Heb jij je Verges al verkocht? Je zou het pas na een maand verkopen op 27 jan?quote:
Heb geen ETH hart, maar zelfs die van mij doet pijn.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mijn ETH hart doet pijn na deze post.
70% van alle coins draait op ETHquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb geen ETH hart, maar zelfs die van mij doet pijn.
Proven & tested ETH vs. whitepaper product ....
nog niet maar de potentie is er zeker.quote:
Aldus de man van duizend gulden.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aldus de man die nooit uitleg geeft bij zijn keuzes.
Die mag je mij even uitleggen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Aldus de man van duizend gulden.
Waar heb je meer vertrouwen in dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:38 schreef Idlerrr9292 het volgende:
1 janauri mijn laatste verge verkocht, ik zie het voorlopig ook niet meer stijgen eerlijk gezegd😶
Zaterdag hequote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb jij je Verges al verkocht? Je zou het pas na een maand verkopen op 27 jan?
Waarom? Ik verwacht niet gek veel stijgingen meer van deze twee coins.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Verge en Cardano aangeschaft.²
Uitleg geven? Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aldus de man die nooit uitleg geeft bij zijn keuzes.
Ethereum, Litecoin en VeChain kunnen binnenkort wel gaan knallen denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb je meer vertrouwen in dan?²
Interessant, waarom denk je dat?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:46 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Ethereum, Litecoin en VeChain kunnen binnenkort wel gaan knallen denk ik
Ik eigenlijk wel, maar vooral omdat bijvoorbeeld Verge is gelinkt aan Bitcoin. Net als vele andere altcoins op exchanges. Als Bitcoin hard stijgt in prijs dan gaat denk ik Verge automatisch ook mee omhoog omdat de prijs die je ziet van Verge eigenlijk de satoshi prijs in dollars is.. Maarja dat is mijn hersenspinsel. Dit kan ook de reden zijn dat veel altcoins vanzelf naar beneden gaan omdat Bitcoin een duik maakt. De waarde van de alts worden automatisch naar beneden gehaald als 1 satoshi minder dollar waard is...quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom? Ik verwacht niet gek veel stijgingen meer van deze twee coins.
Geertcoinquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb je meer vertrouwen in dan?²
Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel, maar vooral omdat bijvoorbeeld Verge is gelinkt aan Bitcoin. Net als vele andere altcoins op exchanges. Als Bitcoin hard stijgt in prijs dan gaat denk ik Verge automatisch ook mee omhoog omdat de prijs die je ziet van Verge eigenlijk de satoshi prijs in dollars is.. Maarja dat is mijn hersenspinsel. Dit kan ook de reden zijn dat veel altcoins vanzelf naar beneden gaan omdat Bitcoin een duik maakt. De waarde van de alts worden automatisch naar beneden gehaald als 1 satoshi minder dollar waard is...
trumpcoinquote:
daar koop ik geen brood voorquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar fiat prijzen, alleen sats.
Dus? Er is geen andere manier om fatsoenlijk te kunnen traden tussen coins. Of cash je elke dag voor het slapen gaan je saldo uit in Euro ofzo.quote:
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzettenquote:
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zolang btc geen betaalmiddel is, moet je het toch een keer omzetten
traden is niet het doel, maar je exit strategie.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zie bovenstaande edit. Hoe trade je dan?
ok.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
wat heb je aan 10 bitcoins als ze niet meer zijn dan een witlof.quote:
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
traden is niet het doel, maar je exit strategie.
De tering manquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.²
niet, maar dat heb je ook met aandelen. Kans op hoge winsten, maar ook op hoge verlies. Dan moet je maar gaan sparen als je daar niet tegen kan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen het lastige is. Kun je het geduld opbrengen en heb je überhaupt garanties dat een coin ooit gaat moonen zoals ook Bitcoin heeft gedaan.²
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:57 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De tering man
Zoek gewoon zelf wat erover uit, niemand hier kan je een garantie op winst geven.
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meerquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of leer lezen. Het is een algemene stelling die niet op mijzelf van toepassing is.²
Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijft fascinerend dit hele coin gebeuren joh.²
Ethereum is een gedecentraliseerd netwerk waar men vanalles op kan bouwen, de meeste altcoins maken zelfs gebruik van het netwerk van ethereum en VeChain heeft als enige een duidelijk en werkend product. Daarnaast weten ze wat ze willen bereiken. Om de paar dagen/weken hebben ze weer een partnership erbij. Beide hebben ze groot groeipotentieel:)quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessant, waarom denk je dat?²
Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Serieus waarom sluit je alles af met die smiley?
gaat toch automatisch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, die smiley onderaan de post? Man, dat doe ik al een jaar of 15 hahaah.²
We hebben er nog zo een in dit topicquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met di ekutsmiley op t eind neem ik je sowieso niet serieus meer
Oh die gast gaat dit zijn hele leven nog horen, manmanquote:
hij is niet de enigequote:Op donderdag 25 januari 2018 23:54 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Oh die gast gaat dit zijn hele leven nog horen, manman
Die eerste 10 seconde alleen alquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:04 schreef chroestjov het volgende:
Hij kan nu zelf vast ook wel wat extra positiviteit gebruiken.
Knal dr denk 6 eth inquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:
Wie doet er nog meer mee met de BitconnectX ICO?
https://bitconnectx.co/
Heb al m’n geld er ingestopt, huis en auto verkocht.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik 6 btcquote:
He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:08 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!
Daar knal ik wel een doos ETH tegenaan.
Die roadmapquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
He die ziet er wel netjes uit, goede fundamentals ook en duidelijke roadmap!
Daar knal ik wel een doos ETH tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |