FUN was puur een pump van 4 naar 20 cent zoals Verge (zelfde geldt voor POET).quote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef Sala-adin het volgende:
Van 230% naar 160% in paar uur tijd. FUN zit mij het meest dwars, 3 dagen geledeg gekocht voor 18 cent gvd.
Ja omdat BTC naar beneden ging. ETH/BTC koers viel reuze mee.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
van 1200 max naar 950 zojuist. $
Goede les. Thanksquote:Op maandag 8 januari 2018 16:16 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ja omdat BTC naar beneden ging. ETH/BTC koers viel reuze mee.
BTC lijkt de weg omhoog weer gevonden te hebben.
quote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef BaasJ04 het volgende:
Bij LiteBit kan je weer niets kopen helaas. Dit is inderdaad wel weer een momentje op lekker in te slaan. We huilen nu hard, maar over een week lachen we weer (hoop ik).
Een week? Ik denk zelf binnen een paar uur. Maar mijn glazen bol is niet alwetend uiteraard.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef BaasJ04 het volgende:
Bij LiteBit kan je weer niets kopen helaas. Dit is inderdaad wel weer een momentje op lekker in te slaan. We huilen nu hard, maar over een week lachen we weer (hoop ik).
Dit dus.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:49 schreef Patroon het volgende:
Afgelopen uur: -3.06%
Vandaag -13%
Afgelopen 3 dagen: -0,65%
Afgelopen 7 dagen: +96%
Afgelopen 30 dagen: +204,65%
Niks aan het handje
Nieuwjaarsdip.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er oorzaken aan te wijzen voor deze daling?
Denk idd vanavond al weer alle prijzen normaal, dit komt volledige door het uitsluiten van de koreaanse prijzen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een week? Ik denk zelf binnen een paar uur. Maar mijn glazen bol is niet alwetend uiteraard.
Zou fijn zijn! Dan open ik de Delta app met iets meer plezier.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk idd vanavond al weer alle prijzen normaal, dit komt volledige door het uitsluiten van de koreaanse prijzen.
Slim, ETH knalt al weer met 1000$ omhoog op coinbase in enkele secondenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:20 schreef June. het volgende:
Net nog maar wat ethers bijgekocht en lisk..
Eeen serieuze vraag. De market cap is momenteel 668 miljard volgens mijn bron. Denk jij dat er zo snel weer 100 miljard bij komt? (Ik zie het namelijk ook weer gebeuren).quote:Op maandag 8 januari 2018 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk idd vanavond al weer alle prijzen normaal, dit komt volledige door het uitsluiten van de koreaanse prijzen.
Hold sws wel, maar complete dips op alle coins komt altijd zo random vandaar dat ik baal. Maar fuck het over 2 maanden zal ik vast weer van vreugde in de lucht springenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker Hodlen joh. Die stijgt wel weer.
Ik ga ook wat XLM kopen denk ik zoquote:Op maandag 8 januari 2018 16:23 schreef einschtein het volgende:
Maar even wat VEN er bij gekocht én XLM.
Het ging er toch ook razendsnel af? Waarom zou het er niet snel weer bij kunnen komen?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eeen serieuze vraag. De market cap is momenteel 668 miljard volgens mijn bron. Denk jij dat er zo snel weer 100 miljard bij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |