Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Hyundai i40 toch wel een gruwelijke wagen zeg.²
Geen Lambo hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Die station is gruwelijk man. Heb er 3,5 jaar mee.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.
Zonder pauzes?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die station is gruwelijk man. Heb er 3,5 jaar in gereden.
Ja dit had stukken beter gemoeten, ik verwachtte de bounce pas op 6100, kijken of er nog iets van te maken is nuquote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is toch mooi 50k over een tijdje
Heb je je nieuwe jonggebruikte Volvo al?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.
Met een beetje geluk valt alles samen. LN, Wall street crash, goud crash, USD crash, rente stijging, obligatie crash.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:30 schreef DSVM het volgende:
Wall street 4,5% in de min.
Ben benieuwd of we bitcoin als 2de goud gaan zien als die beursdaling doorzet.
Wow, super racistisch, maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:33 schreef patrick_1980 het volgende:
Ben alleen bang dat al het geld wat erin gepompt wordt door het goede nieuws in Amerika er vannacht weer net zo hard uitgetrokken wordt door die spleetogen.
Gisteren Indisch gegeten in Rotterdam. Viel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:33 schreef patrick_1980 het volgende:
Ben alleen bang dat al het geld wat erin gepompt wordt door het goede nieuws in Amerika er vannacht weer net zo hard uitgetrokken wordt door die spleetogen.
quote:Op maandag 5 februari 2018 22:25 schreef Ralphmeister het volgende:
Zit nog eens te denken, Henk en Ingrid blijven denk ik toch belangrijk,
Vandaag hele dag op de toilet bruine regen of wat?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gisteren Indisch gegeten in Rotterdam. Viel behoorlijk tegen.²
Weet je, als je 2 keer fors aan de bruinwerkstages zit. Dan weet je dat het niet goed was. Voeding hoort niet laxerend te zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:35 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vandaag hele dag op de toilet bruine regen of wat?
Als er al een andere auto komt, is het van wat ik nu nog in crypto heb zitten.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe jonggebruikte Volvo al?
Dat is als nieuw. Ik heb eind December een (jonge) V70 T4 gekocht. Telt dat alvast niet meer mee voor de VRHquote:Op maandag 5 februari 2018 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er al een andere auto komt, is het van wat ik nu nog in crypto heb zitten.
En voorlopig zijn de koersen te laag dus hodl
Huidige is ook net weer door de APK en kan nog wel ff mee
Kilometerstand is nu 191.000 dus over 9.000 mag eindelijk de inloopolie eruit.
Oh no! It has begun.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:43 schreef deTributeBand het volgende:
Is binance bij meer mensen aan het trippen na inloggen?
Als ik inlog gaat die als een gek oneindig de pagina vernieuwen en kan ik niks meer.![]()
Goed gelukte keuze lijkt dit te worden.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:42 schreef Zith het volgende:
BTC / [SC] Cryptocurrencies #652 Bull/bear/bier?
ik ben weer ingestapt met mijn zijlijn dukaten... Heb nu een super hoeveelheidje aan bitcorns...
Hopelijk beetje goede keuze ...#angstig
hihihihih hohohoho hahahaha , zo grappig!quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb wat extra geld geleend van mijn ouders en vriendin om te investeren in goedkope munten.
Grapjas.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb wat extra geld geleend van mijn ouders en vriendin om te investeren in goedkope munten.
Volgend jaar maar aanmelden voor de oudejaars conferentie. Want dit soort dijenkletsers moet landelijk gaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef BadVlad het volgende:
Monster eats the imagequote:Op maandag 5 februari 2018 22:43 schreef deTributeBand het volgende:
Als ik inlog gaat die als een gek oneindig de pagina vernieuwen en kan ik niks meer.![]()
Heb vorige maand een Kia Ceed SW met superpack gekocht van Bitcoin winsten , ook een zeer fijne wagen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Het mooie is dat als ik mijn auto nu verkoop, dat ik er bijna twee keer zoveel BTC voor terugkrijg als ik er voor ingeleverd heb (maar minder euro's).quote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef SMS303 het volgende:
Jongens... crypto talk graag niet over Volvo's, Hyundai of Indisch eten....
SMS is hard aan het denken wat ie uit zijn verzamelingen kan verkopen om van de week goedkoop crypto in te slaan...
Nee nee, steady hand hier.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Monster eats the image[ afbeelding ]
Respect! Mooie auto.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Heb vorige maand een Kia Ceed SW met superpack gekocht van Bitcoin winsten , ook een zeer fijne wagen.
Excuses, ik probeer mij alleen maar aan te passen aan het niveau hier.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgend jaar maar aanmelden voor de oudejaars conferentie. Want dit soort dijenkletsers moet landelijk gaan.²
Had ik gisteren ook. Alleen op de telefoon.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:43 schreef deTributeBand het volgende:
Ik ook niet. Het enige wat tript is mijn cash.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Alleen op de telefoon.
Browser geen probleem.
Dit is niet het resultaat van de hearing hoor, dit is gewoon het voorstel van een van de sprekers die daar een praatje komt doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Veel mooier kan het niet inderdaadIedereen maar FUD over deze hearing en resultaat is erg positief. Kan best zijn dat dat net even die opleving gaf.
Van mij mag die nog een klein beetje dippen
Wacht, het probleem is gevonden.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Alleen op de telefoon.
Browser geen probleem.
Klopt, maar instelling is prima en als die lui er zo in staan dan komt het wel goed, linksom of rechtsom. Ik verwachtte al geen gekken dingen en nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit is niet het resultaat van de hearing hoor, dit is gewoon het voorstel van een van de sprekers die daar een praatje komt doen.
twitter:
Dat waren we bij 8k ook...quote:Op maandag 5 februari 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
Lijkt wat rustiger te worden nu. Ben benieuwd of dit het was.
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef SMS303 het volgende:
Jongens... crypto talk graag niet over Volvo's, Hyundai of Indisch eten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |