Heb je die foto's van bcbf gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
De vloot van Aeroflot voor intercontinentale vluchten is over het algemeen nieuwer dan bij bijv KLM.
KLM vliegt ook wel met heel veel ouwe meuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
De vloot van Aeroflot voor intercontinentale vluchten is over het algemeen nieuwer dan bij bijv KLM.
Ja, zag ze. We stonden dan ook goed vooraan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die foto's van bcbf gezien
Eerste foto meteen raak
Misschien dat het veranderd is, misschien dat ik een a-typische ervaring had, maar mijn vlucht met aeroflot was echt de allerslechtste die ik ooit gehad hebquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
KLM vliegt ook wel met heel veel ouwe meuk.
jeetje....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:09 schreef JanCees het volgende:
ik ben om half 8 begonnen
nu wil ik dood
Aeroflot heeft alleen gemiddeld nieuwer omdat er na dat Sovjet veel vervangen isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien dat het veranderd is, misschien dat ik een a-typische ervaring had, maar mijn vlucht met aeroflot was echt de allerslechtste die ik ooit gehad heb
Ouwe teringzooi ook
Ja ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar dat het gemiddelde goed is dat wil niet zeggen dat het altijd goed is. En bij mij was het echt heel kutquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Aeroflot heeft alleen gemiddeld nieuwer omdat er na dat Sovjet veel vervangen is
En omdat ze recent hun netwerk hebben uitgebreid en meer in zetten op Moskou als hub ook naar niet Sovjet landen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Aeroflot heeft alleen gemiddeld nieuwer omdat er na dat Sovjet veel vervangen is
Moest je lang op Sheremetyevo blijven toen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar dat het gemiddelde goed is dat wil niet zeggen dat het altijd goed is. En bij mij was het echt heel kut
uur of 3 geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moest je lang op Sheremetyevo blijven toen?
Stewardess gooide bij de man die voor me zat een kop koffie in z'n kruisquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Misschien zijn ze vriendelijker als je wat Russisch kan spreken en verstaan
Misschien had hij er zelf om gevraagd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Stewardess gooide bij de man die voor me zat een kop koffie in z'n kruis
Zei niets, geen woord, kwam ze wel 5 minuten later terug met 1 servetje voor 'm
Slechtquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Stewardess gooide bij de man die voor me zat een kop koffie in z'n kruis
Zei niets, geen woord, kwam ze wel 5 minuten later terug met 1 servetje voor 'm
Kan dat het z'n fetish was, maar dan is het al helemaal raar om dat midden in het vliegtuig te doenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien had hij er zelf om gevraagd.
Klant is koning he.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan dat het z'n fetish was, maar dan is het al helemaal raar om dat midden in het vliegtuig te doen
Nee theequote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, drink jij ook altijd een beker mors bij Aeroflot?
[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof je hier heel veel van moet plassen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, drink jij ook altijd een beker mors bij Aeroflot?
[ afbeelding ]
Ik kan je de mors aanbevelen voor een volgende keer. Mijn volgende vlucht is naar Geneve over een maand. KLM denk ik.quote:
Mijnes donderdag. LHR BKKquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan je de mors aanbevelen voor een volgende keer. Mijn volgende vlucht is naar Geneve over een maand. KLM denk ik.
Waarom zou je hier meer van moeten plassen dan van een glas cola, appelsap of water?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je hier heel veel van moet plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |