abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176659640
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:04 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat eerste is wat gevolgvrij gepraat. Het is zo maar ook zo dus daarvoor moet een afweging worden gemaakt tussen dit en dat. Beetje vaag.

Nee dat maakt het ook zo lastig, en is juist een reden om voorzichtig te zijn. Als we allemaal strenggelovige Christenen zouden hebben die de aard van een maatschappij bepalen zou dat ook niet een twee drie op te lossen zijn. Toch hebben we ons vroeger sterk gemaakt voor die secularisering.
Welnee, we hebben ons van de kerk afgekeerd en daardoor is de kerk langzaam een beetje verdwenen, gegeven dat er nu 2 partijen van gelovige signatuur in het kabinet zitten geeft toch wel aan dat we helemaal niet zo seculier zijn. We laten alleen georganiseerde religie niet zo gek veel meer bepalen.
pi_176659657
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Maar geeft het dan eens handen en voeten? Welke dingen worden in het nadeel van de seculiere Nederlander aangepast?
In Nederland hebben we dan ook het minste last van religie van waarschijnlijk de hele wereld. Dat graag zo houden, niks mis mee om alvast op de rem te trappen zo zijn we ook zo seculier geworden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176659662
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat was zijn stelling nou? Dat er talibanregime komt is overdreven? Ja ben ik het ook mee eens (als FvD stemmer)
Dat er geen islamisering is in Nederland.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:07:46 #54
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_176659665
quote:
2s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:41 schreef Reya het volgende:

Hierbij ga je er in principe wel van uit dat immigratie van laagopgeleiden verder zal toenemen. De trend in regelgeving is in ieder geval eerder om deze in te perken.
Wat de meeste mensen niet snappen is dat het al lang niet meer uitmaakt of de toestroom van laagopgeleiden immigranten vandaag nog stopt!

De mensen die hier al zijn en zich totaal niet hebben geïntrigeerd in de Nederlandse/Europese samenleving zijn nu al een enorme groep, de autochtone Europeanen maken nog amper kinderen en worden totaal niet aangespoord om kinderen te krijgen.

Maar de grote groep immigranten die we al binnen gelaten hebben worden vanuit hun thuislanden wel aangespoord om vooral zo veel mogelijk kinderen te produceren, en ze krijgen dan ook zoveel kinderen dat het demografisch duidelijk is wat de toekomst van Europa is.

Maar mensen in Europa kijken niet naar morgen, alleen naar vandaag.

Dit zou veel minder een probleem zijn als de immigranten zouden assimileren, maar dit doet het overgrote gedeelte niet!

Dit is de zwakte van de westerse wereld, we beschermen onze grenzen en cultuur niet meer.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:08:16 #55
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176659675
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welnee, we hebben ons van de kerk afgekeerd en daardoor is de kerk langzaam een beetje verdwenen, gegeven dat er nu 2 partijen van gelovige signatuur in het kabinet zitten geeft toch wel aan dat we helemaal niet zo seculier zijn. We laten alleen georganiseerde religie niet zo gek veel meer bepalen.
Ik denk dat we in brede zin seculier zijn en daar ook geen serieuze bedreiging voor is, en dat je je kunt afvragen hoeveel zin het heeft om in enge zin seculier te zijn - bijvoorbeeld door religie uit de politiek te verbannen.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:08:28 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176659679
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idealiter behoort religie achter de voordeur, dus dan geef ik toch al veel aan?
Maar wat Is het probleem dan precies? Dat je moslims in hun kleding op straat ziet? Of dat er moskees gebouwd zijn?
pi_176659686
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:07 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Wat de meeste mensen niet snappen is dat het al lang niet meer uitmaakt of de toestroom van laagopgeleiden immigranten vandaag nog stopt!

De mensen die hier al zijn en zich totaal niet hebben geïntrigeerd in de Nederlandse/Europese samenleving zijn nu al een enorme groep, de autochtone Europeanen maken nog amper kinderen en worden totaal niet aangespoord om kinderen te krijgen.

Maar de grote groep immigranten die we al binnen gelaten hebben worden vanuit hun thuislanden wel aangespoord om vooral zo veel mogelijk kinderen te produceren, en ze krijgen dan ook zoveel kinderen dat het demografisch duidelijk is wat de toekomst van Europa is.

Maar mensen in Europa kijken niet naar morgen, alleen naar vandaag.

Dit zou veel minder een probleem zijn als de immigranten zouden assimileren, maar dit doet het overgrote gedeelte niet!

Dit is de zwakte van de westerse wereld, we beschermen onze grenzen en cultuur niet meer.
En daar komt het niet onderbouwde onderbuik gelul weer. Moe word je er van.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:09:55 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176659706
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat kon je ook vragen over het Christendom in 1950. Probleem van de vraag is dat niet alles duidelijk is, zoals de status van veel Islamitische vrouwen, niet voor iedereen gelijk zichtbaar, en dat individuele problemen losstaand niet zo erg zijn (zoals bijv. hoofddoekjes bij de politie)
Nouja het Christendom was in 1950 een zeer belangrijke machtsfactor. Dat is de islam nu niet.
pi_176659737
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, alleen weten die zich wel gedeisd te houden met hun religie (hopelijk althans).
I´m back.
pi_176659758
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen weten die zich wel gedeisd te houden met hun religie (hopelijk althans).
CU gaat er aardig prat op anders. En zolang dat mensen die anders denken geen rechten ontneemt heb ik daar geen moeite mee, mijn stem krijgen ze toch nooit.
pi_176659778
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar wat Is het probleem dan precies? Dat je moslims in hun kleding op straat ziet? Of dat er moskees gebouwd zijn?
Toenemende invloed en implementatie van islamitische gebruiken in het leven van alledag. Hoef dat GL-fotootje niet te plaatsen van dames met hoofddoek onder noemer vrije keuze hè toch? Is een symbooltje wmb.
Speelt al sinds jaren 70/80 hoor dit. Ik ken het al van echt decennia geleden als discussie.
I´m back.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:15:12 #62
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_176659834
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En daar komt het niet onderbouwde onderbuik gelul weer. Moe word je er van.
Onderbuik gevoel?

Kijk maar naar alle demografische prognoses vanuit elke land in Europa.

Of zijn de onderzoeken van de Europese Unie niet goed genoeg voor jouw?

Ik word moe van mensen zoals jij, die hun eigen politieke en ideologische ideeën in de weg laten staan van de realiteit.

Kom gezellig even naar Rotterdam, of Den Haag of Parijs of Londen. En durf dan te zeggen dat we geen enorm probleem hebben.
pi_176659846
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:09 schreef Hexagon het volgende:
Nouja het Christendom was in 1950 een zeer belangrijke machtsfactor. Dat is de islam nu niet.
Ontkennen dat de islam die wens van macht heeft getuigd wel van wereldvreemdheid.
pi_176659855
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

CU gaat er aardig prat op anders. En zolang dat mensen die anders denken geen rechten ontneemt heb ik daar geen moeite mee, mijn stem krijgen ze toch nooit.
Ja, die bidden iedere avond naar God, opdat ze vergeven worden voor dit kabinet, die zal wel weten wat er speelt bij die lui, schat ik in ook. Alleen is het fantasy natuurlijk. Die lui leven ongeveer in de middeleeuwen, quote van Bill Maher. :D.
I´m back.
pi_176659866
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:15 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Onderbuik gevoel?

Kijk maar naar alle demografische prognoses vanuit elke land in Europa.

Of zijn de onderzoeken van de Europese Unie niet goed genoeg voor jouw?

Ik word moe van mensen zoals jouw, die hun eigen politieke en ideologische ideeën in de weg laten staan van de realiteit.

Kom gezellig even naar Rotterdam, of Den Haag of Parijs of Londen. En durf dan te zeggen dat we geen enorm probleem hebben.
En wat zeggen die prognoses? Kom dan wel met cijfers en geef dan even aan wat het probleem is volgens jou? Geen loze kreten
  zondag 21 januari 2018 @ 19:16:49 #66
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176659886
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ontkennen dat de islam die wens van macht heeft getuigd wel van wereldvreemdheid.
Als ik de islam wil bereiken, wie bel ik dan?
pi_176659918
quote:

[..]

DE islam maar liefst, zo zo. Nou, mijn overbuurvrouw zal er van opkijken, een Marokkaanse zonder hoofddoekje die zich moslim noemt en nooit naar de moskee gaat. Man, man, man...
pi_176659932
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:16 schreef Reya het volgende:

[..]

Als ik de islam wil bereiken, wie bel ik dan?
De Islam paus, die ken je toch zeker wel?
  zondag 21 januari 2018 @ 19:18:42 #69
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176659943
Dit heeft trouwens wel veel weg van hoe men een honderdtal jaar geleden over katholieken dacht. Met het verschil dat die ook daadwerkelijk politiek georganiseerd waren.
pi_176659968
quote:
2s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:18 schreef Reya het volgende:
Dit heeft trouwens wel veel weg van hoe men een honderdtal jaar geleden over katholieken dacht. Met het verschil dat die ook daadwerkelijk politiek georganiseerd waren.
En hoe katholieken in andere landen over niet-katholieken dachten, zie Spanje bijvoorbeeld.
pi_176659970
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

DE islam maar liefst, zo zo. Nou, mijn overbuurvrouw zal er van opkijken, een Marokkaanse zonder hoofddoekje die zich moslim noemt en nooit naar de moskee gaat. Man, man, man...
Ja, is net als linksen op FOK! als ze ergens op worden aangevallen, dan zijn ze plotseling een eenheid. Verder gunnen ze het licht niet in elkaars ogen uiteraard.
I´m back.
pi_176659982
quote:
2s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:18 schreef Reya het volgende:
Ja, klopt hoor. Is ook ongeveer hetzelfde behalve dan dat de islam geen paus kent en dus meer op protestantisme lijkt.
I´m back.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:20:01 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176659983
quote:

[..]

Wie is "de islam"?
  zondag 21 januari 2018 @ 19:20:03 #74
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176659985
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De Islam paus, die ken je toch zeker wel?
Het schijnt om een triumviraat te gaan.
pi_176660025
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is net als linksen op FOK! als ze ergens op worden aangevallen, dan zijn ze plotseling een eenheid. Verder gunnen ze het licht niet in elkaars ogen uiteraard.
Is dat zo? Nooit gemerkt. Als iemand GL aanvalt dan boeit mij dat toch maar weinig en als iemand marxisme aanhangt dan heb ik daar vrij weinig mee op. Volgens mij ben je een beetje aan het projecteren hier.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:22:33 #76
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176660059
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt hoor. Is ook ongeveer hetzelfde behalve dan dat de islam geen paus kent en dus meer op protestantisme lijkt.

En net zoals het protestantisme sterk geneigd is tot onderlinge geschillen, eerder van organisationele dan van religieuze aard. De concurrentie tussen DENK en Nida in Rotterdam is daar een goed voorbeeld van.
pi_176660066
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat zo? Nooit gemerkt. Als iemand GL aanvalt dan boeit mij dat toch maar weinig en als iemand marxisme aanhangt dan heb ik daar vrij weinig mee op. Volgens mij ben je een beetje aan het projecteren hier.
Ja, is zo. Ik projecteer niet. Ik ben zelf centrum-links. Ik ken het mechanisme.
I´m back.
pi_176660086
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is zo. Ik projecteer niet. Ik ben zelf centrum-links. Ik ken het mechanisme.
OK, als jij dat zo voelt, prima.
pi_176660096
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wie is "de islam"?
Je kan elkaar ook niet willen begrijpen natuurlijk. Ik vind dit wel altijd apart, schermen met 'we zijn met 1.5 miljard moslims' maar vervolgens een kreet als "de islam" als idealogie afserveren. Natuurlijk is 'de islam' kort door de bocht, maar het maakt de discussie niet anders.
pi_176660142
Ik vemoed dat islamisering vaak verward wordt met tribalisering. Migranten afkomstig uit islamitische landen zijn vaak ook nogal tribaal georiënteerd. In europa zien velen nationalisme al als verwerpelijk, laat staan tribalisme. Dat dit tot een flinke cultuurshock kan leiden en integratie belemmert mag geen verbazing wekken.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_176660144
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat er geen islamisering is in Nederland.
Er is sowieso islamisering want vroeger was het percentage moslims lager.
pi_176660161
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Je kan elkaar ook niet willen begrijpen natuurlijk. Ik vind dit wel altijd apart, schermen met 'we zijn met 1.5 miljard moslims' maar vervolgens een kreet als "de islam" als idealogie afserveren. Natuurlijk is 'de islam' kort door de bocht, maar het maakt de discussie niet anders.
Men schermt niet met 1.5 miljard moslims, er word door luitjes die ageren tegen moslims altijd gedaan of alle moslims hetzelfde zijn, denken en doen. Als je vanuit die optiek een religie beledigd of over een kam scheert dan krijg je inderdaad het verwijt dat er 1.5 mijard zijn die je over een kam scheert. Gek, toch?
pi_176660171
Als je elke dag 5000 man naar binnenhaalt heb je uiteindelijk praktisch wel een probleem als samenleving, ongeacht hoe je morele kompas tegenover immigratie staat. Huisvesting en inkomen zijn redelijk fundamenteel voor een menselijk bestaan, als dat in het geding komt moet de poort dicht. Het is ook niet echt "humaan" om mensen met open armen te verwelkomen terwijl er geen financiële toekomst is voor hen.
pi_176660188
quote:
2s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:22 schreef Reya het volgende:

[..]

En net zoals het protestantisme sterk geneigd is tot onderlinge geschillen, eerder van organisationele dan van religieuze aard. De concurrentie tussen DENK en Nida in Rotterdam is daar een goed voorbeeld van.
Ja, op zich klopt dat ook, maar net als linksen zijn ze het wel met elkaar eens als hun basis wordt aangevallen, hun oema, en ze willen echt wel steeds verder het randje opzoeken oiv lezen als "wen er maar aan" of "wij zijn ook NL'ers" oid.
Seculiere NL'ers hebben er moeite mee. Hebben ze net die doordrijvers van een dominees en pastores de tent uitgezet, krijg je nu imams die even van alles en nog wat gaan bepalen.
I´m back.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:26:26 #85
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176660196
Pogingen om moslims breed politiek te organiseren zijn eigenlijk nog nooit gelukt. Het pan-Arabisme van Nasser kwam er enigszins dichtbij, mede gevoed door de gedeelde haat jegens Israël, maar ook dat is aan kinnesinne tenonder gegaan. De politieke islam die sinds de jaren tachtig is opgegekomen is vrijwel constant gekenmerkt geweest door veel onderling gekijf, bijvoorbeeld.
pi_176660198
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:25 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Er is sowieso islamisering want vroeger was het percentage moslims lager.
Meer moslims is islamisering? Dan is er toch zeker ook een budhismisering gaande?
  zondag 21 januari 2018 @ 19:27:24 #87
66825 Reya
Fier Wallon
pi_176660229
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, op zich klopt dat ook, maar net als linksen zijn ze het wel met elkaar eens als hun basis wordt aangevallen, hun oema, en ze willen echt wel steeds verder het randje opzoeken oiv lezen als "wen er maar aan" of "wij zijn ook NL'ers" oid.
Seculiere NL'ers hebben er moeite mee. Hebben ze net die doordrijvers van een dominees en pastores de tent uitgezet, krijg je nu imams die even van alles en nog wat gaan bepalen.
Het lijkt me op zich niet schokkend dat als je mensen als een groep bekritiseert, ze ook als een groep reageren.
pi_176660230
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

OK, als jij dat zo voelt, prima.
Is toch om het ietwat onaardig te zeggen: slappe vatdoek-reactie van je?

Jij bent hier alleen maar om wat algemeenheden te roepen?
I´m back.
pi_176660240
quote:
6s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:25 schreef Salvad0R het volgende:
Als je elke dag 5000 man naar binnenhaalt heb je uiteindelijk praktisch wel een probleem als samenleving, ongeacht hoe je morele kompas tegenover immigratie staat. Huisvesting en inkomen zijn redelijk fundamenteel voor een menselijk bestaan, als dat in het geding komt moet de poort dicht. Het is ook niet echt "humaan" om mensen met open armen te verwelkomen terwijl er geen financiële toekomst is voor hen.
5000 man per dag. In Nederland. Ok dan. Dit is ONZ niet.
pi_176660242
wow... het posten gaat traag.
pi_176660269
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

'De islam' is een kort door de bocht duiding om de discussie niet te complex te maken. Wel frappant dat hier wel op gereageerd wordt :D . Maar goed, er zijn ook genoeg moslims die schermen dat er wel 1.5 miljard moslims zijn, dus die generalisatie werkt 2 kanten op.
Nee, stel je voor dat we een complex issue complex maken, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Tenminste niet van degenen die islamisering roepen.
pi_176660289
quote:

[..]

Jij bent hier degene die uitspraken moetwillig verkeerd gaat lopen interpreteren.
pi_176660305
quote:
2s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Het lijkt me op zich niet schokkend dat als je mensen als een groeop bekritiseert, ze ook als een groep reageren.
Ja, en dus, wat is er dan op tegen om desecularisering als onderwerp van debat te kiezen.? Het speelt gewoon, iedereen ziet dat. Ik heb er zelf niet direct mee te maken, maar ik zit hier voor het algemene debat. En ja, ik ben zo'n domme linksje die toenemende invloed van religie als regressie ziet idd. Sue me. Waarom zou ik anders links zijn ook?
I´m back.
pi_176660315
quote:
15s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is toch om het ietwat onaardig te zeggen: slappe vatdoek-reactie van je?

Jij bent hier alleen maar om wat algemeenheden te roepen?
Je loopt te zuigen nu, kap er gewoon even mee? Ik ga niet meer op dat punt is discussie omdat jij overtuigd bent van je eigen gelijk in deze, dan zijn we wel klaar. Over dus.
pi_176660328
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je loopt te zuigen nu, kap er gewoon even mee? Ik ga niet meer op dat punt is discussie omdat jij overtuigd bent van je eigen gelijk in deze, dan zijn we wel klaar. Over dus.
Ja, welterusten Tijgetje. Pff, man o man.
I´m back.
pi_176660350
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die uitspraken moetwillig verkeerd gaat lopen interpreteren.
Moedwillig. En nee, ik word er moe van dat er net gedaan word alsof de islam, of wat voor religie dan ook, monolitisch is en als zodanig benaderd word. Zou je wat van kunnen en moeten leren.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:32:01 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176660361
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

'De islam' is een kort door de bocht duiding om de discussie niet te complex te maken. Wel frappant dat hier wel op gereageerd wordt :D . Maar goed, er zijn ook genoeg moslims die schermen dat er wel 1.5 miljard moslims zijn, dus die generalisatie werkt 2 kanten op.
Het punt is dat er wordt gedaan of "de islam" een soort Sauron is met de moslims als het leger orcs dat de midden aarde komt veroveren.

Maar het is simpelweg een lappendeken van verschillende groepen waarvan er een paar nogal wat rotzooi veroorzaken maar die niet een grote bedreiging voor de macht hier vormen.
pi_176660366
Cijfers uit wetenschappelijk onderzoek schetsen een heel ander beeld:

quote:
Van de moslims van Turkse en Marokkaanse komaf in Nederland moet 45 procent als 'fundamentalistisch' worden beschouwd. Zij tolereren maar één interpretatie van de Koran en stellen die boven de Nederlandse wet. Bij deze groepen is er sprake van sterke segregratie: hun hele leven is ingericht op omgang met gelijkgezinden.
quote:
Je moet vaststellen dat van het miljard moslims bijna de helft een intolerante vorm van de islam aanhangt, waarbinnen haat jegens afvalligen en homoseksuelen en het schenden van vrouwenrechten normaal zijn. Van die 500 miljoen mensen, blijkt uit onderzoek, is tien tot twintig procent bereid om geweld te accepteren - ook tegen burgers - om de islam te verdedigen. Dat zijn minstens 50 miljoen moslims.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)-opstellen~a6ac99b0/
pi_176660373
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

5000 man per dag. In Nederland. Ok dan. Dit is ONZ niet.
Ja goed. Je hebt gelijk hoor.

Om ontopic te gaan... "Angst" hebben voor een "religie" is sowieso niet logisch. Hoezo angst. Twijfelen die mensen aan zichzelf dat ze bekeerd gaan worden ofzo? Ik snap het niet hoe mensen anderen zoveel macht over zichzelf gunnen.
pi_176660381
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, stel je voor dat we een complex issue complex maken, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Tenminste niet van degenen die islamisering roepen.
Wat is er complex aan dan? Het is niks nieuws dat "de islam' (daar is die weer) meer invloed wil krijgen waar er meer moslims zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')