quote:Op maandag 15 januari 2018 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tron
Benieuwd hoe ze zich hier weer uit proberen te lullen.
Straks wordt Amerika wakker dan gaat het gebeuren!!11!quote:Op maandag 15 januari 2018 09:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vooral bankiers als ze dit doen
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die nog 10 accounts te koop heeft.
Ja, ik ook. Als de dalende trend zich vandaag voortzet, dan pak ik mijn winst en ben ik klaar met die coinquote:Op maandag 15 januari 2018 09:51 schreef Blik het volgende:
Begin nu serieus te twijfelen of ik mijn aandeel trx wel moet aanhouden, wat een k-berichten
Is dit een serieuze vraag?quote:Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Maar Alibaba zou samen werken met?
Erg blij mee dat ik er in korte tijd 750 dollar mee heb gepakt en al lang niets meer heb..quote:Op maandag 15 januari 2018 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TRX is een scam jongens, weg ermee
TO THE MOONquote:Op maandag 15 januari 2018 09:03 schreef leolinedance het volgende:
En zijn de bankiers hun bonussen al in bitcoin aan het pompen?
Jaquote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 09:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Begin januari, en half december, van 524 naar 728 miljard euro, als je de juiste coins had nog wel dikkere stijging, en nog niet tevreden? Sommige mensen moeten echt wat minder hebberig worden.
Lekker nieuws over tron ook weer: https://twitter.com/Specl151/status/952435229192572928
Krijg net een DM met de vraag wie die accounts te koop heeftquote:Op maandag 15 januari 2018 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die nog 10 accounts te koop heeft.
Waarom verkopen? Binnenkort komt de beta uit.. en los daarvan is het een veelbelovend projectquote:Op maandag 15 januari 2018 10:16 schreef spierbal het volgende:
Substraten lekker stijgen wil een sell order plaatsen voor als ie zakt. Kijk ik niet goed heb ik ze verkocht
Valt geen pijl op te trekken. Zijn coins die onder hun ICO prijs zijn gegaan ook die er echt dik boven zijn gegaan.quote:Op maandag 15 januari 2018 10:12 schreef Mr.Meneer het volgende:
Wat is ongeveer het (gemiddelde) verschil in prijs tussen ICO en (eerste) listing op een exchange? Het gaat om een ICO-prijs van $0,0150, ofwel Selfkey (KEY).
Echte piek pakken is altijd lastig. Hier ook een mooie winst van 340% mee gepakt wat ik in VEN heb gepompt daarnaquote:Op maandag 15 januari 2018 10:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat TRX is ook gewoon bullshit, heb er een behoorlijk bag van gehad toen het ongeveer 250-300 sat was.
Hoopte op een soort Verge pump en die kwam ook (alleen wel paar weken later dan ik eigenlijk had gedacht).
Meteen gedumpt op 1550 sat na de pump (achteraf had ik het zelfs op 2000 kunnen dumpen, maar dat was 's nachts, helaas net de piek gemist.
Dat het een dagcoin / hype was, was zeer duidelijk. Echter zijn er genoeg mensen die dat niet hebben ingezien.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echte piek pakken is altijd lastig. Hier ook een mooie winst van 340% mee gepakt wat ik in VEN heb gepompt daarnaDat het een dagcoin was was wel meteen duidelijk, even meegelift op de hype en weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |