 februari 2018 20:55 schreef Geranium_Opa het volgende:
Heb een order op 6500 staan wellicht maar iets lager zetten.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:32 schreef Blik het volgende:
Het is wel verleidelijk om wat fiat te hebben klaarstaan om in te zetten op het moment dat het nodig is. Alleen ik heb zo gezworen er niet meer in te gooien...
Herkenbaar ditquote:Op maandag 5 februari 2018 20:32 schreef Blik het volgende:
Het is wel verleidelijk om wat fiat te hebben klaarstaan om in te zetten op het moment dat het nodig is. Alleen ik heb zo gezworen er niet meer in te gooien...
ETH Is zelf aan het doodgaan op dit momentquote:Op maandag 5 februari 2018 20:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Wat zou kunnen:
- BTC tikt 6K aan, er ontstaan grote buy walls op dat bedrag en BTC gaat binnen korte tijd naar 8K
- Veel mensen staan aan de zijlijn om BTC goedkoop te kopen, maar fomo kickt in, ze kopen snel bij 8K toch maar bij (zou dit dan toch DE bull run zijn?): BTC gaat naar 10K
- BTC dipt weer, wat ervoor zorgt dat weer bijgekocht wordt
- Lightning network wordt geactiveerd, BTC creëert nog meer fomo: BTC gaat naar 20K
- Etc.
Maar... dat iemand 6K heeft voorspelt, wil niet zeggen dat de andere helft van zijn glazen bol net zo goed werkt natuurlijk.
De waarheid is dat niemand weet wat er gaat gebeuren. Het kan net zo goed zijn dat BTC een stille dood sterft en ETH over een paar weken de nieuwe koning gaat worden.
Je kunt beter wachten totdat hij weer aan het stijgen is. hodl your money.quote:
Never catch...quote:Op maandag 5 februari 2018 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt beter wachten totdat hij weer aan het stijgen is. hodl your money.
Vraag is wanneer je weet of het een dead cat is of een echte.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt beter wachten totdat hij weer aan het stijgen is. hodl your money.
Ballenknijpers zitten niet zo goed iddquote:Op maandag 5 februari 2018 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawo maar niet die shorts die jij bedoelt.
Ja, dat klopt. Maar beter dat risico nemen dan proberen te gokken dat uitgerekend nu de bodem is.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vraag is wanneer je weet of het een dead cat is of een echte.
Dead cat was gister.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vraag is wanneer je weet of het een dead cat is of een echte.
Daar twijfel ik eigenlijk niet aan, dus een eventuele bounce kan vies snel gaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Volgens mij gaat er ook wel veel geld uit om later opnieuw in te kopen. En dat zou een vertekend beeld kunnen geven van de situatie.
Mooi toch, hoe harder het dringen zal zijn aan de buy order kant.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Volgens mij gaat er ook wel veel geld uit om later opnieuw in te kopen. En dat zou een vertekend beeld kunnen geven van de situatie.
Maakt niet uit he, BTC hoeft alleen maar sneller dood te gaan en het ETH is koning.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
ETH Is zelf aan het doodgaan op dit moment
Ja precies. De whales zijn een tijdje terug al uitgestapt op een hoog bedrag. Als zij massaal weer instappen schiet de prijs weer omhoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar twijfel ik eigenlijk niet aan, dus een eventuele bounce kan vies snel gaan.
Bij dit soort volumes doen de 'weak hands' er amper toe, dit zijn grote spelers die elkaar bevechten.quote:
Desktop app is geniaal echt die gebruiken.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:10 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ja precies. De whales zijn een tijdje terug al uitgestapt op een hoog bedrag. Als zij massaal weer instappen schiet de prijs weer omhoog.
Wat stel je dan voor?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is wel iets serieuzer dan zomaar een dipje
Lijkt meer op een crash
Dit soort vragen doe je maar bij een bullrunquote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Vaak zie ik mensen praten over SAT? kan iemand uitleggen wat dat is
Satoshi.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Satoshi. Kleinste eenheid van BTC. 1 BTC is 1000000 sat.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Vaak zie ik mensen praten over SAT? kan iemand uitleggen wat dat is was
Zo heb je weak hands and weak users.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:17 schreef MisChrartin het volgende:
Wow zie die maandgrafiek dan. 10.000 eraf!
Einde van de daling lijkt nog niet in zicht..
Je kunt van alles zeggen van weak hands dit dat, maar beter dat dan met stupid hands blijven zitten voor $1000 straks.
Die is aan het panic sellen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Waar is klaas nu de Dow Jones ook aan het instorten is?? Laagste punt sinds brexit, al 1500 eraf sinds vrijdag toen die op 26000 stond
Klaas zit in de olie futures he. Daar verdien je altijd geld.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Waar is klaas nu de Dow Jones ook aan het instorten is?? Laagste punt sinds brexit, al 1500 eraf sinds vrijdag toen die op 26000 stond
Welk filmpje? Ik wil ook legendarisch zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:20 schreef BakkenKappen het volgende:
SNOLLEBOLLEKES
Weet niet welke user het filmpje poste, maar bedankt!
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welk filmpje? Ik wil ook legendarisch zijn.²
Of nadenken en alsnog uitstappen. Je kunt wel heel stoer blijven zitten maar dat heeft je al $13000 per bitcoin gekost.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:18 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zo heb je weak hands and weak users.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.
Man man man. Zulke users.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Of nadenken en alsnog uitstappen. Je kunt wel heel stoer blijven zitten maar dat heeft je al $13000 per bitcoin gekost.
Theoretische had je nu 3x zoveel bitcoins kunnen hebben..
Waarom uitstappen? Ik wil shitposten, niet handelen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Of nadenken en alsnog uitstappen. Je kunt wel heel stoer blijven zitten maar dat heeft je al $13000 per bitcoin gekost.
Buy high sell low?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
nu nog uitstappen is dom en veel te laat......quote:Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels wel een miljoen miljard zeker?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:25 schreef Dwaalboy het volgende:
Zal dwaalboy op goede moment zijn ingestapt?
Inderdaad preciesquote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
Ik loop al een paar weken hier te roepen dat het een zinkend schip is. Maar dan hoor je alleen maar weak hands blabla.
Koers gaat zeker nog een keer - 50%. Misschien zakt het wel terug tot $1000. Er is niets wat dit kan stoppen, behalve als het vertrouwen toeneemt. Alleen teveel mensen krijgen door dat de bitcoin fundamentele mankementen heeft.
Geloof je wel in blockchain technologie? Wat doet het? Welke use-case vind je het beste? Public of private chain?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
Ik loop al een paar weken hier te roepen dat het een zinkend schip is. Maar dan hoor je alleen maar weak hands blabla.
Koers gaat zeker nog een keer - 50%. Misschien zakt het wel terug tot $1000. Er is niets wat dit kan stoppen, behalve als het vertrouwen toeneemt. Alleen teveel mensen krijgen door dat de bitcoin fundamentele mankementen heeft.
Gaat al weer omhoog, morgenavond schuurt ie weer tegen de 10k!quote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
Schaf een paar bitcoin futures short aan en maak een print screen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
Alleen tangle based zijn bruikbaar voor dagelijkse transacties.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Geloof je wel in blockchain technologie? Wat doet het? Welke use-case vind je het beste? Public of private chain?
Je beseft toch wel dat "put your money where your mouth is" geen verplichting is?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Schaf een paar bitcoin futures short aan en maak een print screen.
Dus tokenization heeft geen meerwaarde?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:31 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Alleen tangle based zijn bruikbaar voor dagelijkse transacties.
Een blockchain systeem kan wel werken, maar voor lage transactievolumes met hoge onderliggende waarden, meer richting smart contracts maar dan zonder de inflatie die ETH heeft.
Hey hey hey! Hey hey hey! Hey hey hey! Whatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsa up Bitconnect! Hey hey hey everybody my name is Carlos Manos and I am coming from New York City, New York and let me tell you guys that I am so excited, I am so happy, I am really so thrilled to be right now sharing this amazing, glorious, super, and exciting moment of my life with all of you guys, and let me tell you that we are really changing the world as we know it, the world is not anymore the way it used to be, mmm mmm, No! No! No! BITCONNECT! Wow! BITCONNECT! We are coming and we are coming in waves! We are starting and we are watching go all over the world! We are pelting the entire world! Let me tell you guys that I started 137 days ago with only $25,610 and right now I am reaching $140,000! Woah woah woah woah woah woah woah Whats up? And let me tell you that I am actually earning around one hun- I mean $1,400 on an every day basis, seven days a week! What‽ I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this was going to be con artist game, that this was gonna be a scammer game, “Hey! You’re gonna lose all your money!” My wife still doesn’t believe in me! I’m telling him “Oh honey, this is real!” “Oh no no no no no, that’s a scam!” And I said “But wait I’m gonna go to the bank and I’m gonna get my bitcoins and I’m actually gonna turn it into dollars, here there right on the table!” “No, that’s money you took from another account!” And I’ll say “What am I gonna do‽” Then I said to myself, “You know what? When I am starting to put $10,000 a day on her, right on her, you know on her table.” Then she’s gonna say “Woah!” Hahaha! Yo yo yo yo yo! “OK that’s real!” Hahahaha! So guys, I’m gonna tell you something. Faith and believe is the one thing that we will need to be able to change the world, and right now I believe that in this room, we have the seed that’s gonna germinate and is going to explode into an amazing opportunity for us to change this entire world. I am so proud, I am so honored, I am so excited to be here right now and let me tell you something, that each and every one of you has the opportunity to become like those amazing people that we know here from Vietnam. Hey hey! My group from Vietnam! Making so much money that it could probably that could probably have a real hard time counting it! Ha ha ha ha ha ha! So guys, let me tell you, I love, BITCONNECT!quote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Het stopt wanneer de whales vinden dat het laag genoeg staat. Zij bezitten meer dan 40% van alle bitcoins, dus zij hebben gewoon de kracht om de markt volledig te manipuleren. Het vertrouwen komt snel weer terug als we weer een weekje gaan stijgen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
Er is niets wat dit kan stoppen, behalve als het vertrouwen toeneemt. Alleen teveel mensen krijgen door dat de bitcoin fundamentele mankementen heeft.
Zelfs als crypto naar nul gaat, dit neemt niemand ons meer af. Deze entertainment was al het fiat geld wel waard.quote:
Ik ben verliefd.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hey hey hey! Hey hey hey! Hey hey hey! Whatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsa up Bitconnect! Hey hey hey everybody my name is Carlos Manos and I am coming from New York City, New York and let me tell you guys that I am so excited, I am so happy, I am really so thrilled to be right now sharing this amazing, glorious, super, and exciting moment of my life with all of you guys, and let me tell you that we are really changing the world as we know it, the world is not anymore the way it used to be, mmm mmm, No! No! No! BITCONNECT! Wow! BITCONNECT! We are coming and we are coming in waves! We are starting and we are watching go all over the world! We are pelting the entire world! Let me tell you guys that I started 137 days ago with only $25,610 and right now I am reaching $140,000! Woah woah woah woah woah woah woah Whats up? And let me tell you that I am actually earning around one hun- I mean $1,400 on an every day basis, seven days a week! What‽ I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this was going to be con artist game, that this was gonna be a scammer game, “Hey! You’re gonna lose all your money!” My wife still doesn’t believe in me! I’m telling him “Oh honey, this is real!” “Oh no no no no no, that’s a scam!” And I said “But wait I’m gonna go to the bank and I’m gonna get my bitcoins and I’m actually gonna turn it into dollars, here there right on the table!” “No, that’s money you took from another account!” And I’ll say “What am I gonna do‽” Then I said to myself, “You know what? When I am starting to put $10,000 a day on her, right on her, you know on her table.” Then she’s gonna say “Woah!” Hahaha! Yo yo yo yo yo! “OK that’s real!” Hahahaha! So guys, I’m gonna tell you something. Faith and believe is the one thing that we will need to be able to change the world, and right now I believe that in this room, we have the seed that’s gonna germinate and is going to explode into an amazing opportunity for us to change this entire world. I am so proud, I am so honored, I am so excited to be here right now and let me tell you something, that each and every one of you has the opportunity to become like those amazing people that we know here from Vietnam. Hey hey! My group from Vietnam! Making so much money that it could probably that could probably have a real hard time counting it! Ha ha ha ha ha ha! So guys, let me tell you, I love, BITCONNECT!
Deze is de mooiste.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zelfs als crypto naar nul gaat, dit neemt niemand ons meer af. Deze entertainment was al het fiat geld wel waard.
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hey hey hey! Hey hey hey! Hey hey hey! Whatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsa up Bitconnect! Hey hey hey everybody my name is Carlos Manos and I am coming from New York City, New York and let me tell you guys that I am so excited, I am so happy, I am really so thrilled to be right now sharing this amazing, glorious, super, and exciting moment of my life with all of you guys, and let me tell you that we are really changing the world as we know it, the world is not anymore the way it used to be, mmm mmm, No! No! No! BITCONNECT! Wow! BITCONNECT! We are coming and we are coming in waves! We are starting and we are watching go all over the world! We are pelting the entire world! Let me tell you guys that I started 137 days ago with only $25,610 and right now I am reaching $140,000! Woah woah woah woah woah woah woah Whats up? And let me tell you that I am actually earning around one hun- I mean $1,400 on an every day basis, seven days a week! What‽ I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this was going to be con artist game, that this was gonna be a scammer game, “Hey! You’re gonna lose all your money!” My wife still doesn’t believe in me! I’m telling him “Oh honey, this is real!” “Oh no no no no no, that’s a scam!” And I said “But wait I’m gonna go to the bank and I’m gonna get my bitcoins and I’m actually gonna turn it into dollars, here there right on the table!” “No, that’s money you took from another account!” And I’ll say “What am I gonna do‽” Then I said to myself, “You know what? When I am starting to put $10,000 a day on her, right on her, you know on her table.” Then she’s gonna say “Woah!” Hahaha! Yo yo yo yo yo! “OK that’s real!” Hahahaha! So guys, I’m gonna tell you something. Faith and believe is the one thing that we will need to be able to change the world, and right now I believe that in this room, we have the seed that’s gonna germinate and is going to explode into an amazing opportunity for us to change this entire world. I am so proud, I am so honored, I am so excited to be here right now and let me tell you something, that each and every one of you has the opportunity to become like those amazing people that we know here from Vietnam. Hey hey! My group from Vietnam! Making so much money that it could probably that could probably have a real hard time counting it! Ha ha ha ha ha ha! So guys, let me tell you, I love, BITCONNECT!
Ik speculeer niet met mijn geld, maar ik beleg.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Schaf een paar bitcoin futures short aan en maak een print screen.
En precies dit maakt de bitcoin waardeloos. De bitcoin kreeg waarde 'omdat het niet centraal geregeld/beïnvloed kon worden'. En zie hier, wat hier gebeurt is nog erger dan met fiat geld.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef YT123 het volgende:
[..]
Het stopt wanneer de whales vinden dat het laag genoeg staat. Zij bezitten meer dan 40% van alle bitcoins, dus zij hebben gewoon de kracht om de markt volledig te manipuleren. Het vertrouwen komt snel weer terug als we weer een weekje gaan stijgen.
Wie er zeker goed van worden zijn de platformen. Die winnen altijd en het meeste als er veel handel is.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Een spread van 10 op GDAX. Het gaat hard nu. Zowel naar boven als beneden.
Eens. Hopen dat decentralized exchanges snel komen, interoperabilityquote:Op maandag 5 februari 2018 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie er zeker goed van worden zijn de platformen. Die winnen altijd en het meeste als er veel handel is.
Terechte kritiek dit, en ik deel je zorgen broeder.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:37 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
En precies dit maakt de bitcoin waardeloos. De bitcoin kreeg waarde 'omdat het niet centraal geregeld/beïnvloed kon worden'. En zie hier, wat hier gebeurt is nog erger dan met fiat geld.
Of je legt je er gewoon bij neer dat je nooit het maximale eruit zal slepen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat wel vervelend is: hoddle je en gaat hij straks sky-high kan je je we voor de kop stoten dat je niet meer gekocht hebt. Hoddle je en gaat hij helemaal naar 0 vindt je het jammer dat je er niet op tijd uitstapt.²
1 Bitcoin is nog steeds 1 Bitcoin waard.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:37 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
En precies dit maakt de bitcoin waardeloos. De bitcoin kreeg waarde 'omdat het niet centraal geregeld/beïnvloed kon worden'. En zie hier, wat hier gebeurt is nog erger dan met fiat geld.
Daarom altijd een exit vaststellen voor je instapt. Als je er eenmaal inzit word je of hebberig, of angstig waardoor je stil blijft zitten.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat wel vervelend is: hoddle je en gaat hij straks sky-high kan je je we voor de kop stoten dat je niet meer gekocht hebt. Hoddle je en gaat hij helemaal naar 0 vindt je het jammer dat je er niet op tijd uitstapt.²
Deze markten voorspellen wordt beetje te makkelijk zelfs.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:43 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Wederom ingekocht.
O223UF buy/limit XBT/EUR ¤5,600.0 25.00000000 ¤140,000.0 Closed 02-05-18 19:13:56 +0100
OAR2QE buy/limit XBT/EUR ¤5,700.0 20.00000000 ¤114,100.0 Closed 02-05-18 18:50:12 +0100
Ben redelijk zeker van dat-ie binnen 1 dag hierboven is. We zullen het zien.
Mijn fiat doet het vandaag in SAT ook niet onaardig.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 Bitcoin is nog steeds 1 Bitcoin waard.
Ja of, of, of he, je steekt er gewoon wat geld in, beseft dat je net zo goed naar het casino had kunnen gaan. En kijkt het een jaartje of 5 aan.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:48 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Daarom altijd een exit vaststellen voor je instapt. Als je er eenmaal inzit word je of hebberig, of angstig waardoor je stil blijft zitten.
Dus vooraf met jezelf afspreken: Bij koersdaling/stijging van x% of na verloop van xx aantal maanden als je koersdoel niet is gehaald stap je uit.
Oh, dat viel mij net ook op! Heel vreemd. 800 punten zelfs.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:46 schreef wattel het volgende:
Is het toeval dat Dow Jones 700 punten in een paar minuten omlaag gaat, en in hetzelfde tijdsframe een grote hoeveelheid bitcoins gekocht worden?
Die pump viel ook samen met mijn dump net op het toilet.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:52 schreef Skv het volgende:
https://www.finanzen.nl/a(...)6-procent-1014974797
De wereld vergaat.
Wel bijzonder dat de -6 naar -3 procent herstelsprint samenviel met de pump van btc omhoog.
Hoe kom je hieraan?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
https://www.banking.senat(...)testimony-2-6-18.pdf
Net even doorgelezen ziet er goed uit, moonquote:Op maandag 5 februari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
Staat op .gov site dus jaquote:Op maandag 5 februari 2018 21:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan?Is dit verified?
1000$? Fucking noob numbers. 0$! BTC gaat DEAUD!! DEAUD ZEG IK JE!! ER IS NIKS MEER GEEN BODEM MEER ALLES KAPOT WEG ALLES DEAUD ERUIT ERAUS BEGRAVEN DIE BITCOIN GAAT NOOIT MEER WAT WORDEN.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:27 schreef MisChrartin het volgende:
Als dit echt is wat de uitkomst gaat zijn ziet het er erg goed uit. Muricaquote:Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Net even doorgelezen ziet er goed uit, moon
Tijd voor authentieke fomoquote:Op maandag 5 februari 2018 21:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als dit echt is wat de uitkomst gaat zijn ziet het er erg goed uit. Murica
Wat is de strekking?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als dit echt is wat de uitkomst gaat zijn ziet het er erg goed uit. Murica
Ding ding dingquote:We are entering a new digital era in world financial markets. As we saw with the
development of the Internet, we cannot put the technology genie back in the bottle. Virtual currencies
mark a paradigm shift in how we think about payments, traditional financial processes, and engaging
in economic activity. Ignoring these developments will not make them go away, nor is it a
responsible regulatory response. The evolution of these assets, their volatility, and the interest they
attract from a rising global millennial population demand serious examination.
With the proper balance of sound policy, regulatory oversight and private sector innovation,
new technologies will allow American markets to evolve in responsible ways and continue to grow
our economy and increase prosperity. This hearing is an important part of finding that balance.
En over een paar maanden druipen ze weer af naar hun steen om er bij de volgende dip weer onder vandaan te kruipenquote:Op maandag 5 februari 2018 21:59 schreef Typisch het volgende:
Heerlijk wel die beleggers die hier komen verknodigen dat ze het allemaal al wisten.
Je hebt misschien wel de grootse bullmarket van je leven de afgelopen 3 jaar gemist. Maar trots dat ze zijn.
Eens, beetje reguleren die handel, goed beleid maken en toezicht houden en innovatie vooral de ruimte geven.quote:
Yup, beetje wat mijn verwachting was, misschien nog wel iets positiever zelfsquote:
Klopt. Jij hebt nu heerlijk afgeroomd, heb je dat de vorige keer ook gedaan? Voor juni dus.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En over een paar maanden druipen ze weer af naar hun steen om er bij de volgende dip weer onder vandaan te kruipen
Maar goed, het is wel een stevige dip dit jaar.
En toch... in juni halveerde m'n portfolio ook ruim in een paar dagen... paar maandjes later een ATH... zo kan het gaan...
Bij mij boven verwachting goed.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, beetje wat mijn verwachting was, misschien nog wel iets positiever zelfsKlinkt heel goed.
Klopt mijn exit plan voor de euro is Bitcoin. Elke keer als de bitcoin daalt kunnen er meer euro's uitstappen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:48 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Daarom altijd een exit vaststellen voor je instapt. Als je er eenmaal inzit word je of hebberig, of angstig waardoor je stil blijft zitten.
Dus vooraf met jezelf afspreken: Bij koersdaling/stijging van x% of na verloop van xx aantal maanden als je koersdoel niet is gehaald stap je uit.
Dat zie je de hele tijd. Iedere keer als er weer eens een dip is komen die fiat debieltjes langs om te vertellen dat euro's en dollars geen shitcoins zijnquote:Op maandag 5 februari 2018 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En over een paar maanden druipen ze weer af naar hun steen om er bij de volgende dip weer onder vandaan te kruipen
Maar goed, het is wel een stevige dip dit jaar.
En toch... in juni halveerde m'n portfolio ook ruim in een paar dagen... paar maandjes later een ATH... zo kan het gaan...
Tering, wat een positief stuk.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
Dat is wel erg resoluut. Alleen ze mogen nog wel gebruiken maken van nationale exchanges volgens het Engelstalige bericht.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:06 schreef SMS303 het volgende:
It is China... again...
https://www.msn.com/nl-nl(...)JFKn?ocid=spartanntp
Nee joh. Zal nog wel beetje heen en waar bouncen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:07 schreef Basxt het volgende:
denken jullie dat we de bodem bereikt hebben?
Veel mooier kan het niet inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2018 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tering, wat een positief stuk.
Denk niet dat die opleving hierdoor kwam, is nog niet voldoende aandacht voor op coindesk etc.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Veel mooier kan het niet inderdaadIedereen maar FUD over deze hearing en resultaat is erg positief. Kan best zijn dat dat net even die opleving gaf.
Van mij mag die nog een klein beetje dippen
Dat is toch mooi 50k over een tijdjequote:Op maandag 5 februari 2018 22:13 schreef EggsTC het volgende:
Pff, ben ik een half uur AFK, stijgt het met 1k
Naja alsnog 500 ven winst eruit kunnen halen, maar ik ben ff klaar ermee. Uit USDT in ven gegaan weer.
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Hyundai i40 toch wel een gruwelijke wagen zeg.²
Geen Lambo hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Die station is gruwelijk man. Heb er 3,5 jaar mee.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.
Zonder pauzes?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die station is gruwelijk man. Heb er 3,5 jaar in gereden.
Ja dit had stukken beter gemoeten, ik verwachtte de bounce pas op 6100, kijken of er nog iets van te maken is nuquote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is toch mooi 50k over een tijdje
Heb je je nieuwe jonggebruikte Volvo al?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.
Met een beetje geluk valt alles samen. LN, Wall street crash, goud crash, USD crash, rente stijging, obligatie crash.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:30 schreef DSVM het volgende:
Wall street 4,5% in de min.
Ben benieuwd of we bitcoin als 2de goud gaan zien als die beursdaling doorzet.
Wow, super racistisch, maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:33 schreef patrick_1980 het volgende:
Ben alleen bang dat al het geld wat erin gepompt wordt door het goede nieuws in Amerika er vannacht weer net zo hard uitgetrokken wordt door die spleetogen.
Gisteren Indisch gegeten in Rotterdam. Viel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:33 schreef patrick_1980 het volgende:
Ben alleen bang dat al het geld wat erin gepompt wordt door het goede nieuws in Amerika er vannacht weer net zo hard uitgetrokken wordt door die spleetogen.
quote:Op maandag 5 februari 2018 22:25 schreef Ralphmeister het volgende:
Zit nog eens te denken, Henk en Ingrid blijven denk ik toch belangrijk,
Vandaag hele dag op de toilet bruine regen of wat?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gisteren Indisch gegeten in Rotterdam. Viel behoorlijk tegen.²
Weet je, als je 2 keer fors aan de bruinwerkstages zit. Dan weet je dat het niet goed was. Voeding hoort niet laxerend te zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:35 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vandaag hele dag op de toilet bruine regen of wat?
Als er al een andere auto komt, is het van wat ik nu nog in crypto heb zitten.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe jonggebruikte Volvo al?
Dat is als nieuw. Ik heb eind December een (jonge) V70 T4 gekocht. Telt dat alvast niet meer mee voor de VRHquote:Op maandag 5 februari 2018 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er al een andere auto komt, is het van wat ik nu nog in crypto heb zitten.
En voorlopig zijn de koersen te laag dus hodl
Huidige is ook net weer door de APK en kan nog wel ff mee
Kilometerstand is nu 191.000 dus over 9.000 mag eindelijk de inloopolie eruit.
Oh no! It has begun.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:43 schreef deTributeBand het volgende:
Is binance bij meer mensen aan het trippen na inloggen?
Als ik inlog gaat die als een gek oneindig de pagina vernieuwen en kan ik niks meer.![]()
Goed gelukte keuze lijkt dit te worden.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:42 schreef Zith het volgende:
BTC / [SC] Cryptocurrencies #652 Bull/bear/bier?
ik ben weer ingestapt met mijn zijlijn dukaten... Heb nu een super hoeveelheidje aan bitcorns...
Hopelijk beetje goede keuze ...#angstig
hihihihih hohohoho hahahaha , zo grappig!quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb wat extra geld geleend van mijn ouders en vriendin om te investeren in goedkope munten.
Grapjas.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb wat extra geld geleend van mijn ouders en vriendin om te investeren in goedkope munten.
Volgend jaar maar aanmelden voor de oudejaars conferentie. Want dit soort dijenkletsers moet landelijk gaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef BadVlad het volgende:
Monster eats the imagequote:Op maandag 5 februari 2018 22:43 schreef deTributeBand het volgende:
Als ik inlog gaat die als een gek oneindig de pagina vernieuwen en kan ik niks meer.![]()
Heb vorige maand een Kia Ceed SW met superpack gekocht van Bitcoin winsten , ook een zeer fijne wagen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Het mooie is dat als ik mijn auto nu verkoop, dat ik er bijna twee keer zoveel BTC voor terugkrijg als ik er voor ingeleverd heb (maar minder euro's).quote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef SMS303 het volgende:
Jongens... crypto talk graag niet over Volvo's, Hyundai of Indisch eten....
SMS is hard aan het denken wat ie uit zijn verzamelingen kan verkopen om van de week goedkoop crypto in te slaan...
Nee nee, steady hand hier.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Monster eats the image[ afbeelding ]
Respect! Mooie auto.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Heb vorige maand een Kia Ceed SW met superpack gekocht van Bitcoin winsten , ook een zeer fijne wagen.
Excuses, ik probeer mij alleen maar aan te passen aan het niveau hier.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgend jaar maar aanmelden voor de oudejaars conferentie. Want dit soort dijenkletsers moet landelijk gaan.²
Had ik gisteren ook. Alleen op de telefoon.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:43 schreef deTributeBand het volgende:
Ik ook niet. Het enige wat tript is mijn cash.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Alleen op de telefoon.
Browser geen probleem.
Dit is niet het resultaat van de hearing hoor, dit is gewoon het voorstel van een van de sprekers die daar een praatje komt doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Veel mooier kan het niet inderdaadIedereen maar FUD over deze hearing en resultaat is erg positief. Kan best zijn dat dat net even die opleving gaf.
Van mij mag die nog een klein beetje dippen
Wacht, het probleem is gevonden.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Alleen op de telefoon.
Browser geen probleem.
Klopt, maar instelling is prima en als die lui er zo in staan dan komt het wel goed, linksom of rechtsom. Ik verwachtte al geen gekken dingen en nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit is niet het resultaat van de hearing hoor, dit is gewoon het voorstel van een van de sprekers die daar een praatje komt doen.
twitter:
Dat waren we bij 8k ook...quote:Op maandag 5 februari 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
Lijkt wat rustiger te worden nu. Ben benieuwd of dit het was.
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef SMS303 het volgende:
Jongens... crypto talk graag niet over Volvo's, Hyundai of Indisch eten....
Jij denkt dat wij er nog niet zijn dus?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik zei het tijdens de vorige dip ook, en nu weer. Dit gaat in horten en stoten naar boven.
Mensen zullen nu toch geschrokken zijn en al snel voor nog een aardig bedrag willen uitstappen.
en zonder problemen door de elandtest gekomenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.
Nee, ik verwacht dat het LANG gaat duren voordat er weer een ATH bij een grote coin genoteerd wordt. En met lang bedoel ik 6 maanden+.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij er nog niet zijn dus?
Hoe testen ze zo'n eland?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:01 schreef SMS303 het volgende:
[..]
en zonder problemen door de elandtest gekomen
Ik ben op het punt gearriveerd dat ik denk dat deze hele drop iets te overdreven is. Ik hoop op een enorme FOMO, ook al is dat nog bij een lagere prijs. Het herstel kan best eens lang gaan duren maar zolang je er voor de langere termijn in zit zou het goed moeten komen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn er nog niet, het gaat hierna dippen, of het wordt een omgekeerde opwaartse dip.
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn er nog niet, het gaat hierna dippen, of het wordt een omgekeerde opwaartse dip.
quote:
Ik heb ook XLM en VEN op mijn chest liggen. Ik hoop eind van deze maand een nieuwe i40 te kunnen kopen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn voorspelling is dat VEN bezitters spekkoper zijn eind vd maand. Niet alleen omdat ik zelf een paar van die dukaten bezit. Ook XLM en ETH sky eoy.
Denk je? Ik denk dat het klaar is, maar dat baseer ik op mijn glazen bol, niks andersquote:Op maandag 5 februari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We gaan nog wel ff naar beneden hoor.
Fappen, whitepapers lezen, shitposten, research doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:08 schreef deTributeBand het volgende:
Wat moeten we in de tussentijd doen als er geen ATHs voorlopig worden gehaald en F5-en ook niet op z'n plaats is?
Zeuren..zeiken...en hodl roepenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:08 schreef deTributeBand het volgende:
Wat moeten we in de tussentijd doen als er geen ATHs voorlopig worden gehaald en F5-en ook niet op z'n plaats is?
HODL en memes en banshemaleboy bashenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:08 schreef deTributeBand het volgende:
Geen krolse vrouw in de buurt?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Fappen, whitepapers lezen, shitposten, research doen.
Na deze dip kan ik die niet meer bestellen man, enige escort die ik nu heb is een Ford Escort.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen krolse vrouw in de buurt?²
Ik kende het nog van het Baby Benz debacle...quote:Op maandag 5 februari 2018 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij Volvo moet dat natuurlijk net weer even anders
Omdat er geen enkele reden is dat we opeens bullish gaan worden?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat het klaar is, maar dat baseer ik op mijn glazen bol, niks anders![]()
Waarom denk jij dat het nog verder gaat dalen?
jawel VENquote:Op maandag 5 februari 2018 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat er geen enkele reden is dat we opeens bullish gaan worden?
Hoop het ook.. Vooralsnog sta ik de afgelopen 24 uur een i40 in de min denk ik..quote:Op maandag 5 februari 2018 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook XLM en VEN op mijn chest liggen. Ik hoop eind van deze maand een nieuwe i40 te kunnen kopen.²
Hebben wij die nodig danquote:Op maandag 5 februari 2018 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat er geen enkele reden is dat we opeens bullish gaan worden?
RomanoGod.twitter:RNR_0 twitterde op maandag 05-02-2018 om 17:39:34There are some upsides with a dev who is a decent sized trader.Also with the help of a few others who are in the Viacoin team. https://t.co/8z75YJefof reageer retweet
Hoezo niet? Het is de afgelopen 3 maanden dusdanig gestegen dat het ook wel weer ging dalen. Niet heel onlogisch.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hebben wij die nodig danHet is niet echt een markt met een logische trend.
Jij bent volwassen!quote:Op maandag 5 februari 2018 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hou m'n vochtige dukaten gewoon vast, dan maar met man en muis vergaan.
Dat is wel logisch ja, maar wanneer het precies wat doet is gewoon geen touw aan vast te knopen. Net een vrouw.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is de afgelopen 3 maanden dusdanig gestegen dat het ook wel weer ging dalen. Niet heel onlogisch.
Dat is bij geen een markt, als dat wel zo was zou iedereen erop in spelen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Dat is wel logisch ja, maar wanneer het precies wat doet is gewoon geen touw aan vast te knopen.
Wat heb je daarvan geleerd?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:16 schreef Nattekat het volgende:
De vorige keer keek ik vanaf de zijlijn toe, dit is minder leuk
Omdat ie z'n stack verkocht heeft en goedkoper wilt inkopen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat het klaar is, maar dat baseer ik op mijn glazen bol, niks anders![]()
Waarom denk jij dat het nog verder gaat dalen?
Had ik dat maarquote:Op maandag 5 februari 2018 23:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom heb je je ETH verkocht?
Voorlopig ging het aardig vandaag, tot die megapump ineens, daardoor hield ik maar +500 ven over. Dat was stukken meer, maar was net 3 kwartier buiten de deur toen dat gebeurdequote:Op maandag 5 februari 2018 23:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Omdat ie z'n stack verkocht heeft en goedkoper wilt inkopen.
Alle zogenaamde "experts", niemand heeft een idee waar het naar toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |