abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2018 @ 02:17:22 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176512562

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  maandag 15 januari 2018 @ 06:13:13 #2
406944 SugeLucky
pi_176512885
pi_176513089
quote:
Lekker shillen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176513262
Stratis gaat ook lekker. Gaat deze week eindelijk moonen.

Verder is dankzij Viacoin mijn portfolio aardig stabiel gebleven. De rest ging zak, maar VIA en STRAT doen hun ding. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176513438
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 07:47 schreef dimmak het volgende:
Stratis gaat ook lekker. Gaat deze week eindelijk moonen.

Verder is dankzij Viacoin mijn portfolio aardig stabiel gebleven. De rest ging zak, maar VIA en STRAT doen hun ding. :)
Sell order aangetikt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176513452
Binance is toch gewoon weer open btw?
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_176513461
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sell order aangetikt..
Van?
pi_176513472
Goedemorgen, hele weekend "offline" geweest. Portfolio lekker stabiel in het weekend, hopelijk vandaag weer omhoog :)
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 08:22:19 #9
42184 crew  DaMart
pi_176513480
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sell order aangetikt..
Voor die van mij moet hij nog iets verder omhoog ;).

Dit weekend vrij veel rode muntjes gehad overigens. Hier en daar wat in de dip (bij)gekocht, dus hopelijk gaat nu alles weer het groen in :D.
pi_176513577
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Van?
stratis. Ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd.
pi_176513597
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

stratis. Ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd.
Too soon. Gaat deze week nog wel verder gok ik zo.
  maandag 15 januari 2018 @ 08:50:41 #12
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176513669
quote:
:')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 15 januari 2018 @ 09:03:16 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176513765
En zijn de bankiers hun bonussen al in bitcoin aan het pompen?

maandag 15 januari 2018 @ 09:03:40 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176513770
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:18 schreef Seamonkey- het volgende:
Binance is toch gewoon weer open btw?
www.binance.com
pi_176513776
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:03 schreef leolinedance het volgende:

Sommige mensen zijn echt dom. _O-
  maandag 15 januari 2018 @ 09:05:45 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176513784
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn echt dom. _O-
Vooral bankiers als ze dit doen _O-
pi_176513830
Heeft iemand misschien een idee wanneer BL3P weer accountregistraties toelaat? Ook zij zijn al een hele tijd gesloten en andere exchanges zijn ondertussen alweer open. :') Ik had gehoopt op 15 januari maar ik heb er een hard hoofd in.
pi_176513897
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:12 schreef Verdiqued het volgende:
Heeft iemand misschien een idee wanneer BL3P weer accountregistraties toelaat? Ook zij zijn al een hele tijd gesloten en andere exchanges zijn ondertussen alweer open. :') Ik had gehoopt op 15 januari maar ik heb er een hard hoofd in.
Ze verwachten deze maand weer nieuwe registraties toe te kunnen laten.
pi_176513927
Pfff, het wordt toch wel weer eens tijd dat de algemene cryptomarkt weer in een upward trend zou komen. Ik had gehoopt op vandaag, nieuwe week nieuwe kansen
/a>
pi_176513943
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:12 schreef Verdiqued het volgende:
Ik weet wel iemand die nog 10 accounts te koop heeft.
pi_176513974
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:23 schreef TripleZ het volgende:
Pfff, het wordt toch wel weer eens tijd dat de algemene cryptomarkt weer in een upward trend zou komen. Ik had gehoopt op vandaag, nieuwe week nieuwe kansen
Begin januari, en half december, van 524 naar 728 miljard euro, als je de juiste coins had nog wel dikkere stijging, en nog niet tevreden? Sommige mensen moeten echt wat minder hebberig worden. :')

Lekker nieuws over tron ook weer: https://twitter.com/Specl151/status/952435229192572928
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 15 januari 2018 @ 09:31:30 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176514015
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:23 schreef TripleZ het volgende:
Ja dat had ik gisteren al gehoopt. Maar de stijging is natuurlijk 10x zo hard gegaan als deze kleine dip. Dus geloof niet echt dat we mogen klagen :')
  maandag 15 januari 2018 @ 09:32:28 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176514025
Zelfs topcoins als HST blijven achter :{
pi_176514052
quote:
Tron :')

Benieuwd hoe ze zich hier weer uit proberen te lullen.
pi_176514159
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daarom hol ik niet achter iedere nieuwe coin met "groot nieuws" aan :P
  maandag 15 januari 2018 @ 09:45:35 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176514161
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176514205
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vooral bankiers als ze dit doen _O-
Straks wordt Amerika wakker dan gaat het gebeuren!!11!
  maandag 15 januari 2018 @ 09:51:00 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_176514232
Begin nu serieus te twijfelen of ik mijn aandeel trx wel moet aanhouden, wat een k-berichten
pi_176514244
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb je een PM gestuurd.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 09:52:18 #30
42184 crew  DaMart
pi_176514247
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:51 schreef Blik het volgende:
Begin nu serieus te twijfelen of ik mijn aandeel trx wel moet aanhouden, wat een k-berichten
Ja, ik ook. Als de dalende trend zich vandaag voortzet, dan pak ik mijn winst en ben ik klaar met die coin :Y.
pi_176514264
TRX is een scam jongens, weg ermee
pi_176514279
Mooi koop moment tron
pi_176514291
Maar Alibaba zou samen werken met?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176514303
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Maar Alibaba zou samen werken met?
Is dit een serieuze vraag?
pi_176514314
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TRX is een scam jongens, weg ermee
Erg blij mee dat ik er in korte tijd 750 dollar mee heb gepakt en al lang niets meer heb..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176514328
quote:

TO THE MOON
pi_176514342
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag?
Ja

zit ff niet op te letten :') en geen tijd om terug te lezen nu

edit; tron dus :P
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 09:59:57 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176514352
Wat doet tron? Of wat claimen ze te doen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176514365
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Begin januari, en half december, van 524 naar 728 miljard euro, als je de juiste coins had nog wel dikkere stijging, en nog niet tevreden? Sommige mensen moeten echt wat minder hebberig worden. :')

Lekker nieuws over tron ook weer: https://twitter.com/Specl151/status/952435229192572928
_O-
pi_176514374
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Krijg net een DM met de vraag wie die accounts te koop heeft :o
pi_176514532
Dat TRX is ook gewoon bullshit, heb er een behoorlijk bag van gehad toen het ongeveer 250-300 sat was.

Hoopte op een soort Verge pump en die kwam ook (alleen wel paar weken later dan ik eigenlijk had gedacht).

Meteen gedumpt op 1550 sat na de pump (achteraf had ik het zelfs op 2000 kunnen dumpen, maar dat was 's nachts, helaas net de piek gemist.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 15 januari 2018 @ 10:12:28 #42
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_176514623
Wat is ongeveer het (gemiddelde) verschil in prijs tussen ICO en (eerste) listing op een exchange? Het gaat om een ICO-prijs van $0,0150, ofwel Selfkey (KEY).
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_176514701
Substraten lekker stijgen wil een sell order plaatsen voor als ie zakt. Kijk ik niet goed heb ik ze verkocht :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176514853
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:16 schreef spierbal het volgende:
Substraten lekker stijgen wil een sell order plaatsen voor als ie zakt. Kijk ik niet goed heb ik ze verkocht :')
Waarom verkopen? Binnenkort komt de beta uit.. en los daarvan is het een veelbelovend project :)
pi_176515269
Strat gaat wel lekker.
pi_176515592
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:12 schreef Mr.Meneer het volgende:
Wat is ongeveer het (gemiddelde) verschil in prijs tussen ICO en (eerste) listing op een exchange? Het gaat om een ICO-prijs van $0,0150, ofwel Selfkey (KEY).
Valt geen pijl op te trekken. Zijn coins die onder hun ICO prijs zijn gegaan ook die er echt dik boven zijn gegaan.
pi_176515634
Wow, Kraken heeft eindelijk de Stellar Lumens (XLM) van de airdrop van juni 2017 gecrediteerd. Goed begin van de week! *O*

Heb ze gelijk verkocht voor BTC en moet zeggen, de nieuwe trading engine werkt nu best soepel!
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 11:12:10 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176515645
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat TRX is ook gewoon bullshit, heb er een behoorlijk bag van gehad toen het ongeveer 250-300 sat was.

Hoopte op een soort Verge pump en die kwam ook (alleen wel paar weken later dan ik eigenlijk had gedacht).

Meteen gedumpt op 1550 sat na de pump (achteraf had ik het zelfs op 2000 kunnen dumpen, maar dat was 's nachts, helaas net de piek gemist.
Echte piek pakken is altijd lastig. Hier ook een mooie winst van 340% mee gepakt wat ik in VEN heb gepompt daarna _O_ Dat het een dagcoin was was wel meteen duidelijk, even meegelift op de hype en weer weg :P

Alles wat maar een beetje stijging laat zien lijkt wel meteen weer gedumpt te worden laatste paar dagen :D
  maandag 15 januari 2018 @ 11:14:31 #49
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176515695
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echte piek pakken is altijd lastig. Hier ook een mooie winst van 340% mee gepakt wat ik in VEN heb gepompt daarna _O_ Dat het een dagcoin was was wel meteen duidelijk, even meegelift op de hype en weer weg :P
Dat het een dagcoin / hype was, was zeer duidelijk. Echter zijn er genoeg mensen die dat niet hebben ingezien.

Was er zelf te laat bij dus heb die trein laten gaan.
pi_176515723
zit nog steeds in trx idd.. rip geld.

gelukkig maar heel weinig :') binnenkort bij -75% ofzo maar eens wegdoen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176515738
Niks aan de hand mensen!! Trx gaat naar 500 usd

maandag 15 januari 2018 @ 11:17:23 #52
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176515747
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:16 schreef Toto69 het volgende:
Niks aan de hand mensen!! Trx gaat naar 500 usd

[ afbeelding ]
Partnership met Alibaba!!!
pi_176515759
Hahahah grootste pump and dump shitcoin trx _O-
pi_176515764
https://66shitcoins.com/

Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar. Ben het met sommige niet eens om "Shitcoins" te noemen, maar wel interessant.
pi_176515773
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:24 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Waarom verkopen? Binnenkort komt de beta uit.. en los daarvan is het een veelbelovend project :)
ik wilde niet verkopen. Alleen een sell order in t geval ie wegzakt. Hij ging best snel omhoog. Maar selecteerde t verkeerde
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 15 januari 2018 @ 11:20:44 #56
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_176515806
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:18 schreef dimmak het volgende:

Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar.
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bij :')
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_176515808
Deepbrain chain is ook vooralsnog een minder briljante aankoop geweest vorige week :') Iets te duur gekocht.
  maandag 15 januari 2018 @ 11:21:47 #58
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176515818
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bij :')
Zelfs Lisk
pi_176515830
quote:

[..]

Zie mijn edit.
pi_176515974
quote:

[..]

LOL Eth een shitcoin :S
hoi
  maandag 15 januari 2018 @ 11:43:01 #61
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176516168
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:18 schreef dimmak het volgende:

Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar. Ben het met sommige niet eens om "Shitcoins" te noemen, maar wel interessant.
Shitcoins, en daar dan Ardor in hebben... Ja, heb je edit gezien, maar toch... Alleen al door deze munt staat mijn portfolio van 7 munten op dubbel.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 11:58:59 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176516427
Gvd ben een week bezig met coins..alles gaat in de min :')

Iemand nog een coin die ze verneukt willen hebben..dan gooi ik daar ook wel wat in
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 12:00:20 #63
416575 crew  Evenstar
pi_176516453
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:58 schreef Jimbo het volgende:
Gvd ben een week bezig met coins..alles gaat in de min :')

Iemand nog een coin die ze verneukt willen hebben..dan gooi ik daar ook wel wat in
Gewoon rustig blijven, vooral niet verkopen met verlies. Waar zit je in?
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 12:01:34 #64
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_176516474
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gewoon rustig blijven, vooral niet verkopen met verlies. Waar zit je in?
stuk of 10 verschillende met kleine bedrsgen.

Als t mee zit krijg ik morgejnde laatste delen van mn miningrig binnen en kan ik echt beginnen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_176516551
Bestaat Justin Sun wel?
pi_176516608
Edit: nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2018 12:10:41 ]
pi_176516786
TRX blijft ook maar dalen zeg _O-
pi_176516806
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:18 schreef BakkenKappen het volgende:
TRX blijft ook maar dalen zeg _O-
Met recht een shitcoin
pi_176516829
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Met recht een shitcoin
Ja, hoe heeft deze ooit zo hoog kunnen komen he... noobgeld ... veel noobgeld erin, net als bij ripple.
Lambo of Rekt
pi_176516873
fml
-55%
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 15 januari 2018 @ 12:23:32 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176516875
Crap, wilde gisteren wat geld veilig stellen in Monero (grote coin die nog geen bullrun heeft gehad). Nog even niet gedaan en nu een enorme groene dildo omhoog :X

Te laat... :(
pi_176516900
De val gaat komen.
Lambo of Rekt
pi_176516905
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
De val gaat komen.
Nee joh, de bonussen van de bankiers komen eraan!
pi_176516910
trx gaat nooot meer stijgen. heb gelukkig maar 150 ervan
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 12:25:51 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176516924
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
De val gaat komen.
Ja gaan we eindelijk een bearmarket krijgen?
4045
onlogisch
pi_176516942
quote:
5s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja gaan we eindelijk een bearmarket krijgen?
Ik hoop het _O_
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 12:26:51 #78
18653 crew  D.
pi_176516950
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Crap, wilde gisteren wat geld veilig stellen in Monero (grote coin die nog geen bullrun heeft gehad). Nog even niet gedaan en nu een enorme groene dildo omhoog :X

Minidildo :Y
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 12:29:06 #79
18653 crew  D.
pi_176516994
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:23 schreef poker4lifee het volgende:
fml
-55%
Ik zat al te balen van mijn -1 :Y
  maandag 15 januari 2018 @ 12:29:17 #80
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176516998
Zeg FUN, ga gvd eens een keer stijgen jong vuilak!! :( :(
pi_176517018
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Zeg FUN, ga gvd eens een keer stijgen jong vuilak!! :( :(
geen nieuws......+ kut market = dalen
  maandag 15 januari 2018 @ 12:30:36 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176517021
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:26 schreef D. het volgende:

[..]

Minidildo :Y
Hmm hij zakt alweer in ja :P

Maargoed ik vermoed dat nu de privacy-coin dagen zijn aangebroken. Let maar op, vandaag en morgen gaan deze stijgen.
pi_176517037
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:29 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zat al te balen van mijn -1 :Y
vasthouden niet altijd de goede keuze :P
pi_176517051
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maargoed ik vermoed dat nu de privacy-coin dagen zijn aangebroken. Let maar op, vandaag en morgen gaan deze stijgen.
en wat voor dag wordt het overmorgen?
pi_176517081
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan zou ik even naar Sumokoin kijken. Lage marketcap en actief dev team!
pi_176517083
TRON :')

Goh. Hate to say I told you so... :')
pi_176517098
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:25 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nee joh, de bonussen van de bankiers komen eraan!
Net als vorig jaar! ^O^ :')
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_176517099
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:33 schreef kthxbye het volgende:
TRON :')

Goh. Hate to say I told you so... :')
:D
Dat vind jij helemaal niet zo erg.
pi_176517124
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:23 schreef Rossdale het volgende:

Ik val in herhaling maar als je geïnteresseerd bent in privacy coins (en dat zou iedereen moeten zijn omdat die imo samen met interoperability chains de derde generatie gaan vormen), kijk naar Particl (PART). Wacht op de retrace en stap in.
  maandag 15 januari 2018 @ 12:36:41 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176517135
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

en wat voor dag wordt het overmorgen?
gehaktdag
pi_176517140
quote:
99s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:34 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Net als vorig jaar! ^O^ :')
Ik maakte ook een grapje he :P
pi_176517161
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik val in herhaling maar als je geïnteresseerd bent in privacy coins (en dat zou iedereen moeten zijn omdat die imo samen met interoperability chains de derde generatie gaan vormen), kijk naar Particl (PART). Wacht op de retrace en stap in.
Interoperability, oracles en privacy inderdaad _O_
  maandag 15 januari 2018 @ 12:38:26 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176517167
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Net verdubbeld in waarde. Daar blijf ik voorlopig even vanaf. Oh en ik probeer alleen op binance te blijven voorlopig. Te vaak gezeik gehad met bittrex
pi_176517177
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D
Dat vind jij helemaal niet zo erg.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 12:39:39 #95
163650 Greys
pi_176517188
Het wordt tijd dat DGB weer eens iets gaat doen zodat ik daar zonder verlies van af kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176517197
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net verdubbeld in waarde. Daar blijf ik voorlopig even vanaf. Oh en ik probeer alleen op binance te blijven voorlopig. Te vaak gezeik gehad met bittrex
Ja dat zeg ik. Retracement.

Ok, your loss. Ik blijf em shillen.
pi_176517211
quote:
18s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat DGB weer eens iets gaat doen zodat ik daar zonder verlies van af kan.
Waarom heb je dat in godsnaam gekocht? Die is misschien zelfs nog erger dan TRX.
  maandag 15 januari 2018 @ 12:43:42 #98
136 V.
pi_176517247
quote:
Toch snap ik niet dat DGB zo laag blijft sputteren.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 januari 2018 @ 12:44:04 #99
136 V.
pi_176517251
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waarom heb je dat in godsnaam gekocht? Die is misschien zelfs nog erger dan TRX.
Lijkt me moeilijk.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176517252
quote:

[..]

Nee, TRX is veel erger dan DGB :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 12:45:47 #101
416575 crew  Evenstar
pi_176517275
Waarom zijn sommigen zo blij met een eventuele bear market? Weak hands er uit en stabielere markt?
pi_176517279
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:43 schreef V. het volgende:

[..]

Toch snap ik niet dat DGB zo laag blijft sputteren.
Minecraft jonge :')
pi_176517304
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gains, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.

Een echte bear, maandenlang, als die er is, dan weet je wel hoe dat voelt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 12:49:04 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176517325
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gain, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
2014.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176517328
quote:
Ik was er klaar mee. Shitcoin.
pi_176517340
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gains, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.

Gast ga is even heel gauw weg.

Iedereen heeft een andere definitie van een bear market. Er is in de literatuur amper een definitie te vinden voor de traditionele beurzen laat staan voor crypto.

Bear en bull zijn niks meer dan lege termen die men graag in het rond strooit en waar iedereen zijn eigen invulling aan geeft.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 12:50:52 #107
416575 crew  Evenstar
pi_176517351
quote:

Zo bedoelde ik het ook niet :) Sommigen hier lijken te hopen op een bear market wat ik niet zo snap. Dat er nu geen sprake is van een bear market is duidelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 12:51:15 #108
163650 Greys
pi_176517355
quote:

[..]

Dat laatste ben ik het echt enorm mee oneens.
En jij stiekem ook wel, kan niet anders.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176517359
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Gast ga is even heel gauw weg.

Iedereen heeft een andere definitie van een bear market. Er is in de literatuur amper een definitie te vinden voor de traditionele beurzen laat staan voor crypto.

Bear en bull zijn niks meer dan lege termen die men graag in het rond strooit en waar iedereen zijn eigen invulling aan geeft.
Joe :W

+10000% gains afgelopen jaar. met je bearmarket.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 12:53:06 #110
163650 Greys
pi_176517378
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik was er klaar mee. Shitcoin.
Ik ben er ook klaar mee, maar ik weiger toch echt met verlies te verkopen.
Dus ik heb geduld, er komt echt nog wel weer een pump. Al duurt het weken.

Heb m'n lesje wel geleerd, steeds als ik ergens klaar mee was en verkocht dacht ik anderhalve dag later 'wel godverrrredomme' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 januari 2018 @ 12:53:09 #111
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176517381
pi_176517383
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Joe :W

+10000% gains afgelopen jaar. met je bearmarket.
Waar heb ik gezegd dat het afgelopen jaar een bearmarket was? :P

Ik klaag over het gebruik van dat soort vage termen.
pi_176517395
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het echt enorm mee oneens.
En jij stiekem ook wel, kan niet anders.
Het is algemeen bekend dat DGB één van de grootste pump en dump scams is/was. Erger dan Ripple, en zeker dan TRX, omdat die hun scam nog maar net zijn begonnnen.

Even los van het feit of je er goed geld mee kon pakken.
pi_176517397
quote:

december 2013 - augustus 2015?
pi_176517404
1000e te splashen. Denk dat ik voor deel BTC en ETH ga. Nog wat VEN bijkopen? Heb al 40% VEN
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176517444
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb m'n lesje wel geleerd, steeds als ik ergens klaar mee was en verkocht dacht ik anderhalve dag later 'wel godverrrredomme' _O-
Hoe gaat het met TRIG?
pi_176517462
quote:

[..]

Nouja, Vorige week was er nog een flinke pump. Vrijwel alles is afgelopen week flink gedaald. Gaat vast wel weer naar de 0,13 en waarschijnlijk nog wel verder.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 12:58:51 #118
163650 Greys
pi_176517497
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat DGB één van de grootste pump en dump scams is/was. Erger dan Ripple, en zeker dan TRX, omdat die hun scam nog maar net zijn begonnnen.

Even los van het feit of je er goed geld mee kon pakken.
Algemeen bekend? Of alleen voor mensen die er al jaren in zitten? Want ik vind mezelf iemand die er echt behoorlijk in duikt voor ze iets koopt (echt, je wilt niet weten hoeveel tijd erin heeft gezeten de laatste maanden :{ ) en ik kom het laatste half jaar helemaal geen scam meuk/posts/info tegen over DGB. Maar misschien lees ik dan niet op de goede plekken en misschien moet ik dan maar de conclusie trekken dat het als noob niet/amper te doen is om jezelf helemaal voldoende te informeren, ook als je er wel veel moeite voor doet en over leest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 12:59:49 #119
163650 Greys
pi_176517514
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met TRIG?
Die heb ik al heel lang niet meer :D
Dus ik schrok er een tijdje geleden ook niet van dat ze van Trex werden verwijderd. En geen idee zelfs hoe die er nu voor staan. Ik volg ze niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 13:00:43 #120
163650 Greys
pi_176517537
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:57 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Nouja, Vorige week was er nog een flinke pump. Vrijwel alles is afgelopen week flink gedaald. Gaat vast wel weer naar de 0,13 en waarschijnlijk nog wel verder.
Daarom heb ik geduld. Ik wil er van af, maar niet met verlies :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176517662
quote:

[..]

Ik heb ze er gister uit gegooid. Hij gaat straks.
pi_176517847
quote:
5s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Algemeen bekend? Of alleen voor mensen die er al jaren in zitten? Want ik vind mezelf iemand die er echt behoorlijk in duikt voor ze iets koopt (echt, je wilt niet weten hoeveel tijd erin heeft gezeten de laatste maanden :{ ) en ik kom het laatste half jaar helemaal geen scam meuk/posts/info tegen over DGB. Maar misschien lees ik dan niet op de goede plekken en misschien moet ik dan maar de conclusie trekken dat het als noob niet/amper te doen is om jezelf helemaal voldoende te informeren, ook als je er wel veel moeite voor doet en over leest.
Een scamcoin omdat mensen verwachten dat ze met microsoft en minecraft gingen samenwerken?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 13:21:10 #123
163650 Greys
pi_176517952
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:16 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Een scamcoin omdat mensen verwachten dat ze met microsoft en minecraft gingen samenwerken?
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coins :')

En als McAfee een van je coins noemt weet ik ook niet meer of je daar nou blij mee moet zijn of niet. Ja enig voor korte termijn profit maar als ie een van je hodl coins zou noemen? Heb het idee dat die kerel alles stuk en ongeloofwaardig maakt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176517981
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coins :')

En als McAfee een van je coins noemt weet ik ook niet meer of je daar nou blij mee moet zijn of niet. Ja enig voor korte termijn profit maar als ie een van je hodl coins zou noemen? Heb het idee dat die kerel alles stuk en ongeloofwaardig maakt :D
Ik weet ook niet in hoeverre ze daar zelf voor gezorgd hebben. De afgelopen maanden hebben ze toch echt een steady geleidelijke groei. Ik blijf gewoon HODLEN. McAfee was inderdaad zelfs even slecht, maar daar zijn ze alweer overheen gegroeid.
pi_176517998
quote:

[..]

Het is ook bijna niet te doen, teveel nieuwe projecten op dit moment.

Gewoon kijken waar jij denkt dat relatief snel adoptie zal plaatsvinden of op projecten richten die je interessant vindt/leuke use cases. Vanuit daar verder werken.
pi_176518323
https://www.bloomberg.com(...)yptocurrency-trading

China Escalates Crackdown on Cryptocurrency Trading

Dit gaat om ICOs, en VeChain heeft hier geen last van. ;)

Ik wens NEO ICOs veel sterkte. Apex en TheKey met name. QTUM ook sterkte gewenst. WTC niet, operation shitstorm binnenkort.
pi_176518385
Genieten.
pi_176518395
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:38 schreef Faeroer het volgende:

Ik wens NEO ICOs veel sterkte. Apex en TheKey met name. QTUM ook sterkte gewenst. WTC niet, operation shitstorm binnenkort.
Is dit niet gewoon weer de usual FUD uit china?
Lambo of Rekt
pi_176518451
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon weer de usual FUD uit china?
We zullen het zien! Ik hoop dat het full-on crackdown is. Dan worden al die paupermuntjes eens een keer verwijdert.
pi_176518490
quote:

[..]

Dat idee heb ik ook. Die gast krijgt waarsch gewoon betaald om bepaalde munten te promoten.
  maandag 15 januari 2018 @ 13:46:43 #131
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176518504
quote:

Neo gaat net zo lekker.
  maandag 15 januari 2018 @ 13:46:48 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176518506
AMB gaat ook wel echt superkut trouwens. Afgelopen week gehalveerd in waarde :')

Het is dat ik er niet zoveel geld in heb zitten en eind van de maand er meer nieuws naar buiten komt, anders had ik ze met verlies gekocht.

Duidelijk een verkeerde gok geweest :') Alhoewel ik twijfel vorige week tussen AMB en Oyster Pearl, maar die is ook in waarde gehalveerd dus dat had geen kut uitgemaakt _O-
pi_176518525
quote:

Waarom VeChain geen last?
pi_176518535
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:46 schreef Rossdale het volgende:
AMB gaat ook wel echt superkut trouwens. Afgelopen week gehalveerd in waarde :')

Het is dat ik er niet zoveel geld in heb zitten en eind van de maand er meer nieuws naar buiten komt, anders had ik ze met verlies gekocht.

Duidelijk een verkeerde gok geweest :') Alhoewel ik twijfel vorige week tussen AMB en Oyster Pearl, maar die is ook in waarde gehalveerd dus dat had geen kut uitgemaakt _O-
Haha ik heb juist PRL genomen van die twee, ook helemaal kut dus :')
pi_176518552
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:47 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Waarom VeChain geen last?
VECHAIN is geen ICO van NEO
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 13:54:58 #136
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176518634
quote:

Operation shitstorm? Die heb ik gemist, wat is dat? :D
pi_176518636
Meeste staat hier in het groen weer, op 2 coins na.
pi_176518659
Als je kijkt naar WeTrust en OmiseGO lijken ze hetzelfde probleem te willen aanpakken. Waarom dan toch de hype van verschillende mensen hier voor WeTrust, en wat lijkt jullie een sterker project?
pi_176518667
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:55 schreef MaGNeT het volgende:
Meeste staat hier in het groen weer, op 2 coins na.
Ook in Vechain?
  maandag 15 januari 2018 @ 13:58:52 #140
136 V.
pi_176518681
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:57 schreef DazlerNL het volgende:
Als je kijkt naar WeTrust en OmiseGO lijken ze hetzelfde probleem te willen aanpakken. Waarom dan toch de hype van verschillende mensen hier voor WeTrust, en wat lijkt jullie een sterker project?
Omdat dat de munt is waar ik een halfjaar geleden ben ingestapt.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176518749
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Operation shitstorm? Die heb ik gemist, wat is dat? :D
Iets met WTC enzo
pi_176518765
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:57 schreef DazlerNL het volgende:
Ik HODL braaf OMG. Zie veel toekomst daarin.
  maandag 15 januari 2018 @ 14:09:23 #144
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176518845
quote:
Poffertje doet het goed!
pi_176518988
quote:

Yep
జ్ఞ‌ా
pi_176519058
pi_176519063
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:09 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Poffertje doet het goed!
Poffertjesbaas! _O_
pi_176519142
LuckBox ICO (gericht op eSports)

https://luckbox.com/
https://luckbox.com/docs/1181/lb-presentation.pdf
https://luckbox.com/docs/1181/lb-wp.pdf

Halen maar $20mm op en dus een grote kans op aan aanzienelijke stijging en er zitten mensen met ervaring achter.
pi_176519159
quote:
En dat is uiteindelijk ook beter voor alts.
  maandag 15 januari 2018 @ 14:35:14 #150
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176519216
Neooooooo :D
  maandag 15 januari 2018 @ 14:35:35 #151
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176519220
Ik voel me echt een top hodler!
  maandag 15 januari 2018 @ 14:39:08 #152
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176519286
Ik wil GNO coin overmaken van Binance naar MetaMask. Ik heb het contract van Gnosis aan MetaMask toegevoegd. Kan ik nu gewoon wat GNO overmaken naar de public key van MetaMask? Of moet ik eerst wat ETH erop zetten om de fee's (gas???) te betalen?

En klopt het dat de public / private key for bijvoorbeeld GNO gelijk is aan die voor ETH?
pi_176519426
NEO gaat erg hard, wat wil jammer is want daarvan wilde ik er eigenlijk wat bijhalen deze week. Maar ja komt vast nog wel een dip :P
  maandag 15 januari 2018 @ 14:51:23 #154
286575 Roces18
Chef de party
pi_176519527
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:39 schreef borbit het volgende:
Ik wil GNO coin overmaken van Binance naar MetaMask. Ik heb het contract van Gnosis aan MetaMask toegevoegd. Kan ik nu gewoon wat GNO overmaken naar de public key van MetaMask? Of moet ik eerst wat ETH erop zetten om de fee's (gas???) te betalen?

En klopt het dat de public / private key for bijvoorbeeld GNO gelijk is aan die voor ETH?
gas betaalt de zender
en eth tokens gaan op je eth adres
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 15 januari 2018 @ 14:55:38 #155
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176519602
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

gas betaalt de zender
en eth tokens gaan op je eth adres
Dus als ik vanuit Binance 0.1 GNO stuur naar het adres van metamask gaat dat gewoon. En dan betaald Binance vanuit mijn BNB daar? (ik heb geen ETH op binance)
pi_176519617
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:46 schreef BakkenKappen het volgende:
NEO gaat erg hard, wat wil jammer is want daarvan wilde ik er eigenlijk wat bijhalen deze week. Maar ja komt vast nog wel een dip :P
Dat hoop ik maar, ik had gisteren al een koop-order geplaatst met een prijs die ervan uit ging dat de piek snel weer eraf zou zijn, maar niet dus. :')
pi_176519657
The fuck is wrong met OMG?!

Op bittrex kan ik geen deposit adres ervoor aanmaken, vanuit MEW kan ik ze niet versturen TX wordt gewoon niet aangemaakt, the fuck?!
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 14:59:13 #158
286575 Roces18
Chef de party
pi_176519660
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:55 schreef borbit het volgende:

[..]

Dus als ik vanuit Binance 0.1 GNO stuur naar het adres van metamask gaat dat gewoon. En dan betaald Binance vanuit mijn BNB daar? (ik heb geen ETH op binance)
met bnb betaal je alleen transactiekosten op de exchange (als je koopt/verkoopt) mocht je bnb hebben. Als je GNO wil versturen moet je ETH hebben om te betalen als gas (op hetzelfde adres als je gno). gno gaat verder naar een gewoon eth adres.
pi_176519922
Het valt me bij Lisk op Binance op dat er soms enorme spikes naar boven of beneden zitten. Heb het ook al eens meegemaakt dat sell/buy orders hierop ook worden uitgevoerd:

Lijkt me toch haast een fout ergens? Of van iemand? Bij andere coins is dit niet te zien.
pi_176519951
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:59 schreef EggsTC het volgende:
The fuck is wrong met OMG?!

Op bittrex kan ik geen deposit adres ervoor aanmaken, vanuit MEW kan ik ze niet versturen TX wordt gewoon niet aangemaakt, the fuck?!
Op poloni is deposit en withdraw ook disabled. Er zullen problemen zijn met de wallet of het netwerk.
  maandag 15 januari 2018 @ 15:17:41 #161
286575 Roces18
Chef de party
pi_176519975
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:15 schreef WanyeKest het volgende:
Het valt me bij Lisk op Binance op dat er soms enorme spikes naar boven of beneden zitten. Heb het ook al eens meegemaakt dat sell/buy orders hierop ook worden uitgevoerd:

[ afbeelding ]

Lijkt me toch haast een fout ergens? Of van iemand? Bij andere coins is dit niet te zien.
kan, kan ook verkocht zijn aan iemand anders? misschien is het goedkoper dan opnemen (zeker op binance enz.) verkopen kan je ook doen voor 0.000001 terwijl het 10 waard is alleen maar om the fucken met iedereen
pi_176520012
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:17 schreef Roces18 het volgende:

[..]

kan, kan ook verkocht zijn aan iemand anders? misschien is het goedkoper dan opnemen (zeker op binance enz.) verkopen kan je ook doen voor 0.000001 terwijl het 10 waard is alleen maar om the fucken met iedereen
Maar waarom zou je dat doen? Verkopen voor minder dan de marktwaarde?
pi_176520039
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:19 schreef WanyeKest het volgende:

[..]

Ik heb een paar dagen terug bijv. bij een andere munt een sell ingevoerd met de marktwaarde van een buy wall. :')

Ging gelukkig niet om veel geld (zowel absoluut als relatief) maar als dat in de grafiek terecht komt zal iemand wel denken van "wtf?" :D
  maandag 15 januari 2018 @ 15:21:26 #164
286575 Roces18
Chef de party
pi_176520044
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:19 schreef WanyeKest het volgende:

[..]

kan ook het bedrijf achter de coin zelf zijn natuurlijk, die op andere accounts coins dropt om goedkoop erin te gooien om zo meer volume te creeeren. weet ik veel,
pi_176520065
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

kan ook het bedrijf achter de coin zelf zijn natuurlijk, die op andere accounts coins dropt om goedkoop erin te gooien om zo meer volume te creeeren. weet ik veel,
Huh? :P

Dan kunnen ze toch beter tegen marktwaarde verkopen, en eventueel als die omlaag gaat ook omlaag gaan. Volume wordt eerder groter bij een hogere prijs.
  maandag 15 januari 2018 @ 15:25:07 #166
286575 Roces18
Chef de party
pi_176520118
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Huh? :P

Dan kunnen ze toch beter tegen marktwaarde verkopen, en eventueel als die omlaag gaat ook omlaag gaan. Volume wordt eerder groter bij een hogere prijs.
of dan is het in elk geval in handen van anderen (meer in bezit) etc. etc. er zijn tal van redenen te bedenken of gewoon een typfout :P
pi_176520160
Vond nog wat overgebleven btc in mijn oude coinbase accountje :D
pi_176520182
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:26 schreef Typisch het volgende:
Stuk of 40 / 45 ?
U MAD?
pi_176520198
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Stuk of 40 / 45 ?
Dat zou best een leuke verassing zijn.
pi_176520199
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Stuk of 40 / 45 ?
Nee, geen bakken met geld. Maar toch altijd leuk.

Even een shitcoin van kopen. :7
pi_176520209
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:26 schreef Typisch het volgende:
Altijd leuk, gratis btc’s.
  maandag 15 januari 2018 @ 15:29:05 #172
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176520220
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, geen bakken met geld. Maar toch altijd leuk.

Even een shitcoin van kopen. :7
Waves?
pi_176520221
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Altijd leuk, gratis btc’s.
en een beetje bcash digitaal wc papier
pi_176520236
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waves?
nee, eentje ver uit de top 100 denk ik
pi_176520248
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:37 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik maakte ook een grapje he :P
I know! :Y
pi_176520260
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geertcoin?
  maandag 15 januari 2018 @ 15:31:44 #177
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176520278
quote:

[..]

Rivetz is een aanrader!
pi_176520281
Poverdikkie toch erg blij met mijn NEO. En ook dat ik mijn Waves eruit geflikkerd heb voor meer NEO. *O*
pi_176520309
quote:

[..]

Alle coxst kopen!
pi_176520310
quote:
99s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:31 schreef Funksoldier het volgende:
Poverdikkie toch erg blij met mijn NEO. En ook dat ik mijn Waves eruit geflikkerd heb voor meer NEO. *O*
Maart wordt wavesmaand
pi_176520323
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ook in Vechain?
Nee, zit alleen in “oude” projecten op dit moment.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 15:34:32 #182
416575 crew  Evenstar
pi_176520325
VEN is straks de nieuwe WAVES
pi_176520341
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, zit alleen in “oude” projecten op dit moment.
Oke. Wat vind je inhoudelijk van VEN? Of heb je er niet naar gekeken?
  maandag 15 januari 2018 @ 15:37:02 #184
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176520386
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:34 schreef Kyran het volgende:
Dat zou kut zijn, maar ik denk het niet.
  maandag 15 januari 2018 @ 15:41:43 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176520512
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:34 schreef Kyran het volgende:
In een jaar 50 keer over de kop? Het is te hopen _O_
pi_176520530
Ik heb afgelopen half jaar ook geen "nieuwe" coins meer gekocht eerlijk gezegd. De stortvloed is zo groot dat ik moeite heb de juiste eruit te pikken :) En het lijkt wel of hier elke week een nieuwe coin helemaal de shit is.
pi_176520540
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maart wordt wavesmaand
Sjips...Gauw wisselen tegen die tijd dan!
  maandag 15 januari 2018 @ 15:43:08 #188
286575 Roces18
Chef de party
pi_176520543
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb afgelopen half jaar ook geen "nieuwe" coins meer gekocht eerlijk gezegd. De stortvloed is zo groot dat ik moeite heb de juiste eruit te pikken :) En het lijkt wel of hier elke week een nieuwe coin helemaal de shit is.
Nou er zijn er nog wel een aantal die ik wil hebben :P
pi_176520574
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:43 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Nou er zijn er nog wel een aantal die ik wil hebben :P
Ik heb wel een paar ICO's waarvan de tokens nog niet verhandelbaar zijn waar ik wel benieuwd naar ben zoals CarVertical. De truc is zo vroeg mogelijk kopen, is wel een beetje risicovol maar goed, no risk no reward
  maandag 15 januari 2018 @ 15:51:57 #190
406944 SugeLucky
pi_176520741
ah broeder bitcoin is weer bezig
  maandag 15 januari 2018 @ 15:55:54 #191
286575 Roces18
Chef de party
pi_176520868
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:44 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar ICO's waarvan de tokens nog niet verhandelbaar zijn waar ik wel benieuwd naar ben zoals CarVertical. De truc is zo vroeg mogelijk kopen, is wel een beetje risicovol maar goed, no risk no reward
Ik zie Carvertical niet populair worden. De enige die er belang bij hebben zijn de consument en de overheid. En laat dat nou net niet early adopters zijn.De overheid gaat daarnaast ook echt niet werken met blockchain (misschien over 20 jaar) en de consument boeit het geen reet.
  maandag 15 januari 2018 @ 16:00:02 #192
62913 Blik
The one and Only!
pi_176520962
quote:

[..]

SNM
  maandag 15 januari 2018 @ 16:18:59 #193
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_176521407
Zeau. Mijn RPX met 20% verlies de deur uit geflikkerd en SelfKey ingekocht op $0,05. Ik ben benieuwd of het loont!

(Waarschijnlijk gaat RPX instant moon maar t is een gokje waard)
pi_176521424
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:00 schreef Blik het volgende:

[..]

SNM
SONM _O_
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  maandag 15 januari 2018 @ 16:28:54 #195
286575 Roces18
Chef de party
pi_176521587
gvd lees ik die waitlist groups list van xlm door

als je je aanmelde bij xlm via facebook kreeg je gemiddeld zo'n 5000 xlm in de startdagen.
Nu zo'n 3500 euro waard ;( ;( ;(
pi_176521615
Jeetje dat XLM twittert er wat op los. Allen daarom ga ik ze al verkopen zodra ik geen bagholder meer ben.
pi_176521616
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:18 schreef Mr.Meneer het volgende:
Zeau. Mijn RPX met 20% verlies de deur uit geflikkerd en SelfKey ingekocht op $0,05. Ik ben benieuwd of het loont!

(Waarschijnlijk gaat RPX instant moon maar t is een gokje waard)
Sorry maar mag ik vragen wat je strategy was? Of had je geen plan?

Klink namelijk als dat je redelijk laat (met de nodige FOMO?) bent ingestapt op XRP en tegen een ATH aan hebt gekocht.
Dat is op zich niet erg maar zorg dat een een goed plan hebt. Op een ATH instappen en short term "moon" verwachten is niet slim, dan moet je direct sell orders zetten op 5%-10%-15%.

Gebeurt dat niet wees dan bereid middelange of lange termijn te holden.

Als ik 1 ding geleerd heb is het wel een plan te hebben en zorgen dat je dat opvolgt. Ik krijgt namelijk de indruk dat jij (en vele anderen) maar wat doen.

Wat is je selltarget voor selfkey? en binnen welke termijn? en waarom verwacht je dat hij dat gaat halen? Of ga je long term holden?

Just stuff to think about :)
pi_176521632
Snovio is echt belachelijk goedkoop. Tijd om in te slaan :9~
  maandag 15 januari 2018 @ 16:30:26 #199
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_176521633
zei er iemand shitcoin. OST is je coin. zeker na de airdrop van vandaag :D
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
  maandag 15 januari 2018 @ 16:31:43 #200
286575 Roces18
Chef de party
pi_176521661
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Jeetje dat XLM twittert er wat op los. Allen daarom ga ik ze al verkopen zodra ik geen bagholder meer ben.
bagholder :') :') :') niet weten dat xlm zeker naar de 2 dollar gaat _O_ _O_ _O_
pi_176521682

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 15 januari 2018 @ 16:36:17 #202
62913 Blik
The one and Only!
pi_176521762
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
officialmcafee twitterde op maandag 15-01-2018 om 15:13:56 Coin of the week: Lumen (XLM) - called Stellar by some - though Stellar is the name of the network that created the coins. One of the fastest and cheapest crypto transactions. Lumens facilitate the financing of Third World projects and is called by some “The next Bitcoin”. reageer retweet
Tijd om uit te stappen
  maandag 15 januari 2018 @ 16:38:17 #203
286575 Roces18
Chef de party
pi_176521809
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:36 schreef Blik het volgende:

[..]

officialmcafee twitterde op maandag 15-01-2018 om 15:13:56 Coin of the week: Lumen (XLM) - called Stellar by some - though Stellar is the name of the network that created the coins. One of the fastest and cheapest crypto transactions. Lumens facilitate the financing of Third World projects and is called by some “The next Bitcoin”. reageer retweet
Tijd om uit te stappen
jJjajjajajaja even a broken clock is right twice a day :{w :{w :{w niet fucken met xlm
pi_176521952
Het word tijd om te stijgen
pi_176521969
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:44 schreef DSVM het volgende:
Het word tijd om te stijgen
Alles gaat best aardig omhoog volgens mij.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 16:48:56 #206
45833 crew  Fogel
pi_176522032
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Tijd om uit te stappen
Omdat mc erover twittert?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 15 januari 2018 @ 16:49:39 #207
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_176522046
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:29 schreef Rambow het volgende:

[..]

Sorry maar mag ik vragen wat je strategy was? Of had je geen plan?

Klink namelijk als dat je redelijk laat (met de nodige FOMO?) bent ingestapt op XRP en tegen een ATH aan hebt gekocht.
Dat is op zich niet erg maar zorg dat een een goed plan hebt. Op een ATH instappen en short term "moon" verwachten is niet slim, dan moet je direct sell orders zetten op 5%-10%-15%.

Gebeurt dat niet wees dan bereid middelange of lange termijn te holden.

Als ik 1 ding geleerd heb is het wel een plan te hebben en zorgen dat je dat opvolgt. Ik krijgt namelijk de indruk dat jij (en vele anderen) maar wat doen.

Wat is je selltarget voor selfkey? en binnen welke termijn? en waarom verwacht je dat hij dat gaat halen? Of ga je long term holden?

Just stuff to think about :)
RPX hè, geen Ripple ;). Ik volgde het project al sinds de ICO, waar ik overigens niet aan doe, en ze hadden enkele listings op grote exchanges op de agenda (Huobi, Okex, Coinrail) dus dat leek me nog een mooi instapmoment. Was het in eerste instantie ook, maar toen kwam de grote dip die Kucoin-coins in het bijzonder lijkt te raken.

Anyway, de prijs daalde gestaag door en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het beter is om daar dan mijn verlies op te nemen en ergens anders een 'mogelijkheid' te pakken, x3-x5 op SelfKey zou geweldig zijn en dan weer RPX goedkoop inkopen ;)
  maandag 15 januari 2018 @ 16:52:16 #208
406944 SugeLucky
pi_176522105
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Snovio is echt belachelijk goedkoop. Tijd om in te slaan :9~
ouwe shiller
pi_176522124
Zouden jullie op dit moment ven bijkopen?
  maandag 15 januari 2018 @ 16:53:54 #210
286575 Roces18
Chef de party
pi_176522136
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:53 schreef DeLoet het volgende:
Ik zou op dit moment alles bij kopen als ik verdomme geld vrij had. ;(
pi_176522159
quote:
Tuurlijk. Net weer gedaan.
pi_176522167
quote:
Ja
pi_176522382
Done, bijna 500 ven in portfolio nu
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 17:05:21 #215
416575 crew  Evenstar
pi_176522407
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:04 schreef DeLoet het volgende:
Done, bijna 500 ven in portfolio nu
Ik wil ook meer, maar zit vast aan een paar (shit)coins die nog niet genoeg winst aten zien :P
pi_176522660
Op Kraken deze melding als ik wil verifyen:

quote:
Feature Disabled
This feature is not currently available.
Wanneer kan dat weer?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176522688
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wanneer kan dat weer?
Dat weet niemand.
pi_176522701
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wanneer kan dat weer?
Is al heel lang zo.
pi_176522746
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:18 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Is al heel lang zo.
Ah mooi, dus ik kan niks aldaar begrijp ik? }:|
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 17:24:14 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176522837
quote:
8s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ah mooi, dus ik kan niks aldaar begrijp ik? }:|
Waarom denk je dat ik in USDT zit? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176522920
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik in USDT zit? :P
Tether is pas een scamcoin. :')
  maandag 15 januari 2018 @ 17:34:29 #222
286575 Roces18
Chef de party
pi_176523005
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:32 schreef Dally het volgende:
xxxxx
lokquote
pi_176523012
Als het slecht gaat is het hier wel een stuk rustiger. :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 17:35:31 #224
416575 crew  Evenstar
pi_176523026
quote:
12s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:34 schreef BadVlad het volgende:
Minder moon posts natuurlijk :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 17:36:28 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176523048
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:28 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Tether is pas een scamcoin. :')
Ik heb geen keus :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176523053
Ik vind het wel maar ruk allemaal; gister wilde ik wat kopen op litebit.eu, kon ik niet inloggen ondanks het juiste wachtwoord, vandaag wil ik een account aanmaken op kraken, blijkt dat ook niet fatsoenlijk te werken. Zijn wel wat hobbels die een newbie moet nemen om op gang te komen.
  maandag 15 januari 2018 @ 17:37:04 #227
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176523065
NEO

MOOOOOOOOOOOOOON

#LAMBO
pi_176523066
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:36 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het wel maar ruk allemaal; gister wilde ik wat kopen op litebit.eu, kon ik niet inloggen ondanks het juiste wachtwoord, vandaag wil ik een account aanmaken op kraken, blijkt dat ook niet fatsoenlijk te werken. Zijn wel wat hobbels die een newbie moet nemen om op gang te komen.
Bitonic werkt voor mij altijd goed.
pi_176523080
wat is nu eigenlijk het voordeligst in fiat aankoop voor te traden. btc of eth, en waarom ?
pi_176523098
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Derde keer gehad vandaag dat ze bij uitbetaling van relatief grote bedragen achter de vodden aan moeten worden gezeten om te betalen.
pi_176523101
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:37 schreef Syphixx het volgende:
wat is nu eigenlijk het voordeligst in fiat aankoop voor te traden. btc of eth, en waarom ?
Eth :) veel lagere transactie kosten
pi_176523104
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die waren gisteren duurder dan litebit.eu, dus daarom dacht ik ik wacht nog een dag. Aan de andere kant, met die koersschommelingen heeft dat 1 dag wachten ook geen enkele zin.
pi_176523112
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:38 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Eth :) veel lagere transactie kosten
En die verkopen ze volgens mij niet bij bitonic. Dus daar kon ik ook al niet voor terecht.
pi_176523126
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

En die verkopen ze volgens mij niet bij bitonic. Dus daar kon ik ook al niet voor terecht.
btcdirect
pi_176523157
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Coinbase?
pi_176523185
LISK mag vanaf komende maand een neo'tje gaan doen.
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 17:43:23 #237
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176523200
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:42 schreef EggsTC het volgende:
LISK mag vanaf komende maand een neo'tje gaan doen.
Eens. Wanneer komt de Lisk Ledger nano s support?
pi_176523310
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Tuurlijk. Net weer gedaan.
Verdomme Patroon. Je had me beloofd dat we moon zouden gaan met UTK. Hoe ga je me nu compenseren :7
pi_176523382
Dragonchain gaat na de pump aan het begin lekker stabiel naar beneden. ;(

https://coinmarketcap.com/currencies/dragonchain/
pi_176523599
SUB begint een beetje groen te zien.
Alleen omdat iemand 15-1 als platform launch twittert :')?

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2018 18:00:55 ]
pi_176523606
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:48 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Verdomme Patroon. Je had me beloofd dat we moon zouden gaan met UTK. Hoe ga je me nu compenseren :7
Je bent gefomo'd... :')

Ik zit int zelfde schuitje, domme aankoop geweest om in een stijgende lijn te kopen.. wel van geleerd dat wel..
pi_176523619
Hopelijk gaat stratis het ook waarmaken deze weken.
Lambo of Rekt
pi_176523687
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Derde keer gehad vandaag dat ze bij uitbetaling van relatief grote bedragen achter de vodden aan moeten worden gezeten om te betalen.
Je mag daar "maar" 30k per "keer" toch?
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 18:14:48 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176523976
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Waarom cash jij uit via een Nederlandse broker?
4045
onlogisch
pi_176524095
49FUN withdrawl van bittrex :{
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 18:20:03 #247
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176524098
quote:
9s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:50 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain gaat na de pump aan het begin lekker stabiel naar beneden. ;(

https://coinmarketcap.com/currencies/dragonchain/
Ik maak me nog geen zorgen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176524106
Kreeg net een mail van Litebit dat registraties weer open zijn.
pi_176524115
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:20 schreef TwztId het volgende:
Misschien een stuk of 30 aanmaken, kun je ze verkopen.
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 18:21:50 #250
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176524135
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Misschien een stuk of 30 aanmaken, kun je ze verkopen.
:')_!!
  maandag 15 januari 2018 @ 18:22:20 #251
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176524153
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:20 schreef TwztId het volgende:
Op de website staat het nog dicht.
pi_176524182
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:48 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ik had je nog een dm gestuurd toen ik uitstapte :P
pi_176524274
Wat is dit nou weer...

Ik typ iets in de YoBit trollbox en i.p.v. mijn text komt er "i'm telegram masochist " te staan en krijg ik een auto ban voor 1 dag :')

Een wallet op maintenance zetten nadat ik mijn coins erheen heb gestuurd en dit inmiddels al 4 dagen laten duren :')
  maandag 15 januari 2018 @ 18:28:11 #254
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176524287
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:27 schreef Atlantis- het volgende:
Wat is dit nou weer...

Ik typ iets in de YoBit trollbox en i.p.v. mijn text komt er "i'm telegram masochist " te staan en krijg ik een auto ban voor 1 dag :')

Een wallet op maintenance zetten nadat ik mijn coins erheen heb gestuurd en dit inmiddels al 4 dagen laten duren :')
terechte ban
pi_176524294
de YoShit exchange -O- -O- -O-
pi_176524312
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:00 schreef TwztId het volgende:

[..]

Je bent gefomo'd... :')

Ik zit int zelfde schuitje, domme aankoop geweest om in een stijgende lijn te kopen.. wel van geleerd dat wel..
ik stapte toen ook halsoverkop in. 10 minuten later besefte ik dat het een fomo keuze was en verkocht ik op plus 2 procent.

Les: je kop niet gek laten maken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176524325
Moest tevens eerst nog 0.02 btc erheen sturen voordat ik uberhaupt in de trollbox kon praten 8)7
  maandag 15 januari 2018 @ 18:30:10 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176524339
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:29 schreef Skv het volgende:

[..]

ik stapte toen ook halsoverkop in. 10 minuten later besefte ik dat het een fomo keuze was en verkocht ik op plus 2 procent.

Les: je kop niet gek laten maken.
Wat moet je doen als je al gek bent?
pi_176524344
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:22 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Op de website staat het nog dicht.
Misschien alleen voor de mensen dan die zich hebben ingeschreven voor de mailinglijst betreffende de registratie stop.
  maandag 15 januari 2018 @ 18:30:43 #260
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176524353
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:30 schreef TwztId het volgende:

[..]

Misschien alleen voor de mensen dan die zich hebben ingeschreven voor de mailinglijst betreffende de registratie stop.
Heb ik. Geen mail gehad.
pi_176524389
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:30 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Heb ik. Geen mail gehad.
Dan zal die vanzelf wel komen denk ik.. anders misschien de spam folder ff checken.
  maandag 15 januari 2018 @ 18:34:23 #262
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176524430
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:32 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dan zal die vanzelf wel komen denk ik.. anders misschien de spam folder ff checken.
Helemaal niks.
pi_176524497
litebiteu twitterde op maandag 15-01-2018 om 18:25:03 We have sent out the first 10,000 invites for LiteBit account registration. Haven't received your invite yet? We will be sending out much more invites over the coming hours and days. reageer retweet
pi_176524527
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom cash jij uit via een Nederlandse broker?
Cashte uit voor mijn moeder, die vind bitonic erg makkelijk.
pi_176524552
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je mag daar "maar" 30k per "keer" toch?
Geloof een ton.
Maar als ik drie keer achter elkaar nu zelf via telegram de betaling in werking heb moeten stellen vind ik dat wel matig.
pi_176524565
pi_176524568
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Geloof een ton.
Maar als ik drie keer achter elkaar nu zelf via telegram de betaling in werking heb moeten stellen vind ik dat wel matig.
Mja, wtf is dat... moet je achter je eigen geld aan :')
Lambo of Rekt
pi_176524589
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, wtf is dat... moet je achter je eigen geld aan :')
Achja, voor moeders is het verder een makkelijke manier om uit te cashen op haar Nederlandse rekening.
Maar dan betalen ze dus gewoon niet op het beloofde tijdstip, dan telegram je uren later en dan is het opeens geregeld. Meh.
pi_176524973
Neo, wat een coin :p
pi_176524981
quote:
Hekel aan al die enthousiaste youtube-gasten.
  Eindredactie Games maandag 15 januari 2018 @ 18:59:03 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176525044
Tron: Houden of niet?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176525077
quote:
4s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:59 schreef Oscar. het volgende:
Wat wil het doen? Wat kan het al? En wat denk je dat het voor rol kan vervullen?
pi_176525117
quote:
4s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:59 schreef Oscar. het volgende:
hoeveel heb je ? ik heb er maar 150 maar toch nog even hodlen. gelukkig maar een paar euro's en geen tientallen verlies
pi_176525129
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hekel aan al die enthousiaste youtube-gasten.
Dat is de rode draad van deze video.
  Eindredactie Games maandag 15 januari 2018 @ 19:02:49 #275
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176525154
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:01 schreef Syphixx het volgende:

[..]

hoeveel heb je ? ik heb er maar 150 maar toch nog even hodlen. gelukkig maar een paar euro's en geen tientallen verlies
6000 stuks, nog 5 procent winst erop.
pi_176525160
ETH of NEO , wat heeft jullie voorkeur voor HODL-toekomst?
Love is in the air!
  maandag 15 januari 2018 @ 19:04:23 #277
286575 Roces18
Chef de party
pi_176525201
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:02 schreef Landgeld het volgende:
lastig lastig

zou zelf voor stabiliteit eth kiezen (trading pairs, ico's etc...)

voor meer risico neo
  maandag 15 januari 2018 @ 19:04:30 #278
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176525204
quote:
NEO
pi_176525210
quote:
Eth.
Koning.
pi_176525233
quote:
Voor HODL in de toekomst zou ik delen door de helft en allebei kopen.
pi_176525237
quote:
12s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:34 schreef BadVlad het volgende:
Love is in the air!
  Eindredactie Games maandag 15 januari 2018 @ 19:06:17 #282
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176525259
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]

meh, mijn holdings doen niet zoveel deze week
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 19:07:03 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176525284
Heeft er iemand weleens wat van zijn waves wallet naar Binance gestuurd?

Met het scannen van de QR code komt de camera tevoorschijn, ik scan de code maar er wordt niets ingevuld bij 'adres' in de waves wallet. Als ik op zenden klik krijg ik 'invalid adress'
4045
onlogisch
pi_176525356
Vanavond eens even uitzoeken hoe mijn ledger werkt. Dan kan ik even mijn ven, fun en req van binance halen. De withdrawals zijn wel echt idioot hoog.
Koning.
pi_176525416
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:09 schreef tha_dark het volgende:
Vanavond eens even uitzoeken hoe mijn ledger werkt. Dan kan ik even mijn ven, fun en req van binance halen. De withdrawals zijn wel echt idioot hoog.
Waarom niet gewoon laten staan? Kost je nu iedere keer tijd te transfereren naar je Ledger...
Ook als je wilt bijstorten etc.
Love is in the air!
  maandag 15 januari 2018 @ 19:11:48 #286
406944 SugeLucky
pi_176525422
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:09 schreef tha_dark het volgende:
Heb ook een ledger. Is heel simpel icm MEW
pi_176525437
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

de withdrawals van binance ????? zijn die zo hoog ?
pi_176525459
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja
  maandag 15 januari 2018 @ 19:13:27 #289
406944 SugeLucky
pi_176525460
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Volgens mij is het gemiddeld $10 per withdrawal
pi_176525461
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:11 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon laten staan? Kost je nu iedere keer tijd te transfereren naar je Ledger...
Ook als je wilt bijstorten etc.
Is veiliger dan op een exchange laten staan en ik hodl toch.
Koning.
pi_176525472
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:20 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik maak me nog geen zorgen.
Ik ook niet. Maar ik open wel minder graag de Delta-app. ;)
pi_176525483
quote:
12s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ik open wel minder graag de Delta-app. ;)
dit ja, al 48 uur aan het afkicken :')
pi_176525485
quote:
15s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Heeft er iemand weleens wat van zijn waves wallet naar Binance gestuurd?

Met het scannen van de QR code komt de camera tevoorschijn, ik scan de code maar er wordt niets ingevuld bij 'adres' in de waves wallet. Als ik op zenden klik krijg ik 'invalid adress'
Wat probeer je te zenden?
pi_176525489
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Volgens mij is het gemiddeld $10 per withdrawal
hmmmmm als je veel hebt is dat niet veel maar bij kleine beetjes hakt dat er wel in ja
pi_176525493
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Daar moet ik ook nog even naar kijken. Betaal je ook van MEW naar ledger?
Koning.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 19:14:56 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176525497
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat probeer je te zenden?
Waves naar mijn binance waves wallet.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 19:15:42 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176525517
Gewoon instant stopt die camera er mee en er wordt geen adres ingevuld op mijn app.
4045
onlogisch
pi_176525518
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dit ja, al 48 uur aan het afkicken :')
Hier al bijna een week. :')
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 19:17:01 #299
42184 crew  DaMart
pi_176525545
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:27 schreef Atlantis- het volgende:
Wat is dit nou weer...

Ga er maar van uit dat die wallet voor eeuwig in maintenance blijft... zo werkt dat op Yobit :').
  maandag 15 januari 2018 @ 19:17:07 #300
406944 SugeLucky
pi_176525548
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Daar moet ik ook nog even naar kijken. Betaal je ook van MEW naar ledger?
Je kan je ledger gebruiken icm met MEW. Je stuurt het niet van MEW naar je ledger.
Het staat in de blockchain en MEW is enkel een manier op je funds in te zien.
pi_176525558
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je kan je ledger gebruiken icm met MEW. Je stuurt het niet van MEW naar je ledger.
Het staat in de blockchain en MEW is enkel een manier op je funds in te zien.
Dat ga ik even uitzoeken. :)
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')