Minecraft jongequote:Op maandag 15 januari 2018 12:43 schreef V. het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat DGB zo laag blijft sputteren.
2014.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gain, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
Ik was er klaar mee. Shitcoin.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat DGB weer eens iets gaat doen zodat ik daar zonder verlies van af kan.
Gast ga is even heel gauw weg.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gains, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
Een echte bear, maandenlang, als die er is, dan weet je wel hoe dat voelt.
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Even he. Als er een dag, paar dagen of zelfs een week, correctie plaatsvindt op absurde gains, betekent dat niet meteen een bear market. We hebben sinds 2013 al geen bear market meer meegemaakt.
Dat laatste ben ik het echt enorm mee oneens.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom heb je dat in godsnaam gekocht? Die is misschien zelfs nog erger dan TRX.
Joequote:Op maandag 15 januari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gast ga is even heel gauw weg.
Iedereen heeft een andere definitie van een bear market. Er is in de literatuur amper een definitie te vinden voor de traditionele beurzen laat staan voor crypto.
Bear en bull zijn niks meer dan lege termen die men graag in het rond strooit en waar iedereen zijn eigen invulling aan geeft.
Ik ben er ook klaar mee, maar ik weiger toch echt met verlies te verkopen.quote:
Waar heb ik gezegd dat het afgelopen jaar een bearmarket was?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Joe
+10000% gains afgelopen jaar. met je bearmarket.
Het is algemeen bekend dat DGB één van de grootste pump en dump scams is/was. Erger dan Ripple, en zeker dan TRX, omdat die hun scam nog maar net zijn begonnnen.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het echt enorm mee oneens.
En jij stiekem ook wel, kan niet anders.
december 2013 - augustus 2015?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Hoe gaat het met TRIG?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee, maar ik weiger toch echt met verlies te verkopen.
Dus ik heb geduld, er komt echt nog wel weer een pump. Al duurt het weken.
Heb m'n lesje wel geleerd, steeds als ik ergens klaar mee was en verkocht dacht ik anderhalve dag later 'wel godverrrredomme'
Nouja, Vorige week was er nog een flinke pump. Vrijwel alles is afgelopen week flink gedaald. Gaat vast wel weer naar de 0,13 en waarschijnlijk nog wel verder.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb m'n lesje wel geleerd, steeds als ik ergens klaar mee was en verkocht dacht ik anderhalve dag later 'wel godverrrredomme'
Algemeen bekend? Of alleen voor mensen die er al jaren in zitten? Want ik vind mezelf iemand die er echt behoorlijk in duikt voor ze iets koopt (echt, je wilt niet weten hoeveel tijd erin heeft gezeten de laatste maandenquote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat DGB één van de grootste pump en dump scams is/was. Erger dan Ripple, en zeker dan TRX, omdat die hun scam nog maar net zijn begonnnen.
Even los van het feit of je er goed geld mee kon pakken.
Die heb ik al heel lang niet meerquote:
Daarom heb ik geduld. Ik wil er van af, maar niet met verliesquote:Op maandag 15 januari 2018 12:57 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nouja, Vorige week was er nog een flinke pump. Vrijwel alles is afgelopen week flink gedaald. Gaat vast wel weer naar de 0,13 en waarschijnlijk nog wel verder.
Ik heb ze er gister uit gegooid. Hij gaat straks.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Een scamcoin omdat mensen verwachten dat ze met microsoft en minecraft gingen samenwerken?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Algemeen bekend? Of alleen voor mensen die er al jaren in zitten? Want ik vind mezelf iemand die er echt behoorlijk in duikt voor ze iets koopt (echt, je wilt niet weten hoeveel tijd erin heeft gezeten de laatste maanden) en ik kom het laatste half jaar helemaal geen scam meuk/posts/info tegen over DGB. Maar misschien lees ik dan niet op de goede plekken en misschien moet ik dan maar de conclusie trekken dat het als noob niet/amper te doen is om jezelf helemaal voldoende te informeren, ook als je er wel veel moeite voor doet en over leest.
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coinsquote:Op maandag 15 januari 2018 13:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Een scamcoin omdat mensen verwachten dat ze met microsoft en minecraft gingen samenwerken?
Ik weet ook niet in hoeverre ze daar zelf voor gezorgd hebben. De afgelopen maanden hebben ze toch echt een steady geleidelijke groei. Ik blijf gewoon HODLEN. McAfee was inderdaad zelfs even slecht, maar daar zijn ze alweer overheen gegroeid.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coins![]()
En als McAfee een van je coins noemt weet ik ook niet meer of je daar nou blij mee moet zijn of niet. Ja enig voor korte termijn profit maar als ie een van je hodl coins zou noemen? Heb het idee dat die kerel alles stuk en ongeloofwaardig maakt
Het is ook bijna niet te doen, teveel nieuwe projecten op dit moment.quote:Op maandag 15 januari 2018 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nu ik op DGB en minecraft samen zoek kom ik dat idd tegen maar daarvoor dus niet en ik las echt veel en volg ook nog belachelijk veel cryptolui op Twitter. Soms denk ik serieus dat het amper/niet te doen is om alles te weten wat nodig is om ergens in te investeren. Bij zoeken kwam DGB op mij dus juist over als een van de meest brave normale beetje ouderwetse coins![]()
En als McAfee een van je coins noemt weet ik ook niet meer of je daar nou blij mee moet zijn of niet. Ja enig voor korte termijn profit maar als ie een van je hodl coins zou noemen? Heb het idee dat die kerel alles stuk en ongeloofwaardig maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |