quote:Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef Rambow het volgende:
[..]
Mensen denken dat deze enorm zakt omdat er -20% staat bij CMC. Maar ze rekenen nu Koreaanse exchanges niet meer mee. Daar is ripple namelijk tegen de 4 dollar. Pak gewoon de grafiek op bitrex en je ziet niets bijzonders.
Niks nieuws onder de zon. Leg er maar eens 10 naast elkaar. 95% bla bla en 5% is interessant.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:26 schreef Majkool het volgende:
https://twitter.com/juanbenet/status/950142785373405184
Euroquote:
niet bij kraken en niet in euro'squote:
Niemand?quote:Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Zegt CanYa jullie iets?
Doet vanmiddag een ICO op kucoin. Ze hebben al een werkende app waar gebruik van wordt gemaakt (voor diensten zoals een loodgieter of grafisch ontwerper)
Klinkt altijd goed als een bedrijf een werkend product heeft
Denk dat ik er wat van koop en snel verkoop voor een quick win..
quote:Op maandag 8 januari 2018 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post alles verkocht met 35% verlies. Nu heb ik weer geld.
ICO is al voorbij toch? https://icobench.com/ico/canyaquote:
Vanmiddag 13:00 dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef Skv het volgende:
[..]
ICO is al voorbij toch? https://icobench.com/ico/canya
Dat kan nooit naar aanleiding van dit topic zijn. Dan had je Ripple uitgekotst en verbannen van elke vergelijking.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:34 schreef BakkenKappen het volgende:
Naar aanleiding van dit topic tweede hypotheek genomen en alles in ripple gedaan.
Ja wil ook even mining rig ervoor opzetten.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan nooit naar aanleiding van dit topic zijn. Dan had je Ripple uitgekotst en verbannen van elke vergelijking.
Allemaal naar xrb volgens calculaties:quote:Op maandag 8 januari 2018 11:37 schreef niggeplease het volgende:
https://www.tradingview.c(...)owing-Bearish-Setup/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2018 11:52 schreef jevl het volgende:
[..]
Allemaal naar xrb volgens calculaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
[..]
Allemaal naar xrb volgens calculaties:great analysis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Allemaal naar xrb volgens calculaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jazeker, wordt al mee gehandeld op ED. Jammer genoeg kom ik daar te laat achter, al van 0.0026 naar 0.0044 gegaan afgelopen nacht.quote:
Gelukkig kan je wel zelf een node opzetten.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja wil ook even mining rig ervoor opzetten.
Oh wacht.
Ik ook niet... laat het wel lekker staan allemaal zoals het nu is. Kijk over een maand wel weer daar.quote:
FUD over VEN wel de grootste grap.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:07 schreef Predator38 het volgende:
ik las op reddit dat er heel veel FUD op 4 chan word verspreid over VEN![]()
![]()
Ik dacht dat dit met Linda de Mol te maken hadquote:Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van LINDA 31-12-2017: $0.0009
Waarde van LINDA vandaag: $0.00908.
Alweer feest. 2018 begint lekker.
http://lindacoin.com
This is not a real correction actually. Coin market cap excluded all Korean exchanges from calculations of all the coins ఆ the prices are inflated there go and check the market tab in any coin. Best example is qtum. There should be a star on bitthumb price. One star indicates price is excludedquote:Op maandag 8 januari 2018 12:23 schreef Predator38 het volgende:
lager lager lager.....ik wacht op de panic sell![]()
![]()
dus alles gaat weer omhoog in de loop van vandaag ?quote:Op maandag 8 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
This is not a real correction actually. Coin market cap excluded all Korean exchanges from calculations of all the coins ఆ the prices are inflated there go and check the market tab in any coin. Best example is qtum. There should be a star on bitthumb price. One star indicates price is excluded
je mag die van mij kopen voor 1 ETHquote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:
Op 10k koop ik een ledger nano s.
Leverdatum is pas 20 maart
Ik verwacht nog wel een dipje als USA wakker wordt.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dus alles gaat weer omhoog in de loop van vandaag ?
Dat is ook mijn plan.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:27 schreef hmmmz het volgende:
Op 10k koop ik een ledger nano s.
Leverdatum is pas 20 maart
ik ga wat fiat overmaken.....quote:Op maandag 8 januari 2018 12:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een dipje als USA wakker wordt.
Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand, enkel wat misplaatste rode cijfertjes.
Maarja, de glazen bol is nog niet binnen dus ik kan geen voorspelling doen.
Miljoenenjacht 2.0. Van koffertjes naar crypto coin.quote:Op maandag 8 januari 2018 12:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit met Linda de Mol te maken had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |