Hij weet zich er wel weer op creatieve manieren uit te lullenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die vriend het huis geërfd had van zijn ouders. Maar dat is balen dan.
Neen, de streams behoren alweer tot het verleden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
Is braddie alweer aan het flamen in een stream?
Waarom eigenlijk, op wie werd hij dit keer boos?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Neen, de streams behoren alweer tot het verleden.
Hoe weet jij ditquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De moeder van die vriend heeft daar een stokje voorgestoken.
Geen zorgen. In dit tempo streamt hij over een uurtje of twee weer. Komt goed!quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Neen, de streams behoren alweer tot het verleden.
Er gebeurde eigenlijk niet echt iets. De twijfel sloeg toe, Brad vond dat hij alweer veel te veel had verteld tijdens de stream en dat zat hem niet lekker.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, op wie werd hij dit keer boos?
Laatst zei hij nog dat hij vond dat hij overal best open kon zijn, want 'iedereen weet zijn adres toch al' en dan na zijn verhuizing weer stoppen neem ik aan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Er gebeurde eigenlijk niet echt iets. De twijfel sloeg toe, Brad vond dat hij alweer veel te veel had verteld tijdens de stream en dat zat hem niet lekker.
quote:
Ik bedoel, het stond op internet, dus het is verder geen roddelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen in het allereerste topic dat Braddie weer opende
Dit lijkt mij ook geen probleem inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:37 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Laatst zei hij nog dat hij vond dat hij overal best open kon zijn, want 'iedereen weet zijn adres toch al' en dan na zijn verhuizing weer stoppen neem ik aan.
Tja...quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:37 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Laatst zei hij nog dat hij vond dat hij overal best open kon zijn, want 'iedereen weet zijn adres toch al' en dan na zijn verhuizing weer stoppen neem ik aan.
Moest lachenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:43 schreef Elan het volgende:
" je zit kwijlend te wachten tot ze je weer te vreten brengen zwerver"
hahahaha
Ik snap het ook niet, toen ik gisteravond om iets van kwart over elf wegging was er nog niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja...Het ging volgens mij dit keer niet zozeer om zijn woonplaats/adres, maar ik heb niet alles meegekregen. Ik schakelde pas weer in toen hij vertelde te kappen met de streams, vanwege de twijfels en teveel te hebben verteld.
Verhuiswagenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:48 schreef madeliefff het volgende:
Braddie je weet wel dat borg en spullen niet de enige kosten zijn bij verhuizing? Wat dacht je van verhuiswagen, vloer, gordijnen, klusspullen etc..
Tenzij je gemeubileerd gaat huren
Idd, twee keer heen en weer rijden in de Corsa en het is gefixt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuiswageniedereen kent wel iemand met een busje of wat en voor braddie z'n interieur heb je geen verhuiswagen nodig hoor
Ik zag dus laatst een stukje stream waarin hij wel deed alsof het daarom ging.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja...Het ging volgens mij dit keer niet zozeer om zijn woonplaats/adres, maar ik heb niet alles meegekregen. Ik schakelde pas weer in toen hij vertelde te kappen met de streams, vanwege de twijfels en teveel te hebben verteld.
Gordijnen lijken me niet de allerhoogste prioriteit voor iemand als Braddie. Gewoon een oude lap beddengoed voor de ramen volstaat eventueel ook tijdelijk wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:48 schreef madeliefff het volgende:
Braddie je weet wel dat borg en spullen niet de enige kosten zijn bij verhuizing? Wat dacht je van verhuiswagen, vloer, gordijnen, klusspullen etc..
Tenzij je gemeubileerd gaat huren
Hij kent genoeg mensen van het kamp, die hebben sowieso wel zo'n oud ijzer vrachtwagen staan anders.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuiswageniedereen kent wel iemand met een busje of wat en voor braddie z'n interieur heb je geen verhuiswagen nodig hoor
Hij mag het kamp niet meer op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kent genoeg mensen van het kamp, die hebben sowieso wel zo'n oud ijzer vrachtwagen staan anders.
Omdat hij telkens liep te filmen zeker?quote:
Dat lijkt mij ook. De noodzaak zit in een dak boven het hoofd en een bed om in te slapen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef Muisspinrat het volgende:
Gordijnen lijken me niet de allerhoogste prioriteit voor iemand als Braddie. Gewoon een oude lap beddengoed voor de ramen volstaat eventueel ook tijdelijk wel.
Jepquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat hij telkens liep te filmen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |