Sell order aangetikt..quote:Op maandag 15 januari 2018 07:47 schreef dimmak het volgende:
Stratis gaat ook lekker. Gaat deze week eindelijk moonen.
Verder is dankzij Viacoin mijn portfolio aardig stabiel gebleven. De rest ging zak, maar VIA en STRAT doen hun ding.
Voor die van mij moet hij nog iets verder omhoogquote:
stratis. Ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd.quote:
Too soon. Gaat deze week nog wel verder gok ik zo.quote:Op maandag 15 januari 2018 08:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
stratis. Ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd.
www.binance.comquote:Op maandag 15 januari 2018 08:18 schreef Seamonkey- het volgende:
Binance is toch gewoon weer open btw?
Sommige mensen zijn echt dom.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:03 schreef leolinedance het volgende:
En zijn de bankiers hun bonussen al in bitcoin aan het pompen?
Ze verwachten deze maand weer nieuwe registraties toe te kunnen laten.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:12 schreef Verdiqued het volgende:
Heeft iemand misschien een idee wanneer BL3P weer accountregistraties toelaat? Ook zij zijn al een hele tijd gesloten en andere exchanges zijn ondertussen alweer open.Ik had gehoopt op 15 januari maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik weet wel iemand die nog 10 accounts te koop heeft.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:12 schreef Verdiqued het volgende:
Heeft iemand misschien een idee wanneer BL3P weer accountregistraties toelaat? Ook zij zijn al een hele tijd gesloten en andere exchanges zijn ondertussen alweer open.Ik had gehoopt op 15 januari maar ik heb er een hard hoofd in.
Begin januari, en half december, van 524 naar 728 miljard euro, als je de juiste coins had nog wel dikkere stijging, en nog niet tevreden? Sommige mensen moeten echt wat minder hebberig worden.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:23 schreef TripleZ het volgende:
Pfff, het wordt toch wel weer eens tijd dat de algemene cryptomarkt weer in een upward trend zou komen. Ik had gehoopt op vandaag, nieuwe week nieuwe kansen
Ja dat had ik gisteren al gehoopt. Maar de stijging is natuurlijk 10x zo hard gegaan als deze kleine dip. Dus geloof niet echt dat we mogen klagenquote:Op maandag 15 januari 2018 09:23 schreef TripleZ het volgende:
Pfff, het wordt toch wel weer eens tijd dat de algemene cryptomarkt weer in een upward trend zou komen. Ik had gehoopt op vandaag, nieuwe week nieuwe kansen
Tronquote:Op maandag 15 januari 2018 09:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lekker nieuws over tron ook weer: https://twitter.com/Specl151/status/952435229192572928
Daarom hol ik niet achter iedere nieuwe coin met "groot nieuws" aanquote:Op maandag 15 januari 2018 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tron
Benieuwd hoe ze zich hier weer uit proberen te lullen.
quote:Op maandag 15 januari 2018 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tron
Benieuwd hoe ze zich hier weer uit proberen te lullen.
Straks wordt Amerika wakker dan gaat het gebeuren!!11!quote:Op maandag 15 januari 2018 09:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vooral bankiers als ze dit doen
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die nog 10 accounts te koop heeft.
Ja, ik ook. Als de dalende trend zich vandaag voortzet, dan pak ik mijn winst en ben ik klaar met die coinquote:Op maandag 15 januari 2018 09:51 schreef Blik het volgende:
Begin nu serieus te twijfelen of ik mijn aandeel trx wel moet aanhouden, wat een k-berichten
Is dit een serieuze vraag?quote:Op maandag 15 januari 2018 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Maar Alibaba zou samen werken met?
Erg blij mee dat ik er in korte tijd 750 dollar mee heb gepakt en al lang niets meer heb..quote:Op maandag 15 januari 2018 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TRX is een scam jongens, weg ermee
TO THE MOONquote:Op maandag 15 januari 2018 09:03 schreef leolinedance het volgende:
Jaquote:
quote:Op maandag 15 januari 2018 09:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Begin januari, en half december, van 524 naar 728 miljard euro, als je de juiste coins had nog wel dikkere stijging, en nog niet tevreden? Sommige mensen moeten echt wat minder hebberig worden.
Lekker nieuws over tron ook weer: https://twitter.com/Specl151/status/952435229192572928
Krijg net een DM met de vraag wie die accounts te koop heeftquote:Op maandag 15 januari 2018 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die nog 10 accounts te koop heeft.
Waarom verkopen? Binnenkort komt de beta uit.. en los daarvan is het een veelbelovend projectquote:Op maandag 15 januari 2018 10:16 schreef spierbal het volgende:
Substraten lekker stijgen wil een sell order plaatsen voor als ie zakt. Kijk ik niet goed heb ik ze verkocht
Valt geen pijl op te trekken. Zijn coins die onder hun ICO prijs zijn gegaan ook die er echt dik boven zijn gegaan.quote:Op maandag 15 januari 2018 10:12 schreef Mr.Meneer het volgende:
Wat is ongeveer het (gemiddelde) verschil in prijs tussen ICO en (eerste) listing op een exchange? Het gaat om een ICO-prijs van $0,0150, ofwel Selfkey (KEY).
Echte piek pakken is altijd lastig. Hier ook een mooie winst van 340% mee gepakt wat ik in VEN heb gepompt daarnaquote:Op maandag 15 januari 2018 10:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat TRX is ook gewoon bullshit, heb er een behoorlijk bag van gehad toen het ongeveer 250-300 sat was.
Hoopte op een soort Verge pump en die kwam ook (alleen wel paar weken later dan ik eigenlijk had gedacht).
Meteen gedumpt op 1550 sat na de pump (achteraf had ik het zelfs op 2000 kunnen dumpen, maar dat was 's nachts, helaas net de piek gemist.
Dat het een dagcoin / hype was, was zeer duidelijk. Echter zijn er genoeg mensen die dat niet hebben ingezien.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echte piek pakken is altijd lastig. Hier ook een mooie winst van 340% mee gepakt wat ik in VEN heb gepompt daarnaDat het een dagcoin was was wel meteen duidelijk, even meegelift op de hype en weer weg
Partnership met Alibaba!!!quote:Op maandag 15 januari 2018 11:16 schreef Toto69 het volgende:
Niks aan de hand mensen!! Trx gaat naar 500 usd
[ afbeelding ]
ik wilde niet verkopen. Alleen een sell order in t geval ie wegzakt. Hij ging best snel omhoog. Maar selecteerde t verkeerdequote:Op maandag 15 januari 2018 10:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Waarom verkopen? Binnenkort komt de beta uit.. en los daarvan is het een veelbelovend project
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bijquote:Op maandag 15 januari 2018 11:18 schreef dimmak het volgende:
https://66shitcoins.com/
Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar.
Zelfs Liskquote:Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bij
Zie mijn edit.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje met zijn shitcoins ook gezien? Ethereum en litecoin staan daar o.a ook bij
LOL Eth een shitcoin :Squote:Op maandag 15 januari 2018 11:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Shitcoins, en daar dan Ardor in hebben... Ja, heb je edit gezien, maar toch... Alleen al door deze munt staat mijn portfolio van 7 munten op dubbel.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:18 schreef dimmak het volgende:
https://66shitcoins.com/
Dit is wel leuk om bij te houden. Deze gast heeft 66 coins gekocht voor 850 dollar. Ben het met sommige niet eens om "Shitcoins" te noemen, maar wel interessant.
Gewoon rustig blijven, vooral niet verkopen met verlies. Waar zit je in?quote:Op maandag 15 januari 2018 11:58 schreef Jimbo het volgende:
Gvd ben een week bezig met coins..alles gaat in de min
Iemand nog een coin die ze verneukt willen hebben..dan gooi ik daar ook wel wat in
stuk of 10 verschillende met kleine bedrsgen.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven, vooral niet verkopen met verlies. Waar zit je in?
Ja, hoe heeft deze ooit zo hoog kunnen komen he... noobgeld ... veel noobgeld erin, net als bij ripple.quote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 15 januari 2018 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja gaan we eindelijk een bearmarket krijgen?
Minidildoquote:Op maandag 15 januari 2018 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Crap, wilde gisteren wat geld veilig stellen in Monero (grote coin die nog geen bullrun heeft gehad). Nog even niet gedaan en nu een enorme groene dildo omhoog
Te laat...
geen nieuws......+ kut market = dalenquote:Op maandag 15 januari 2018 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Zeg FUN, ga gvd eens een keer stijgen jong vuilak!!![]()
Hmm hij zakt alweer in jaquote:
vasthouden niet altijd de goede keuzequote:
en wat voor dag wordt het overmorgen?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm hij zakt alweer in ja
Maargoed ik vermoed dat nu de privacy-coin dagen zijn aangebroken. Let maar op, vandaag en morgen gaan deze stijgen.
Dan zou ik even naar Sumokoin kijken. Lage marketcap en actief dev team!quote:Op maandag 15 januari 2018 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm hij zakt alweer in ja
Maargoed ik vermoed dat nu de privacy-coin dagen zijn aangebroken. Let maar op, vandaag en morgen gaan deze stijgen.
Net als vorig jaar!quote:Op maandag 15 januari 2018 12:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nee joh, de bonussen van de bankiers komen eraan!
quote:Op maandag 15 januari 2018 12:33 schreef kthxbye het volgende:
TRON
Goh. Hate to say I told you so...
Ik val in herhaling maar als je geïnteresseerd bent in privacy coins (en dat zou iedereen moeten zijn omdat die imo samen met interoperability chains de derde generatie gaan vormen), kijk naar Particl (PART). Wacht op de retrace en stap in.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Crap, wilde gisteren wat geld veilig stellen in Monero (grote coin die nog geen bullrun heeft gehad). Nog even niet gedaan en nu een enorme groene dildo omhoog
Te laat...
gehaktdagquote:Op maandag 15 januari 2018 12:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en wat voor dag wordt het overmorgen?
Interoperability, oracles en privacy inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik val in herhaling maar als je geïnteresseerd bent in privacy coins (en dat zou iedereen moeten zijn omdat die imo samen met interoperability chains de derde generatie gaan vormen), kijk naar Particl (PART). Wacht op de retrace en stap in.
Net verdubbeld in waarde. Daar blijf ik voorlopig even vanaf. Oh en ik probeer alleen op binance te blijven voorlopig. Te vaak gezeik gehad met bittrexquote:Op maandag 15 januari 2018 12:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik val in herhaling maar als je geïnteresseerd bent in privacy coins (en dat zou iedereen moeten zijn omdat die imo samen met interoperability chains de derde generatie gaan vormen), kijk naar Particl (PART). Wacht op de retrace en stap in.
quote:Op maandag 15 januari 2018 12:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet zo erg.
Ja dat zeg ik. Retracement.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net verdubbeld in waarde. Daar blijf ik voorlopig even vanaf. Oh en ik probeer alleen op binance te blijven voorlopig. Te vaak gezeik gehad met bittrex
Waarom heb je dat in godsnaam gekocht? Die is misschien zelfs nog erger dan TRX.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat DGB weer eens iets gaat doen zodat ik daar zonder verlies van af kan.
Toch snap ik niet dat DGB zo laag blijft sputteren.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat DGB weer eens iets gaat doen zodat ik daar zonder verlies van af kan.
Lijkt me moeilijk.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom heb je dat in godsnaam gekocht? Die is misschien zelfs nog erger dan TRX.
Nee, TRX is veel erger dan DGBquote:Op maandag 15 januari 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom heb je dat in godsnaam gekocht? Die is misschien zelfs nog erger dan TRX.
Minecraft jongequote:Op maandag 15 januari 2018 12:43 schreef V. het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat DGB zo laag blijft sputteren.
2014.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gain, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
Ik was er klaar mee. Shitcoin.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
Gast ga is even heel gauw weg.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gains, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
Een echte bear, maandenlang, als die er is, dan weet je wel hoe dat voelt.
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gains, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
Dat laatste ben ik het echt enorm mee oneens.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Joequote:Op maandag 15 januari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gast ga is even heel gauw weg.
Iedereen heeft een andere definitie van een bear market. Er is in de literatuur amper een definitie te vinden voor de traditionele beurzen laat staan voor crypto.
Bear en bull zijn niks meer dan lege termen die men graag in het rond strooit en waar iedereen zijn eigen invulling aan geeft.
Ik ben er ook klaar mee, maar ik weiger toch echt met verlies te verkopen.quote:
Waar heb ik gezegd dat het afgelopen jaar een bearmarket was?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Joe
+10000% gains afgelopen jaar. met je bearmarket.
Het is algemeen bekend dat DGB één van de grootste pump en dump scams is/was. Erger dan Ripple, en zeker dan TRX, omdat die hun scam nog maar net zijn begonnnen.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het echt enorm mee oneens.
En jij stiekem ook wel, kan niet anders.
december 2013 - augustus 2015?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Hoe gaat het met TRIG?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee, maar ik weiger toch echt met verlies te verkopen.
Dus ik heb geduld, er komt echt nog wel weer een pump. Al duurt het weken.
Heb m'n lesje wel geleerd, steeds als ik ergens klaar mee was en verkocht dacht ik anderhalve dag later 'wel godverrrredomme'
Nouja, Vorige week was er nog een flinke pump. Vrijwel alles is afgelopen week flink gedaald. Gaat vast wel weer naar de 0,13 en waarschijnlijk nog wel verder.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb m'n lesje wel geleerd, steeds als ik ergens klaar mee was en verkocht dacht ik anderhalve dag later 'wel godverrrredomme'
Algemeen bekend? Of alleen voor mensen die er al jaren in zitten? Want ik vind mezelf iemand die er echt behoorlijk in duikt voor ze iets koopt (echt, je wilt niet weten hoeveel tijd erin heeft gezeten de laatste maandenquote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat DGB één van de grootste pump en dump scams is/was. Erger dan Ripple, en zeker dan TRX, omdat die hun scam nog maar net zijn begonnnen.
Even los van het feit of je er goed geld mee kon pakken.
Die heb ik al heel lang niet meerquote:
Daarom heb ik geduld. Ik wil er van af, maar niet met verliesquote:Op maandag 15 januari 2018 12:57 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nouja, Vorige week was er nog een flinke pump. Vrijwel alles is afgelopen week flink gedaald. Gaat vast wel weer naar de 0,13 en waarschijnlijk nog wel verder.
Ik heb ze er gister uit gegooid. Hij gaat straks.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Een scamcoin omdat mensen verwachten dat ze met microsoft en minecraft gingen samenwerken?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Algemeen bekend? Of alleen voor mensen die er al jaren in zitten? Want ik vind mezelf iemand die er echt behoorlijk in duikt voor ze iets koopt (echt, je wilt niet weten hoeveel tijd erin heeft gezeten de laatste maanden) en ik kom het laatste half jaar helemaal geen scam meuk/posts/info tegen over DGB. Maar misschien lees ik dan niet op de goede plekken en misschien moet ik dan maar de conclusie trekken dat het als noob niet/amper te doen is om jezelf helemaal voldoende te informeren, ook als je er wel veel moeite voor doet en over leest.
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coinsquote:Op maandag 15 januari 2018 13:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Een scamcoin omdat mensen verwachten dat ze met microsoft en minecraft gingen samenwerken?
Ik weet ook niet in hoeverre ze daar zelf voor gezorgd hebben. De afgelopen maanden hebben ze toch echt een steady geleidelijke groei. Ik blijf gewoon HODLEN. McAfee was inderdaad zelfs even slecht, maar daar zijn ze alweer overheen gegroeid.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coins![]()
En als McAfee een van je coins noemt weet ik ook niet meer of je daar nou blij mee moet zijn of niet. Ja enig voor korte termijn profit maar als ie een van je hodl coins zou noemen? Heb het idee dat die kerel alles stuk en ongeloofwaardig maakt
Het is ook bijna niet te doen, teveel nieuwe projecten op dit moment.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coins![]()
En als McAfee een van je coins noemt weet ik ook niet meer of je daar nou blij mee moet zijn of niet. Ja enig voor korte termijn profit maar als ie een van je hodl coins zou noemen? Heb het idee dat die kerel alles stuk en ongeloofwaardig maakt
Is dit niet gewoon weer de usual FUD uit china?quote:Op maandag 15 januari 2018 13:38 schreef Faeroer het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)yptocurrency-trading
China Escalates Crackdown on Cryptocurrency Trading
Dit gaat om ICOs, en VeChain heeft hier geen last van.
Ik wens NEO ICOs veel sterkte. Apex en TheKey met name. QTUM ook sterkte gewenst. WTC niet, operation shitstorm binnenkort.
We zullen het zien! Ik hoop dat het full-on crackdown is. Dan worden al die paupermuntjes eens een keer verwijdert.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon weer de usual FUD uit china?
Dat idee heb ik ook. Die gast krijgt waarsch gewoon betaald om bepaalde munten te promoten.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Neo gaat net zo lekker.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:38 schreef Faeroer het volgende:
Ik wens NEO ICOs veel sterkte. Apex en TheKey met name. QTUM ook sterkte gewenst. WTC niet, operation shitstorm binnenkort.
Waarom VeChain geen last?quote:Op maandag 15 januari 2018 13:38 schreef Faeroer het volgende:
Haha ik heb juist PRL genomen van die twee, ook helemaal kut dusquote:Op maandag 15 januari 2018 13:46 schreef Rossdale het volgende:
AMB gaat ook wel echt superkut trouwens. Afgelopen week gehalveerd in waarde
Het is dat ik er niet zoveel geld in heb zitten en eind van de maand er meer nieuws naar buiten komt, anders had ik ze met verlies gekocht.
Duidelijk een verkeerde gok geweestAlhoewel ik twijfel vorige week tussen AMB en Oyster Pearl, maar die is ook in waarde gehalveerd dus dat had geen kut uitgemaakt
Operation shitstorm? Die heb ik gemist, wat is dat?quote:Op maandag 15 januari 2018 13:38 schreef Faeroer het volgende:
Ook in Vechain?quote:Op maandag 15 januari 2018 13:55 schreef MaGNeT het volgende:
Meeste staat hier in het groen weer, op 2 coins na.
Omdat dat de munt is waar ik een halfjaar geleden ben ingestapt.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:57 schreef DazlerNL het volgende:
Als je kijkt naar WeTrust en OmiseGO lijken ze hetzelfde probleem te willen aanpakken. Waarom dan toch de hype van verschillende mensen hier voor WeTrust, en wat lijkt jullie een sterker project?
Iets met WTC enzoquote:Op maandag 15 januari 2018 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Operation shitstorm? Die heb ik gemist, wat is dat?
Ik HODL braaf OMG. Zie veel toekomst daarin.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:57 schreef DazlerNL het volgende:
Als je kijkt naar WeTrust en OmiseGO lijken ze hetzelfde probleem te willen aanpakken. Waarom dan toch de hype van verschillende mensen hier voor WeTrust, en wat lijkt jullie een sterker project?
Poffertje doet het goed!quote:Op maandag 15 januari 2018 14:08 schreef Terrorizer het volgende:
Jaja,
https://vicemoney.nl/2018(...)ource=vicemoneyfbned
Yepquote:Op maandag 15 januari 2018 09:03 schreef leolinedance het volgende:
En dat is uiteindelijk ook beter voor alts.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:24 schreef dimmak het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ere_we_go_thanks_sk/
Hierdoor gaat Bitcoin dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |