ik sta met erc20 tokens op ED al 1.5 week op -30% of meer....quote:Op vrijdag 26 januari 2018 07:37 schreef Skv het volgende:
Pff. Dag 4 met een flinke min. Deze week al een ruime -15 procent
Ik met een aantal munten ook. Maar min 15 op hele portfolio. Terwijl de twee munten die het meest pijn doen beiden goed nieuws hadden de laatste dagen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 07:49 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ik sta met erc20 tokens op ED al 1.5 week op -30% of meer....
ff doorbijten en geduld hebben
Hodlquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik met een aantal munten ook. Maar min 15 op hele portfolio. Terwijl de twee munten die het meest pijn doen beiden goed nieuws hadden de laatste dagen.
Vandaag is de dag.. en daarna over 2 weken ofzo weer. Waardeloos, die contracten. Op hoeveel k usd staan ze voor vandaag?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:39 schreef Kyran het volgende:
Die futures FUD is echt zo irritant.
Hopelijk even paar weken normaal vanaf vanavond ...
Nee, maar de fud eromheen welquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb nou niet echt het idee dat die futures uitmaken.
Die futures niet, maar de FUD er omheen wel hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb nou niet echt het idee dat die futures uitmaken.
Terecht.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:44 schreef BansheeBoy het volgende:
XRP blijft maar naar beneden gaan.²
Same here.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:45 schreef Apekoek het volgende:
Ow wow, zo'n spijt dat ik niet begin januari voor de crash heb uit laten betalen. Durf al 2 weken niet meer te kijken hoeveel ik nog over heb![]()
![]()
Ja jezus verdomme! Er moet toch aardig wat goed nieuws komen voordat de markt weer volstroomt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Same here.Was ik er nu weer ingestapt. Dan had ik zo verdomde veel winst kunnen pakken.
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zei toch, vrijdag 10k, die futures lopen vandaag af, morgen herstel
Self-fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
Het is heel de maand al sale.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan zou dit DE dag moeten zijn op bij te kopen. Niet dat ik dat doe overigens.
hebben zij hun bonussen al gehad?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:35 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb een paar ooms die op wallstreet werken enzo. Hoorde hun allemaal over long en bitcoin etc.
Die zijn al kwijt omdat ze het in XRP hebben gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:39 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
hebben zij hun bonussen al gehad?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die zijn al kwijt omdat ze het in XRP hebben gestopt.
Ja, 2e 3e en 4e hypotheek op Ripple ...... de tering zeg. Hoevaak moet er hier gewaarschuwd worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik zie Ripple instorten. Nu juist meer kopen of...?²
Je kan nooit genoeg ripple hebben broerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik zie Ripple instorten. Nu juist meer kopen of...?²
Je bent een heldquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:20 schreef metallicelmo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |