Ik dacht dit ook, maar ondertussen bleek dat er een andere auto was gekomen en dat Braddie zelfs een tijdje gewerkt heeft blijkbaar. Helemaal gemist, inclusief Sven-Kramergate.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Tvp
Wel geniaal dat je dit een halfjaar niet volgt en je het idee hebt niks te hebben gemist.
Trouwens mooi dat die nog online staat, je eigen review is weer pleitte?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Al kan je dit natuurlijk ook als een vlog zien, gemaakt door Autoweek
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
WOW, wat?!
Serieus, voor dat geld, als ik geen auto had gehad, had ik 'm zo gekochtAls alles financieel verder goed was.
Meerprijs velgen 30,-quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?
Ja, maar het is een vicieuze cirkel waar je ieder moment weer kan aanhaken. Een nieuwe auto en 2 dagen werk had hij vorig jaar ook.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook, maar ondertussen bleek dat er een andere auto was gekomen en dat Braddie zelfs een tijdje gewerkt heeft blijkbaar. Helemaal gemist, inclusief Sven-Kramergate.
Steeds hetzelfde, maar toch steeds een klein beetje anders. Mijn favoriete vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vicieuze cirkel waar je ieder moment weer kan aanhaken. Een nieuwe auto en 2 dagen werk had hij vorig jaar ook.
Ehehe, die stoelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger.
Er worden wel dingen toegevoegd aan de cirkel, zoals woonruimteproblemen. Eerst vertoefde hij jarenlang in volkomen tevredenheid onder moeders dak.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vicieuze cirkel waar je ieder moment weer kan aanhaken. Een nieuwe auto en 2 dagen werk had hij vorig jaar ook.
Echt?! Dacht dat de 1-serie een B was.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een heuse C-segmenter is.
ik heb heimwee naar het schuurtjequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er worden wel dingen toegevoegd aan de cirkel, zoals woonruimteproblemen. Eerst vertoefde hij jarenlang in volkomen tevredenheid onder moeders dak.
Op internet heb ik tot nog toe C gevonden, maar geen idee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt?! Dacht dat de 1-serie een B was.
Cirkel wordt wel wat uitgebreider inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er worden wel dingen toegevoegd aan de cirkel, zoals woonruimteproblemen. Eerst vertoefde hij jarenlang in volkomen tevredenheid onder moeders dak.
In het vorige topic zei hij nog dat hij misschien moest gaan kijken voor woningen verder weg, dus denk het niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:26 schreef nostra het volgende:
Braddie, heb je al een deal met die vriend van je over de mogelijkheid, duur en kosten van het eventueel bij hem gaan inwonen?
De moeder van die vriend heeft daar een stokje voorgestoken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:26 schreef nostra het volgende:
Braddie, heb je al een deal met die vriend van je over de mogelijkheid, duur en kosten van het eventueel bij hem gaan inwonen?
He? Heb ik dit gemist?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De moeder van die vriend heeft daar een stokje voorgestoken.
Dat krijg je als je tijd zat hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:28 schreef Elan het volgende:
Is al bekend waarheen de Braad gaat verhuizen. De ontwikkelingen gaan ZO snel hier. Amper bij te benen
Oh, ik dacht dat die vriend het huis geërfd had van zijn ouders. Maar dat is balen dan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De moeder van die vriend heeft daar een stokje voorgestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |