jammer inderdaad. de nachtmerrie van de SJW'squote:Op donderdag 18 januari 2018 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Powned stopt, jammer hoor.
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Obama heeft het goed gedaan voor de economie. Nu gaat het nog beter met de economie maar heeft Trump het volgens Charles "niet verknalt".
Het gaat er om dat zaken dankzij Obama worden gepresenteerd maar bij Trump is het altijd ondanks. De invloed van een president moet je in beide gevallen niet overschatten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?
Dat was mn puntquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat er om dat zaken dankzij Obama worden gepresenteerd maar bij Trump is het altijd ondanks. De invloed van een president moet je in beide gevallen niet overschatten.
Ik vind dit best engquote:
ik denk dat de media (CNN o.a.) steeds hadden gezegd dat het met Trump heel erg slecht zou gaan met de economie van de VS. Op zn zachts gedrukt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Trump met de economie te maken dan? Is het niet zo dat de VS ver achterblijft qua economische groei ivm Europa atm?
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Obama heeft het goed gedaan voor de economie. Nu gaat het nog beter met de economie maar heeft Trump het volgens Charles "niet verknalt".
Keek laatst wat van Jinek, eerste vraag wat ze stelde was hoe beestachtig Trump is..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?
Van de week was t in dat opzicht ook leuk om de EU te horen slijmen bij de UK.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat zkh. Obama het nooit fout kan doen bij de NPO he?
Najah dat is natuurlijk een gok. Cijfers kan je lekker manipuleren he.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de week was t in dat opzicht ook leuk om de EU te horen slijmen bij de UK.
Nu het allemaal best prima gaat eigenlijk.
Nee, vrij waardeloosquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Trump nou echt zo geweldig?
nee, maar als de 2e keus hillary is dan is de keuze snel gemaakt beste vriend.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Trump nou echt zo geweldig?
Gewoon betalen kutquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NWS / Vlogster wil vier dagen gratis in hotel logeren
influencerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NWS / Vlogster wil vier dagen gratis in hotel logeren
Man man manquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:57 schreef Doublepain het volgende:
Dumpert is echt een racistische site
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bmw_in_de_fik.html
ik heb niet gekeken maar hoezo racistischquote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:57 schreef Doublepain het volgende:
Dumpert is echt een racistische site
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bmw_in_de_fik.html
Die reageerders elke keer met finnen, als er criminaliteit is meteen buitenlanders dit/dat, als het een blanke man is dan is het zeldzaam en dan zo'n kk racistisch filmpje als dit heeft al 6k likesquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken maar hoezo racistisch
HOLY SHITquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu ook een sociaal media influenza
LIKE EN SUBSCRIBE MN TWITCH EN MAAK KANS OP EEN PAK MELK
ik snap wel dat je slecht geslapen hebt hehequote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zeer slecht geslapen en de melk is op
Wat een kutdag
Volgende keer geef ik je pakkiequote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik snap wel dat je slecht geslapen hebt hehe
Heb gewoon al 20K winst op vBastenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende keer geef ik je pakkie
Laten ze het in het psv topic maar niet horenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zeer slecht geslapen en de melk is op
Wat een kutdag
Heb ik ook gedaan, maar bij legendarisch maakt het niet meer uit, ze worden zo erg geboost dat het allemaal +90 zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet voor squad tegen team met alleen maar brons maar Henry in de spits. Zal ik legendarisch doen dp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |