Niet verplicht, ze hebben alleen wel beloofd alle medewerking te verlenen aan het onderzoek van Mueller en zo'n interview weigeren staat dan een beetje raar idd.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:19 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De "wij kunnen niet garanderen dat onze cliënt zichzelf niet de gevangenis in praat tijdens een verhoor" strategie.
Trump is volgens mij ook niet verplicht mee te werken. Maar weigering staat niet al te best. Alhoewel ik me afvraag of ze daar at this point nog mee bezig zijn.
Denk dat Mueller alleen akkoord gaat met een face-to-face interview. Als we daar de beelden eens van zouden kunnen zienquote:Op maandag 8 januari 2018 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niet verplicht, ze hebben alleen wel beloofd alle medewerking te verlenen aan het onderzoek van Mueller en zo'n interview weigeren staat dan een beetje raar idd.
Ja dat zou ik ook wel willen zienquote:Op maandag 8 januari 2018 17:28 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Denk dat Mueller alleen akkoord gaat met een face-to-face interview. Als we daar de beelden eens van zouden kunnen zien
Daar hebben ze toch speciale volwassenen luiers voor?quote:Op maandag 8 januari 2018 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen zien![]()
Maar we kunnen wel rekenen op een beetje lekkage toch?
Weigering is voor Trump het beste wat hij kan doen. Wederom hier: Mueller is liberaal, deep state, belde vaak met Clinton, very dishonest, etc etc. En de achterban retweet.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:19 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De "wij kunnen niet garanderen dat onze cliënt zichzelf niet de gevangenis in praat tijdens een verhoor" strategie.
Trump is volgens mij ook niet verplicht mee te werken. Maar weigering staat niet al te best. Alhoewel ik me afvraag of ze daar at this point nog mee bezig zijn.
Oprah voordragen is inderdaad dé manier om nog meer verdeeldheid te zaaien in dat land.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:44 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens hoor ik van Amerikaanse vrienden dat de Trump base helemaal uit zijn dak gaat, in negatieve zin, van het idee dat Oprah Winfrey de Democratische kandidaat zou worden bij de volgende verkiezingen.
Dat moet inderdaad wel een nachtmerrie voor ze zijn, rijk geworden door eigen kunde, zwart en een vrouw, DRAMA!
Waar baseer je de gedachte op dat Winfrey ongeschikt zou zijn? Ze leid een zeer succesvol bedrijf, ze is een uitstekende communicator en ze is toch vrij duidelijk sociaal geengareerd, dat alleen al maakt haar een duizend maal betere kandidaat als Trump.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oprah voordragen is inderdaad dé manier om nog meer verdeeldheid te zaaien in dat land.
Een eerste vrouw was na de eerste zwarte President wel leuk geweest. Maar de populistische geest is uit de fles en die gaat er voorlopig niet terug in. Oprah voordragen maakt dit alleen maar erger.
Daarnaast is politicus een beroep en geen bijbaan. Hou nou eens op met al die celebs, dat werkt echt totaal niet. Achterlijk gedoe.
Ze leid al 30 jaar een bedrijf wat nu 12000 medewerkers heeft onder andere en heeft een persoonlijk fortuin van 3 miljard. Niet slecht voor een misbruikt kind uit een achterstand wijk die met helemaal niets geboren is.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:03 schreef Ulx het volgende:
Bestuurservaring in grote organisaties hadden ze allemaal wel. Trump bijvoorbeeld niet. Die runde een kantoor met 50 man of zo.
Je ziet de resultaten. Wat is de ervaring van Oprah?
Oprichter van onder andere Harpo en het Oprah Winfrey Network. Politieke ervaring heeft ze niet, maar self-made is ze wel. In tegenstelling tot Trump heeft zij niet haar fortuin geërfd.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:03 schreef Ulx het volgende:
Bestuurservaring in grote organisaties hadden ze allemaal wel. Trump bijvoorbeeld niet. Die runde een kantoor met 50 man of zo.
Je ziet de resultaten. Wat is de ervaring van Oprah?
Maar de overheid runnen als een bedrijf lijkt niet echt te werken gezien het geklungel van de huidige regering.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:07 schreef Puddington het volgende:
[..]
Oprichter van onder andere Harpo en het Oprah Winfrey Network. Politieke ervaring heeft ze niet, maar self-made is ze wel. In tegenstelling tot Trump heeft zij niet haar fortuin geërfd.
Ik denk ook dat het celebrity effect enorm wordt overschat. Bij de Republikeinen is jarenlang voorwerk gedaan door enerzijds de Tea Party en anderzijds door de partij zelf die vrolijk meeging in allerlei BNW-geneuzel. Dat mondde uit in Trump. De kandidaat die de partij verdiende. Het helpt natuurlijk wel als je al een beetje bekend werd, maar het lijkt me sterk dat nu opeens iedere celebrity opeens een geschikte presidentskandidaat zou zijn.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:13 schreef Hyperdude het volgende:
Als alleen "rijk en beroemd" criteria zijn om president te kunnen worden, verwacht ik nog zwaardere tijden voor de VS.
Ze heef wel met Trump gemeen dat haar zakenimperium grotendeels danwel volledig draait om haar naam en haar persoon. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat ook binnen haar bedrijven geldt dat Oprah's wil wet is, en een president vereist natuurlijk een ander soort leiderschap dan een CEO.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
Ze leid al 30 jaar een bedrijf wat nu 12000 medewerkers heeft onder andere en heeft een persoonlijk fortuin van 3 miljard. Niet slecht voor een misbruikt kind uit een achterstand wijk die met helemaal niets geboren is.
The Rock 2020quote:Op maandag 8 januari 2018 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het celebrity effect enorm wordt overschat. Bij de Republikeinen is jarenlang voorwerk gedaan door enerzijds de Tea Party en anderzijds door de partij zelf die vrolijk meeging in allerlei BNW-geneuzel. Dat mondde uit in Trump. De kandidaat die de partij verdiende. Het helpt natuurlijk wel als je al een beetje bekend werd, maar het lijkt me sterk dat nu opeens iedere celebrity opeens een geschikte presidentskandidaat zou zijn.
That’s 5½ hours of executive time over the course of an 8¼-hour workday.quote:Op maandag 8 januari 2018 01:09 schreef Szura het volgende:
https://www.axios.com/new(...)_term=emshare#story0
Deze week ook ff wat executive time aanvragen bij de baas
quote:Swan walks through the private schedule for one Tuesday.
•8 a.m. to 11 a.m.: Executive time
•11 a.m.: Meeting with Chief of Staff
•11:30 a.m.: Executive time
•12:30 p.m.: Lunch
•1:30 p.m.: Executive time
•2:45 p.m.: Meeting with National Security Adviser
•3:30 p.m.: Executive time
•3:45 p.m.: Meeting with head of presidential personnel
•4:15 p.m.: End of day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 08-01-2018 18:42:59 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Dit zijn op goede communicatie na kwalificaties voor iemand in het bedrijfsleven. Begrijp me niet verkeerd ook, ik vind het een geldige vrouw. Maar ze is TV ster. Geen politicus.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:01 schreef Puddington het volgende:
Ik ben overigens benieuwd wel benieuwd naar wat de samenstelling wordt van de Republikeinen in het congres na afloop van de midterms in 2018. Op z'n minst verliezen de Republikeinen een dozijn zetels, waarschijnlijk krijgen democraten de meerderheid en in het rampscenario (maar niet onwaarschijnlijk) wordt het een electoraal bloedbad voor de Republikeinen.
Maar wat voor Republikeinen worden dat dan in het congres? Mitt Romney heeft duidelijk gemaakt dat hij senator wilt worden en die is niet op de hand van de Trump. Dus wordt het de oude garde van types zoals Romney, of worden het Tea Party-fanaten die niks anders kunnen dan Trump papagaaien maar verder geen beleid kunnen maken?
Dat Trump er ergens een hersenscheet uit heeft gegooid betekent niet dat hij ook maar enigszins zou hebben nagedacht over dat soort zaken. Zou jij het toejuichen?quote:Op maandag 8 januari 2018 19:05 schreef Nintex het volgende:
Trump wilde Oprah al jaren als running mate
[ afbeelding ]
Hij zal het denk ik niet eens erg vinden als zij het overneemt.
De ontluistering van Amerikaquote:Op maandag 8 januari 2018 18:11 schreef Puddington het volgende:
Overigens vind ik Oprah als presidentskandidaat een bijzonder slecht idee.
quote:Niemand weet precies wanneer de ontluistering begon, wanneer de samenhang die de Amerikanen in een veilige, soms verstikkende greep hield barstjes begon te vertonen. Zoals elke grote verandering begon ze op talloze manieren talloze keren opnieuw, en op een gegeven moment ging het land – telkens hetzelfde land – een grens over en veranderde het onherroepelijk.
Ze zijn nu al begonnen met het opgraven van dirt.quote:Op maandag 8 januari 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat Trump er ergens een hersenscheet uit heeft gegooid betekent niet dat hij ook maar enigszins zou hebben nagedacht over dat soort zaken. Zou jij het toejuichen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |