Ik ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Man van de wereld. Drizzt heeft geen enkel idee wat dit is.
Alleen dan lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg maar chicken tonight met ravioli.
lekker kipquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg maar chicken tonight met ravioli.
Mijn schoonzusje kan prima koken.quote:
Jouw schoonzusje en de keuken. Meer kan ik niet bedenken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje kan prima koken.
Sowieso weinig mis met de Afghaanse keuken, tegelijkertijd is dat ook een van de weinige goede dingen uit dat land.
Je hebt wel goede. To øl maakt Raid en Reparationsbajer, allebei glutenvrij en oprecht wel goedquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glutenvrij bier is over het algemeen niet te zuipen, smaakt en gaat er in als water, en de volgende dag gigantisch droge strot en koppijn.
Opium.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje kan prima koken.
Sowieso weinig mis met de Afghaanse keuken, tegelijkertijd is dat ook een van de weinige goede dingen uit dat land.
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw schoonzusje en de keuken. Meer kan ik niet bedenken.
terrorismequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw schoonzusje en de keuken. Meer kan ik niet bedenken.
nee ze waren naar uni in rusland ofzo dokterquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zijn ze ook met een vrachtwagen gekomen
Lekker gewerkt jaquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben de soviets anders toch aardig verrot geschoten
Yep, de Russen hadden in Afghanistan hun eigen Vietnam. Zijn helemaal de tering in geholpen door de moedjahedien.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben de soviets anders toch aardig verrot geschoten
VS wilde een olieleiding door Afghanistan laten lopen. Daar waren de Russen niet blij mee, dus steunden ze de club in Afghanistan die daar ook tegen waren. Met als gevolg dat de VS dan maar de rebellen ging helpen.quote:
Met minimale middelen toch of hulp van de VS?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, de Russen hadden in Afghanistan hun eigen Vietnam. Zijn helemaal de tering in geholpen door de moedjahedien.
En Afghanistan was zelf ook niet vies van wat linkse rakkersquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VS wilde een olieleiding door Afghanistan laten lopen. Daar waren de Russen niet blij mee, dus steunden ze de club in Afghanistan die daar ook tegen waren. Met als gevolg dat de VS dan maar de rebellen ging helpen.
Nee die kamelenjockeys hadden ineens allemaal hypermoderne Stingers enzo toenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met minimale middelen toch of hulp van de VS?
In Syrie rijden ze nu allemaal in die nieuwe Toyota pickups en oude Hummersquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee die kamelenjockeys hadden ineens allemaal hypermoderne Stingers enzo toen
wat heeft ie nu weer gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
ONZ / [Braddie SC #5] volgende auto een roze Renault?
Deze man
En haalt Trump de Russkies het witte huis binnenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn de communisten weg krijg je moslimextremisme ervoor terug
pff
Hij kreeg 2.5k van belastingdienst aan huurtoeslagquote:
nooitquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd wanneer die switch van Rusland & Amerika naar India & China zal gaan
COLLUSION CONFIRMEdquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
En haalt Trump de Russkies het witte huis binnen
zo lang ze op straat poepen nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd wanneer die switch van Rusland & Amerika naar India & China zal gaan
Wel meer macht nu het westen alles outsourced naar die landenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nooit
die landen hebben geen mentaliteit
Bij de Bric landen zit Rusland ook nog he.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef Doublepain het volgende:
trend is juist omgekeerdquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel meer macht nu het westen alles outsourced naar die landen
Hopelijk, ik haat Chinezenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nooit
die landen hebben geen mentaliteit
Toch wel, alleen doen ze het nu anders. De Indiase bedrijven komen actief hier projecten scoren met Europese medewerkers en outsourcen ze pas nadat ze het project hebben gewonnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
trend is juist omgekeerd
ik bedoel niet meer outsourcen
russen deugen ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:38 schreef Doublepain het volgende:
en mensen uit India stinken altijd
Sommige andere landen ookquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef Saind het volgende:
Gek is dat eigenlijk dat alleen de mensen die uit onze regio komen deugen
Ik haat Fransen nog steeds meer dan de Chinezen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef Saind het volgende:
Gek is dat eigenlijk dat alleen de mensen die uit onze regio komen deugen
volgens mij ben ik op linkedin een keer door zo'n indianenbedrijf gepolsdquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel, alleen doen ze het nu anders. De Indiase bedrijven komen actief hier projecten scoren met Europese medewerkers en outsourcen ze pas nadat ze het project hebben gewonnen.
Hm heb je wel eens foie gras op?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik haat Fransen nog steeds meer dan de Chinezen hoor
de saudi's ja? wtf manquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
regios die deugen:
ZO-Azie
japan (buiten het vissen)
zuid-korea
VAE
saudi-arabie
grote delen van zuid-amerika
europa
canada
ZOAzie is ook Australie?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
regios die deugen:
ZO-Azie
zuid-korea
VAE
saudi-arabie
europa
canada
dus ongeveer alles behalve de shitholesquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
regios die deugen:
ZO-Azie
zuid-korea
VAE
saudi-arabie
europa
canada
Ik ben meningloos over Australie en Australiers.quote:
Vond het wel een prima land, lekker multi culti enzquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben meningloos over Australie en Australiers.
Ik vind het vaak karakterloze mensen die ik hier tegenkom
multi culti = prima land?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vond het wel een prima land, lekker multi culti enz
kangoeroequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik bedoel, noem eens een Australisch gerecht?
Koalaquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
TCS, SQS, Cognizant, Infosys, Wipro. je krijgt nu zelfs de Indiase branches van Accenture en Cap die hier projecten komen uitvoeren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens mij ben ik op linkedin een keer door zo'n indianenbedrijf gepolsd
Shrimp on the barbee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
vleesquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Moet nog altijd denken aan de docu van capgeminiquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TCS, SQS, Cognizant, Infosys, Wipro. je krijgt nu zelfs de Indiase branches van Accenture en Cap die hier projecten komen uitvoeren.
Zonder uitzondering, allemaal even bagger.
Vleestaartjesquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Wat is er dan vanavond allerbeste?quote:
niks juistquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er dan vanavond allerbeste?
lekker man, voetjes op bank.quote:
quote:
ja okequote:Op donderdag 18 januari 2018 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker man, voetjes op bank.
als tegenstander ragequit krijg je toch gewoon de overwinning?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus mijn dag op fifa
Hele tijd tegenstander fucking mazzel. Sta ik eindelijk voor. Tegenstander ragequit. Nog geen 3 punten
Ja nu niet dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
als tegenstander ragequit krijg je toch gewoon de overwinning?
gast ga weg dan leerbeerquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef KingRoland het volgende:
ik ga aan de studie want dat klote VI laat ook echt altijd op zich wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |