Partnership met Alibaba!!!quote:Op maandag 15 januari 2018 11:16 schreef Toto69 het volgende:
Niks aan de hand mensen!! Trx gaat naar 500 usd
[ afbeelding ]
ik wilde niet verkopen. Alleen een sell order in t geval ie wegzakt. Hij ging best snel omhoog. Maar selecteerde t verkeerdequote:Op maandag 15 januari 2018 10:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Waarom verkopen? Binnenkort komt de beta uit.. en los daarvan is het een veelbelovend project
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bijquote:Op maandag 15 januari 2018 11:18 schreef dimmak het volgende:
https://66shitcoins.com/
Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar.
Zelfs Liskquote:Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bij
Zie mijn edit.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bij
LOL Eth een shitcoin :Squote:Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Shitcoins, en daar dan Ardor in hebben... Ja, heb je edit gezien, maar toch... Alleen al door deze munt staat mijn portfolio van 7 munten op dubbel.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:18 schreef dimmak het volgende:
https://66shitcoins.com/
Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar. Ben het met sommige niet eens om "Shitcoins" te noemen, maar wel interessant.
Gewoon rustig blijven, vooral niet verkopen met verlies. Waar zit je in?quote:Op maandag 15 januari 2018 11:58 schreef Jimbo het volgende:
Gvd ben een week bezig met coins..alles gaat in de min
Iemand nog een coin die ze verneukt willen hebben..dan gooi ik daar ook wel wat in
stuk of 10 verschillende met kleine bedrsgen.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven, vooral niet verkopen met verlies. Waar zit je in?
Ja, hoe heeft deze ooit zo hoog kunnen komen he... noobgeld ... veel noobgeld erin, net als bij ripple.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |