Tip van een van mijn vrienden.quote:
hoeveel euro per stuk was het waard toen je het kochtquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tip van een van mijn vrienden.²
Gisteren 150 verse stuks voor 168 euro gekochtquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:30 schreef alilami het volgende:
[..]
hoeveel euro per stuk was het waard toen je het kocht
Ik raad in principe iedereen af op basis van tips van hun vrienden in crypto te stappenquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tip van een van mijn vrienden.²
ripple is de nieuwe bitcoin. eind van het jaar gaat ie over de $1000 heen, geen probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gisteren 150 verse stuks voor 168 euro gekocht²
Zou mooi zijn. Maar is er enige fundering hiervoor?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ripple is de nieuwe bitcoin. eind van het jaar gaat ie over de $1000 heen, geen probleem.
Nee absoluut niet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Maar is er enige fundering hiervoor?²
Nee, is volstrekt uitgesloten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Maar is er enige fundering hiervoor?²
Is er überhaupt iets zinnigs te zeggen over welke munt dan ook?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nee, is volstrekt uitgesloten.
Ja zeker, er is over ripple ook genoeg zinnigs te zeggen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets zinnigs te zeggen over welke munt dan ook?²
Laten we het afwachten. Zit voor de rest ook in Stellar en NEM.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:41 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja zeker, er is over ripple ook genoeg zinnigs te zeggen.
Oke, valt mee dus. Op het hoogtepunt was het 2.80 euro per stuk waard. XRP gaat dit record nog zeker breken dit jaar.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
rookie numbersquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk dat de rookie numbers niet het probleem zijn hier, maar XRPquote:
Nouja die discussie is al tevaak gevoerd, maar het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, VEN gaat straks ripple van 3 af knallen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat de rookie numbers niet het probleem zijn hier, maar XRP
zei mijn vriend!!quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ripple is de nieuwe bitcoin. eind van het jaar gaat ie over de $1000 heen, geen probleem.
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets zinnigs te zeggen over welke munt dan ook?²
Onze shiller is er weer.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Oke, valt mee dus. Op het hoogtepunt was het 2.80 euro per stuk waard. XRP gaat dit record nog zeker breken dit jaar.
Ik heb me er niet heel erg in verdiept maar ik kreeg de indruk dat CarVertical netzogoed een gewone database had kunnen gebruiken ipv blockchain.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.quote:
Denk ik dus ook, en niet enkel met ripplequote:Op donderdag 25 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Liever 150 ripple kopen dan gelijk 15000 ripple kopen.
Zeker. Niks van aantrekken joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen.
Iedereen moet ergens beginnen.²
Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.
Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen. Zie eerder een consolidatie van projecten en afvallers dan dat er heel veel nieuw geld binnenkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.
Zekers!quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen.
Iedereen moet ergens beginnen.²
Ik hoor er wel veel mensen over praten, maar echt geld er in steken is toch weer een stap verder. Vooral omdat je je er wel in moet verdiepen om het allemaal te snappen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen. Zie eerder een consolidatie van projecten en afvallers dan dat er heel veel nieuw geld binnenkomt.
Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.
Omdat ze ook researchen inmiddels, maar heel veel nieuwe mensen, die helemaal 0 van crypto af weten, hebben 1 keer ripple gehoord en kopen het daarom. Want de oma van de zus van de tante van de hond van de buurman enz.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
mensen in mijn omgeving reageren tegenwoordig zo "ja bitcoin, verboden, oplichting, scam, kassa, crash, geld kwijt"quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde.
Prima, kleine correctie sinds de enorme boost door de geheeldalende markt... niks mis meequote:
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zittenquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ze ook researchen inmiddels, maar heel veel nieuwe mensen, die helemaal 0 van crypto af weten, hebben 1 keer ripple gehoord en kopen het daarom. Want de oma van de zus van de tante van de hond van de buurman enz.
Ik zit niet op veel andere forums, behalve bluelight. Dus zou het niet weten, ik kijk wel ns op bitcointalk maar vind reddit een stuk fijner.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zitten
Op andere fora waar ik zit, lopen topics over crypto's ook geen storm.
VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zitten
Nette dissquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijk![]()
Op Telegram zijn er groepen met tientallen duizenden mensen voor simpele ICO's...quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
10k is handig....Thor node !!!quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor veel over VEN. Hoeveel is handig jongens?²
Je kunt niet té veel VEN hebben... maar op welke prijs inkopen? Dunno, ik zou vanacht nog even afwachten, hij kan nog terug naar 5 of 6 dollars.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
ik hoor mensen er wel over in mn omgeving maar weinig bezitten de coins echt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde.
Tien honderd!1!!1!!quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, dat vind ik dus juist wel. Daar zit de doorsnee van de samenleving.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijk![]()
Daar zit natuurlijk gigantisch veel overlap tussen. Dat kunnen best 100.000 mensen zijn die in 20 groepen zitten per persoon.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op Telegram zijn er groepen met tientallen duizenden mensen voor simpele ICO's...
Gaat het op bitcointalk over crypto ja?quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zit niet op veel andere forums, behalve bluelight. Dus zou het niet weten, ik kijk wel ns op bitcointalk maar vind reddit een stuk fijner.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:11 schreef EggsTC het volgende:
tenzij we spreken van een echte crash, dan komt hij eronder.
Nee, als hij onder de rode box komt, dan spreken we van een crash.. en dat komt niet zo heel vaak voor in deze markt. Dan komt hij onder de oude support levels, en dat is slecht. Dan heb je een downtrent.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij kan dus door de rode box heen, maar ook daar herstellen.
Mensen die het nog totaal niet begrijpen zijn dat dan met name. Heeft ook tijd nodig.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk gigantisch veel overlap tussen. Dat kunnen best 100.000 mensen zijn die in 20 groepen zitten per persoon.
[..]
Gaat het op bitcointalk over crypto ja?
Ik herken heel erg dat mensen in mijn omgeving het nog niet aandurven erin te stappen. Te bang om alles te verliezen, teveel slecht nieuws over hacks/scam (terecht vaak), te lastig om aan te melden etc.
In december wilde iedereen tegelijk omdat de bomen tot de hemel reikten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk gigantisch veel overlap tussen. Dat kunnen best 100.000 mensen zijn die in 20 groepen zitten per persoon.
[..]
Gaat het op bitcointalk over crypto ja?
Ik herken heel erg dat mensen in mijn omgeving het nog niet aandurven erin te stappen. Te bang om alles te verliezen, teveel slecht nieuws over hacks/scam (terecht vaak), te lastig om aan te melden etc.
Ja de mensen die deze shit zeggen weten niet wat een node of merkle tree is, en spreken dan bij alles verliezen ook over fiat niet over hun coins.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die het nog totaal niet begrijpen zijn dat dan met name. Heeft ook tijd nodig.
Je kunt het namelijk niet meer verliezen, jouw plekje op de blockchain is voor altijd.
Als je die onderste lijn nou even goed verbindt dan komen we binnen 2-3 dagen erachter wat de toekomst isquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:13 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds in t 3hoekje
Had ik maar eerder gewithdrawd..quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Echt niet normaal dat dat zomaar kan..
Ik had ze veilig in mijn wallet staan. Maar ik wilde een gedeelte omzetten naar BTC en naar Binance sturen. Alles omgezet kom ik er daarna achter dat ze doodleuk het withdrawen op 0.0BTC hebben gezet voor lvl 1 terwijl dat vorige week nog wel kon.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:28 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Had ik maar eerder gewithdrawd..Ik maar wachten totdat ie op Binance zou komen..
quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je die onderste lijn nou even goed verbindt dan komen we binnen 2-3 dagen erachter wat de toekomst is
Ik weet bij jou gewoon echt niet of je aan het trollen bent met die plaatjes of nietquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:30 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
binnen een paar dagen weten we wat t gaat worden
Het voegt niets toe. Als je iets kon opmaken uit die waarden was iedereen rijk.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik weet bij jou gewoon echt niet of je aan het trollen bent met die plaatjes of niet
dat moet nog blijken..quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik weet bij jou gewoon echt niet of je aan het trollen bent met die plaatjes of niet
Ripple en Tron zijn anders best ver gezaktquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:55 schreef hodlwave het volgende:
Van zo een beetje alle voorspellingen hier is niets terecht gekomen.
Als je het hebt over de positieve vibe rond het succes dat Substratum zou hebben in de afgelopen weken dan heb je daarin helemaal gelijkquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:55 schreef hodlwave het volgende:
Van zo een beetje alle voorspellingen hier is niets terecht gekomen.
vanaf morgen elke vrijdag een update van Substratum. als daar niet snel wat concreets uitkomt gaat deze als een baksteen dalen vrees ik.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je het hebt over de positieve vibe rond het succes dat Substratum zou hebben in de afgelopen weken dan heb je daarin helemaal gelijk
Je bedoelt buiten de halvering om die al plaatsvond in de afgelopen 2 weken?quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
vanaf morgen elke vrijdag een update van Substratum. als daar niet snel wat concreets uitkomt gaat deze als een baksteen dalen vrees ik.
De min en max binnen een tijdsframe.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:03 schreef DeLoet het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de verticale lijnen in de candles weergeven? Die schieten soms heel ver door. Ik bekijk de koersen in coinstats
ja een deel is door de gehele daling van crypto's en een deel is FUD. ze moeten die FUD snel wegnemen want veel mensen zijn aan t dumpen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt buiten de halvering om die al plaatsvond in de afgelopen 2 weken?
Ik ben de laatste 3 dagen 15% gezakt in Sats en ruim 20% in fiat.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
Hier zakt Mn hele portfolio ondertussen weer gestaag naar beneden
quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:03 schreef DeLoet het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de verticale lijnen in de candles weergeven? Die schieten soms heel ver door. Ik bekijk de koersen in coinstats
Dat staat het niet alleen in. Er zijn talloze munten die het net zo slecht of zelfs slechter doen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ripple en Tron zijn anders best ver gezakt
Al dat getoeter over dit moon en dat gaat binnen een week helemaal goed komen en Lisk kan je vanaf nu noooooooit meer voor dat bedrag kopen (toen het rond de 30 dollar stond), om maar wat te noemen, daar heb ik het over. Het is simpelweg niet te voorspellen hoe iets gaat lopen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je het hebt over de positieve vibe rond het succes dat Substratum zou hebben in de afgelopen weken dan heb je daarin helemaal gelijk
Heb je gezien wat er vorige week gebeurde?quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht de bubble die we met zijn allen vreesden? Zowat alles is aan het zakken:
https://coinmarketcap.com/all/views/all/#²
Alles komt goed.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Fuck die shit.
Alles jumped wel weer op. Zo niet dan ben ik en mijn centjes maar fucked. Kan het missen. Maar ik ga uit principe niet meer met verlies cellen. De kleinste investeringen zakken de pleuris in.
Ik hoop (want ik ben niet zoals die glazenbol kijkers die het woord verwachten gebruiken) dat de bitcoin over een x aantal maanden weer aantrekt en de rest ook. Ook al is de dominancd wat minder geworden.
En sja. Anders maar bearmarket.
Ik hoop dat CMC een gierend pijnlijke dood sterft. Kutsite.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Niks aan de hand.
Totdat tether valt.liever nu dan met een Marketcap van 10B (2.25B op dit moment.) Die gasten van coinmarketcap zijn ook kansloos, door nooit die marketcap van Tether aan te passen (1.6B blijven hangen).
En de Bitifinex market met btc/usd aantegeven terwijl t btc/usdt is.
. :|
Het zou wat zijn als het omhoog zal zakken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
Hier zakt Mn hele portfolio ondertussen weer gestaag naar beneden
Ik zou ook niet cellen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Fuck die shit.
Alles jumped wel weer op. Zo niet dan ben ik en mijn centjes maar fucked. Kan het missen. Maar ik ga uit principe niet meer met verlies cellen. De kleinste investeringen zakken de pleuris in.
Ik hoop (want ik ben niet zoals die glazenbol kijkers die het woord verwachten gebruiken) dat de bitcoin over een x aantal maanden weer aantrekt en de rest ook. Ook al is de dominancd wat minder geworden.
En sja. Anders maar bearmarket.
Halvering? Ze hebben ruim boven de $3 gestaan... Nu net boven de dollar...quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt buiten de halvering om die al plaatsvond in de afgelopen 2 weken?
Raul is misschien slimmer dan zijn klasgenoten die het stoppen in de wiet..quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)ul-18-waagt-het-erop
Wat willen ze hier nou mee bewijzen?
Los van het feit dat het retarded is te investeren in geleend geldwat voor voorbeeld geef je nou richting de rest van de studenten?
Die gast zelf ook: hij verdient genoeg met z'n crypto, maar leent bij om meer te kunnen speculeren. Doe dat dan met de winsten die je hebt en leen niet bij...
Lenen is leven lullo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
Als ze geen geld lenen om wiet te kopen doen ze het in mijn ogen slimmer
What goes down...quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht de bubble die we met zijn allen vreesden? Zowat alles is aan het zakken:
https://coinmarketcap.com/all/views/all/#²
Maximaal lenen is maximaal leven. Vind er niks mis mee. Ik heb alles opgezopen en aan achterlijke dingen uitgegeven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)ul-18-waagt-het-erop
Wat willen ze hier nou mee bewijzen?
Los van het feit dat het retarded is te investeren in geleend geldwat voor voorbeeld geef je nou richting de rest van de studenten?
Die gast zelf ook: hij verdient genoeg met z'n crypto, maar leent bij om meer te kunnen speculeren. Doe dat dan met de winsten die je hebt en leen niet bij...
ik heb ook alles opgezopen. Zoveel leuker dan geld mee verdienen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maximaal lenen is maximaal leven. Vind er niks mis mee. Ik heb alles opgezopen en aan achterlijke dingen uitgegeven.
Waarom is dit overigens nieuwswaardig?
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Basxt het volgende:
Viel mij op dat kleine alts tijdens de vorige grote dip meer stijgen in % dan de grotere alts zoals btc, eth, ltc.
Ik heb nu dus 1 ltc in ICON gestopt maar vraag me af het meer gaat opleveren uiteindelijk zodra alles weer hersteld.. ben weer te laat met de hype denk ikgelukkig VEN even laten liggen gister..
ICX 31 jan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.
Voor beide verwacht ik een opgaande koers richting de datums van de aankondigingen
ik vind dat eth zeer sterk is, maar 30% gedaald sinds de top. de rest 50% of meer.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Basxt het volgende:
Viel mij op dat kleine alts tijdens de vorige grote dip meer stijgen in % dan de grotere alts zoals btc, eth, ltc.
Ik heb nu dus 1 ltc in ICON gestopt maar vraag me af het meer gaat opleveren uiteindelijk zodra alles weer hersteld.. ben weer te laat met de hype denk ikgelukkig VEN even laten liggen gister..
Volgens mij kunnen beiden nog minimaal x2 gaan op vrij korte termijn. Dus achter het net vissen zou ik het niet noemenquote:Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.
Voor beide verwacht ik een opgaande koers richting de datums van de aankondigingen
Mee eens. Altijd een leuke winst. Maar bij ven ben ik op 2.20$ ofzoiets ingestapt. Nogmaals X4 zie ik niet zo snel gebeuren binnen een paar weken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen beiden nog minimaal x2 gaan op vrij korte termijn. Dus achter het net vissen zou ik het niet noemen
Ik stapte meerdere keren in.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mee eens. Altijd een leuke winst. Maar bij ven ben ik op 2.20$ ofzoiets ingestapt. Nogmaals X4 zie ik niet zo snel gebeuren binnen een paar weken.
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:58 schreef SugeLucky het volgende:
Wat doet VEN precies?
Ik ben een maand geleden in gestapt, volgens blockfolio heb ik 420% winst in BTC.
Ik meen dat er veel mensen hier rond die tijd zijn ingestapt?
De VEN munt doet rollen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.
Wat de munt doet? Groeien en langzaam VET worden!quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.
heb je die nodig voor transacties?quote:
Nee, straks wel als node om THOR te fokken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb je die nodig voor transacties?
Die hebben het wel een beetje zelf verkloot met super domme Tweets.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, SUB wordt er ook niet beter op
Helft er af in twee weken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, SUB wordt er ook niet beter op
Heb er geen ervaring mee, het is een van de munten waarmee ik trade.quote:
Gaat even hard weer omlaag.quote:
thnxquote:Op donderdag 25 januari 2018 21:26 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb er geen ervaring mee, het is een van de munten waarmee ik trade.
Die mag ook wel even moon gaan.quote:
Die dag zelf was gewoon kut hoor, geen communicatie en dan lekker laat een release. Iedereen verwachtte het op de 24ste in Korea, niet in Europa / USA. Dit kwam ook door hun eigen post waarin ze zeiden dat het de 24ste ging komen in Korea tijd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:38 schreef Skv het volgende:
Hoe kan ICX nou weer op -10% staan tov 24 geleden?
Mainnet release is op de deadline opgeleverd. Wat verwacht men in godsnaam nog meer met een event volgende week aanstaande?
Op de deadline was een vrij breed begrip, was wel even wat FUD gisteren.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:38 schreef Skv het volgende:
Hoe kan ICX nou weer op -10% staan tov 24 geleden?
Mainnet release is op de deadline opgeleverd. Wat verwacht men in godsnaam nog meer met een event volgende week aanstaande?
Ja, dat weet ik. Toen de boel gereleased werd ging hij ook wel wat omhoog. Maar ik snap de -10% sinds dat moment niet zo goed. Zo hoog was die piek ook weer niet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Op de deadline was een vrij breed begrip, was wel even wat FUD gisteren.
Jupquote:Op donderdag 25 januari 2018 21:33 schreef 1299 het volgende:
Beetje taai de laatste week, al mijn alto's lijken zowat 1 op 1 mee te stijgen/dalen met de bitcoin. Tijdens de bullun rond de jaarwisseling zat er veel meer verschil in.
Cardano moet nog even moonen? Op basis van alleen een whitepaper staat dat ding al absurd hoog. #5 op CMCquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jup
Cardano moet nog even moonen!!!
En verge
Dat snap ik niet helemaal. Er was een dump omdat mainnet niet kwam.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die dag zelf was gewoon kut hoor, geen communicatie en dan lekker laat een release. Iedereen verwachtte het op de 24ste in Korea, niet in Europa / USA. Dit kwam ook door hun eigen post waarin ze zeiden dat het de 24ste ging komen in Korea tijd.
Daarnaast is main net natuurlijk inbegrepen in de prijs. Omdat die maar niet kwam was die al flink gedumpt [b]en toen die kwam kwam er een mini spike en nog een dump, [/b]dus vrij logisch / verklaarbaar.
Nu begint iedereen weer in te kopen, 31ste gaat die weer dippen tijdens / na event.
Mensen die door slechte communicatie vertrouwen verloren zijn in team en verkochten na de stijging van mainnet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Er was een dump omdat mainnet niet kwam.
Toen kwam mainnet en kwam een spike. Dat snap ik nog.
Maar de dump daarna kan niet zijn gekomen omdat mainnet maar niet kwam.
Ik kan daar niet helemaal bij. Los van dat het misschien al deels in de prijs was verdisconteerd is het een aanzienlijke deliverable die ze gisteren waarmaakten. We staan nu weer bijna even laag als vlak voor de melding dat mainnet er was.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mensen die door slechte communicatie vertrouwen verloren zijn in team en verkochten na de stijging van mainnet.
Gokje hoor
Gekocht op 5-10 cent, staat nu 64 cent. Maar heeft op 1 dollar 30 gestaan op het hoogtepunt. Als dat weer gebeurt is het voor mij moonen en verkoop ik driekwartquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Cardano moet nog even moonen? Op basis van alleen een whitepaper staat dat ding al absurd hoog. #5 op CMC
Ja, 1.30 dollar is voor mij ook moonen. Ik zie dat alleen zo snel niet gebeuren. Evenals dat ik TRX niet even terug naar 20 cent zie gaan. De markt is wat negatiever op het moment.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gekocht op 5-10 cent, staat nu 64 cent. Maar heeft op 1 dollar 30 gestaan op het hoogtepunt. Als dat weer gebeurt is het voor mij moonen en verkoop ik driekwart
Dat is waar idd. Is meer hoop dan verwachtingquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, 1.30 dollar is voor mij ook moonen. Ik zie dat alleen zo snel niet gebeuren. Evenals dat ik TRX niet even terug naar 20 cent zie gaan. De markt is wat negatiever op het moment.
Waarom sluit je elke post af met die rare smiley?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Verge staat nu erg laag. Ik wil groot inzetten. Zo'n 70 stuks ofzo. handig?²
Ja kan prima. Tenzij je denkt dat hij nog harder gaat dippen. Hij gaat de laatste uren heel langzaam weer iets omhoog.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Verge staat nu erg laag. Ik wil groot inzetten. Zo'n 70 stuks ofzo. handig?²
quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom sluit je elke post af met die rare smiley?
Heb jij je Verges al verkocht? Je zou het pas na een maand verkopen op 27 jan?quote:
Heb geen ETH hart, maar zelfs die van mij doet pijn.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mijn ETH hart doet pijn na deze post.
70% van alle coins draait op ETHquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb geen ETH hart, maar zelfs die van mij doet pijn.
Proven & tested ETH vs. whitepaper product ....
nog niet maar de potentie is er zeker.quote:
Aldus de man van duizend gulden.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aldus de man die nooit uitleg geeft bij zijn keuzes.
Die mag je mij even uitleggen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Aldus de man van duizend gulden.
Waar heb je meer vertrouwen in dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:38 schreef Idlerrr9292 het volgende:
1 janauri mijn laatste verge verkocht, ik zie het voorlopig ook niet meer stijgen eerlijk gezegd😶
Zaterdag hequote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb jij je Verges al verkocht? Je zou het pas na een maand verkopen op 27 jan?
Waarom? Ik verwacht niet gek veel stijgingen meer van deze twee coins.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Verge en Cardano aangeschaft.²
Uitleg geven? Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aldus de man die nooit uitleg geeft bij zijn keuzes.
Ethereum, Litecoin en VeChain kunnen binnenkort wel gaan knallen denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb je meer vertrouwen in dan?²
Interessant, waarom denk je dat?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:46 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Ethereum, Litecoin en VeChain kunnen binnenkort wel gaan knallen denk ik
Ik eigenlijk wel, maar vooral omdat bijvoorbeeld Verge is gelinkt aan Bitcoin. Net als vele andere altcoins op exchanges. Als Bitcoin hard stijgt in prijs dan gaat denk ik Verge automatisch ook mee omhoog omdat de prijs die je ziet van Verge eigenlijk de satoshi prijs in dollars is.. Maarja dat is mijn hersenspinsel. Dit kan ook de reden zijn dat veel altcoins vanzelf naar beneden gaan omdat Bitcoin een duik maakt. De waarde van de alts worden automatisch naar beneden gehaald als 1 satoshi minder dollar waard is...quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom? Ik verwacht niet gek veel stijgingen meer van deze twee coins.
Geertcoinquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb je meer vertrouwen in dan?²
Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel, maar vooral omdat bijvoorbeeld Verge is gelinkt aan Bitcoin. Net als vele andere altcoins op exchanges. Als Bitcoin hard stijgt in prijs dan gaat denk ik Verge automatisch ook mee omhoog omdat de prijs die je ziet van Verge eigenlijk de satoshi prijs in dollars is.. Maarja dat is mijn hersenspinsel. Dit kan ook de reden zijn dat veel altcoins vanzelf naar beneden gaan omdat Bitcoin een duik maakt. De waarde van de alts worden automatisch naar beneden gehaald als 1 satoshi minder dollar waard is...
trumpcoinquote:
daar koop ik geen brood voorquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.
Dus? Er is geen andere manier om fatsoenlijk te kunnen traden tussen coins. Of cash je elke dag voor het slapen gaan je saldo uit in Euro ofzo.quote:
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzettenquote:
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzetten
traden is niet het doel, maar je exit strategie.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?
ok.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
wat heb je aan 10 bitcoins als ze niet meer zijn dan een witlof.quote:
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
De tering manquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.²
niet, maar dat heb je ook met aandelen. Kans op hoge winsten, maar ook op hoge verlies. Dan moet je maar gaan sparen als je daar niet tegen kan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.²
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De tering man
Zoek gewoon zelf wat erover uit, niemand hier kan je een garantie op winst geven.
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meerquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is.²
Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.²
Ethereum is een gedecentraliseerd netwerk waar men vanalles op kan bouwen, de meeste altcoins maken zelfs gebruik van het netwerk van ethereum en VeChain heeft als enige een duidelijk en werkend product. Daarnaast weten ze wat ze willen bereiken. Om de paar dagen/weken hebben ze weer een partnership erbij. Beide hebben ze groot groeipotentieel:)quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessant, waarom denk je dat?²
Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?
gaat toch automatisch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah.²
We hebben er nog zo een in dit topicquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
Oh die gast gaat dit zijn hele leven nog horen, manmanquote:
hij is niet de enigequote:Op donderdag 25 januari 2018 23:54 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Oh die gast gaat dit zijn hele leven nog horen, manman
Die eerste 10 seconde alleen alquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:04 schreef chroestjov het volgende:
Hij kan nu zelf vast ook wel wat extra positiviteit gebruiken.
Knal dr denk 6 eth inquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:
Wie doet er nog meer mee met de BitconnectX ICO?
https://bitconnectx.co/
Heb al m’n geld er ingestopt, huis en auto verkocht.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik 6 btcquote:
He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!
Daar knal ik wel een doos ETH tegenaan.
Die roadmapquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!
Daar knal ik wel een doos ETH tegenaan.
Ik van het weekend in ENJ en misschien VEN en een beetje in ETH laten staan. Denk 500 euro in totaal. Denk ik. Ik weet het ook niet.quote:
Ik ben bang dat als er teveel komen, dat er zoveel spreiding is dat er nog weinig coins heel veel waard kunnen worden.. Verder zijn er heel veel altcoins direct gelinkt aan Bitcoin wat naar mijn idee de prijs van die altcoin heel veel beinvloed. Zelfs al is er niets aan de hand met coin X, als Bitcoin zakt in prijs, zie je coin X ook zakken omdat coinmarketcap misschien wel de satoshi-dollar prijs laat zien van jouw altcoin. Beetje oneerlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke dag komen er cryptocurrency bij. Ik heb zo'n idee dat dat uiteindelijk de doodsteek is voor dit alles.²
Hij is zo'n achterlijke autist, ik heb z'n posts al een paar jaar niet meer gezien maar weet meteen weer wie het isquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?
Echt een aanwinst is het.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij is zo'n achterlijke autist, ik heb z'n posts al een paar jaar niet meer gezien maar weet meteen weer wie het is![]()
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij is zo'n achterlijke autist, ik heb z'n posts al een paar jaar niet meer gezien maar weet meteen weer wie het is![]()
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:37 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als er teveel komen, dat er zoveel spreiding is dat er nog weinig coins heel veel waard kunnen worden.. Verder zijn er heel veel altcoins direct gelinkt aan Bitcoin wat naar mijn idee de prijs van die altcoin heel veel beinvloed. Zelfs al is er niets aan de hand met coin X, als Bitcoin zakt in prijs, zie je coin X ook zakken omdat coinmarketcap misschien wel de satoshi-dollar prijs laat zien van jouw altcoin. Beetje oneerlijk eigenlijk
Ja, ik heb nu ook wat geld zitten in Cardano en Verge. Zou mooi zijn als die gaan moonen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik niet. Als er binnenkort een update of iets komt, gaat ie weer zo omhoog.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:
flinke dump weer Sub. lijkt wel of iedereen eruit wil
twitter:VitalikButerin twitterde op donderdag 25-01-2018 om 23:16:58My new favorite hobby: statistically "proving" that various very complicated theorems are likely to be true by assuming primes are randomly distributed across Z+ with N having 1/ln(N) chance of being prime. But be careful, this technique may sometimes mislead you! reageer retweet
morgen is er een update, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik niet. Als er binnenkort een update of iets komt, gaat ie weer zo omhoog.
Overigens gaan heel veel coins naar beneden momenteel.
man man man wat een aanwinst ben jij voor het topic zegquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu ook wat geld zitten in Cardano en Verge. Zou mooi zijn als die gaan moonen.²
autisten humor, niet begrepenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:53 schreef BadVlad het volgende:
twitter:VitalikButerin twitterde op donderdag 25-01-2018 om 23:16:58My new favorite hobby: statistically "proving" that various very complicated theorems are likely to be true by assuming primes are randomly distributed across Z+ with N having 1/ln(N) chance of being prime. But be careful, this technique may sometimes mislead you! reageer retweet
Eens met baas Vitalikquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:53 schreef BadVlad het volgende:
Weet je wat het is. Als relatieve rookie lees ik vooral. Ik vind deze materie ontzettend fascinerend. Ben gisteren begonnen met het traden. Ik voel me erg volwassen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
man man man wat een aanwinst ben jij voor het topic zeg
Gewoon vasthouden broederquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Als relatieve rookie lees ik vooral. Ik vind deze materie ontzettend fascinerend. Ben gisteren begonnen met het traden. Ik voel me erg volwassen.²
Nou dat moet ik je nageven, je leest je iig in. Dat is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Als relatieve rookie lees ik vooral. Ik vind deze materie ontzettend fascinerend. Ben gisteren begonnen met het traden. Ik voel me erg volwassen.²
Prijs jezelf gelukkig dat je hem niet tegenkomt in topics over aanslagen of discussies over de islam zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 01:06 schreef kthxbye het volgende:
Maar die slappe houding van je met die smilies zal wel bij je online personage horen als troll o.i.d. en het werkt bijzonder goed op mij, ik wordt altijd getriggerd erdoor
RomanoGod.quote:Does Professionalism Matter in Cryptocurrency?
With the global crypto market exploding to a capitalization of over half a trillion USD, the space has seen a surge in new teams, projects, and ambitions for the future. Recent graduates and established PhDs alike are joining the sphere every day in the hopes of contributing to a greater goal amid the growing adoption of cryptocurrency.
Despite the fact that unicorn companies (startups valued at over US$1 billion) are emerging in the cryptocurrency ecosystem very frequently, the manner in which these projects and startups are administered has remained largely unchanged. While cryptocurrency is becoming more and more mainstream, major proponents of its growth and development do not reflect the gravity of their work through an unwavering sense of professionalism.
A lack of professionalism is not an isolated issue – it can be observed in the hordes of anonymous development teams, the personal opinions paraded on executives’ Twitter feeds, and individuals at all levels perpetuating radical and uninviting sentiments held by a majority of the early cryptocurrency community.
The well-known instances of blatant unprofessionalism include Ethereum founder Vitalik Buterin tweeting in favor of legalizing possession of child pornography, as well as Bitcoin Cash CEO Roger Ver shouting and quitting an interview in response to the mention of “BCash”.
In some instances, amateur behavior is actually rewarded. Viacoin (VIA), which boasts a market cap of over US$95 million, can attribute much of its value to the cult following of the coin, and more specifically, its head developer, Romano. Romano is very active on Twitter, and his tweets primarily consist of self loathing, complaints regarding the price of Viacoin, procrastination of code work, and a sleuth of ignorant, borderline misogynistic statements about women. Of course, his activity also includes interaction with other accounts, largely trolling and insulting critics.
Regardless, Viacoin has grown to a valuation of just under nine figures. Romano has over 35,000 followers on Twitter and is one of the most celebrated personalities on 4Chan’s /biz/ board. While this behavior may not be acceptable in any traditional market, in crypto it seems to be a viable strategy.
However, there do exist coins that have achieved massive valuations largely due to the professionalism of their teams. Ripple (XRP), valued at over US$50 billion, has achieved a monumental price that can be attributed to the ever-expanding list of partners – forged through professional, conventional methods – that make up Ripple’s network.
Cardano (ADA) is another huge coin with a market cap north of US$15 billion. Cardano does not yet offer a product; its value is derived from the major potential of its team, which is comprised of over 100 computer science heavyweights and industry veterans. Investors are speculating that ADA has an impressive future in store, and this bullish outlook is thanks entirely to the professional nature of the individuals behind the coin.
At the end of the day, different teams operate under different protocols in order to be successful. However, as the cryptocurrency market seeks to expand to institutional investors and the general population, a change in culture will be necessary to gain the trust of those entities.
https://themerkle.com/doe(...)r-in-cryptocurrency/
ik sta met erc20 tokens op ED al 1.5 week op -30% of meer....quote:Op vrijdag 26 januari 2018 07:37 schreef Skv het volgende:
Pff. Dag 4 met een flinke min. Deze week al een ruime -15 procent
Ik met een aantal munten ook. Maar min 15 op hele portfolio. Terwijl de twee munten die het meest pijn doen beiden goed nieuws hadden de laatste dagen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 07:49 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ik sta met erc20 tokens op ED al 1.5 week op -30% of meer....
ff doorbijten en geduld hebben
Hodlquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik met een aantal munten ook. Maar min 15 op hele portfolio. Terwijl de twee munten die het meest pijn doen beiden goed nieuws hadden de laatste dagen.
Vandaag is de dag.. en daarna over 2 weken ofzo weer. Waardeloos, die contracten. Op hoeveel k usd staan ze voor vandaag?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:39 schreef Kyran het volgende:
Die futures FUD is echt zo irritant.
Hopelijk even paar weken normaal vanaf vanavond ...
Nee, maar de fud eromheen welquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb nou niet echt het idee dat die futures uitmaken.
Die futures niet, maar de FUD er omheen wel hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb nou niet echt het idee dat die futures uitmaken.
Terecht.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:
XRP blijft maar naar beneden gaan.²
Same here.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:45 schreef Apekoek het volgende:
Ow wow, zo'n spijt dat ik niet begin januari voor de crash heb uit laten betalen. Durf al 2 weken niet meer te kijken hoeveel ik nog over heb![]()
![]()
Ja jezus verdomme! Er moet toch aardig wat goed nieuws komen voordat de markt weer volstroomt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Same here.Was ik er nu weer ingestapt. Dan had ik zo verdomde veel winst kunnen pakken.
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zei toch, vrijdag 10k, die futures lopen vandaag af, morgen herstel
Self-fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Het is heel de maand al sale.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan zou dit DE dag moeten zijn op bij te kopen. Niet dat ik dat doe overigens.
hebben zij hun bonussen al gehad?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:35 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb een paar ooms die op wallstreet werken enzo. Hoorde hun allemaal over long en bitcoin etc.
Die zijn al kwijt omdat ze het in XRP hebben gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:39 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
hebben zij hun bonussen al gehad?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die zijn al kwijt omdat ze het in XRP hebben gestopt.
Ja, 2e 3e en 4e hypotheek op Ripple ...... de tering zeg. Hoevaak moet er hier gewaarschuwd worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik zie Ripple instorten. Nu juist meer kopen of...?²
Je kan nooit genoeg ripple hebben broerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Je bent een heldquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Wat moet ik er van zeggen. Ik zie eigenlijk een trend dat al die coins juist omlaag gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, 2e 3e en 4e hypotheek op Ripple ...... de tering zeg. Hoevaak moet er hier gewaarschuwd worden.
Hangt er van af hoe lang je die tick vol blijft houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |