What goes down...quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht de bubble die we met zijn allen vreesden? Zowat alles is aan het zakken:
https://coinmarketcap.com/all/views/all/#²
Maximaal lenen is maximaal leven. Vind er niks mis mee. Ik heb alles opgezopen en aan achterlijke dingen uitgegeven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)ul-18-waagt-het-erop
Wat willen ze hier nou mee bewijzen?
Los van het feit dat het retarded is te investeren in geleend geldwat voor voorbeeld geef je nou richting de rest van de studenten?
Die gast zelf ook: hij verdient genoeg met z'n crypto, maar leent bij om meer te kunnen speculeren. Doe dat dan met de winsten die je hebt en leen niet bij...
ik heb ook alles opgezopen. Zoveel leuker dan geld mee verdienen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maximaal lenen is maximaal leven. Vind er niks mis mee. Ik heb alles opgezopen en aan achterlijke dingen uitgegeven.
Waarom is dit overigens nieuwswaardig?
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Basxt het volgende:
Viel mij op dat kleine alts tijdens de vorige grote dip meer stijgen in % dan de grotere alts zoals btc, eth, ltc.
Ik heb nu dus 1 ltc in ICON gestopt maar vraag me af het meer gaat opleveren uiteindelijk zodra alles weer hersteld.. ben weer te laat met de hype denk ikgelukkig VEN even laten liggen gister..
ICX 31 jan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.
Voor beide verwacht ik een opgaande koers richting de datums van de aankondigingen
ik vind dat eth zeer sterk is, maar 30% gedaald sinds de top. de rest 50% of meer.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Basxt het volgende:
Viel mij op dat kleine alts tijdens de vorige grote dip meer stijgen in % dan de grotere alts zoals btc, eth, ltc.
Ik heb nu dus 1 ltc in ICON gestopt maar vraag me af het meer gaat opleveren uiteindelijk zodra alles weer hersteld.. ben weer te laat met de hype denk ikgelukkig VEN even laten liggen gister..
Volgens mij kunnen beiden nog minimaal x2 gaan op vrij korte termijn. Dus achter het net vissen zou ik het niet noemenquote:Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Zowel bij ven als bij icon heb je de afgelopen weken achter het net gevist. Icon had nog een aankondiging binnenkort dacht ik? Ven rebrand op 26 Feb.
Voor beide verwacht ik een opgaande koers richting de datums van de aankondigingen
Mee eens. Altijd een leuke winst. Maar bij ven ben ik op 2.20$ ofzoiets ingestapt. Nogmaals X4 zie ik niet zo snel gebeuren binnen een paar weken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen beiden nog minimaal x2 gaan op vrij korte termijn. Dus achter het net vissen zou ik het niet noemen
Ik stapte meerdere keren in.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mee eens. Altijd een leuke winst. Maar bij ven ben ik op 2.20$ ofzoiets ingestapt. Nogmaals X4 zie ik niet zo snel gebeuren binnen een paar weken.
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:58 schreef SugeLucky het volgende:
Wat doet VEN precies?
Ik ben een maand geleden in gestapt, volgens blockfolio heb ik 420% winst in BTC.
Ik meen dat er veel mensen hier rond die tijd zijn ingestapt?
De VEN munt doet rollen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.
Wat de munt doet? Groeien en langzaam VET worden!quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat de munt VEN doet? wat hun blockchain doet snap ik wel.
heb je die nodig voor transacties?quote:
Nee, straks wel als node om THOR te fokken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb je die nodig voor transacties?
Die hebben het wel een beetje zelf verkloot met super domme Tweets.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, SUB wordt er ook niet beter op
Helft er af in twee weken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jemig, SUB wordt er ook niet beter op
Heb er geen ervaring mee, het is een van de munten waarmee ik trade.quote:
Gaat even hard weer omlaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |