Wat een gelul. Je kunt ook je profits proberen te pakken door uit te stappen en lager weer in te stappen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het maakt niet uit.
Als je erin gelooft dan blijf je erin zitten, dan is dit een tijdelijke dip.
Als je er niet in gelooft dan had je er nooit in moeten zitten en moet je gewoon weg.
Dus voor niemand is het een probleem.
Dat kun je proberen, maar dat is pure speculatie en de kans dat je daar succesvol in bent is klein. Niemand kan voorspellen of de koers morgen hoger of lager is dan vandaag.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je kunt ook je profits proberen te pakken door uit te stappen en lager weer in te stappen.
Niet zoals de 2014 correctie hequote:Op maandag 5 februari 2018 20:43 schreef TimKuik het volgende:
Niks bearmarket. Het is een correctie (waar we al lang op aan het wachten waren).
Binnenkort gewoon weer een nieuwe bullrun.
Waarom zou je je horizon beperken tot morgen?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je proberen, maar dat is pure speculatie en de kans dat je daar succesvol in bent is klein. Niemand kan voorspellen of de koers morgen hoger of lager is dan vandaag.
Als je speculeert. Dan gaat het je niet om de intrinsieke waarde, maar enkel om het koersverloop. Dan handel je op kortere termijn. Kan ook een paar weken zijn natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom zou je je horizon beperken tot morgen?
Wat dacht je van die van mij. Ik kan beter van Rotterdam naar Amsterdam rijden en mijn geld uit het raam gooien.quote:
Vraag jezelf af, ben je aan het speculeren of investeren?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:52 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja hodlers niet verkopen he! Haha
Dat doet azie vanaaf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |