Nerd, nerd afgekeurdquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef KingRoland het volgende:
ik ga aan de studie want dat klote VI laat ook echt altijd op zich wachten
Ik weet een user die jouw record af wil pakken. Hij is alleen even met 'vakantie' op het moment.quote:
Het zou godverdomme tijd worden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een user die jouw record af wil pakken. Hij is alleen even met 'vakantie' op het moment.
Ik zou mijn reet er nog niet mee afvegen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:28 schreef JanCees het volgende:
iemand amstel vlag kopen voor 10 euro?
Gaat niemand meer verbreken manquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou godverdomme tijd worden.
dat is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou mijn reet er nog niet mee afvegen.
had ik maar vakantiequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een user die jouw record af wil pakken. Hij is alleen even met 'vakantie' op het moment.
ja nou uitstekend. ik maakte me klaar voor school vandaag, maar toen kreeg ik het bericht dat de lessen niet doorgaan, dus ik ben meteen weer naar huis gegaan en nog even een uurtje liggen slapen.quote:
thanksquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86
ff wat kechs oppikkenquote:
3-0 !!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan makkelijk van jeecee winnen
oke over paar minutenquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja vandaag lukt niks
Doe nog 1 dan
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HeY, dUsHi, fAwAkA?
Hoiquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
verdomme heb hem net een uitnodiging gestuurd
nu niet meer?quote:
quote:
Eng eng engquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
wat een debiele opstelling bij Jinek weer. Tommy wieringa en Wendy van Dijk
aids
Powned stopt, jammer hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
wat een debiele opstelling bij Jinek weer. Tommy wieringa en Wendy van Dijk
aids
jammer inderdaad. de nachtmerrie van de SJW'squote:Op donderdag 18 januari 2018 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Powned stopt, jammer hoor.
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Obama heeft het goed gedaan voor de economie. Nu gaat het nog beter met de economie maar heeft Trump het volgens Charles "niet verknalt".
Het gaat er om dat zaken dankzij Obama worden gepresenteerd maar bij Trump is het altijd ondanks. De invloed van een president moet je in beide gevallen niet overschatten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?
Dat was mn puntquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat er om dat zaken dankzij Obama worden gepresenteerd maar bij Trump is het altijd ondanks. De invloed van een president moet je in beide gevallen niet overschatten.
Ik vind dit best engquote:
ik denk dat de media (CNN o.a.) steeds hadden gezegd dat het met Trump heel erg slecht zou gaan met de economie van de VS. Op zn zachts gedrukt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Obama heeft het goed gedaan voor de economie. Nu gaat het nog beter met de economie maar heeft Trump het volgens Charles "niet verknalt".
Keek laatst wat van Jinek, eerste vraag wat ze stelde was hoe beestachtig Trump is..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?
Van de week was t in dat opzicht ook leuk om de EU te horen slijmen bij de UK.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?
Najah dat is natuurlijk een gok. Cijfers kan je lekker manipuleren he.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de week was t in dat opzicht ook leuk om de EU te horen slijmen bij de UK.
Nu het allemaal best prima gaat eigenlijk.
Nee, vrij waardeloosquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Trump nou echt zo geweldig?
nee, maar als de 2e keus hillary is dan is de keuze snel gemaakt beste vriend.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Trump nou echt zo geweldig?
Gewoon betalen kutquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NWS / Vlogster wil vier dagen gratis in hotel logeren
influencerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NWS / Vlogster wil vier dagen gratis in hotel logeren
Man man manquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:57 schreef Doublepain het volgende:
Dumpert is echt een racistische site
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bmw_in_de_fik.html
ik heb niet gekeken maar hoezo racistischquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:57 schreef Doublepain het volgende:
Dumpert is echt een racistische site
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bmw_in_de_fik.html
Die reageerders elke keer met finnen, als er criminaliteit is meteen buitenlanders dit/dat, als het een blanke man is dan is het zeldzaam en dan zo'n kk racistisch filmpje als dit heeft al 6k likesquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken maar hoezo racistisch
HOLY SHITquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu ook een sociaal media influenza
LIKE EN SUBSCRIBE MN TWITCH EN MAAK KANS OP EEN PAK MELK
ik snap wel dat je slecht geslapen hebt hehequote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zeer slecht geslapen en de melk is op
Wat een kutdag
Volgende keer geef ik je pakkiequote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik snap wel dat je slecht geslapen hebt hehe
Heb gewoon al 20K winst op vBastenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende keer geef ik je pakkie
Laten ze het in het psv topic maar niet horenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zeer slecht geslapen en de melk is op
Wat een kutdag
Heb ik ook gedaan, maar bij legendarisch maakt het niet meer uit, ze worden zo erg geboost dat het allemaal +90 zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet voor squad tegen team met alleen maar brons maar Henry in de spits. Zal ik legendarisch doen dp?
Succesquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:38 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen tentamen 1 van de 5, eindelijk
suc6quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:38 schreef Doublepain het volgende:
succes!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:38 schreef Doublepain het volgende:
Zoekzes.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:38 schreef Doublepain het volgende:
ha Jojoquote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:29 schreef Jojoortje het volgende:
Succes Dp. Maak je het op de computer?
Jojo kan best wat hebben, maar om 08.31 al te reageren met “Ja Beft” vind ik zelfs een beetje te ver gaan.quote:
Neuk ze de moeder DP!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:38 schreef Doublepain het volgende:
schepje te weinig?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfde beetje.
De koffie smaakte me net niet. Denk foutje met zetten.
volgende keer beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfde beetje.
De koffie smaakte me net niet. Denk foutje met zetten.
nee dat nietquote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang het niet Jojo's koffiepot is, fakenews
Jojo kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jojo kan best wat hebben, maar om 08.31 al te reageren met “Ja Beft” vind ik zelfs een beetje te ver gaan.
#mehaags #haagsisalaanhetwerkmaarlijktmetzijngedachtenheelergensanders #haagsbeleeftnasmaak
Wel wat vroeg hè. Maar ben niet anders gewend.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jojo kan best wat hebben, maar om 08.31 al te reageren met “Ja Beft” vind ik zelfs een beetje te ver gaan.
#mehaags #haagsisalaanhetwerkmaarlijktmetzijngedachtenheelergensanders #haagsbeleeftnasmaak
Vind het eigenlijk niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel wat vroeg hè. Maar ben niet anders gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je m’n back hebt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet kunnen.
#mejojo.
Dit is geen schoonmaken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga maar eens aan de poets.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef JanCees het volgende:
Meer balbezitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer even terug naar bedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga maar eens aan de poets.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:07 schreef JanCees het volgende:
Knut meer balbezit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
You are in the Spain still?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:45 schreef Doublepain het volgende:
Wacht al bijna een half uur op mijn toets
Heerlijk landje dit ook, tranquillo to the max
Ga je Lijpe draaien?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik neem m’n JBL EXTREME speaker mee naar boven en dan ga ik los.
In the Syria the exams are even easier.quote:
Ligt eraan, hoeveel Christenen wonen er in de km2 eromheenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In the Syria the exams are even easier.
Question 31:
How many houses in Raqqa are not effected by the bombing?
Question 24:quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In the Syria the exams are even easier.
Question 31:
How many houses in Raqqa are not effected by the bombing?
Incorrecto!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel Christenen wonen er in de km2 eromheen
No nails in itquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Question 24:
An oil barrel filled with ANFO is dropped from a helicopter. Assuming a diameter of 60 centimeters, what is its terminal velocity?
Minimaal 2.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:08 schreef Saind het volgende:
En ik denk niet dat je in je BINAS kunt vinden hoeveel procent spijkers er normaal in ANFO gestopt wordt ofzo
Je moet aeroflott verdedigen in het vliegen topicquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vrienden, vanmorgen om 8 uur begonnen met werken, maar ben er nu wel weer klaar mee.
Ook lekker vroeg naar huis dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vrienden, vanmorgen om 8 uur begonnen met werken, maar ben er nu wel weer klaar mee.
Er zat zo'n scherm en soort computer in die stoel, ik zat echt waanzinnig opgevouwenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Saind z'n fakenews. Pitch en width zijn average
Waar in de stoelquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zat zo'n scherm en soort computer in die stoel, ik zat echt waanzinnig opgevouwen
Voor lange of/en dikke mensen wel helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Sws wil je nou beweren dat het gemiddelde niet nihil is?
Ik vind het eten vaak beter zelfs.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Saind z'n fakenews. Pitch en width zijn average
Ik eet in econ niet. Dan neem ik vaak een sandwich of twee meequote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het eten vaak beter zelfs.
Ik had wel dat ze vergeten waren een gerecht te ontdooien ;') Bevroren zalmquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het eten vaak beter zelfs.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
Dessert en hoofdgerecht in 1.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had wel dat ze vergeten waren een gerecht te ontdooien ;') Bevroren zalm
Heb je die foto's van bcbf gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
De vloot van Aeroflot voor intercontinentale vluchten is over het algemeen nieuwer dan bij bijv KLM.
KLM vliegt ook wel met heel veel ouwe meuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
De vloot van Aeroflot voor intercontinentale vluchten is over het algemeen nieuwer dan bij bijv KLM.
Ja, zag ze. We stonden dan ook goed vooraan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die foto's van bcbf gezien
Eerste foto meteen raak
Misschien dat het veranderd is, misschien dat ik een a-typische ervaring had, maar mijn vlucht met aeroflot was echt de allerslechtste die ik ooit gehad hebquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
KLM vliegt ook wel met heel veel ouwe meuk.
jeetje....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef JanCees het volgende:
ik ben om half 8 begonnen
nu wil ik dood
Aeroflot heeft alleen gemiddeld nieuwer omdat er na dat Sovjet veel vervangen isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien dat het veranderd is, misschien dat ik een a-typische ervaring had, maar mijn vlucht met aeroflot was echt de allerslechtste die ik ooit gehad heb
Ouwe teringzooi ook
Ja ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar dat het gemiddelde goed is dat wil niet zeggen dat het altijd goed is. En bij mij was het echt heel kutquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Aeroflot heeft alleen gemiddeld nieuwer omdat er na dat Sovjet veel vervangen is
En omdat ze recent hun netwerk hebben uitgebreid en meer in zetten op Moskou als hub ook naar niet Sovjet landen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Aeroflot heeft alleen gemiddeld nieuwer omdat er na dat Sovjet veel vervangen is
Moest je lang op Sheremetyevo blijven toen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar dat het gemiddelde goed is dat wil niet zeggen dat het altijd goed is. En bij mij was het echt heel kut
uur of 3 geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moest je lang op Sheremetyevo blijven toen?
Stewardess gooide bij de man die voor me zat een kop koffie in z'n kruisquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Misschien zijn ze vriendelijker als je wat Russisch kan spreken en verstaan
Misschien had hij er zelf om gevraagd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Stewardess gooide bij de man die voor me zat een kop koffie in z'n kruis
Zei niets, geen woord, kwam ze wel 5 minuten later terug met 1 servetje voor 'm
Slechtquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Stewardess gooide bij de man die voor me zat een kop koffie in z'n kruis
Zei niets, geen woord, kwam ze wel 5 minuten later terug met 1 servetje voor 'm
Kan dat het z'n fetish was, maar dan is het al helemaal raar om dat midden in het vliegtuig te doenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien had hij er zelf om gevraagd.
Klant is koning he.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan dat het z'n fetish was, maar dan is het al helemaal raar om dat midden in het vliegtuig te doen
Nee theequote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, drink jij ook altijd een beker mors bij Aeroflot?
[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof je hier heel veel van moet plassen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, drink jij ook altijd een beker mors bij Aeroflot?
[ afbeelding ]
Ik kan je de mors aanbevelen voor een volgende keer. Mijn volgende vlucht is naar Geneve over een maand. KLM denk ik.quote:
Mijnes donderdag. LHR BKKquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan je de mors aanbevelen voor een volgende keer. Mijn volgende vlucht is naar Geneve over een maand. KLM denk ik.
Waarom zou je hier meer van moeten plassen dan van een glas cola, appelsap of water?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je hier heel veel van moet plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |