Dat waren we bij 8k ook...quote:Op maandag 5 februari 2018 22:57 schreef Kyran het volgende:
Lijkt wat rustiger te worden nu. Ben benieuwd of dit het was.
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef SMS303 het volgende:
Jongens... crypto talk graag niet over Volvo's, Hyundai of Indisch eten....
Jij denkt dat wij er nog niet zijn dus?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik zei het tijdens de vorige dip ook, en nu weer. Dit gaat in horten en stoten naar boven.
Mensen zullen nu toch geschrokken zijn en al snel voor nog een aardig bedrag willen uitstappen.
en zonder problemen door de elandtest gekomenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat ding ligt wel als een blockchain op de weg hoor.
Nee, ik verwacht dat het LANG gaat duren voordat er weer een ATH bij een grote coin genoteerd wordt. En met lang bedoel ik 6 maanden+.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij er nog niet zijn dus?
Hoe testen ze zo'n eland?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:01 schreef SMS303 het volgende:
[..]
en zonder problemen door de elandtest gekomen
Ik ben op het punt gearriveerd dat ik denk dat deze hele drop iets te overdreven is. Ik hoop op een enorme FOMO, ook al is dat nog bij een lagere prijs. Het herstel kan best eens lang gaan duren maar zolang je er voor de langere termijn in zit zou het goed moeten komen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn er nog niet, het gaat hierna dippen, of het wordt een omgekeerde opwaartse dip.
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn er nog niet, het gaat hierna dippen, of het wordt een omgekeerde opwaartse dip.
quote:
Ik heb ook XLM en VEN op mijn chest liggen. Ik hoop eind van deze maand een nieuwe i40 te kunnen kopen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn voorspelling is dat VEN bezitters spekkoper zijn eind vd maand. Niet alleen omdat ik zelf een paar van die dukaten bezit. Ook XLM en ETH sky eoy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |