trumpcoinquote:
daar koop ik geen brood voorquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.
Dus? Er is geen andere manier om fatsoenlijk te kunnen traden tussen coins. Of cash je elke dag voor het slapen gaan je saldo uit in Euro ofzo.quote:
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzettenquote:
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzetten
traden is niet het doel, maar je exit strategie.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?
ok.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
wat heb je aan 10 bitcoins als ze niet meer zijn dan een witlof.quote:
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
De tering manquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.²
niet, maar dat heb je ook met aandelen. Kans op hoge winsten, maar ook op hoge verlies. Dan moet je maar gaan sparen als je daar niet tegen kan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.²
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De tering man
Zoek gewoon zelf wat erover uit, niemand hier kan je een garantie op winst geven.
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meerquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is.²
Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.²
Ethereum is een gedecentraliseerd netwerk waar men vanalles op kan bouwen, de meeste altcoins maken zelfs gebruik van het netwerk van ethereum en VeChain heeft als enige een duidelijk en werkend product. Daarnaast weten ze wat ze willen bereiken. Om de paar dagen/weken hebben ze weer een partnership erbij. Beide hebben ze groot groeipotentieel:)quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessant, waarom denk je dat?²
Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?
gaat toch automatisch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah.²
We hebben er nog zo een in dit topicquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |