Haha wtfquote:Op maandag 8 januari 2018 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
McAfee doge shillerwat een mongool
Mcafee begint het te snappen.🚀quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?quote:Op maandag 8 januari 2018 15:08 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat Mcafee Doge als coin van de week presenteert. Daar is toch helemaal niets serieus aan?
Mooncoin staat op +3%quote:
Sommige icos (Bezop, Insurepal, Universa) en coins waar hij over twittert zijn wel degelijk een goed concept. Zijn aanbeveling over Reddcoin vond ik vreemd worden maar Doge slaat alles.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat hij coins aanprijst omdat hij denkt dat deze serieuze potentie heeft voor de toekomst?
Idd! Deze had ik 2 weken terug al ingeslagenquote:Op maandag 8 januari 2018 15:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooncoin staat op +3%
Enige lichtpuntje in mijn prutsfolio is ICX met +12%.
quote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Kan BTC gewoon weer ff een week stil blijven zitten met z'n armen over elkaar? Dank!
Zie je eigen onderschriftquote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Kan BTC gewoon weer ff een week stil blijven zitten met z'n armen over elkaar? Dank!
Ik zal 't hem zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
BTC stijgt, alts dalen.
BTC zakt, alts dalen.
Even mijn glazen bol pakken..quote:Op maandag 8 januari 2018 15:21 schreef annec het volgende:
Wat zijn jullie korte termijn (enkele dagen) verwachtingen van Ripple en LTC?
Even hard als VEN, FUN en Lisk..quote:
Als dit instorten is, dan vind ik al dat waarschuwen dat investeren in crypto risicovol is grote onzin.quote:
Ik zit inmiddels ook op -19!quote:Op maandag 8 januari 2018 15:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Portfolio -19% in 24h..![]()
Ach ja.. HOLD!
Tijdelijk?quote:Op maandag 8 januari 2018 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar de daling van vandaag komt vooral omdat Coinmarketcap de Koreaanse Won trade pairs tijdelijk heeft geexclude.
Dus daardoor lijkt alles ineens lager en vinden er veel panic sells plaats.
In Korea nog bijna $22.000 voor 1 bitcoin https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Die kan alleen maar op +100 en -50 staan h. Omdat die wisselt tussen 0.00000001 en 0.00000002.quote:
Koop voor 1 miljoen euro PAC op 0.00000001 , verkoop PAC op 0.00000002quote:Op maandag 8 januari 2018 15:50 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die kan alleen maar op +100 en -50 staan h. Omdat die wisselt tussen 0.00000001 en 0.00000002.
Ah.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:50 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die kan alleen maar op +100 en -50 staan h. Omdat die wisselt tussen 0.00000001 en 0.00000002.
Hier heb ik wel aan zitten denken. Maar dan niet 1 miljoen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Koop voor 1 miljoen euro PAC op 0.00000001 , verkoop PAC op 0.00000002
1 miljoen winst!
Zit even in de grafiek van Delta te kijken, ik zit weer op het niveau van zaterdagochtend. Valt allemaal wel meequote:
Pac klopt dan ook niet zolang cryptopia down is. Je kunt alleen maar voor 1 sat of 2 sat verhandelen. Is dubbel zoveel dus.quote:
Je zal nooit op het laagste punt inkopen en hoogste punt verkopen..quote:Op maandag 8 januari 2018 15:54 schreef richolio het volgende:
Damn, gaat hard ineens. Misschien toch te vroeg ingekocht weer
Weet ik. Is ook niet ergquote:Op maandag 8 januari 2018 15:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zal nooit op het laagste punt inkopen en hoogste punt verkopen..
Ik zat net lekker in mijn nopjes te zijn met mezelf dat ik TRX verkocht op 13,5 cent vanochtend.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zal nooit op het laagste punt inkopen en hoogste punt verkopen..
Deze daling herstelt wel snel als men inziet dat het door coinmarketcap kwam.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tijdelijk?
Ik vind het maar vaag. Toegeven , CMC is een populaire website, maar hoe kan dat zo'n invloed op de prijs hebben sinds het een kwestie is van vraag en aanbod. Die Koreanen zijn gewoon gek dat ze op Koreaanse exchanges blijven! Volgens mij heeft iedereen na de CMC exclusion gewoon alles van de hand gedaan om verlies te voorkomen.
Het is toch belachelijk dat een site zoveel invloed kan hebben. Te dom om te poepen sommige mensen als ze daardoor nu alles verkopen.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Deze daling herstelt wel snel als men inziet dat het door coinmarketcap kwam.
coinmarketcap? wat is dat? Meeste mensen weten niet eens wat dat is. Ze gaan gewoon in als de koers op groen staat. Mensen die nu verkopen behoren ook tot die groep.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Deze daling herstelt wel snel als men inziet dat het door coinmarketcap kwam.
today's FOMO'ers are tomorrows panic sellersquote:Op maandag 8 januari 2018 16:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
coinmarketcap? wat is dat? Meeste mensen weten niet eens wat dat is. Ze gaan gewoon in als de koers op groen staat. Mensen die nu verkopen behoren ook tot die groep.
Ach ja die site is ook maar een index voor de gemiddelde prijs, ze excluden eigenlijk wel vaker grote afwijkingen (vaak gaat dat automatisch, 'outlier detected').quote:Op maandag 8 januari 2018 16:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat een site zoveel invloed kan hebben. Te dom om te poepen sommige mensen als ze daardoor nu alles verkopen.
Ik bedoelde onderstaande, niet alles gaat in een dag x2, als je er wat langer inzit weet je dat er ook mindere dagen zijn.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2018 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je het per dag bekijkt wel. Als je het over een week bekijkt is het mooie gezonde stijging.
Snap ik, de site doet ook niks fout. Als de reden van daling echter echt alleen zou liggen aan dat de cijfers daar opeens lager uitvallen is het wel belachelijk. Natuurlijk kijken de meeste mensen gewoon naar de grafieken en gaan panic sellen zonder ook maar 1 seconde na te denken.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja die site is ook maar een index voor de gemiddelde prijs, ze excluden eigenlijk wel vaker grote afwijkingen (vaak gaat dat automatisch, 'outlier detected').
Als de prijs op 1 exchange 30/40% hoger is krijg je wel rare getallen.
Waar net nog 100miljard totale marktwaarde "verdampte" is het ondertussen 180 miljard, toch wel zo;n 20% van het totalequote:Op maandag 8 januari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ik, de site doet ook niks fout. Als de reden van daling echter echt alleen zou liggen aan dat de cijfers daar opeens lager uitvallen is het wel belachelijk. Natuurlijk kijken de meeste mensen gewoon naar de grafieken en gaan panic sellen zonder ook maar 1 seconde na te denken.
Goedkope Liskjesquote:Op maandag 8 januari 2018 16:08 schreef BlauweTijger het volgende:
-20.68%Hodlen
Instapmomenten
XLM !! TRX!! woohowohwhoo
Dit doet nattekat ook wel wat pijn denk ik. Al houdt die onder de streep nog winst van de afgelopen weken.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:11 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH kegelt ook in elkaar de tering
Lekker Hodlen joh. Die stijgt wel weer.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
Van 230% naar 160% in paar uur tijd. FUN zit mij het meest dwars, 3 dagen geledeg gekocht voor 18 cent gvd.
Zo hard crasht die toch niet?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dit doet nattekat ook wel wat pijn denk ik. Al houdt die onder de streep nog winst van de afgelopen weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |