abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176741466

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten Klaas :W

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 25-01-2018 18:18:48 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176741472
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Ripple mee bezig man. :N

:{²
Waarom heb je ripple dan
Lambo of Rekt
pi_176741506
topictitel is ongepast
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:29:56 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176741518
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom heb je ripple dan
Tip van een van mijn vrienden. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176741534
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

hoeveel euro per stuk was het waard toen je het kocht
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:33:46 #6
13462 BansheeBoy
pi_176741602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:30 schreef alilami het volgende:

[..]

hoeveel euro per stuk was het waard toen je het kocht
Gisteren 150 verse stuks voor 168 euro gekocht

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_176741620
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik raad in principe iedereen af op basis van tips van hun vrienden in crypto te stappen :P
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:34:47 #8
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176741626
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ripple is de nieuwe bitcoin. eind van het jaar gaat ie over de $1000 heen, geen probleem.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:37:01 #9
13462 BansheeBoy
pi_176741661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ripple is de nieuwe bitcoin. eind van het jaar gaat ie over de $1000 heen, geen probleem.
Zou mooi zijn. Maar is er enige fundering hiervoor? :{

donderdag 25 januari 2018 @ 17:38:11 #10
406944 SugeLucky
pi_176741684
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee absoluut niet.

Maar klinkt toch leuker dan, je hebt een shitcoin gekocht en je moet er snel wat anders voor kopen nu je verlies nog meevalt?
pi_176741688
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, is volstrekt uitgesloten.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:39:18 #12
13462 BansheeBoy
pi_176741716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:38 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nee, is volstrekt uitgesloten.
Is er überhaupt iets zinnigs te zeggen over welke munt dan ook? :?

pi_176741745
psst.....laat je ripple eens zien!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:41:27 #14
406944 SugeLucky
pi_176741750
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja zeker, er is over ripple ook genoeg zinnigs te zeggen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:44:32 #15
13462 BansheeBoy
pi_176741798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:41 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja zeker, er is over ripple ook genoeg zinnigs te zeggen.
Laten we het afwachten. Zit voor de rest ook in Stellar en NEM.

pi_176741827
quote:

[..]

Oke, valt mee dus. Op het hoogtepunt was het 2.80 euro per stuk waard. XRP gaat dit record nog zeker breken dit jaar.
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 17:47:38 #17
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176741852
quote:

[..]

rookie numbers
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176741860
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:47 schreef Oscar. het volgende:

[..]

rookie numbers
Mja, je moet ergens mee beginnen toch.
Lambo of Rekt
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:48:36 #19
406944 SugeLucky
pi_176741870
quote:

[..]

rookie numbers
Liever 150 ripple kopen dan gelijk 15000 ripple kopen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:49:05 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176741881
quote:

[..]

rookie numbers
Denk dat de rookie numbers niet het probleem zijn hier, maar XRP :P
pi_176741894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat de rookie numbers niet het probleem zijn hier, maar XRP :P
Nouja die discussie is al tevaak gevoerd, maar het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, VEN gaat straks ripple van 3 af knallen.
Lambo of Rekt
pi_176741943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

zei mijn vriend!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176741956
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja hoor.

Het kan dalen en stijgen.
pi_176741957
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:46 schreef alilami het volgende:

[..]

Oke, valt mee dus. Op het hoogtepunt was het 2.80 euro per stuk waard. XRP gaat dit record nog zeker breken dit jaar.
Onze shiller is er weer.
pi_176741969
XRP is een prima product en Ripple een goede onderneming maar het is geen blockchain.
pi_176741973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Ik heb me er niet heel erg in verdiept maar ik kreeg de indruk dat CarVertical netzogoed een gewone database had kunnen gebruiken ipv blockchain.
pi_176741977
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Onze shiller is er weer.
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.
Lambo of Rekt
pi_176741995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.
Denk ik dus ook, en niet enkel met ripple
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:56:52 #29
13462 BansheeBoy
pi_176742005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Liever 150 ripple kopen dan gelijk 15000 ripple kopen.
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen. :{

Iedereen moet ergens beginnen.

pi_176742014
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker. Niks van aantrekken joh.

Welkom!
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:57:39 #31
406944 SugeLucky
pi_176742015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.
pi_176742023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.
Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen. Zie eerder een consolidatie van projecten en afvallers dan dat er heel veel nieuw geld binnenkomt.
pi_176742024
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zekers!
En 500 is toch aardig bedrag om te beginnen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:59:33 #34
406944 SugeLucky
pi_176742045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen. Zie eerder een consolidatie van projecten en afvallers dan dat er heel veel nieuw geld binnenkomt.
Ik hoor er wel veel mensen over praten, maar echt geld er in steken is toch weer een stap verder. Vooral omdat je je er wel in moet verdiepen om het allemaal te snappen.
pi_176742048
quote:

[..]

Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde. :)
pi_176742062
quote:

[..]

Omdat ze ook researchen inmiddels, maar heel veel nieuwe mensen, die helemaal 0 van crypto af weten, hebben 1 keer ripple gehoord en kopen het daarom. Want de oma van de zus van de tante van de hond van de buurman enz.
Lambo of Rekt
pi_176742087
Hoe gaat ven?
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:01:21 #38
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176742096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:59 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

mensen in mijn omgeving reageren tegenwoordig zo "ja bitcoin, verboden, oplichting, scam, kassa, crash, geld kwijt" :')
pi_176742112
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:01 schreef xminator het volgende:
Hoe gaat ven?
Prima, kleine correctie sinds de enorme boost door de geheeldalende markt... niks mis mee ^O^
Lambo of Rekt
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:02:28 #40
406944 SugeLucky
pi_176742127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Omdat ze ook researchen inmiddels, maar heel veel nieuwe mensen, die helemaal 0 van crypto af weten, hebben 1 keer ripple gehoord en kopen het daarom. Want de oma van de zus van de tante van de hond van de buurman enz.
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zitten :D

Op andere fora waar ik zit, lopen topics over crypto's ook geen storm.
pi_176742149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zitten :D

Ik zit niet op veel andere forums, behalve bluelight. Dus zou het niet weten, ik kijk wel ns op bitcointalk maar vind reddit een stuk fijner.
Lambo of Rekt
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:03:45 #42
142400 RedFever007
pi_176742153
quote:

[..]

VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijk B-) :P
pi_176742159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nette diss :)
Lambo of Rekt
pi_176742166
quote:

[..]

Op Telegram zijn er groepen met tientallen duizenden mensen voor simpele ICO's...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 18:04:36 ]
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:04:35 #45
13462 BansheeBoy
pi_176742167
Ik hoor veel over VEN. Hoeveel is handig jongens?

pi_176742174
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:

10k is handig....Thor node !!!
pi_176742176
quote:

Je kunt niet té veel VEN hebben... maar op welke prijs inkopen? Dunno, ik zou vanacht nog even afwachten, hij kan nog terug naar 5 of 6 dollars.
Lambo of Rekt
pi_176742181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:59 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

ik hoor mensen er wel over in mn omgeving maar weinig bezitten de coins echt.
pi_176742199
quote:

Tien honderd!1!!1!!

Ik hoor om me heen ook veel Crypto geroezemoes. Vrij weinig kunnen momenteel starten.
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:07:06 #50
406944 SugeLucky
pi_176742204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik dus juist wel. Daar zit de doorsnee van de samenleving.

Het is logisch dat er op reddit of bitcoin fora over wordt gesproken ja.
pi_176742224
Bitgrail gijzelt RaiBlocks :'(
pi_176742264
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Op Telegram zijn er groepen met tientallen duizenden mensen voor simpele ICO's...
Daar zit natuurlijk gigantisch veel overlap tussen. Dat kunnen best 100.000 mensen zijn die in 20 groepen zitten per persoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zit niet op veel andere forums, behalve bluelight. Dus zou het niet weten, ik kijk wel ns op bitcointalk maar vind reddit een stuk fijner.
Gaat het op bitcointalk over crypto ja? :P

Ik herken heel erg dat mensen in mijn omgeving het nog niet aandurven erin te stappen. Te bang om alles te verliezen, teveel slecht nieuws over hacks/scam (terecht vaak), te lastig om aan te melden etc.
pi_176742281
quote:

Mijn amateuristische TA zegt dat hij in het ergste geval terug valt naar de rode box, om maar op zn Ed's te werken. Daar liggen de oude support levels, dat is dan ook het laagste wat hij gaat komen, tenzij we spreken van een echte crash, dan komt hij eronder. Dit lijtk me meer een correctie op de afgelopen dagen.
Lambo of Rekt
pi_176742309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:11 schreef EggsTC het volgende:
tenzij we spreken van een echte crash, dan komt hij eronder.
_O- _O- _O-

Hij kan dus door de rode box heen, maar ook daar herstellen.
pi_176742322
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:12 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hij kan dus door de rode box heen, maar ook daar herstellen.
Nee, als hij onder de rode box komt, dan spreken we van een crash.. en dat komt niet zo heel vaak voor in deze markt. Dan komt hij onder de oude support levels, en dat is slecht. Dan heb je een downtrent.
Lambo of Rekt
pi_176742332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Daar zit natuurlijk gigantisch veel overlap tussen. Dat kunnen best 100.000 mensen zijn die in 20 groepen zitten per persoon.

[..]

Ik herken heel erg dat mensen in mijn omgeving het nog niet aandurven erin te stappen. Te bang om alles te verliezen, teveel slecht nieuws over hacks/scam (terecht vaak), te lastig om aan te melden etc.
Mensen die het nog totaal niet begrijpen zijn dat dan met name. Heeft ook tijd nodig.

Je kunt het namelijk niet meer verliezen, jouw plekje op de blockchain is voor altijd. :+
pi_176742336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

[..]

In december wilde iedereen tegelijk omdat de bomen tot de hemel reikten.

Toen kwam de HET IS EEN BUBBEL.
Daarna wekelijks een bericht in de media dat de boel instorttte en weer 30 procent weg was, BTC nog maar de helft van de prijs op de top etc. En komen er geruchten over de impact van Future shortcontracten.

Daarna de FUD van banken en overheden die willen gaan reguleren. Zowel in als buiten EU. Intusssen zit ook de helft van de Exchanges nog dicht.

Dus nee, ik schat niet in dat er dikke rijen met mensen voor de poort staan die zsm substantieel in willen stappen. Dat komt pas weer als er een lomp harde bullmarkt ontstaat.
pi_176742340

nog steeds in t 3hoekje
pi_176742386
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mensen die het nog totaal niet begrijpen zijn dat dan met name. Heeft ook tijd nodig.

Je kunt het namelijk niet meer verliezen, jouw plekje op de blockchain is voor altijd. :+
Ja de mensen die deze shit zeggen weten niet wat een node of merkle tree is, en spreken dan bij alles verliezen ook over fiat niet over hun coins.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2018 @ 18:17:59 #61
230491 Zith
pls tip
pi_176742438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:13 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds in t 3hoekje
Als je die onderste lijn nou even goed verbindt dan komen we binnen 2-3 dagen erachter wat de toekomst is :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:21:03 #62
131603 Afwazig
Serious business
pi_176742493
TA goochelen. Mooi man.
pi_176742588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:08 schreef RobinaHoed het volgende:
Bitgrail gijzelt RaiBlocks :'(
Ja dat heb ik dus ook. :(
Echt niet normaal dat dat zomaar kan..
Koning.
pi_176742613
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. :(
Echt niet normaal dat dat zomaar kan..
Had ik maar eerder gewithdrawd.. ;( Ik maar wachten totdat ie op Binance zou komen.. |:(
pi_176742651
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:28 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Had ik maar eerder gewithdrawd.. ;( Ik maar wachten totdat ie op Binance zou komen.. |:(
Ik had ze veilig in mijn wallet staan. Maar ik wilde een gedeelte omzetten naar BTC en naar Binance sturen. Alles omgezet kom ik er daarna achter dat ze doodleuk het withdrawen op 0.0BTC hebben gezet voor lvl 1 terwijl dat vorige week nog wel kon.
Nu moet je registreren (wil niet dat bitgrail mijn ID heeft maar nu ben ik verplicht dat te doen) en vervolgens kan het weken duren voordat het is goedgekeurd. :')
Koning.
pi_176742654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je die onderste lijn nou even goed verbindt dan komen we binnen 2-3 dagen erachter wat de toekomst is :)

binnen een paar dagen weten we wat t gaat worden
pi_176742701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:30 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
binnen een paar dagen weten we wat t gaat worden
Ik weet bij jou gewoon echt niet of je aan het trollen bent met die plaatjes of niet :P
pi_176743120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik weet bij jou gewoon echt niet of je aan het trollen bent met die plaatjes of niet :P
Het voegt niets toe. Als je iets kon opmaken uit die waarden was iedereen rijk.
pi_176743122
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

dat moet nog blijken..
pi_176743132
Van zo een beetje alle voorspellingen hier is niets terecht gekomen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 18:56:34 #71
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176743151
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:55 schreef hodlwave het volgende:
Ripple en Tron zijn anders best ver gezakt :')
pi_176743168
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:55 schreef hodlwave het volgende:
Als je het hebt over de positieve vibe rond het succes dat Substratum zou hebben in de afgelopen weken dan heb je daarin helemaal gelijk :')
pi_176743217
Hier zakt Mn hele portfolio ondertussen weer gestaag naar beneden :+
pi_176743224
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Als je het hebt over de positieve vibe rond het succes dat Substratum zou hebben in de afgelopen weken dan heb je daarin helemaal gelijk :')
vanaf morgen elke vrijdag een update van Substratum. als daar niet snel wat concreets uitkomt gaat deze als een baksteen dalen vrees ik.
pi_176743239
Morgen nog even wat fiat er in gooien als de dip doorzet. Waarschijnlijk in ENJ, maar als iemand anders nog iets leuks weet dan roep maar. Het is een klein bedrag dus niet voor longterm hodl.
Koning.
pi_176743240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

vanaf morgen elke vrijdag een update van Substratum. als daar niet snel wat concreets uitkomt gaat deze als een baksteen dalen vrees ik.
Je bedoelt buiten de halvering om die al plaatsvond in de afgelopen 2 weken?
pi_176743271
VEN gaat over een paar weken zo hard moon dat je smeekte ze voor 8usd te verkrijgen.
Lambo of Rekt
pi_176743284
Kan iemand me vertellen wat de verticale lijnen in de candles weergeven? Die schieten soms heel ver door. Ik bekijk de koersen in coinstats
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176743297
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:03 schreef DeLoet het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de verticale lijnen in de candles weergeven? Die schieten soms heel ver door. Ik bekijk de koersen in coinstats
De min en max binnen een tijdsframe.
De bovenkant en onderkant van de candle zelf zijn open en close.
pi_176743300
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:01 schreef Skv het volgende:

[..]

ja een deel is door de gehele daling van crypto's en een deel is FUD. ze moeten die FUD snel wegnemen want veel mensen zijn aan t dumpen.
pi_176743330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben de laatste 3 dagen 15% gezakt in Sats en ruim 20% in fiat. ;( Komt wel weer goed. Alleen wat jammer dat de rest van de markt het aardig doet. Ziet er altijd wat treurig uit in Delta.
pi_176743352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:03 schreef DeLoet het volgende:
pi_176743356
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:01 schreef xminator het volgende:
Hoe gaat ven?
:')
pi_176743357
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:56 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ripple en Tron zijn anders best ver gezakt :')
Dat staat het niet alleen in. Er zijn talloze munten die het net zo slecht of zelfs slechter doen.
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 18:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Al dat getoeter over dit moon en dat gaat binnen een week helemaal goed komen en Lisk kan je vanaf nu noooooooit meer voor dat bedrag kopen (toen het rond de 30 dollar stond), om maar wat te noemen, daar heb ik het over. Het is simpelweg niet te voorspellen hoe iets gaat lopen.

Laat ik het zo zeggen: het is verstandiger om niet teveel van de vele goed bedoelde adviezen hier in de praktijk toe te passen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:06:12 #85
13462 BansheeBoy
pi_176743360
Wellicht de bubble die we met zijn allen vreesden? Zowat alles is aan het zakken:

https://coinmarketcap.com/all/views/all/#

donderdag 25 januari 2018 @ 19:09:25 #86
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176743430
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht de bubble die we met zijn allen vreesden? Zowat alles is aan het zakken:

Heb je gezien wat er vorige week gebeurde?
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:10:45 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176743453
Fuck die shit.

Alles jumped wel weer op. Zo niet dan ben ik en mijn centjes maar fucked. Kan het missen. Maar ik ga uit principe niet meer met verlies cellen. De kleinste investeringen zakken de pleuris in.
Ik hoop (want ik ben niet zoals die glazenbol kijkers die het woord verwachten gebruiken) dat de bitcoin over een x aantal maanden weer aantrekt en de rest ook. Ook al is de dominancd wat minder geworden.
En sja. Anders maar bearmarket.
pi_176743515
pi_176743521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Fuck die shit.

Alles jumped wel weer op. Zo niet dan ben ik en mijn centjes maar fucked. Kan het missen. Maar ik ga uit principe niet meer met verlies cellen. De kleinste investeringen zakken de pleuris in.
Ik hoop (want ik ben niet zoals die glazenbol kijkers die het woord verwachten gebruiken) dat de bitcoin over een x aantal maanden weer aantrekt en de rest ook. Ook al is de dominancd wat minder geworden.
Alles komt goed. :)
Patience is key.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 19:16:45 #90
416575 crew  Evenstar
pi_176743603
Sorry hoor maar het valt allemaal toch wel mee?

De alts die nu stijgen waren een paar dagen geleden aan het bloeden. Toen was VEN bijvoorbeeld samen mrt ICX lekker groen. Nu zijn die rood en andere coins gaan lekker.

Als je steeds de stijgende wil proberen te pakken ga je op je bek, dus investeren waar je in geloofd en niet miepen :)

Nou ja, miepen mag wel, doe ik ook :) maar het valt echt allemaal wel mee. Paar dagen geleden nog ATH aangetikt door ICX en VEN.
pi_176743608
Niks aan de hand.

Totdat tether valt.
:') liever nu dan met een Marketcap van 10B (2.25B op dit moment.) Die gasten van coinmarketcap zijn ook kansloos, door nooit die marketcap van Tether aan te passen (1.6B blijven hangen).
En de Bitifinex market met btc/usd aantegeven terwijl t btc/usdt is.

. :|

Friedmann doet trouwens geen audit meer, 1 of andere Aziaat heeft gemeld dat ze 3B hebben, en dat schijnt genoeg te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jed1Gam op 25-01-2018 19:37:11 ]
pi_176743635
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Niks aan de hand.

Totdat tether valt.
:') liever nu dan met een Marketcap van 10B (2.25B op dit moment.) Die gasten van coinmarketcap zijn ook kansloos, door nooit die marketcap van Tether aan te passen (1.6B blijven hangen).
En de Bitifinex market met btc/usd aantegeven terwijl t btc/usdt is.

. :|
Ik hoop dat CMC een gierend pijnlijke dood sterft. Kutsite.
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:19:39 #93
131603 Afwazig
Serious business
pi_176743666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
Het zou wat zijn als het omhoog zal zakken.
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:20:25 #94
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176743684
https://www.rtlz.nl/crypt(...)ul-18-waagt-het-erop

Wat willen ze hier nou mee bewijzen? :')

Los van het feit dat het retarded is te investeren in geleend geld :') wat voor voorbeeld geef je nou richting de rest van de studenten?

Die gast zelf ook: hij verdient genoeg met z'n crypto, maar leent bij om meer te kunnen speculeren. Doe dat dan met de winsten die je hebt en leen niet bij...
pi_176743794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Fuck die shit.

Ik zou ook niet cellen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:38:32 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176744113
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Halvering? Ze hebben ruim boven de $3 gestaan... Nu net boven de dollar... ;(
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:52:39 #97
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176744405
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:20 schreef IrishBastard het volgende:

Los van het feit dat het retarded is te investeren in geleend geld :') wat voor voorbeeld geef je nou richting de rest van de studenten?

Die gast zelf ook: hij verdient genoeg met z'n crypto, maar leent bij om meer te kunnen speculeren. Doe dat dan met de winsten die je hebt en leen niet bij...
Raul is misschien slimmer dan zijn klasgenoten die het stoppen in de wiet..

Wat ze met het bericht willen bereiken zou ik ook totaal niet weten, hoe vaak hebben we z'n bericht nou al gezien?
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:56:03 #98
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176744470
Als ze geen geld lenen om wiet te kopen doen ze het in mijn ogen slimmer :)
pi_176744474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
Als ze geen geld lenen om wiet te kopen doen ze het in mijn ogen slimmer :)
Lenen is leven lullo.
  donderdag 25 januari 2018 @ 20:02:16 #100
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176744566
Lenen is dom.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 25 januari 2018 @ 20:03:41 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176744599
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

What goes down...

Er gaat nog genoeg nieuw geld in crypto gestopt worden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176744616
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:20 schreef IrishBastard het volgende:

Maximaal lenen is maximaal leven. Vind er niks mis mee. Ik heb alles opgezopen en aan achterlijke dingen uitgegeven.

Waarom is dit overigens nieuwswaardig? :')
pi_176744855
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maximaal lenen is maximaal leven. Vind er niks mis mee. Ik heb alles opgezopen en aan achterlijke dingen uitgegeven.

Waarom is dit overigens nieuwswaardig? :')
ik heb ook alles opgezopen. Zoveel leuker dan geld mee verdienen.
pi_176744908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:56 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Lenen is leven lullo.
  donderdag 25 januari 2018 @ 20:37:03 #105
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176745319
Viel mij op dat kleine alts tijdens de vorige grote dip meer stijgen in % dan de grotere alts zoals btc, eth, ltc.

Ik heb nu dus 1 ltc in ICON gestopt maar vraag me af het meer gaat opleveren uiteindelijk zodra alles weer hersteld.. ben weer te laat met de hype denk ik :') gelukkig VEN even laten liggen gister..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176745365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Basxt het volgende:
Viel mij op dat kleine alts tijdens de vorige grote dip meer stijgen in % dan de grotere alts zoals btc, eth, ltc.

Ik heb nu dus 1 ltc in ICON gestopt maar vraag me af het meer gaat opleveren uiteindelijk zodra alles weer hersteld.. ben weer te laat met de hype denk ik :') gelukkig VEN even laten liggen gister..
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.

Voor beide verwacht ik een opgaande koers richting de datums van de aankondigingen
pi_176745407
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.

Voor beide verwacht ik een opgaande koers richting de datums van de aankondigingen
ICX 31 jan.
VEN 26 feb.
pi_176745430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Basxt het volgende:

ik vind dat eth zeer sterk is, maar 30% gedaald sinds de top. de rest 50% of meer.
  donderdag 25 januari 2018 @ 20:42:17 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_176745431
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen beiden nog minimaal x2 gaan op vrij korte termijn. Dus achter het net vissen zou ik het niet noemen
pi_176745464
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen beiden nog minimaal x2 gaan op vrij korte termijn. Dus achter het net vissen zou ik het niet noemen
Mee eens. Altijd een leuke winst. Maar bij ven ben ik op 2.20$ ofzoiets ingestapt. Nogmaals X4 zie ik niet zo snel gebeuren binnen een paar weken.
pi_176745511
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Mee eens. Altijd een leuke winst. Maar bij ven ben ik op 2.20$ ofzoiets ingestapt. Nogmaals X4 zie ik niet zo snel gebeuren binnen een paar weken.
Ik stapte meerdere keren in.
Duurste was 76k sat (au ;( ).
Goedkoopste was 27k sat (jeej).
  donderdag 25 januari 2018 @ 20:58:34 #112
406944 SugeLucky
pi_176745734
Wat doet VEN precies?

Ik ben een maand geleden in gestapt, volgens blockfolio heb ik 420% winst in BTC.

Ik meen dat er veel mensen hier rond die tijd zijn ingestapt?

We hebben even een kleine correctie voor ie nogmaals zal moonen.
pi_176745816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:58 schreef SugeLucky het volgende:
Wat doet VEN precies?

Ik ben een maand geleden in gestapt, volgens blockfolio heb ik 420% winst in BTC.

Ik meen dat er veel mensen hier rond die tijd zijn ingestapt?
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.
  donderdag 25 januari 2018 @ 21:02:43 #114
406944 SugeLucky
pi_176745835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

De VEN munt doet rollen.
pi_176745900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Wat de munt doet? Groeien en langzaam VET worden!

:').
pi_176745962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

De VEN munt doet rollen.
heb je die nodig voor transacties?
pi_176745991
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb je die nodig voor transacties?
Nee, straks wel als node om THOR te fokken.
pi_176746020
Jemig, SUB wordt er ook niet beter op
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 21:13:04 #119
416575 crew  Evenstar
pi_176746027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die hebben het wel een beetje zelf verkloot met super domme Tweets.
pi_176746051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Helft er af in twee weken.

Ik kocht de 'dip'. op 11 januari (die dag weer groene candle omhoog). Op 17,7k eth. Nou, dat was een mooie 'buy the dip'. Daarna ging hij volledig naar de gallemiezen terug naar 9k. :')
pi_176746062
BREAD knalt omhoog
pi_176746106
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:15 schreef alilami het volgende:
BREAD knalt omhoog
is t een goede wallet?
pi_176746181
_O-
dafuq ik zie nu pas dat Klaasweetalles TS is :')
pi_176746284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:17 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

is t een goede wallet?
Heb er geen ervaring mee, het is een van de munten waarmee ik trade.

pi_176746302
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:15 schreef alilami het volgende:
BREAD knalt omhoog
Gaat even hard weer omlaag.
pi_176746310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:26 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb er geen ervaring mee, het is een van de munten waarmee ik trade.

thnx
pi_176746433
Beetje taai de laatste week, al mijn alto's lijken zowat 1 op 1 mee te stijgen/dalen met de bitcoin. Tijdens de bullun rond de jaarwisseling zat er veel meer verschil in.
  donderdag 25 januari 2018 @ 21:34:07 #128
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176746458
AE trekt weer lekker bij :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 21:38:13 #129
416575 crew  Evenstar
pi_176746565
Durf niks te zeggen omdat ik het niet wil jinxen :P
pi_176746577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:34 schreef leolinedance het volgende:
Die mag ook wel even moon gaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176746585
Hoe kan ICX nou weer op -10% staan tov 24 geleden?

Mainnet release is op de deadline opgeleverd. Wat verwacht men in godsnaam nog meer met een event volgende week aanstaande?
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 21:39:53 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176746615
quote:
Die doet het goed ja :)

Was ook wel weer nodig :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 21:41:34 #133
416575 crew  Evenstar
pi_176746661
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:38 schreef Skv het volgende:

Mainnet release is op de deadline opgeleverd. Wat verwacht men in godsnaam nog meer met een event volgende week aanstaande?
Die dag zelf was gewoon kut hoor, geen communicatie en dan lekker laat een release. Iedereen verwachtte het op de 24ste in Korea, niet in Europa / USA. Dit kwam ook door hun eigen post waarin ze zeiden dat het de 24ste ging komen in Korea tijd.

Daarnaast is main net natuurlijk inbegrepen in de prijs. Omdat die maar niet kwam was die al flink gedumpt en toen die kwam kwam er een mini spike en nog een dump, dus vrij logisch / verklaarbaar.

Nu begint iedereen weer in te kopen, 31ste gaat die weer dippen tijdens / na event.
pi_176746662
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:38 schreef Skv het volgende:

Op de deadline was een vrij breed begrip, was wel even wat FUD gisteren.
pi_176746731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Op de deadline was een vrij breed begrip, was wel even wat FUD gisteren.
Ja, dat weet ik. Toen de boel gereleased werd ging hij ook wel wat omhoog. Maar ik snap de -10% sinds dat moment niet zo goed. Zo hoog was die piek ook weer niet.
pi_176746884
quote:
Nu nog naar een grote exchange.
Koning.
pi_176747097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:33 schreef 1299 het volgende:
Beetje taai de laatste week, al mijn alto's lijken zowat 1 op 1 mee te stijgen/dalen met de bitcoin. Tijdens de bullun rond de jaarwisseling zat er veel meer verschil in.
Jup

Cardano moet nog even moonen!!!

En verge :P
pi_176747124
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:00 schreef bamibij het volgende:

[..]

Jup

Cardano moet nog even moonen!!!

En verge :P
Cardano moet nog even moonen? Op basis van alleen een whitepaper staat dat ding al absurd hoog. #5 op CMC _O-
pi_176747161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die dag zelf was gewoon kut hoor, geen communicatie en dan lekker laat een release. Iedereen verwachtte het op de 24ste in Korea, niet in Europa / USA. Dit kwam ook door hun eigen post waarin ze zeiden dat het de 24ste ging komen in Korea tijd.

Daarnaast is main net natuurlijk inbegrepen in de prijs. Omdat die maar niet kwam was die al flink gedumpt [b]en toen die kwam kwam er een mini spike en nog een dump, [/b]dus vrij logisch / verklaarbaar.

Nu begint iedereen weer in te kopen, 31ste gaat die weer dippen tijdens / na event.
Dat snap ik niet helemaal. Er was een dump omdat mainnet niet kwam.
Toen kwam mainnet en kwam een spike. Dat snap ik nog.
Maar de dump daarna kan niet zijn gekomen omdat mainnet maar niet kwam.
pi_176747197
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat snap ik niet helemaal. Er was een dump omdat mainnet niet kwam.
Toen kwam mainnet en kwam een spike. Dat snap ik nog.
Maar de dump daarna kan niet zijn gekomen omdat mainnet maar niet kwam.
Mensen die door slechte communicatie vertrouwen verloren zijn in team en verkochten na de stijging van mainnet.

Gokje hoor :P
pi_176747224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Mensen die door slechte communicatie vertrouwen verloren zijn in team en verkochten na de stijging van mainnet.

Gokje hoor :P
Ik kan daar niet helemaal bij. Los van dat het misschien al deels in de prijs was verdisconteerd is het een aanzienlijke deliverable die ze gisteren waarmaakten. We staan nu weer bijna even laag als vlak voor de melding dat mainnet er was. :')
pi_176747262
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Cardano moet nog even moonen? Op basis van alleen een whitepaper staat dat ding al absurd hoog. #5 op CMC _O-
Gekocht op 5-10 cent, staat nu 64 cent. Maar heeft op 1 dollar 30 gestaan op het hoogtepunt. Als dat weer gebeurt is het voor mij moonen en verkoop ik driekwart :P
pi_176747282
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Gekocht op 5-10 cent, staat nu 64 cent. Maar heeft op 1 dollar 30 gestaan op het hoogtepunt. Als dat weer gebeurt is het voor mij moonen en verkoop ik driekwart :P
Ja, 1.30 dollar is voor mij ook moonen. Ik zie dat alleen zo snel niet gebeuren. Evenals dat ik TRX niet even terug naar 20 cent zie gaan. De markt is wat negatiever op het moment.
pi_176747328
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, 1.30 dollar is voor mij ook moonen. Ik zie dat alleen zo snel niet gebeuren. Evenals dat ik TRX niet even terug naar 20 cent zie gaan. De markt is wat negatiever op het moment.
Dat is waar idd. Is meer hoop dan verwachting :D

Verge gaat nog wel stijgen denk ik.
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:12:47 #145
13462 BansheeBoy
pi_176747379
Verge staat nu erg laag. Ik wil groot inzetten. Zo'n 70 stuks ofzo. handig?

pi_176747393
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:

Waarom sluit je elke post af met die rare smiley?
pi_176747430
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja kan prima. Tenzij je denkt dat hij nog harder gaat dippen. Hij gaat de laatste uren heel langzaam weer iets omhoog.
pi_176747459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom sluit je elke post af met die rare smiley?
Lambo of Rekt
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:18:57 #149
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176747575
ADA is 100 keer beter dan ethereum.
pi_176747608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:18 schreef betyar het volgende:
Mijn ETH hart doet pijn na deze post.
pi_176747624
quote:
Heb jij je Verges al verkocht? Je zou het pas na een maand verkopen op 27 jan?
pi_176747632
quote:
lol
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 22:20:46 #153
416575 crew  Evenstar
pi_176747638
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Mijn ETH hart doet pijn na deze post.
Heb geen ETH hart, maar zelfs die van mij doet pijn.

Proven & tested ETH vs. whitepaper product ....
pi_176747684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb geen ETH hart, maar zelfs die van mij doet pijn.

Proven & tested ETH vs. whitepaper product ....
70% van alle coins draait op ETH
Lambo of Rekt
pi_176747766
quote:
_O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 22:25:02 #156
416575 crew  Evenstar
pi_176747793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

70% van alle coins draait op ETH
I know :P

Go whitepaper!
pi_176747805
Niet dat ETH niet genoeg problemen kende/kent hoor :P
pi_176747867
Mijn Condensate/RAIN staking van vandaag breekt wel alle records. De dag is nog niet om en ik heb al 6165 coins gestaked 8)7
Zelfs met de magere koers van ¤0,036 is dat ¤222

Van mij mag elke dag zo een dag zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 22:28:28 ]
pi_176747983
quote:
nog niet maar de potentie is er zeker.
pi_176748019
quote:
Aldus de man die nooit uitleg geeft bij zijn keuzes.
U MAD?
pi_176748035
quote:
9s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Aldus de man van duizend gulden.
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:34:53 #162
13462 BansheeBoy
pi_176748064
Wat Verge en Cardano aangeschaft. :)

pi_176748118
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef bamibij het volgende:

[..]

Aldus de man van duizend gulden.
Die mag je mij even uitleggen.
U MAD?
pi_176748172
1 janauri mijn laatste verge verkocht, ik zie het voorlopig ook niet meer stijgen eerlijk gezegd😶
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:40:42 #165
13462 BansheeBoy
pi_176748226
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:38 schreef Idlerrr9292 het volgende:
1 janauri mijn laatste verge verkocht, ik zie het voorlopig ook niet meer stijgen eerlijk gezegd😶
Waar heb je meer vertrouwen in dan? :{

pi_176748258
:{
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:42:11 #167
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176748262
quote:
10s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb jij je Verges al verkocht? Je zou het pas na een maand verkopen op 27 jan?
Zaterdag he
pi_176748293
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Verge en Cardano aangeschaft. :)

Waarom? Ik verwacht niet gek veel stijgingen meer van deze twee coins.
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:46:36 #169
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176748384
quote:
9s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uitleg geven? Waarom in godsnaam?
pi_176748397
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ethereum, Litecoin en VeChain kunnen binnenkort wel gaan knallen denk ik :)
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:48:34 #171
13462 BansheeBoy
pi_176748444
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:46 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Ethereum, Litecoin en VeChain kunnen binnenkort wel gaan knallen denk ik :)
Interessant, waarom denk je dat?

pi_176748448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Waarom? Ik verwacht niet gek veel stijgingen meer van deze twee coins.
Ik eigenlijk wel, maar vooral omdat bijvoorbeeld Verge is gelinkt aan Bitcoin. Net als vele andere altcoins op exchanges. Als Bitcoin hard stijgt in prijs dan gaat denk ik Verge automatisch ook mee omhoog omdat de prijs die je ziet van Verge eigenlijk de satoshi prijs in dollars is.. Maarja dat is mijn hersenspinsel. Dit kan ook de reden zijn dat veel altcoins vanzelf naar beneden gaan omdat Bitcoin een duik maakt. De waarde van de alts worden automatisch naar beneden gehaald als 1 satoshi minder dollar waard is...
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:48:41 #173
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176748449
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Geertcoin
pi_176748492
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef betyar het volgende:

[..]

Geertcoin
_O-
pi_176748520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik eigenlijk wel, maar vooral omdat bijvoorbeeld Verge is gelinkt aan Bitcoin. Net als vele andere altcoins op exchanges. Als Bitcoin hard stijgt in prijs dan gaat denk ik Verge automatisch ook mee omhoog omdat de prijs die je ziet van Verge eigenlijk de satoshi prijs in dollars is.. Maarja dat is mijn hersenspinsel. Dit kan ook de reden zijn dat veel altcoins vanzelf naar beneden gaan omdat Bitcoin een duik maakt. De waarde van de alts worden automatisch naar beneden gehaald als 1 satoshi minder dollar waard is...
Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 22:51:29 #176
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748548
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef betyar het volgende:

[..]

Geertcoin
trumpcoin
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 22:52:02 #177
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748564
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.
daar koop ik geen brood voor
pi_176748568
quote:
4s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:52 schreef Oscar. het volgende:

[..]

daar koop ik geen brood voor
Dus? Er is geen andere manier om fatsoenlijk te kunnen traden tussen coins. Of cash je elke dag voor het slapen gaan je saldo uit in Euro ofzo.
pi_176748588
sub <95k. zakt rustig verder
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 22:52:57 #180
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748593
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Dus?
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzetten
pi_176748610
quote:
4s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:52 schreef Oscar. het volgende:

[..]

zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzetten
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 22:54:58 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748666
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
pi_176748684
quote:
4s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ok.
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 22:56:06 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748699
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:55 schreef Skv het volgende:

[..]

ok.
wat heb je aan 10 bitcoins als ze niet meer zijn dan een witlof.
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:56:18 #185
13462 BansheeBoy
pi_176748706
quote:
4s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan. :{

pi_176748739
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan. :{

De tering man _O-

Zoek gewoon zelf wat erover uit, niemand hier kan je een garantie op winst geven.
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 22:57:40 #187
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748742
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

niet, maar dat heb je ook met aandelen. Kans op hoge winsten, maar ook op hoge verlies. Dan moet je maar gaan sparen als je daar niet tegen kan.
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:58:33 #188
13462 BansheeBoy
pi_176748771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De tering man _O-

Zoek gewoon zelf wat erover uit, niemand hier kan je een garantie op winst geven.
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is. :{

pi_176748793
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is. :{

Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
Lambo of Rekt
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:00:27 #190
13462 BansheeBoy
pi_176748841
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.

pi_176748872
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.

Serieus waarom sluit je alles af met die smiley? _O-
pi_176748890
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Interessant, waarom denk je dat?

Ethereum is een gedecentraliseerd netwerk waar men vanalles op kan bouwen, de meeste altcoins maken zelfs gebruik van het netwerk van ethereum en VeChain heeft als enige een duidelijk en werkend product. Daarnaast weten ze wat ze willen bereiken. Om de paar dagen/weken hebben ze weer een partnership erbij. Beide hebben ze groot groeipotentieel:)
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:02:23 #193
13462 BansheeBoy
pi_176748907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah. :D

pi_176748909
En litecoin is alles wat bitcoin niet heeft😂
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 23:04:09 #195
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176748966
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah. :D

gaat toch automatisch?
pi_176749080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

We hebben er nog zo een in dit topic

:@
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:15:55 #197
13462 BansheeBoy
pi_176749361
Come on boys, ontopic. We willen geld verdienen ahahah.

donderdag 25 januari 2018 @ 23:20:52 #198
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176749498
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176749598
Ik ben wel weer toe aan een run naar 20k bitcoin. Gewoon weer eens alles groen een maandje zou fijn zijn :p
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 23:24:00 #200
416575 crew  Evenstar
pi_176749624
  Eindredactie Games donderdag 25 januari 2018 @ 23:32:37 #202
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176749869
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 23:43:18 #203
416575 crew  Evenstar
pi_176750136
ENJ +30% ;)
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:53:40 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176750404
quote:
Oh die gast gaat dit zijn hele leven nog horen, manman
pi_176750412
hey hey heyyy
wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasu wasupppp
pi_176750448
BitConnect is the gift that keeps on giving _O_
pi_176750480
mm mm no no no no
pi_176750483
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:54 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Oh die gast gaat dit zijn hele leven nog horen, manman
hij is niet de enige

_O_
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_176750567

Ik heb Carlos gevonden in een wat authentiekere habitat.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176750616

Hij kan nu zelf vast ook wel wat extra positiviteit gebruiken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176750636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:04 schreef chroestjov het volgende:

Hij kan nu zelf vast ook wel wat extra positiviteit gebruiken.
Die eerste 10 seconde alleen al _O- _O-
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:08:14 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176750659
Wie doet er nog meer mee met de BitconnectX ICO?

https://bitconnectx.co/
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:10:02 #215
142400 RedFever007
pi_176750678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:

Knal dr denk 6 eth in
pi_176750753
quote:

Heb al m’n geld er ingestopt, huis en auto verkocht.
pi_176750761
Bitconnect X? $50 per coin? :') nou ik weet het niet hoor
pi_176750855
XRPPPPPPPPPPPPP
Lambo of Rekt
pi_176750870
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:10 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Knal dr denk 6 eth in
Ik 6 btc
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:23:35 #220
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176750878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:22 schreef EggsTC het volgende:
XRPPPPPPPPPPPPP
?
pi_176750887
quote:

He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!

Daar knal ik wel een doos ETH tegenaan.
pi_176750891
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:26:43 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176750920
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Die roadmap _O- Sowieso heel die site :')
pi_176750950
Waar knallen we ETH in?
Lambo of Rekt
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:32:48 #225
13462 BansheeBoy
pi_176750983
Elke dag komen er cryptocurrency bij. Ik heb zo'n idee dat dat uiteindelijk de doodsteek is voor dit alles. :{

pi_176750987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:
Waar knallen we ETH in?
Ik van het weekend in ENJ en misschien VEN en een beetje in ETH laten staan. Denk 500 euro in totaal. Denk ik. Ik weet het ook niet.
pi_176751043
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke dag komen er cryptocurrency bij. Ik heb zo'n idee dat dat uiteindelijk de doodsteek is voor dit alles. :{

Ik ben bang dat als er teveel komen, dat er zoveel spreiding is dat er nog weinig coins heel veel waard kunnen worden.. Verder zijn er heel veel altcoins direct gelinkt aan Bitcoin wat naar mijn idee de prijs van die altcoin heel veel beinvloed. Zelfs al is er niets aan de hand met coin X, als Bitcoin zakt in prijs, zie je coin X ook zakken omdat coinmarketcap misschien wel de satoshi-dollar prijs laat zien van jouw altcoin. Beetje oneerlijk eigenlijk
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:40:33 #228
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176751080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hij is zo'n achterlijke autist, ik heb z'n posts al een paar jaar niet meer gezien maar weet meteen weer wie het is :') :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:41:09 #229
406944 SugeLucky
pi_176751090
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hij is zo'n achterlijke autist, ik heb z'n posts al een paar jaar niet meer gezien maar weet meteen weer wie het is :') :r
Echt een aanwinst is het.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:43:12 #230
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176751115
quote:

[..]

Ik wist niet dat je boos werd

pi_176751157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:37 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat als er teveel komen, dat er zoveel spreiding is dat er nog weinig coins heel veel waard kunnen worden.. Verder zijn er heel veel altcoins direct gelinkt aan Bitcoin wat naar mijn idee de prijs van die altcoin heel veel beinvloed. Zelfs al is er niets aan de hand met coin X, als Bitcoin zakt in prijs, zie je coin X ook zakken omdat coinmarketcap misschien wel de satoshi-dollar prijs laat zien van jouw altcoin. Beetje oneerlijk eigenlijk
Klopt helemaal.
Hier heeft iedereen last van.
Wat ook wel 'jammer' is, is dat als bitcoin zakt jou vermogen in bitcoins ook mee zakt waardoor je niet kan zien wat nou je echte winsten zijn met je andere altcoins.
Als bitcoin zakt zakt de waarde van je gehele vermogen ook.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:48:48 #232
13462 BansheeBoy
pi_176751190
quote:

[..]

Ja, ik heb nu ook wat geld zitten in Cardano en Verge. Zou mooi zijn als die gaan moonen. :{

pi_176751216
flinke dump weer Sub. lijkt wel of iedereen eruit wil
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:52:44 #234
406944 SugeLucky
pi_176751246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:
flinke dump weer Sub. lijkt wel of iedereen eruit wil
Ik niet. Als er binnenkort een update of iets komt, gaat ie weer zo omhoog.

Overigens gaan heel veel coins naar beneden momenteel.
pi_176751252
VitalikButerin twitterde op donderdag 25-01-2018 om 23:16:58 My new favorite hobby: statistically "proving" that various very complicated theorems are likely to be true by assuming primes are randomly distributed across Z+ with N having 1/ln(N) chance of being prime. But be careful, this technique may sometimes mislead you! reageer retweet
pi_176751258
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

pi_176751269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:52 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik niet. Als er binnenkort een update of iets komt, gaat ie weer zo omhoog.

Overigens gaan heel veel coins naar beneden momenteel.
morgen is er een update, ben benieuwd.
pi_176751283
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik heb nu ook wat geld zitten in Cardano en Verge. Zou mooi zijn als die gaan moonen. :{

man man man wat een aanwinst ben jij voor het topic zeg :')
pi_176751290
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:53 schreef BadVlad het volgende:
VitalikButerin twitterde op donderdag 25-01-2018 om 23:16:58 My new favorite hobby: statistically "proving" that various very complicated theorems are likely to be true by assuming primes are randomly distributed across Z+ with N having 1/ln(N) chance of being prime. But be careful, this technique may sometimes mislead you! reageer retweet
autisten humor, niet begrepen :(
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:56:42 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176751295
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:53 schreef BadVlad het volgende:
Eens met baas Vitalik
  vrijdag 26 januari 2018 @ 00:58:10 #241
13462 BansheeBoy
pi_176751319
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

man man man wat een aanwinst ben jij voor het topic zeg :')
Weet je wat het is. Als relatieve rookie lees ik vooral. Ik vind deze materie ontzettend fascinerend. Ben gisteren begonnen met het traden. Ik voel me erg volwassen.

vrijdag 26 januari 2018 @ 01:03:40 #242
406944 SugeLucky
pi_176751390
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je wat het is. Als relatieve rookie lees ik vooral. Ik vind deze materie ontzettend fascinerend. Ben gisteren begonnen met het traden. Ik voel me erg volwassen.

Gewoon vasthouden broeder

pi_176751419
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou dat moet ik je nageven, je leest je iig in. Dat is erg belangrijk.

Hier wat leesvoer tips, kan ook in de OP of Newbie topic gezet worden:

https://medium.freecodeca(...)im-five-73b4257ac833

https://lopp.net/bitcoin.html

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

https://www.reddit.com/r/(...)e_to_cryptocurrency/

https://hackernoon.com/ma(...)to-rich-2e469b762ba9

Maar die slappe houding van je met die smilies zal wel bij je online personage horen als troll o.i.d. en het werkt bijzonder goed op mij, ik wordt altijd getriggerd erdoor

Succes :)
pi_176751529
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:06 schreef kthxbye het volgende:
Maar die slappe houding van je met die smilies zal wel bij je online personage horen als troll o.i.d. en het werkt bijzonder goed op mij, ik wordt altijd getriggerd erdoor
Prijs jezelf gelukkig dat je hem niet tegenkomt in topics over aanslagen of discussies over de islam zou ik zeggen :D
pi_176751550
quote:
Does Professionalism Matter in Cryptocurrency?

With the global crypto market exploding to a capitalization of over half a trillion USD, the space has seen a surge in new teams, projects, and ambitions for the future. Recent graduates and established PhDs alike are joining the sphere every day in the hopes of contributing to a greater goal amid the growing adoption of cryptocurrency.

Despite the fact that unicorn companies (startups valued at over US$1 billion) are emerging in the cryptocurrency ecosystem very frequently, the manner in which these projects and startups are administered has remained largely unchanged. While cryptocurrency is becoming more and more mainstream, major proponents of its growth and development do not reflect the gravity of their work through an unwavering sense of professionalism.

A lack of professionalism is not an isolated issue – it can be observed in the hordes of anonymous development teams, the personal opinions paraded on executives’ Twitter feeds, and individuals at all levels perpetuating radical and uninviting sentiments held by a majority of the early cryptocurrency community.

The well-known instances of blatant unprofessionalism include Ethereum founder Vitalik Buterin tweeting in favor of legalizing possession of child pornography, as well as Bitcoin Cash CEO Roger Ver shouting and quitting an interview in response to the mention of “BCash”.

In some instances, amateur behavior is actually rewarded. Viacoin (VIA), which boasts a market cap of over US$95 million, can attribute much of its value to the cult following of the coin, and more specifically, its head developer, Romano. Romano is very active on Twitter, and his tweets primarily consist of self loathing, complaints regarding the price of Viacoin, procrastination of code work, and a sleuth of ignorant, borderline misogynistic statements about women. Of course, his activity also includes interaction with other accounts, largely trolling and insulting critics.

Regardless, Viacoin has grown to a valuation of just under nine figures. Romano has over 35,000 followers on Twitter and is one of the most celebrated personalities on 4Chan’s /biz/ board. While this behavior may not be acceptable in any traditional market, in crypto it seems to be a viable strategy.

However, there do exist coins that have achieved massive valuations largely due to the professionalism of their teams. Ripple (XRP), valued at over US$50 billion, has achieved a monumental price that can be attributed to the ever-expanding list of partners – forged through professional, conventional methods – that make up Ripple’s network.

Cardano (ADA) is another huge coin with a market cap north of US$15 billion. Cardano does not yet offer a product; its value is derived from the major potential of its team, which is comprised of over 100 computer science heavyweights and industry veterans. Investors are speculating that ADA has an impressive future in store, and this bullish outlook is thanks entirely to the professional nature of the individuals behind the coin.

At the end of the day, different teams operate under different protocols in order to be successful. However, as the cryptocurrency market seeks to expand to institutional investors and the general population, a change in culture will be necessary to gain the trust of those entities.

https://themerkle.com/doe(...)r-in-cryptocurrency/
RomanoGod.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 01:39:02 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176751679
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]

RomanoGod.
Ja maar zijn cointje moet weer effe omhoog! Niet dat ik er veel heb, maar toch :P
pi_176751851
Lambo of Rekt
pi_176751878
In ARK we trust
GGGG
pi_176751880
Wtf boeit een smiley of signature nou

pi_176752735
Pff. Dag 4 met een flinke min. Deze week al een ruime -15 procent :(
pi_176752799
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 07:37 schreef Skv het volgende:
Pff. Dag 4 met een flinke min. Deze week al een ruime -15 procent :(
ik sta met erc20 tokens op ED al 1.5 week op -30% of meer....
ff doorbijten en geduld hebben :)
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 07:55:53 #252
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176752828
Aeternity heeft de weg omhoog weer gevonden :)
4045
onlogisch
  Eindredactie Games vrijdag 26 januari 2018 @ 08:00:33 #253
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176752852
DOGE gaat weer omhoog ⬆ *O*
pi_176752884
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 07:49 schreef SMS303 het volgende:

[..]

ik sta met erc20 tokens op ED al 1.5 week op -30% of meer....
ff doorbijten en geduld hebben :)
Ik met een aantal munten ook. Maar min 15 op hele portfolio. Terwijl de twee munten die het meest pijn doen beiden goed nieuws hadden de laatste dagen. :')
pi_176752888
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]

RomanoGod.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176752904
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik met een aantal munten ook. Maar min 15 op hele portfolio. Terwijl de twee munten die het meest pijn doen beiden goed nieuws hadden de laatste dagen. :')
Hodl
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 08:39:48 #258
416575 crew  Evenstar
pi_176753211
Die futures FUD is echt zo irritant.

Hopelijk even paar weken normaal vanaf vanavond ...
pi_176753230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:39 schreef Kyran het volgende:
Die futures FUD is echt zo irritant.

Hopelijk even paar weken normaal vanaf vanavond ...
Vandaag is de dag.. en daarna over 2 weken ofzo weer. Waardeloos, die contracten. Op hoeveel k usd staan ze voor vandaag?
pi_176753242
Heb nou niet echt het idee dat die futures uitmaken.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 08:42:51 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_176753251
Gaat allemaal weer lekker down the drain vandaag
  vrijdag 26 januari 2018 @ 08:43:16 #262
62913 Blik
The one and Only!
pi_176753256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nee, maar de fud eromheen wel
pi_176753266
Vooral VEN gaat erg hard nu :+
  vrijdag 26 januari 2018 @ 08:44:02 #264
13462 BansheeBoy
pi_176753271
XRP blijft maar naar beneden gaan. :')

Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 08:44:22 #265
416575 crew  Evenstar
pi_176753277
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die futures niet, maar de FUD er omheen wel hoor.
pi_176753280
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:
XRP blijft maar naar beneden gaan. :')

Terecht.
pi_176753294
Is dit een gewone dip of is iedereen massaal z'n centen eruit aan het halen omdat niemand op regulering zit te wachten?

Ow wow, zo'n spijt dat ik niet begin januari voor de crash heb uit laten betalen. Durf al 2 weken niet meer te kijken hoeveel ik nog over heb :D :( :'(
pi_176753310
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Terecht.
Niet, want dat reflecteert zich over de gehele crypto markt.
pi_176753315
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:45 schreef Apekoek het volgende:
Ow wow, zo'n spijt dat ik niet begin januari voor de crash heb uit laten betalen. Durf al 2 weken niet meer te kijken hoeveel ik nog over heb :D :( :'(
Same here. _O- Was ik er nu weer ingestapt. Dan had ik zo verdomde veel winst kunnen pakken. :P
pi_176753360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 08:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Same here. _O- Was ik er nu weer ingestapt. Dan had ik zo verdomde veel winst kunnen pakken. :P
Ja jezus verdomme! Er moet toch aardig wat goed nieuws komen voordat de markt weer volstroomt.

De regulatie in Korea heeft altijd nog een negatieve impact, anderzijds kun je het ook als iets positiefs zien. Het mag dus ze mogen door gaan met investeren, maar voor sommige partijen is het misschien niet acceptabel dat er geïdentificeerd moet worden (hadden die partijen het meeste geld/crypto?).
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 08:54:56 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176753389
Niet al de hele week stabiel blijven :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176753477

Hoop niet dat deze van toepassing is :')
pi_176753544

HODL
pi_176753558
Zo, au....
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 09:11:48 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176753583

4045
onlogisch
pi_176753673
Sub onder $1
pi_176753687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:16 schreef crpytoshill het volgende:
Sub onder $1
Nog even en mijn portfolio ook.
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 09:19:48 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176753735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nog even en mijn portfolio ook.
_O-
4045
onlogisch
pi_176753750
Ik zei toch, vrijdag 10k, die futures lopen vandaag af, morgen herstel
pi_176753757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Hoop dat je gelijk hebt.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:24:10 #281
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176753793
quote:
Self-fulfilling prophecy
pi_176753795
PPT baby _O_
  FOK!fotograaf vrijdag 26 januari 2018 @ 09:24:27 #283
145146 Andyy
pi_176753799
Wat Origintrails gescoord :') Even in de hypetrain stappen.
  Eindredactie Games vrijdag 26 januari 2018 @ 09:25:53 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176753827
https://coincheck.com/en/blog/4673

Depositing NEM on Coincheck is currently being restricted. Deposits made to your account will not be reflected in your balance, and we advise all users to refrain from making deposits until the restriction has been lifted.

Dikke haxx
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 09:26:28 #285
416575 crew  Evenstar
pi_176753835
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:24 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Self-fulfilling prophecy
Dit en volgens mij niks meer.
pi_176753865
Wat een kutdag weer.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:30:24 #287
406944 SugeLucky
pi_176753896
Hallo futures
  FOK!fotograaf vrijdag 26 januari 2018 @ 09:30:33 #288
145146 Andyy
pi_176753904
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:28 schreef pnxsinned het volgende:
Wat een kutdagmaand weer.
pi_176753942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit en volgens mij niks meer.
Dan zou dit DE dag moeten zijn op bij te kopen. Niet dat ik dat doe overigens.
pi_176753977
Ik heb een paar ooms die op wallstreet werken enzo. Hoorde hun allemaal over long en bitcoin etc.
pi_176753988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dan zou dit DE dag moeten zijn op bij te kopen. Niet dat ik dat doe overigens.
Het is heel de maand al sale.
Koning.
  FOK!fotograaf vrijdag 26 januari 2018 @ 09:36:39 #292
145146 Andyy
pi_176753997
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Het is heel de maand al sale.
solden
pi_176754043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:35 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb een paar ooms die op wallstreet werken enzo. Hoorde hun allemaal over long en bitcoin etc.
hebben zij hun bonussen al gehad?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 09:40:15 #294
416575 crew  Evenstar
pi_176754047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:39 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hebben zij hun bonussen al gehad?
Die zijn al kwijt omdat ze het in XRP hebben gestopt.
pi_176754067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die zijn al kwijt omdat ze het in XRP hebben gestopt.
:D
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:48:30 #296
13462 BansheeBoy
pi_176754175
Jongens, ik zie Ripple instorten. Nu juist meer kopen of...?

Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 09:49:28 #297
416575 crew  Evenstar
pi_176754205
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, 2e 3e en 4e hypotheek op Ripple ...... de tering zeg. Hoevaak moet er hier gewaarschuwd worden.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:49:54 #298
406944 SugeLucky
pi_176754212
quote:

Je kan nooit genoeg ripple hebben broer
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:49:57 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176754215
quote:
Je bent een held
pi_176754226
Vanaf morgen dus weer bull
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:50:36 #301
13462 BansheeBoy
pi_176754228
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, 2e 3e en 4e hypotheek op Ripple ...... de tering zeg. Hoevaak moet er hier gewaarschuwd worden.
Wat moet ik er van zeggen. Ik zie eigenlijk een trend dat al die coins juist omlaag gaan. :{

Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 09:50:54 #302
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176754235
quote:

Hangt er van af hoe lang je die tick vol blijft houden :)
Ripple is daaraan gekoppeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 26-01-2018 09:57:35 ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')