Ik heb me er niet heel erg in verdiept maar ik kreeg de indruk dat CarVertical netzogoed een gewone database had kunnen gebruiken ipv blockchain.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.quote:
Denk ik dus ook, en niet enkel met ripplequote:Op donderdag 25 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Liever 150 ripple kopen dan gelijk 15000 ripple kopen.
Zeker. Niks van aantrekken joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen.
Iedereen moet ergens beginnen.²
Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar ik denk ook dat ripple records gaat breken dit jaar, omdat er nóg meer noobs in de scene komen.
Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen. Zie eerder een consolidatie van projecten en afvallers dan dat er heel veel nieuw geld binnenkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.
Zekers!quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er even 500 euro tegenaan geknald. Ik moet er in komen.
Iedereen moet ergens beginnen.²
Ik hoor er wel veel mensen over praten, maar echt geld er in steken is toch weer een stap verder. Vooral omdat je je er wel in moet verdiepen om het allemaal te snappen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen. Zie eerder een consolidatie van projecten en afvallers dan dat er heel veel nieuw geld binnenkomt.
Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe weinig mensen in dit gedeelte van het forum reageren, lijkt het toch minder populair dan doet vermoeden.
Omdat ze ook researchen inmiddels, maar heel veel nieuwe mensen, die helemaal 0 van crypto af weten, hebben 1 keer ripple gehoord en kopen het daarom. Want de oma van de zus van de tante van de hond van de buurman enz.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
mensen in mijn omgeving reageren tegenwoordig zo "ja bitcoin, verboden, oplichting, scam, kassa, crash, geld kwijt"quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde.
Prima, kleine correctie sinds de enorme boost door de geheeldalende markt... niks mis meequote:
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zittenquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ze ook researchen inmiddels, maar heel veel nieuwe mensen, die helemaal 0 van crypto af weten, hebben 1 keer ripple gehoord en kopen het daarom. Want de oma van de zus van de tante van de hond van de buurman enz.
Ik zit niet op veel andere forums, behalve bluelight. Dus zou het niet weten, ik kijk wel ns op bitcointalk maar vind reddit een stuk fijner.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zitten
Op andere fora waar ik zit, lopen topics over crypto's ook geen storm.
VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zeker, maar fora zijn toch over het algemeen wel een goede maatstaf voor mensen die veel op internet zitten. Zeker als je kijkt hoeveel nerds er op fok zitten
Nette dissquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijk![]()
Op Telegram zijn er groepen met tientallen duizenden mensen voor simpele ICO's...quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
10k is handig....Thor node !!!quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor veel over VEN. Hoeveel is handig jongens?²
Je kunt niet té veel VEN hebben... maar op welke prijs inkopen? Dunno, ik zou vanacht nog even afwachten, hij kan nog terug naar 5 of 6 dollars.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
ik hoor mensen er wel over in mn omgeving maar weinig bezitten de coins echt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik merk irl / omgeving juist anders het tegenovergestelde.
Tien honderd!1!!1!!quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, dat vind ik dus juist wel. Daar zit de doorsnee van de samenleving.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VIVA forum en bokt.nl zijn niet echt representatief natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |