abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176978348
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Clandestiene VVD-operatie ontmaskerd. Pijnlijk.
VVD-infiltranten proberen de partij kapot te maken door democratie te vragen. Is niks ze dan meer te gek?!?!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176978383
Dat is de lol met niet-gematigd rechts in Nederland.
Leuke ruzies in de eigen club, egootjes botsen.
pi_176978409
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef Bluesdude het volgende:
Dat is de lol met niet-gematigd rechts in Nederland.
Leuke ruzies in de eigen club, egootjes botsen.
Ja, heerlijk, ik hou er van. Naar trekje misschien van me hoor, soort leedvermaak.
Was toch leuk joh, die tijd met LPF?
Wij hebben hier ook keihard gelachen destijds met de aanhangers hoor.
I´m back.
pi_176978432
quote:
12s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, heerlijk, ik hou er van. Naar trekje misschien van me hoor, soort leedvermaak.
Was toch leuk joh, die tijd met LPF?
ahhhhhh goeie ouwe tijd..... Winnie...... Mat.... pistool
pi_176978450
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ahhhhhh goeie ouwe tijd..... Winnie...... Mat.... pistool
_O- .

Het verbroedert gewoon.
I´m back.
pi_176978517
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:10 schreef nostra het volgende:
Is Herman Heinsbroek nog beschikbaar voor de portefeuille economie? Dat was ook smakelijke televisie.
:D.

Waar is Bomhoff?

Harry, waar is die? :P.
I´m back.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:20:56 #187
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176978528
quote:
8s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

VVD-infiltranten proberen de partij kapot te maken door democratie te vragen. Is niks ze dan meer te gek?!?!
En dan denken dat je niet betrapt wordt :')
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_176978604
DominiqueHeyde twitterde op maandag 05-02-2018 om 20:19:36 vraagje: sinds wanneer waren deze vvd-ers ‘prominenten’? https://t.co/SWTiEk8OMe reageer retweet
I´m back.
pi_176978690
"Op basis van recente informatie heeft het partijbestuur geconstateerd dat voormalig VVD-senator De Haze Winkelman en voormalig VVD-statenlid Wevers de afgelopen maanden op oneigenlijke wijze en door gebruikmaking van dreigementen en kwaadsprekerij, geprobeerd hebben de gecontroleerde uitbouw van de partij actief tegen te werken en het partijbestuur over te nemen. Dergelijk gedrag is voor het partijbestuur onacceptabel."

Ik ben wel benieuwd wat ze concreet hebben gedaan of geprobeerd.
pi_176978709
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:26 schreef KdwPPr het volgende:
"Op basis van recente informatie heeft het partijbestuur geconstateerd dat voormalig VVD-senator De Haze Winkelman en voormalig VVD-statenlid Wevers de afgelopen maanden op oneigenlijke wijze en door gebruikmaking van dreigementen en kwaadsprekerij, geprobeerd hebben de gecontroleerde uitbouw van de partij actief tegen te werken en het partijbestuur over te nemen. Dergelijk gedrag is voor het partijbestuur onacceptabel."

Ik ben wel benieuwd wat ze concreet hebben gedaan of geprobeerd.
Zie reactie #159. :P.

Subversieve democratisering.
I´m back.
pi_176978755
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

_O- .

Het verbroedert gewoon.
Philomena, Nawijn we missen jullie

Haantjesgevecht Heinsbroek versus Bomhoff
pi_176978787
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Philomena, Nawijn we missen jullie

Haantjesgevecht Heinsbroek versus Bomhoff
Heerlijke tijden waren dat.

Nu denken sommigen btw dat ik SJW ben of pro-D66 of -GL of ik wil dat alle vrouwen hoofddoekjes moeten dragen. Nee, mensen en heb nog meer het land aan islam en andere religies als jullie wrs. Ik kon daarbij nog heel hard lachen om Renate, want observationele humor.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ryan3 op 05-02-2018 20:35:22 ]
I´m back.
pi_176978800
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zie reactie #159. :P.

Subversieve democratisering.
Daar staat niks en ook "Wat ze daarvoor precies hebben gedaan, wordt niet duidelijk uit het bericht op de site." Ze houden zich niet aan de regels en/of willen de regels van een nieuwe partij gelijk veranderen.
pi_176978902
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Daar staat niks en ook "Wat ze daarvoor precies hebben gedaan, wordt niet duidelijk uit het bericht op de site." Ze houden zich niet aan de regels en/of willen de regels van een nieuwe partij gelijk veranderen.
Mijn deductie: ze wilden een beetje een normale politieke partij mede-opbouwen, maar ja dat vond de baas niet echt leuk, want dan komen er andere ideetjes naar buiten en wat kritiek op die baas.
I´m back.
pi_176978968
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn deductie: ze wilden een beetje een normale politieke partij mede-opbouwen, maar ja dat vond de baas niet echt leuk, want dan komen er andere ideetjes naar buiten en wat kritiek op die baas.
Tja, de partijstructuur was bekend toen ze zich aanmeldde.
pi_176978988
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:35 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Geen democratie?

Klinkt logisch allemaal, als je zegt dat je de democratie uit de 19de eeuw wil halen.
I´m back.
pi_176979004
De partij heeft moeite met democratisch partijbestuur? Wie had dat nu kunnen denken?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176979037
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik denk dat Frits Abrahams hier de spijker op zijn kop slaat.
Als jezelf een artikel post is het wel inhoudelijk ? Of hoe moet ik het zien ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_176979053
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:36 schreef Molurus het volgende:
De partij heeft moeite met democratisch partijbestuur? Wie had dat nu kunnen denken?
Ach, ja meeste mensen werken in zo'n structuur, bijna iedereen weet dit: de chef weet het beter, dus iedereen die daar een kanttekening bij plaats kan... wieberen.
I´m back.
  maandag 5 februari 2018 @ 20:39:00 #200
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176979072
quote:

[..]

Dat lijkt me een vrij gewaagde veronderstelling in het geval van een partij die pas zo kort bestaat. En in een van die tweets staat ook nog iets over provinciale besturen die op non-actief staan: kennelijk dus wel gepland binnen de partijstructuur, maar niet in functie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176979083
quote:

[..]

Tja, ze zullen niet de enigen zijn die meer democratie willen dus dit gaat zoals opgemerkt nog wel een staartje krijgen.
pi_176979164
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, ze zullen niet de enigen zijn die meer democratie willen dus dit gaat zoals opgemerkt nog wel een staartje krijgen.
Mwaoh, ze trekken veel jongemannen met onvolgroeide hersenen en een nog niet afgerond referentiekader aan, dus an sich is het gevaar niet zo groot.
I´m back.
pi_176979189
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een vrij gewaagde veronderstelling in het geval van een partij die pas zo kort bestaat. En in een van die tweets staat ook nog iets over provinciale besturen die op non-actief staan: kennelijk dus wel gepland binnen de partijstructuur, maar niet in functie.
Ik meen me te herinneren dat Baudet dit vrij kenbaar maakte in een video. Met onderbouwing voor zijn keuze. Dus wat is nu nieuw waar FVD haters zo "blij" mee zijn?
pi_176979203
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit vind ik inderdaad wel een probleempje. Mocht het inderdaad zo zijn gegaan en dat de koers is die gevaren gaat worden haak ik af.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_176979231
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:42 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat Baudet dit vrij kenbaar maakte in een video. Met onderbouwing voor zijn keuze. Dus wat is nu nieuw waar FVD haters zo "blij" mee zijn?
Hou eens op met die slachtofferrol man. Het past ongetwijfeld prima bij het FvD, maar het komt een beetje sneu over.
pi_176979288
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:43 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dit vind ik inderdaad wel een probleempje. Mocht het inderdaad zo zijn gegaan en dat de koers is die gevaren gaat worden haak ik af.
Okee, kijk en dat is een reactie die ik kan vertrouwen. Kon je ook al zeggen bij die potsierlijke aangifte eigenlijk hè, toch?
Is geen schande. Natuurlijk geef je hem het voordeel van de twijfel aanvankelijk. Maar ja.
I´m back.
pi_176979307
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hou eens op met die slachtofferrol man. Het past ongetwijfeld prima bij het FvD, maar het komt een beetje sneu over.
Slachtofferrol? Jullie zijn al feest aan t vieren voordat je precies weet wat er is gebeurd. Zelfde verhaal met de aangifte.

bv: "Het is een bloody shame dat een partij die zegt de democratie te willen herstellen in eigen partij een schrikbewind voert en dat ieder lid die iets wil bijsturen meteen als vijand van de partij wordt neergezet. Zelfs als dat de meest loyale leden zijn."

Wat wilde hij precies bijsturen dan? En dan wil ik de info NIET van degene die uit de partij is gezet.
pi_176979379
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:37 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Als jezelf een artikel post is het wel inhoudelijk ? Of hoe moet ik het zien ?
Mijn artikel is inhoudelijk inderdaad stukken beter. Daarbij klaagde jij over gebrek aan inhoud nadat je een broddelwerkje copy-pastte, ik niet.
pi_176979380
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, kijk en dat is een reactie die ik vertrouwen. Kon je ook al zeggen bij die potsierlijke aangifte eigenlijk hè, toch?
Is geen schande. Natuurlijk geef je hem het voordeel van de twijfel aanvankelijk. Maar ja.
Je praat nogal warrig man, no offence.

Verder ben ik vrij duidelijk geloof ik.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:49:30 #210
236264 crew  capricia
pi_176979397
Wanneer gaat Thierry een dreigbrief naar zichzelf sturen? _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_176979440
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Mijn artikel is inhoudelijk inderdaad stukken beter. Daarbij klaagde jij over gebrek aan inhoud nadat je een broddelwerkje copy-pastte, ik niet.
Dat jou artikel wel inhoudelijk zou zijn is behoorlijk subjectief maar dat snap je zelf ook wel mag ik hopen.

Jij was degene die nogal kinderachtig reageerde zonder verder iets inhoudelijk aan de discussie bij te dragen. Schiet je verder niks mee op lijkt me.
pi_176979441
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:48 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Je praat nogal warrig man, no offence.

Verder ben ik vrij duidelijk geloof ik.
Dan heb je toch een klein begrijpertje, volgens mij.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 20:51:00 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176979448

Toch benieuwd hoe die De Haze de toko zou willen overnemen :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176979508
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan heb je toch een klein begrijpertje, volgens mij.
Niet iedereen is jammer genoeg gezegend met een begrijpertje zoals jou :')
pi_176979534
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:51 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Bij de algemene vergadering een wijziging van de statuten afdwingen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176979562
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Niet iedereen is jammer genoeg gezegend met een begrijpertje zoals jou :')
Ja, luister eens staat geen woord Frans bij en verwijst naar je posts gisteren, plus nog een compliment van mij, maar het is weer parelen voor de zwijnen, begrijp ik. Tapigé?
I´m back.
pi_176979655
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:51 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Dreigementen?
Kwaadsprekerij?

Maar over wie dan? :P.
I´m back.
pi_176979662
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, luister eens staat geen woord Frans bij en verwijst naar je posts gisteren, plus nog een compliment van mij, maar het is weer parelen voor de zwijnen, begrijp ik. Tapigé?
Ik had het idee dat je compliment nogal sarcastisch bedoeld was. Zo niet, excuses.
pi_176979739
Dit gaat niet de goede kant op. Baudet moet gewoon uitspreken hoe hij de interne democratie voor ogen heeft, een stappenplan opzetten en een tijdsindicatie geven. Dan kunnen de meeste FvDers echt wel leven met een tijdelijk gebrek aan interne democratie in deze opbouw- en uitbouwfase.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176979740
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:59 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik had het idee dat je compliment nogal sarcastisch bedoeld was. Zo niet, excuses.
Nee, helemaal niet, ik vind het getuigen van een vorm van karakter als je kunt zeggen dat je het mis hebt gehad.
En dat deed je toch?
I´m back.
pi_176979787
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit gaat niet de goede kant op. Baudet moet gewoon uitspreken hoe hij de interne democratie voor ogen heeft, een stappenplan opzetten en een tijdsindicatie geven. Dan kunnen de meeste FvDers echt wel leven met een tijdelijk gebrek aan interne democratie in deze opbouw- en uitbouwfase.
Klinkt logisch, en dan willen dat NL met zijn kop uit de reet van de 19de eeuwse democratie komt?
I´m back.
pi_176979794
We hebben weer een nieuwe rechtse partij wiens leden uit complete idioten bestaan.

Slechts een jaar bezig en nu al zoveel ophef en consternatie.
pi_176979820
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:03 schreef Stabiel het volgende:
We hebben weer een nieuwe rechtse partij wiens leden uit complete idioten bestaan.

Slechts een jaar bezig en nu al zoveel consternatie.
Ja, ik moet zeggen dat Wilders het alles bij elkaar genomen (zijn natuurlijk ook veel afvallers geweest) toch beter doet. Zo is het ook. Hij bereikt verder niets dat niet en is mucho ordinair.

En een halve zool eigenlijk.

Maar hij doet het beter.
I´m back.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:06:51 #224
236264 crew  capricia
pi_176979853
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb geen idee of ze wel een echte partij-democratie nastreven, eigenlijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_176979865
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet, ik vind het getuigen van een vorm van karakter als je kunt zeggen dat je het mis hebt gehad.
En dat deed je toch?
Als het inderdaad zo gegaan is(dat moet de komende tijd blijken) dan inderdaad ja.
pi_176979916
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:07 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Als het inderdaad zo gegaan is(dat moet de komende tijd blijken) dan inderdaad ja.
En als je idd tot dat besluit komt, als dat het geval is, dan geef ik je een compliment.

Alleen ja, waarom je dan niet inziet dat die aangifte tegen Ollongren bombastische potsierlijkheid is en tegengesteld aan zijn eigen overtuiging? Effectbelust, underdog, dan gaan mensen op mij stemmen, want NLers stemmen op underdogs?
I´m back.
pi_176979918
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ze wel een echte partij-democratie nastreven, eigenlijk.
Dat mag ik wel hopen. Als het het Forum Voor Thierry Baudet blijft dan haak ik snel af, en velen met mij denk ik.
pi_176980013
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat mag ik wel hopen. Als het het Forum Voor Thierry Baudet blijft dan haak ik snel af, en velen met mij denk ik.
Okee, gezond verstand, mijn complimenten.

Maar wat dan?
I´m back.
pi_176980076
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, gezond verstand, mijn complimenten.

Maar wat dan?
Wilders?
pi_176980117
DominiqueHeyde twitterde op maandag 05-02-2018 om 21:03:42 Robert de Haze Winkelman was voorzitter van de kandidatencommissie van Forum voor Democratie. Nu heeft hij ruzie met Thierry Baudet en is uit FvD gezet. Hier een oud persbericht van de Haze Winkelman: https://t.co/XkZ08QSwjx reageer retweet
quote:
Het heeft mij als voorzitter van de Kandidaten Selectiecommissie enorm getroffen dat er zo veel verstandige, goede mensen blijken te zijn die zich absoluut niet willen neerleggen bij de zorgelijke ontwikkelingen in ons land en in Europa. Het gaat daarbij vooral om de punten die onvermoeibaar door Thierry Baudet naar voren worden gebracht – zoals de onhoudbare euromunt, de desastreuze open grenzen, het gebrek aan democratische transparantie in de politiek en de stijgende bureaucratie in onderwijs en zorg.

We hebben daarbij vooral geselecteerd op mensen met een positieve visie op een veilige, hoogopgeleide, economisch dynamische samenleving. Mensen die niet alleen terechte boosheid voelen, maar ook oplossingsgericht te werk willen gaan om nu echt iets te veranderen in ons land.

Op onze kieslijst staan stuk voor stuk vrouwen en mannen met bewezen kwaliteiten in hun werk en daarbuiten. Bekende en minder bekende namen. Mensen uit verschillende windstreken en van alle leeftijden: zowel jong talent als energieke veertigers en zestig-plussers. Zij willen allen hun uiterste best doen om een bijdrage te leveren aan het openbaar bestuur. Voor hun eigen toekomst en die van hun kinderen en kleinkinderen.

Het zijn vrijwel allemaal mensen zonder politieke achtergrond, dus niet belast met jarenlange vriendjespolitiek en compromissen. Mensen met een frisse, onbevangen blik en specifieke vakkennis in de zorgsector, het onderwijs, justitie en veiligheid, defensie, ondernemerschap.

De kandidaten hebben de afgelopen verkiezingen geworsteld op wie te stemmen. Men koos strategisch CDA of VVD, een enkeling zelfs D66 of PVV – of men stemde maar helemaal niet meer. De gevestigde partijen lijken - als het er echt om gaat – immers allemaal op elkaar en zijn verantwoordelijk voor de huidige crisis. Met die kartelpartijen wil men eigenlijk niets meer te maken hebben. De enkeling die PVV stemde deed dat alleen maar uit wanhoop, terwijl men besefte dat Geert Wilders zich door zijn grove en ongenuanceerde uitingen zou blijven isoleren.

Al deze mensen hebben nu in Forum voor Democratie de partij gevonden die ze al die tijd hebben gemist.

Een partij met durf, die moeilijke onderwerpen niet uit de weg gaat: maar die dat wél wil doen op een intelligente, creatieve, constructieve, respectvolle en vernieuwende manier.

Als de kiezer ons die kans geeft gaan deze kandidaten na 15 maart 2017 ook echt het verschil maken in de Kamer. Ik heb het volste vertrouwen in deze mensen en het is mij een eer en een genoegen hierbij de concept-kandidatenlijst te presenteren.

Robert de Haze Winkelman

Voorzitter Kandidaten Selectiecommissie Forum voor Democratie

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op LinkedIn
Goeie vent voor FvD, toch?
I´m back.
pi_176980140
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:15 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Wilders?
Kun je hem echt serieus nemen dan?
I´m back.
pi_176980233
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kun je hem echt serieus nemen dan?
Nee, maar welke partij wel? Het vertrouwen in de VVD heb ik verloren en dan blijft er weinig over waar ik achtersta. Alleen FvD, zolang ze niet te raar gaan doen.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:21:39 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176980283
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
DominiqueHeyde twitterde op maandag 05-02-2018 om 21:03:42 Robert de Haze Winkelman was voorzitter van de kandidatencommissie van Forum voor Democratie. Nu heeft hij ruzie met Thierry Baudet en is uit FvD gezet. Hier een oud persbericht van de Haze Winkelman: https://t.co/XkZ08QSwjx reageer retweet
[..]

Die VVD-mol speelde de rol van waardevol partijlid met hart en ziel, zo te zien. Het mocht niet baten, Thierry had 'm door.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_176980316
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:19 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Nee, maar welke partij wel? Het vertrouwen in de VVD heb ik verloren en dan blijft er weinig over waar ik achtersta. Alleen FvD, zolang ze niet te raar gaan doen.
Klopt, ik heb ook geen vertrouwen in partijen, autoriteiten en al die graaiers bij elkaar in NL en EU hoor. Maar ik ga niet uit disperatie dan maar iemand als verlosser adopteren, omdat-ie wat leuke leuzen debiteert. Maar goed, ik ben wrs ouder dan jij en dus sws cynischer.

Dispereert niet!
I´m back.
pi_176980372
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb ook geen vertrouwen in partijen, autoriteiten en al die graaiers bij elkaar in NL en EU hoor. Maar ik ga niet uit disperatie dan maar iemand als verlosser adopteren, omdat-ie wat leuke leuzen debiteert. Maar goed, ik ben wrs ouder dan jij en dus sws cynischer.
Ik ben 30+ dus je moet de Fok gemiddelden ruimschoots overtreffen om ouder te zijn. Ik heb de laatste 2x niet eens gestemd maar het programma van de FVD zag er juist veelbelovend uit. Ik heb verder weinig met Baudet als persoon.
pi_176980377
Nu krijg ik commentaar van Blues wrs. :P.
I´m back.
pi_176980422
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nu krijg ik commentaar van Blues wrs. :P.
yipppp ik krijg nog 1000 euro van je... _O-
pi_176980446
Haha binnen 10 seconde ook. Als je het over de duivel hebt.
pi_176980464
quote:
Zowel Wevers als De Haze Winkelman hebben via Twitter gereageerd op het nieuws. Wevers zegt via een persbericht te hebben vernomen dat ze is geroyeerd: „Blijkbaar is het pleiten voor meer INTERNE democratie te bedreigend voor een „democratische” partij”, schrijft ze.

’Schrikbewind’
De Haze Winkelman is woest. „Wie pleit voor opener verhoudingen en een interne partijdemocratie wordt door het politbureau van FVD geroyeerd, die tracht namelijk de partij te kapen want hun alleenheerschappij moet overeind blijven. Dit muisje gaat een staartje krijgen, veel meer leden willen democratie”, zegt de oud-VVD’er op Twitter.

Hij vervolgt: „Het is een bloody shame dat een partij die zegt de democratie te willen herstellen in eigen partij een schrikbewind voert en dat ieder lid die iets wil bijsturen meteen als vijand van de partij wordt neergezet. Zelfs als dat de meest loyale leden zijn.”
https://www.telegraaf.nl/(...)wee-leden-uit-partij

Valt niet mee he? Die democratische vernieuwing .
pi_176980472
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]

Ik ken 'm niet maar hij heeft een extreem foute uitstraling. Maar in dat stuk komt hij verstandig en genuanceerd over, misschien wel een prima kerel achter de schermen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')