Dat is toch mooi 50k over een tijdjequote:Op maandag 5 februari 2018 22:13 schreef EggsTC het volgende:
Pff, ben ik een half uur AFK, stijgt het met 1k
Naja alsnog 500 ven winst eruit kunnen halen, maar ik ben ff klaar ermee. Uit USDT in ven gegaan weer.
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Hyundai i40 toch wel een gruwelijke wagen zeg.²
Geen Lambo hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Hyundai i40 toch wel een gruwelijke wagen zeg.²
Die station is gruwelijk man. Heb er 3,5 jaar mee.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.
Zonder pauzes?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die station is gruwelijk man. Heb er 3,5 jaar in gereden.
Ja dit had stukken beter gemoeten, ik verwachtte de bounce pas op 6100, kijken of er nog iets van te maken is nuquote:Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is toch mooi 50k over een tijdje
Heb je je nieuwe jonggebruikte Volvo al?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt een auto voor mensen zonder smaak idd.
Met een beetje geluk valt alles samen. LN, Wall street crash, goud crash, USD crash, rente stijging, obligatie crash.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:30 schreef DSVM het volgende:
Wall street 4,5% in de min.
Ben benieuwd of we bitcoin als 2de goud gaan zien als die beursdaling doorzet.
Wow, super racistisch, maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:33 schreef patrick_1980 het volgende:
Ben alleen bang dat al het geld wat erin gepompt wordt door het goede nieuws in Amerika er vannacht weer net zo hard uitgetrokken wordt door die spleetogen.
Gisteren Indisch gegeten in Rotterdam. Viel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:33 schreef patrick_1980 het volgende:
Ben alleen bang dat al het geld wat erin gepompt wordt door het goede nieuws in Amerika er vannacht weer net zo hard uitgetrokken wordt door die spleetogen.
quote:Op maandag 5 februari 2018 22:25 schreef Ralphmeister het volgende:
Zit nog eens te denken, Henk en Ingrid blijven denk ik toch belangrijk,
Vandaag hele dag op de toilet bruine regen of wat?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gisteren Indisch gegeten in Rotterdam. Viel behoorlijk tegen.²
Weet je, als je 2 keer fors aan de bruinwerkstages zit. Dan weet je dat het niet goed was. Voeding hoort niet laxerend te zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:35 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vandaag hele dag op de toilet bruine regen of wat?
Als er al een andere auto komt, is het van wat ik nu nog in crypto heb zitten.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe jonggebruikte Volvo al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |