Nerd, nerd afgekeurdquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef KingRoland het volgende:
ik ga aan de studie want dat klote VI laat ook echt altijd op zich wachten
Ik weet een user die jouw record af wil pakken. Hij is alleen even met 'vakantie' op het moment.quote:
Het zou godverdomme tijd worden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een user die jouw record af wil pakken. Hij is alleen even met 'vakantie' op het moment.
Ik zou mijn reet er nog niet mee afvegen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:28 schreef JanCees het volgende:
iemand amstel vlag kopen voor 10 euro?
Gaat niemand meer verbreken manquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou godverdomme tijd worden.
dat is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou mijn reet er nog niet mee afvegen.
had ik maar vakantiequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een user die jouw record af wil pakken. Hij is alleen even met 'vakantie' op het moment.
ja nou uitstekend. ik maakte me klaar voor school vandaag, maar toen kreeg ik het bericht dat de lessen niet doorgaan, dus ik ben meteen weer naar huis gegaan en nog even een uurtje liggen slapen.quote:
thanksquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86
ff wat kechs oppikkenquote:
3-0 !!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan makkelijk van jeecee winnen
oke over paar minutenquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja vandaag lukt niks
Doe nog 1 dan
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HeY, dUsHi, fAwAkA?
Hoiquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
verdomme heb hem net een uitnodiging gestuurd
nu niet meer?quote:
quote:
Eng eng engquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
wat een debiele opstelling bij Jinek weer. Tommy wieringa en Wendy van Dijk
aids
Powned stopt, jammer hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
wat een debiele opstelling bij Jinek weer. Tommy wieringa en Wendy van Dijk
aids
jammer inderdaad. de nachtmerrie van de SJW'squote:Op donderdag 18 januari 2018 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Powned stopt, jammer hoor.
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Obama heeft het goed gedaan voor de economie. Nu gaat het nog beter met de economie maar heeft Trump het volgens Charles "niet verknalt".
Het gaat er om dat zaken dankzij Obama worden gepresenteerd maar bij Trump is het altijd ondanks. De invloed van een president moet je in beide gevallen niet overschatten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?
Dat was mn puntquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat er om dat zaken dankzij Obama worden gepresenteerd maar bij Trump is het altijd ondanks. De invloed van een president moet je in beide gevallen niet overschatten.
Ik vind dit best engquote:
ik denk dat de media (CNN o.a.) steeds hadden gezegd dat het met Trump heel erg slecht zou gaan met de economie van de VS. Op zn zachts gedrukt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Obama heeft het goed gedaan voor de economie. Nu gaat het nog beter met de economie maar heeft Trump het volgens Charles "niet verknalt".
Keek laatst wat van Jinek, eerste vraag wat ze stelde was hoe beestachtig Trump is..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?
Van de week was t in dat opzicht ook leuk om de EU te horen slijmen bij de UK.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?
Najah dat is natuurlijk een gok. Cijfers kan je lekker manipuleren he.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de week was t in dat opzicht ook leuk om de EU te horen slijmen bij de UK.
Nu het allemaal best prima gaat eigenlijk.
Nee, vrij waardeloosquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Trump nou echt zo geweldig?
nee, maar als de 2e keus hillary is dan is de keuze snel gemaakt beste vriend.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Trump nou echt zo geweldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |