Haha wtfquote:Op maandag 8 januari 2018 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
McAfee doge shillerwat een mongool
Mcafee begint het te snappen.🚀quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Mooncoin staat op +3%quote:
Sommige icos (Bezop, Insurepal, Universa) en coins waar hij over twittert zijn wel degelijk een goed concept. Zijn aanbeveling over Reddcoin vond ik vreemd worden maar Doge slaat alles.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?
Idd! Deze had ik 2 weken terug al ingeslagenquote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooncoin staat op +3%
Enige lichtpuntje in mijn prutsfolio is ICX met +12%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |