Jep, probeerde net wat VEN bij te kopen en kreeg de melding ''insufficient funds'' terwijl ik wel gewoon genoeg hebquote:
Dus nu al -20%?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:48 schreef Skv het volgende:
Gisteren portfolio op -10%, vandaag weer -10%
Leuk spelletje dit!
Hier hetzelfde, tot gistermiddag ging het nog redelijk maar daarna gaat het alleen maar bergafwaartsquote:Op maandag 8 januari 2018 13:48 schreef Skv het volgende:
Gisteren portfolio op -10%, vandaag weer -10%
Leuk spelletje dit!
Nee, dat is -19 ;-)quote:
Koreaanse Exchange is uitgesloten in de hele berekening volgens mij.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:52 schreef TourOfData het volgende:
Wat is de aanleiding voor forse terugval van Ripple? Van $3.38 naar $2.55, dat is toch geen correctie meer? Slecht nieuws of wat?
Nattekat.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:52 schreef TourOfData het volgende:
Wat is de aanleiding voor forse terugval van Ripple? Van $3.38 naar $2.55, dat is toch geen correctie meer? Slecht nieuws of wat?
Nee, wordt anders geïndexeerd door CoinMarketCap.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:52 schreef TourOfData het volgende:
Dat wordt overwerken in het magazijnquote:Op maandag 8 januari 2018 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Portefeuille met alleen alt's sinds donderdag - 25%
Wanneer komen de betere tijden
Waar volg je al het nieuws trouwens?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Roadmap van Cappasity (CAPP) aangepast!
Kan niet alleen maar stijgen hequote:Op maandag 8 januari 2018 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Portefeuille met alleen alt's sinds donderdag - 25%
Wanneer komen de betere tijden
quote:Op maandag 8 januari 2018 13:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veelal Telegram groepen en Reddit
Aurora volgens mij.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:52 schreef TourOfData het volgende:
Ripple is een shitcoin. Steeds meer mensen hebben dat door.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:52 schreef TourOfData het volgende:
Die gaat fijn jaquote:Op maandag 8 januari 2018 13:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ripple is een shitcoin. Steeds meer mensen hebben dat door.
STRATIS MOTHAFUCKAS
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Verium en stratis (verwacht eind jan moon).
Haha, ik had een screen shot van deze quote genomen op me telefoon om stratis eens verder te onderzoeken. Kwam hem net nog tegenquote:
50 euro.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb nog een paar Ledgers over. Gesealed en wel. Moet even kijken hoeveel ik er zelf wil houden maar twee of drie heb ik nog wel over.
Ik zit er nu weer onder, maar was er eergisteren bijnaquote:Op maandag 8 januari 2018 13:08 schreef Landgeld het volgende:
Goed idee - Ledger Op welk bedrag zit je daarvoor nu?
ENJquote:Op maandag 8 januari 2018 14:10 schreef Kyran het volgende:
Die nieuwe ENJ mobile wallet ziet er wel gelikt uit
Ik ook, hele weekend voor niks geweestquote:Op maandag 8 januari 2018 14:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik helemaal in de rats omdat ik op mijn ATH van vrijdag staget a grip dude
Die gaat ook nog wel verder stijgen de komende weken. Ergens Q1 komt nog de minecraft plugin.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ENJWas mijn eerste munt. Op 0.15 gekocht.
ah manquote:Op maandag 8 januari 2018 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ENJWas mijn eerste munt. Op 0.15 gekocht.
Tja.. dit gaat mij ook vast nog wel een keer op 10 gebeuren. Al die alts die opeens zo geil als boter zijn.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah man
die zag ik eind november nog
maar had even geen zin
elke keer toen ik keek daarna stond hij op een ATH en dacht ik: komt later wel
rip
geen neo (en lisk) support.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef einschtein het volgende:
Ik lees hier het een en ander over de Ledger wallets. Waarom voor die gekozen en niet voor een ander? De Trezor bijvoorbeeld.
Alles boven de 10kquote:Op maandag 8 januari 2018 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Vanaf welke waarde adviseren jullie zo'n hardware wallet?
Ik heb nu alles nog bij Coinbase staan.
twitter:bedehomender twitterde op zondag 07-01-2018 om 18:52:38.@justinsuntron why does your TRON whitepaper make wholesale copying of @IPFSbot and @MineFilecoin without a single reference? Bitswap, PoRep, PoSt, these are not your ideas? https://t.co/augwakKU46 reageer retweet
twitter:juanbenet twitterde op maandag 08-01-2018 om 00:11:07Wow! Absurd! TRON's "paper" is mostly copied from other projects, or is super basic p2p passed off as original. Zero references.Archived that PDF in IPFS, in case they take it down: https://t.co/jv7EuSYenL https://t.co/GbiL7MUrnc https://t.co/5SQhnNltoT reageer retweet
Can't blame emquote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Het is soms wel jammer wat het 'domme geld' doet met de waarde van sommige coins.
De leegloop van VEN is waarschijnlijk voor een groot deel volk dat geen idee heeft wat het product doet. Maar instapten omdat ze ergens lazen dat ie binnen een week duizend keer over de kop zou gaan.
Dit.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Het is soms wel jammer wat het 'domme geld' doet met de waarde van sommige coins.
De leegloop van VEN is waarschijnlijk voor een groot deel volk dat geen idee heeft wat het product doet. Maar instapten omdat ze ergens lazen dat ie binnen een week duizend keer over de kop zou gaan.
Oud nieuws, algoritmes zijn gewoon beschreven algoritmes die overal voorkomen. Niks geks aan.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:36 schreef Gehrman het volgende:
twitter:bedehomender twitterde op zondag 07-01-2018 om 18:52:38.@justinsuntron why does your TRON whitepaper make wholesale copying of @IPFSbot and @MineFilecoin without a single reference? Bitswap, PoRep, PoSt, these are not your ideas? https://t.co/augwakKU46 reageer retweet
twitter:juanbenet twitterde op maandag 08-01-2018 om 00:11:07Wow! Absurd! TRON's "paper" is mostly copied from other projects, or is super basic p2p passed off as original. Zero references.Archived that PDF in IPFS, in case they take it down: https://t.co/jv7EuSYenL https://t.co/GbiL7MUrnc https://t.co/5SQhnNltoT reageer retweet
Zolang 'projecten' als BITCONNNNEECCCTTTTT nog hoog in de top 100 staan hoeven we ook niet gek op te kijken van zulke dingen natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Aightquote:
Ja. Bitcoinquote:Op maandag 8 januari 2018 14:37 schreef Skv het volgende:
Mijn verdeling is nu als volgt:
-VEN 29%
-TRX 21%
- LISK 19%
- ICON 8%
- Fun 6%
- Ark 5%
- REQ 4%
- VIB 4%
- MOD 2%
- LRC 1%
Welke leegloop?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Ik bedoel leegloop qua mensen op Reddit die zich daar nu komen melden en allemaal paniekberichten plaatsen. Idem zo voor TRX.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke leegloop?
https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/ -> Bekijk de 7d trend
Hij stabiliseert nu gewoon even. Als BTC weer aantrekt dan gaat VEN ook weer mee omhoog
Daar heb je 100% gelijk in.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:41 schreef Typisch het volgende:
Mooi ook hoe iemand die net nieuw is al spreekt over 'dom geld'. Alsof wij hier allemaal zo goed weten wat we aan het doen zijn.
Ik heb deze week diverse transfers gedaan van en naar Binance. Zowel met ICX, ETH, TRX als VEN. van en naar Myetherwallet.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:42 schreef SugeLucky het volgende:
Klote binance, ik durf al een week niets naar m'n wallet te sturen en geen ETH er heen te sturen om nieuwe coins te kopen. Reddit staat vol klachten.
iemand hier zo'n ervaring?
Toch vind ik jou na 2 weken aardig op de hoogte van hoe alles werkt.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar heb je 100% gelijk in.
Ik lees me alleen wel in in de coins die ik koop. Ik snap er daarna overigens nog steeds geen hol van.
Ach, de meesten hier doen nog wel redelijk overwegen keuzes. Vorige week melde een collega van me nog dat hij al zijn LTC had omgezet in TRX omdat deze 150% gestegen was. M.a.w. LTC in een dip verkocht en TRX ATH.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:41 schreef Typisch het volgende:
Mooi ook hoe iemand die net nieuw is al spreekt over 'dom geld'. Alsof wij hier allemaal zo goed weten wat we aan het doen zijn.
Ok thanks, dan ga ik het er toch maar op wagen vandaag!quote:Op maandag 8 januari 2018 14:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb deze week diverse transfers gedaan van en naar Binance. Zowel met ICX, ETH, TRX als VEN. van en naar Myetherwallet.
GIng allemaal prima.
Laatste transfer was vanochtend om 9 uur.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:43 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ok thanks, dan ga ik het er toch maar op wagen vandaag!
Hier vandaag ook 2 maal geld bijgeschreven. Geen problemenquote:Op maandag 8 januari 2018 14:43 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ok thanks, dan ga ik het er toch maar op wagen vandaag!
Laatst nog met RXP gedaan, uurtje stond het er op gevalideerd en all.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:42 schreef SugeLucky het volgende:
Klote binance, ik durf al een week niets naar m'n wallet te sturen en geen ETH er heen te sturen om nieuwe coins te kopen. Reddit staat vol klachten.
iemand hier zo'n ervaring?
Nou ja, er is natuurlijk wel wat verschil.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:41 schreef Typisch het volgende:
Zoals jij, met TRX?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Ja ik weet dat.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:41 schreef Typisch het volgende:
Is dit niet met elke markt zo? Hebben de pensioenfondsen enig idee waar ze hun geld instoppen?quote:
Ik denk dat groep echte kenners in crypto veel kleiner is. Denk je niet?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dit niet met elke markt zo? Hebben de pensioenfondsen enig idee waar ze hun geld instoppen?
Bankiers wel, dat hebben ze bewezen hoorquote:Op maandag 8 januari 2018 14:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dit niet met elke markt zo? Hebben de pensioenfondsen enig idee waar ze hun geld instoppen?
Moest net aan een maatje van mij uitleggen dat XRP geen 15k per stuk waard gaat worden.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel wat verschil.
Je hebt de echt kenners, die echt alle ins and outs weten van vele coins en alles er om heen.
Dan heb je een groep die zich wel inlezen in de producten waar ze in investeren (val ik onder, Skv bijvoorbeeld ook imo), maar nog lang niet alles weten, maar wel de juiste instelling hebben.
Dan nog een groep echt dom geld. Die alleen maar nieuws, reddit, 4chan volgen en ergens geld in dumpen zonder dat ze een idee hebben hoe en wat.
Er is weinig veranderd, sinds kort wordt op CMC veel handel in de Koreaanse Won uitgesloten wanneer de prijs te veel afwijkt van de rest van de handel. Dat gebeurde wel vaker als een prijs op een enkele exchange afwijkend gedrag vertoond maar dat is voor de Koreaanse Won bijna unaniem het geval dus werd dat gewoon meegenomen. Aangezien de markten behoorlijk afgeschermd zijn en je niet gemakkelijk kan profiteren van het verschil bleef het in stand. Munten waar veel handel in Koreaanse Won in om gaat lijken nu ineens veel minder waard.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Niet? 30k dan?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moest net aan een maatje van mij uitleggen dat XRP geen 15k per stuk waard gaat worden.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gok dat Nattekat net ETH heeft bijgekocht
HODLquote:Op maandag 8 januari 2018 14:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
SELL SELL SELL!!
DIT GAAT HELEMAAL VERKEERD!!!
PAK JE WINST NU HET NOG KAN!!!
Dit is dus de reden dat XRP gekelderd is. Mooi koopmoment voor mensen om in te stappen.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:48 schreef up7 het volgende:
[..]
Er is weinig veranderd, sinds kort wordt op CMC veel handel in de Koreaanse Won uitgesloten wanneer de prijs te veel afwijkt van de rest van de handel. Dat gebeurde wel vaker als een prijs op een enkele exchange afwijkend gedrag vertoond maar dat is voor de Koreaanse Won bijna unaniem het geval dus werd dat gewoon meegenomen. Aangezien de markten behoorlijk afgeschermd zijn en je niet gemakkelijk kan profiteren van het verschil bleef het in stand. Munten waar veel handel in Koreaanse Won in om gaat lijken nu ineens veel minder waard.
Hoe bedoel je?quote:
Dat Doge heeft veel te zware sell walls, die gaat echt niet pumpen zoals Verge.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:02 schreef richolio het volgende:
kut, wilde half uurtje gelden nog doge kopen
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op maandag 8 januari 2018 15:04 schreef Roellie80 het volgende:
Mensen, je hoeft echt niet alle achterliggende techniek te kennen. Ik denk niet dat veel investeerders zich ingelezen hebben over de protocollen die bijvoorbeeld gebruikt worden voor email, GPS, mobiele telefonie voordat ze grote bedragen investeerden in de grote bedrijven achter de huidige internet / telecom branche.
Haha wtfquote:Op maandag 8 januari 2018 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
McAfee doge shillerwat een mongool
Mcafee begint het te snappen.🚀quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Mooncoin staat op +3%quote:
Sommige icos (Bezop, Insurepal, Universa) en coins waar hij over twittert zijn wel degelijk een goed concept. Zijn aanbeveling over Reddcoin vond ik vreemd worden maar Doge slaat alles.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?
Idd! Deze had ik 2 weken terug al ingeslagenquote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooncoin staat op +3%
Enige lichtpuntje in mijn prutsfolio is ICX met +12%.
quote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Kan BTC gewoon weer ff een week stil blijven zitten met z'n armen over elkaar? Dank!
Zie je eigen onderschriftquote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Kan BTC gewoon weer ff een week stil blijven zitten met z'n armen over elkaar? Dank!
Ik zal 't hem zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Even mijn glazen bol pakken..quote:Op maandag 8 januari 2018 15:21 schreef annec het volgende:
Wat zijn jullie korte termijn (enkele dagen) verwachtingen van Ripple en LTC?
Even hard als VEN, FUN en Lisk..quote:
Als dit instorten is, dan vind ik al dat waarschuwen dat investeren in crypto risicovol is grote onzin.quote:
Ik zit inmiddels ook op -19!quote:Op maandag 8 januari 2018 15:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Portfolio -19% in 24h..![]()
Ach ja.. HOLD!
Tijdelijk?quote:Op maandag 8 januari 2018 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar de daling van vandaag komt vooral omdat Coinmarketcap de Koreaanse Won trade pairs tijdelijk heeft geexclude.
Dus daardoor lijkt alles ineens lager en vinden er veel panic sells plaats.
In Korea nog bijna $22.000 voor 1 bitcoin https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Die kan alleen maar op +100 en -50 staan hè. Omdat die wisselt tussen 0.00000001 en 0.00000002.quote:
Koop voor 1 miljoen euro PAC op 0.00000001 , verkoop PAC op 0.00000002quote:Op maandag 8 januari 2018 15:50 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die kan alleen maar op +100 en -50 staan hè. Omdat die wisselt tussen 0.00000001 en 0.00000002.
Ah.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:50 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die kan alleen maar op +100 en -50 staan hè. Omdat die wisselt tussen 0.00000001 en 0.00000002.
Hier heb ik wel aan zitten denken. Maar dan niet 1 miljoen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Koop voor 1 miljoen euro PAC op 0.00000001 , verkoop PAC op 0.00000002
1 miljoen winst!
Zit even in de grafiek van Delta te kijken, ik zit weer op het niveau van zaterdagochtend. Valt allemaal wel meequote:
Pac klopt dan ook niet zolang cryptopia down is. Je kunt alleen maar voor 1 sat of 2 sat verhandelen. Is dubbel zoveel dus.quote:
Je zal nooit op het laagste punt inkopen en hoogste punt verkopen..quote:Op maandag 8 januari 2018 15:54 schreef richolio het volgende:
Damn, gaat hard ineens. Misschien toch te vroeg ingekocht weer
Weet ik. Is ook niet ergquote:Op maandag 8 januari 2018 15:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zal nooit op het laagste punt inkopen en hoogste punt verkopen..
Ik zat net lekker in mijn nopjes te zijn met mezelf dat ik TRX verkocht op 13,5 cent vanochtend.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zal nooit op het laagste punt inkopen en hoogste punt verkopen..
Deze daling herstelt wel snel als men inziet dat het door coinmarketcap kwam.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tijdelijk?
Ik vind het maar vaag. Toegeven , CMC is een populaire website, maar hoe kan dat zo'n invloed op de prijs hebben sinds het een kwestie is van vraag en aanbod. Die Koreanen zijn gewoon gek dat ze op Koreaanse exchanges blijven! Volgens mij heeft iedereen na de CMC exclusion gewoon alles van de hand gedaan om verlies te voorkomen.
Het is toch belachelijk dat een site zoveel invloed kan hebben. Te dom om te poepen sommige mensen als ze daardoor nu alles verkopen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Deze daling herstelt wel snel als men inziet dat het door coinmarketcap kwam.
coinmarketcap? wat is dat? Meeste mensen weten niet eens wat dat is. Ze gaan gewoon in als de koers op groen staat. Mensen die nu verkopen behoren ook tot die groep.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Deze daling herstelt wel snel als men inziet dat het door coinmarketcap kwam.
today's FOMO'ers are tomorrows panic sellersquote:Op maandag 8 januari 2018 16:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
coinmarketcap? wat is dat? Meeste mensen weten niet eens wat dat is. Ze gaan gewoon in als de koers op groen staat. Mensen die nu verkopen behoren ook tot die groep.
Ach ja die site is ook maar een index voor de gemiddelde prijs, ze excluden eigenlijk wel vaker grote afwijkingen (vaak gaat dat automatisch, 'outlier detected').quote:Op maandag 8 januari 2018 16:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat een site zoveel invloed kan hebben. Te dom om te poepen sommige mensen als ze daardoor nu alles verkopen.
Ik bedoelde onderstaande, niet alles gaat in een dag x2, als je er wat langer inzit weet je dat er ook mindere dagen zijn.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.
Snap ik, de site doet ook niks fout. Als de reden van daling echter echt alleen zou liggen aan dat de cijfers daar opeens lager uitvallen is het wel belachelijk. Natuurlijk kijken de meeste mensen gewoon naar de grafieken en gaan panic sellen zonder ook maar 1 seconde na te denken.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja die site is ook maar een index voor de gemiddelde prijs, ze excluden eigenlijk wel vaker grote afwijkingen (vaak gaat dat automatisch, 'outlier detected').
Als de prijs op 1 exchange 30/40% hoger is krijg je wel rare getallen.
Waar net nog 100miljard totale marktwaarde "verdampte" is het ondertussen 180 miljard, toch wel zo;n 20% van het totalequote:Op maandag 8 januari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ik, de site doet ook niks fout. Als de reden van daling echter echt alleen zou liggen aan dat de cijfers daar opeens lager uitvallen is het wel belachelijk. Natuurlijk kijken de meeste mensen gewoon naar de grafieken en gaan panic sellen zonder ook maar 1 seconde na te denken.
Goedkope Liskjesquote:Op maandag 8 januari 2018 16:08 schreef BlauweTijger het volgende:
-20.68%Hodlen
Instapmomenten
XLM !! TRX!! woohowohwhoo
Dit doet nattekat ook wel wat pijn denk ik. Al houdt die onder de streep nog winst van de afgelopen weken.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:11 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH kegelt ook in elkaar de tering
Lekker Hodlen joh. Die stijgt wel weer.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
Van 230% naar 160% in paar uur tijd. FUN zit mij het meest dwars, 3 dagen geledeg gekocht voor 18 cent gvd.
Zo hard crasht die toch niet?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dit doet nattekat ook wel wat pijn denk ik. Al houdt die onder de streep nog winst van de afgelopen weken.
FUN was puur een pump van 4 naar 20 cent zoals Verge (zelfde geldt voor POET).quote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
Van 230% naar 160% in paar uur tijd. FUN zit mij het meest dwars, 3 dagen geledeg gekocht voor 18 cent gvd.
Ja omdat BTC naar beneden ging. ETH/BTC koers viel reuze mee.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
van 1200 max naar 950 zojuist. $
Goede les. Thanksquote:Op maandag 8 januari 2018 16:16 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ja omdat BTC naar beneden ging. ETH/BTC koers viel reuze mee.
BTC lijkt de weg omhoog weer gevonden te hebben.
quote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef BaasJ04 het volgende:
Bij LiteBit kan je weer niets kopen helaas. Dit is inderdaad wel weer een momentje op lekker in te slaan. We huilen nu hard, maar over een week lachen we weer (hoop ik).
Een week? Ik denk zelf binnen een paar uur. Maar mijn glazen bol is niet alwetend uiteraard.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef BaasJ04 het volgende:
Bij LiteBit kan je weer niets kopen helaas. Dit is inderdaad wel weer een momentje op lekker in te slaan. We huilen nu hard, maar over een week lachen we weer (hoop ik).
Dit dus.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:49 schreef Patroon het volgende:
Afgelopen uur: -3.06%
Vandaag -13%
Afgelopen 3 dagen: -0,65%
Afgelopen 7 dagen: +96%
Afgelopen 30 dagen: +204,65%
Niks aan het handje
Nieuwjaarsdip.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er oorzaken aan te wijzen voor deze daling?
Denk idd vanavond al weer alle prijzen normaal, dit komt volledige door het uitsluiten van de koreaanse prijzen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een week? Ik denk zelf binnen een paar uur. Maar mijn glazen bol is niet alwetend uiteraard.
Zou fijn zijn! Dan open ik de Delta app met iets meer plezier.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk idd vanavond al weer alle prijzen normaal, dit komt volledige door het uitsluiten van de koreaanse prijzen.
Slim, ETH knalt al weer met 1000$ omhoog op coinbase in enkele secondenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef June. het volgende:
Net nog maar wat ethers bijgekocht en lisk..
Eeen serieuze vraag. De market cap is momenteel 668 miljard volgens mijn bron. Denk jij dat er zo snel weer 100 miljard bij komt? (Ik zie het namelijk ook weer gebeuren).quote:Op maandag 8 januari 2018 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk idd vanavond al weer alle prijzen normaal, dit komt volledige door het uitsluiten van de koreaanse prijzen.
Hold sws wel, maar complete dips op alle coins komt altijd zo random vandaar dat ik baal. Maar fuck het over 2 maanden zal ik vast weer van vreugde in de lucht springenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker Hodlen joh. Die stijgt wel weer.
Ik ga ook wat XLM kopen denk ik zoquote:Op maandag 8 januari 2018 16:23 schreef einschtein het volgende:
Maar even wat VEN er bij gekocht én XLM.
Het ging er toch ook razendsnel af? Waarom zou het er niet snel weer bij kunnen komen?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eeen serieuze vraag. De market cap is momenteel 668 miljard volgens mijn bron. Denk jij dat er zo snel weer 100 miljard bij komt?
Vieze kanjer site is dat zeg idd.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]Litebit mag echt de tering krijgen. Altijd wanneer er een crash is sluiten ze de boel omdat ze anders goedkoop aan mensen moeten verkopen
Gierige kut flikkers.
Ik had sowieso nog wat dust van XLM, dus ach, scheelt weer.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga ook wat XLM kopen denk ik zo
Omdat er bij een daling van 25% een groei van 33% benodigd is.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging er toch ook razendsnel af? Waarom zou het er niet snel weer bij kunnen komen?
Het is absoluut nog steeds hetzelfde aantal..quote:Op maandag 8 januari 2018 16:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Omdat er bij een daling van 25% een groei van 33% benodigd is.
Ik heb altijd het idee dat dat dan langer gaat duren. Ik ben nog nieuw in crypto, en zie inmiddels dat niks te gek is.
quote:Op maandag 8 januari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
Vooral in m'n eerste weken, echt élke keer als ik in paniek m'n zooi zat te sellen omdat ik bang was dat het nog veel lager ging kon ik een paar uur later meer grommend m'n coins tegen een hogere prijs terug gaan zitten kopen. Elke keer spijt. Dus lesje(s) geleerd.
Als er zo'n duik is, ga lekker ff Netflixen of eindelijk wat voor je baas doen en een tijdje je Blockfolio of Delta niet openen. Over korte tijd vraag je je af waar je je in godsnaam druk om zat te maken.
Zit er nog maar 2 maanden in, maar erg herkenbaar.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
Vooral in m'n eerste weken, echt élke keer als ik in paniek m'n zooi zat te sellen omdat ik bang was dat het nog veel lager ging kon ik een paar uur later meer grommend m'n coins tegen een hogere prijs terug gaan zitten kopen. Elke keer spijt. Dus lesje(s) geleerd.
Als er zo'n duik is, ga lekker ff Netflixen of eindelijk wat voor je baas doen en een tijdje je Blockfolio of Delta niet openen. Over korte tijd vraag je je af waar je je in godsnaam druk om zat te maken.
fuck die ken ik nietquote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef vigen98 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/neblio/
+91%
2 weken hier, slechts 2 dips meegemaakt (inclusief deze) maar omdat de community er zo op hamert dat je niet moet panic sellen ben ik gelukkig nog niet de fout in gegaanquote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zit er nog maar 2 maanden in, maar erg herkenbaar.
Nee, Litebit zit sowieso met een capaciteitsprobleem. Eind van de maand gaan ze verhuizen en kunnen ze meer personeel kwijtquote:Op maandag 8 januari 2018 16:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]Litebit mag echt de tering krijgen. Altijd wanneer er een crash is sluiten ze de boel omdat ze anders goedkoop aan mensen moeten verkopen
Gierige kut flikkers.
Wat doe jij? Gewoon CMC openen sorteren op % en dan hier posten of?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef vigen98 het volgende:
+91%
HODL > ALLES.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:30 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
2 weken hier, slechts 2 dips meegemaakt (inclusief deze) maar omdat de community er zo op hamert dat je niet moet panic sellen ben ik gelukkig nog niet de fout in gegaan
Ik heb het geld wel, maar tegen de tijd dat het allemaal verstuurd en omgezet is ben je 8 uur verderquote:Op maandag 8 januari 2018 16:25 schreef iPancakeMix het volgende:
Portfolio vandaag met 30% gedaald, jammer dat ik geen geld heb om in deze dip wat VEN en REQ bij te kopen
Maar dit heeft toch ook gewoon te maken met geautomatiseerde processen?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, Litebit zit sowieso met een capaciteitsprobleem. Eind van de maand gaan ze verhuizen en kunnen ze meer personeel kwijt
Maar ik heb geen Netflix of een baas.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
Vooral in m'n eerste weken, echt élke keer als ik in paniek m'n zooi zat te sellen omdat ik bang was dat het nog veel lager ging kon ik een paar uur later grommend m'n coins tegen een hogere prijs terug gaan zitten kopen. Elke keer spijt. Dus lesje(s) geleerd.
Als je elke seconde naar de koers kunt staren kan je best proberen te verkopen aan het begin van een dip en lager terugkopen, maar vaak is het zo dat als je dan ook maar éven niet oplet je je zooi weer duurder terug moet gaan kopen. Tis tricky. Negen van de tien keer is het echt beter om het gewoon maar even uit te zitten.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:30 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
2 weken hier, slechts 2 dips meegemaakt (inclusief deze) maar omdat de community er zo op hamert dat je niet moet panic sellen ben ik gelukkig nog niet de fout in gegaan
Ga een rondje toeren in je lamboquote:Op maandag 8 januari 2018 16:32 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Netflix of een baas.
Grote jongens die paniek willen zaaien onder de weak hands en hun coins goedkoop willen overnemen. Later verkopen ze die coins weer duur terug aan de weak hands. Rinse. Repeat.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er oorzaken aan te wijzen voor deze daling?
Ik net ander halve week, maar panic sellen is uit den boze. Maar ondertussen naar je portfolio kijken doet dan wel echt pijn, hoor.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zit er nog maar 2 maanden in, maar erg herkenbaar.
Ow! De teckel van de tante van de slager van je buurvrouw uitlaten een optie?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:32 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Netflix of een baas.
Aangekocht op 4 centquote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
Je zegt verkapt dat hij Doge aan moet schaffen!quote:Op maandag 8 januari 2018 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow! De teckel van de tante van de slager van je buurvrouw uitlaten een optie?
Ik eet uit stress een roll toffifee opquote:Op maandag 8 januari 2018 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow! De teckel van de tante van de slager van je buurvrouw uitlaten een optie?
Same here, wil graag wat bijkopen maar dat schiet niet op als je niks op de exchange hebt staan dat je zo kunt omwisselenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:25 schreef iPancakeMix het volgende:
Portfolio vandaag met 30% gedaald, jammer dat ik geen geld heb om in deze dip wat VEN en REQ bij te kopen
Punt 5, goed argumentquote:Op maandag 8 januari 2018 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Zie hieronder reden voor het crashen van de prijzen.
[ afbeelding ]
Nice! helaas kan ik niet bijkopen, anders had ik mijn maand salaris nu erin gepomptquote:Op maandag 8 januari 2018 16:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Lsk kopen op 187k sat, koffie halen, nu 203k sat
Dat bijkopen in een dip is niet zo moeilijk, maar het hoog verkopen (vlak voor een dip) is het lastigste van alles, want iets wat stijgt verkoop je niet zo graag.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je elke seconde naar de koers kunt staren kan je best proberen te verkopen aan het begin van een dip en lager terugkopen, maar vaak is het zo dat als je dan ook maar éven niet oplet je je zooi weer duurder terug moet gaan kopen. Tis tricky. Negen van de tien keer is het echt beter om het gewoon maar even uit te zitten.
ja hoorquote:Op maandag 8 januari 2018 16:37 schreef TwztId het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn er eigenlijk coins die al een tijdje meedraaien waar van de waarde op een gegeven moment dik is gechrashed en er nooit meer bovenop gekomen?
Fun is anders een coin MET partners en een echte use case. Die zie ik Q2 wel flink stijgenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
FUN was puur een pump van 4 naar 20 cent zoals Verge (zelfde geldt voor POET).
Maar de penny coins zijn nu zo ongeveer op inmiddels, althans op Binance.
ETH in BTC ook -10% tov de top van vannacht:quote:Op maandag 8 januari 2018 16:16 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ja omdat BTC naar beneden ging. ETH/BTC koers viel reuze mee.
BTC lijkt de weg omhoog weer gevonden te hebben.
Die bestaan niet in een rol!quote:Op maandag 8 januari 2018 16:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik eet uit stress een roll toffifee op
Zolang die miners niet van de 1 op andere dag massaal gesloten worden maar gewoon een voor 1 om de paar weken de deuren moeten sluiten is er niks aan de hand. Dan zorgt de difficulty change (eens in de 2 weken) van BTC er automatisch voor dat er gewoon iedere 10 minuten een block gemined blijft worden.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit had ik trouwens nog gemist vandaag, zou ook nog negatief kunnen uitpakken voor bitcoin, maar op zich zal dat wel ergens anders opgevangen worden
https://news.vice.com/en_(...)rations-in-the-world
Lager terugkopen is ook niet altijd even makkelijk. Kwam ik achter toen ik nog niet zo lang meedeed en dacht 'zo, verkocht, nu even een kwartiertje van m'n werk naar huis rijden en dan koop ik het zo lager weer terug'. En dat het dan alweer hoger wasquote:Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat bijkopen in een dip is niet zo moeilijk, maar het hoog verkopen (vlak voor een dip) is het lastigste van alles, want iets wat stijgt verkoop je niet zo graag.
Wat je wel kunt doen is een deel HODLEN (bijvoorbeeld 20 LISK) en met 2 LISK daytraden en zo proberen heel langzaam je stack vergroten.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Lager terugkopen is ook niet altijd even makkelijk. Kwam ik achter toen ik nog niet zo lang meedeed en dacht 'zo, verkocht, nu even een kwartiertje van m'n werk naar huis rijden en dan koop ik het zo lager weer terug'. En dat het dan alweer hoger was![]()
Al doende leert men enzo.
Het moet ook wel heel hard instorten wil ik onder mijn inleg komen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef Xeor het volgende:
Vandaag veel in het rood maar nog steeds ruim boven mijn inleg
Kijk eens om 22:30 gisteravond dan.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:42 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
ETH in BTC ook -10% tov de top van vannacht:
https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/ op 1d
AUR niet noemenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja hoor
https://coinmarketcap.com/currencies/maidsafecoin/
was eerst een top coin qua prijs bijvoorbeeld
quote:
Juistquote:Op maandag 8 januari 2018 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Zie hieronder reden voor het crashen van de prijzen.
[ afbeelding ]
HODL en afwachten!quote:Op maandag 8 januari 2018 16:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het moet ook wel heel hard instorten wil ik onder mijn inleg komen.
Koffers al gepakt?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Haha, ik krijg net een offer om Universa te kopen. Meer dan 2 miljoen stuks.
Kan ik in Moskou op komen halen.
Wanneer komt Universa op een exchange?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wanneer komt Universa op een exchange?
Nou hup met je bontmuts!quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Jammer. Kon je nog even mee spelen met Wie Is De Mol?.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijnt wel een legit persoontje te zijn.
Maar nee, denk niet dat ik er zin in heb.
Oke even in de gaten houden dus, ik hoor namelijk veel over universa (heb me eigen er nog niet in verdiept)quote:
Ja, dat wordt live opgenomen...quote:Op maandag 8 januari 2018 16:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jammer. Kon je nog even mee spelen met Wie Is De Mol?.
Ja die is echt kneiterhard gestegen. In november nog met verlies voor $4 van de hand gedaanquote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef vigen98 het volgende:
+91%
Ik twijfel nog, SUB of ENJ.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:24 schreef SugeLucky het volgende:
net wat SUB gekocht. Was dit al dagen van plan, nu was een mooi moment.
Heb deel van mn sub met winst verkocht voor Ven. Lastig inschatten met Sub idd wat het gaat doen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, SUB of ENJ.
SUB is, maar ik vind het makkelijk inschatten hoe ENJ gebruikt gaat worden en wat het op korte termijn gaat doen. Waar denk je dat SUB staat aan einde van het jaar? Ik weet het, geen glazen bol, maar je hebt vast een idee waar je SUB over een tijdje ziet
, want ondanks dat het een prima product is vind ik het moeilijk inschatten bij SUB.
Yup, alles ziet er goed uit bij SUB hoor, maar geen idee hoe/wat/waar het daadwerkelijk gebruikt gaat worden op langere termijn. Bij ENJ is het simpel en die heb ik vooral voor korte termijn.Ik zie die nog wel 2x over de kop gaan voor Q3. en dan gaat die er uitquote:Op maandag 8 januari 2018 16:59 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Heb deel van mn sub met winst verkocht voor Ven. Lastig inschatten met Sub idd wat het gaat doen.
Precies wat ik dacht ook! Heb er nog 5 staanquote:Op maandag 8 januari 2018 17:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, alles ziet er goed uit bij SUB hoor, maar geen idee hoe/wat/waar het daadwerkelijk gebruikt gaat worden op langere termijn. Bij ENJ is het simpel en die heb ik vooral voor korte termijn.Ik zie die nog wel 2x over de kop gaan voor Q3. en dan gaat die er uit
Had je dat reddit draadje gister nog gezien? Over geen ontwikkeling en dergelijke? Zoja; wat vond je er van? Onzin of?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
Laat eens zien?quote:Op maandag 8 januari 2018 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je dat reddit draadje gister nog gezien? Over geen ontwikkeling en dergelijke? Zoja; wat vond je er van? Onzin of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |