Ik denk dat groep echte kenners in crypto veel kleiner is. Denk je niet?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dit niet met elke markt zo? Hebben de pensioenfondsen enig idee waar ze hun geld instoppen?
Bankiers wel, dat hebben ze bewezen hoorquote:Op maandag 8 januari 2018 14:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dit niet met elke markt zo? Hebben de pensioenfondsen enig idee waar ze hun geld instoppen?
Moest net aan een maatje van mij uitleggen dat XRP geen 15k per stuk waard gaat worden.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel wat verschil.
Je hebt de echt kenners, die echt alle ins and outs weten van vele coins en alles er om heen.
Dan heb je een groep die zich wel inlezen in de producten waar ze in investeren (val ik onder, Skv bijvoorbeeld ook imo), maar nog lang niet alles weten, maar wel de juiste instelling hebben.
Dan nog een groep echt dom geld. Die alleen maar nieuws, reddit, 4chan volgen en ergens geld in dumpen zonder dat ze een idee hebben hoe en wat.
Er is weinig veranderd, sinds kort wordt op CMC veel handel in de Koreaanse Won uitgesloten wanneer de prijs te veel afwijkt van de rest van de handel. Dat gebeurde wel vaker als een prijs op een enkele exchange afwijkend gedrag vertoond maar dat is voor de Koreaanse Won bijna unaniem het geval dus werd dat gewoon meegenomen. Aangezien de markten behoorlijk afgeschermd zijn en je niet gemakkelijk kan profiteren van het verschil bleef het in stand. Munten waar veel handel in Koreaanse Won in om gaat lijken nu ineens veel minder waard.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:33 schreef Skv het volgende:
Het is soms wel jammer wat het 'domme geld' doet met de waarde van sommige coins.
Niet? 30k dan?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moest net aan een maatje van mij uitleggen dat XRP geen 15k per stuk waard gaat worden.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gok dat Nattekat net ETH heeft bijgekocht
HODLquote:Op maandag 8 januari 2018 14:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
SELL SELL SELL!!
DIT GAAT HELEMAAL VERKEERD!!!
PAK JE WINST NU HET NOG KAN!!!
Dit is dus de reden dat XRP gekelderd is. Mooi koopmoment voor mensen om in te stappen.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:48 schreef up7 het volgende:
[..]
Er is weinig veranderd, sinds kort wordt op CMC veel handel in de Koreaanse Won uitgesloten wanneer de prijs te veel afwijkt van de rest van de handel. Dat gebeurde wel vaker als een prijs op een enkele exchange afwijkend gedrag vertoond maar dat is voor de Koreaanse Won bijna unaniem het geval dus werd dat gewoon meegenomen. Aangezien de markten behoorlijk afgeschermd zijn en je niet gemakkelijk kan profiteren van het verschil bleef het in stand. Munten waar veel handel in Koreaanse Won in om gaat lijken nu ineens veel minder waard.
Hoe bedoel je?quote:
Dat Doge heeft veel te zware sell walls, die gaat echt niet pumpen zoals Verge.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:02 schreef richolio het volgende:
kut, wilde half uurtje gelden nog doge kopen
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op maandag 8 januari 2018 15:04 schreef Roellie80 het volgende:
Mensen, je hoeft echt niet alle achterliggende techniek te kennen. Ik denk niet dat veel investeerders zich ingelezen hebben over de protocollen die bijvoorbeeld gebruikt worden voor email, GPS, mobiele telefonie voordat ze grote bedragen investeerden in de grote bedrijven achter de huidige internet / telecom branche.
Haha wtfquote:Op maandag 8 januari 2018 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
McAfee doge shillerwat een mongool
Mcafee begint het te snappen.🚀quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Mooncoin staat op +3%quote:
Sommige icos (Bezop, Insurepal, Universa) en coins waar hij over twittert zijn wel degelijk een goed concept. Zijn aanbeveling over Reddcoin vond ik vreemd worden maar Doge slaat alles.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?
Idd! Deze had ik 2 weken terug al ingeslagenquote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooncoin staat op +3%
Enige lichtpuntje in mijn prutsfolio is ICX met +12%.
quote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Kan BTC gewoon weer ff een week stil blijven zitten met z'n armen over elkaar? Dank!
Zie je eigen onderschriftquote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Kan BTC gewoon weer ff een week stil blijven zitten met z'n armen over elkaar? Dank!
Ik zal 't hem zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Even mijn glazen bol pakken..quote:Op maandag 8 januari 2018 15:21 schreef annec het volgende:
Wat zijn jullie korte termijn (enkele dagen) verwachtingen van Ripple en LTC?
Even hard als VEN, FUN en Lisk..quote:
Als dit instorten is, dan vind ik al dat waarschuwen dat investeren in crypto risicovol is grote onzin.quote:
Ik zit inmiddels ook op -19!quote:Op maandag 8 januari 2018 15:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Portfolio -19% in 24h..![]()
Ach ja.. HOLD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |