Maakt niet uit he, BTC hoeft alleen maar sneller dood te gaan en het ETH is koning.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
ETH Is zelf aan het doodgaan op dit moment
Ja precies. De whales zijn een tijdje terug al uitgestapt op een hoog bedrag. Als zij massaal weer instappen schiet de prijs weer omhoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar twijfel ik eigenlijk niet aan, dus een eventuele bounce kan vies snel gaan.
Bij dit soort volumes doen de 'weak hands' er amper toe, dit zijn grote spelers die elkaar bevechten.quote:
Desktop app is geniaal echt die gebruiken.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:10 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ja precies. De whales zijn een tijdje terug al uitgestapt op een hoog bedrag. Als zij massaal weer instappen schiet de prijs weer omhoog.
Wat stel je dan voor?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is wel iets serieuzer dan zomaar een dipje
Lijkt meer op een crash
Dit soort vragen doe je maar bij een bullrunquote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Vaak zie ik mensen praten over SAT? kan iemand uitleggen wat dat is
Satoshi.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Vaak zie ik mensen praten over SAT? kan iemand uitleggen wat dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |