gas betaalt de zenderquote:Op maandag 15 januari 2018 14:39 schreef borbit het volgende:
Ik wil GNO coin overmaken van Binance naar MetaMask. Ik heb het contract van Gnosis aan MetaMask toegevoegd. Kan ik nu gewoon wat GNO overmaken naar de public key van MetaMask? Of moet ik eerst wat ETH erop zetten om de fee's (gas???) te betalen?
En klopt het dat de public / private key for bijvoorbeeld GNO gelijk is aan die voor ETH?
Dus als ik vanuit Binance 0.1 GNO stuur naar het adres van metamask gaat dat gewoon. En dan betaald Binance vanuit mijn BNB daar? (ik heb geen ETH op binance)quote:Op maandag 15 januari 2018 14:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gas betaalt de zender
en eth tokens gaan op je eth adres
Dat hoop ik maar, ik had gisteren al een koop-order geplaatst met een prijs die ervan uit ging dat de piek snel weer eraf zou zijn, maar niet dus.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:46 schreef BakkenKappen het volgende:
NEO gaat erg hard, wat wil jammer is want daarvan wilde ik er eigenlijk wat bijhalen deze week. Maar ja komt vast nog wel een dip
met bnb betaal je alleen transactiekosten op de exchange (als je koopt/verkoopt) mocht je bnb hebben. Als je GNO wil versturen moet je ETH hebben om te betalen als gas (op hetzelfde adres als je gno). gno gaat verder naar een gewoon eth adres.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:55 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus als ik vanuit Binance 0.1 GNO stuur naar het adres van metamask gaat dat gewoon. En dan betaald Binance vanuit mijn BNB daar? (ik heb geen ETH op binance)
Op poloni is deposit en withdraw ook disabled. Er zullen problemen zijn met de wallet of het netwerk.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:59 schreef EggsTC het volgende:
The fuck is wrong met OMG?!
Op bittrex kan ik geen deposit adres ervoor aanmaken, vanuit MEW kan ik ze niet versturen TX wordt gewoon niet aangemaakt, the fuck?!
kan, kan ook verkocht zijn aan iemand anders? misschien is het goedkoper dan opnemen (zeker op binance enz.) verkopen kan je ook doen voor 0.000001 terwijl het 10 waard is alleen maar om the fucken met iedereenquote:Op maandag 15 januari 2018 15:15 schreef WanyeKest het volgende:
Het valt me bij Lisk op Binance op dat er soms enorme spikes naar boven of beneden zitten. Heb het ook al eens meegemaakt dat sell/buy orders hierop ook worden uitgevoerd:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch haast een fout ergens? Of van iemand? Bij andere coins is dit niet te zien.
Maar waarom zou je dat doen? Verkopen voor minder dan de marktwaarde?quote:Op maandag 15 januari 2018 15:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kan, kan ook verkocht zijn aan iemand anders? misschien is het goedkoper dan opnemen (zeker op binance enz.) verkopen kan je ook doen voor 0.000001 terwijl het 10 waard is alleen maar om the fucken met iedereen
Ik heb een paar dagen terug bijv. bij een andere munt een sell ingevoerd met de marktwaarde van een buy wall.quote:Op maandag 15 januari 2018 15:19 schreef WanyeKest het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Verkopen voor minder dan de marktwaarde?
kan ook het bedrijf achter de coin zelf zijn natuurlijk, die op andere accounts coins dropt om goedkoop erin te gooien om zo meer volume te creeeren. weet ik veel,quote:Op maandag 15 januari 2018 15:19 schreef WanyeKest het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Verkopen voor minder dan de marktwaarde?
Huh?quote:Op maandag 15 januari 2018 15:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kan ook het bedrijf achter de coin zelf zijn natuurlijk, die op andere accounts coins dropt om goedkoop erin te gooien om zo meer volume te creeeren. weet ik veel,
of dan is het in elk geval in handen van anderen (meer in bezit) etc. etc. er zijn tal van redenen te bedenken of gewoon een typfoutquote:Op maandag 15 januari 2018 15:22 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Huh?
Dan kunnen ze toch beter tegen marktwaarde verkopen, en eventueel als die omlaag gaat ook omlaag gaan. Volume wordt eerder groter bij een hogere prijs.
Stuk of 40 / 45 ?quote:Op maandag 15 januari 2018 15:26 schreef Typisch het volgende:
Vond nog wat overgebleven btc in mijn oude coinbase accountje
Altijd leuk, gratis btc’s.quote:Op maandag 15 januari 2018 15:26 schreef Typisch het volgende:
Vond nog wat overgebleven btc in mijn oude coinbase accountje
Waves?quote:Op maandag 15 januari 2018 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, geen bakken met geld. Maar toch altijd leuk.
Even een shitcoin van kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |