abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:18 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176325509

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:43 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176325518
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:53 #3
371833 BlauweTijger
pi_176325524
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

lions dont lose sleep over the opinion of sheep _O_
Carpe diem klootzak!
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

want ja, crypto's stijgen altijd
:')
pi_176325559
pi_176325563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Idd
en ik hoor jou ook nog steeds niets weerleggen over Universa hoor :)

Als je nou eens met echte tegenargumenten komen dan kan er nog iets van een (soort) normale discussie ontstaan.
Lees:

https://www.reddit.com/r/(...)_blockchain/dohao5e/
en
https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/

Deze twee links zijn al meerdere malen gepost, maar je gaat er nooit op in. Ik vind het ronduit schandalig dat je Universa hier zo loopt te shillen, aan nieuwe users die daar serieus over gaan nadenken, maar niet eens op dit soort kritiek in gaat.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:02:55 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176325569
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Niet op binance..?
Sorry. Ik bedoel uiteraard dollar, geen euro. Gewenning. Maar toen ik vanmiddag voor het laatst keek hing die rond de 4, nu 4.50.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:05:27 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176325634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Als je nou eens met echte tegenargumenten komen dan kan er nog iets van een (soort) normale discussie ontstaan.
Lees:

en

Deze twee links zijn al meerdere malen gepost, maar je gaat er nooit op in. Ik vind het ronduit schandalig dat je Universa hier zo loopt te shillen, aan nieuwe users die daar serieus over gaan nadenken, maar niet eens op dit soort kritiek in gaat.
Thanks voor leesvoer.
pi_176325672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
want?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:01 #9
371833 BlauweTijger
pi_176325686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

want?
Omdat het vorige topic #697 was?
pi_176325688
ik lees op reddit trouwens dit voor VEN:

15 januari rebranding en eind januari:

An Official strategic partnership announcement is planned for late jan with DNV GL in London
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:16 #11
406944 SugeLucky
pi_176325694
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Omdat het vorige topic #697 was?
Alleen bij jou denk ik.
pi_176325699
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Sorry. Ik bedoel uiteraard dollar, geen euro. Gewenning. Maar toen ik vanmiddag voor het laatst keek hing die rond de 4, nu 4.50.
nieuw partnership
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:57 #13
286575 Roces18
Chef de party
pi_176325711
Dit moet wel het populairste topic zijn op fok :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176325770
tja...er willen steeds meer mensen mee profiteren van crypto, dat gaat pijn doen met een crash als je ziet hoeveel % spaargeld sommigen erin hebben zitten.

en er gaan ook nog wel een aantal coins bloeden dit jaar.....
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:13:49 #15
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176325826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Roces18 het volgende:
Dit moet wel het populairste topic zijn op fok :P
Ben wel benieuwd naar de stats van bv de top 10 topics ofzo en hoe hoog dit topic dan staat. Geen idee of dat ergens te zien is.
pi_176325860
Is er ergens een manier om DGB te kopen zonder verificatie of shit?
pi_176325882
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...

Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
PSN: Metal_Akilla
pi_176325899
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...

Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
wat is veel ?
pi_176325923
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Predator38 het volgende:
ik lees op reddit trouwens dit voor VEN:

15 januari rebranding en eind januari:

An Official strategic partnership announcement is planned for late jan with DNV GL in London
bij de rebranding worden tokens uitgedeeld toch? Ook als je ven op binance staat?
pi_176325931
quote:

Ik heb er verhoudingsgewijs nog geen 10% van mijn spaargeld in zitten, dat wil ik ook niet.
Het geld wat ik er nu heb ingestopt is ook geld wat ik 'kwijt' ben laat maar zeggen, mocht dit alles op kort termijn verdwijnen. Verlies ik het, jammer dan. Pak ik er leuke winst mee, helemaal mooi mee genomen :D

Ik zou hier nooit geld in stoppen wat ik echt niet kan missen :+
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:19:30 #21
286575 Roces18
Chef de party
pi_176325941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:13 schreef Mender het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de stats van bv de top 10 topics ofzo en hoe hoog dit topic dan staat. Geen idee of dat ergens te zien is.
Wij staan op plek 2 / 3 volgens de stats qua actief topic en nr 4 qua subforum
pi_176325966
quote:

Nouja wat ik me af vraag is of die mensen die bijvoorbeeld 50% van hun spaargeld erin hebben zitten rekenen met wat ze zelf erin gestopt hebben of de actuele waarde van hun portfolio.
pi_176325986
aardig sell walls voor VEN:

pi_176325991
quote:

Welk spaargeld?

Amerikaanse Henk en Ingrid zullen dan ook alleen XRP kopen op Coinbase, ergens in de toekomst.

I'll HODL.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:21:41 #25
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176326000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:19 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wij staan op plek 2 / 3 volgens de stats qua actief topic en nr 4 qua subforum
Waar zie je dat?
pi_176326011
iemand in Clearpoll? onder de radar cointje.
pi_176326021
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:17 schreef Syphixx het volgende:

[..]

wat is veel ?
de meeste henk en ingrids hebben amper geld als hun wasmachine stuk gaat dus dat valt ook wel weer mee, er is meer dan genoeg nieuw geld voor de crypto's maar niet van een henk en ingrid.
pi_176326023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:21 schreef Predator38 het volgende:
aardig sell walls voor VEN:

Er is er iig 1 van die constant opgeschoven wordt
pi_176326035
Iemand die verstand heeft van MEW, heb m'n VEN naar mijn wallet gestuurd maar nu zegt ie dat ik een heel ander wallet address heb dan waar ik het gisteren naar toe gestuurd had?
hoi
pi_176326046
quote:

Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..
pi_176326058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/

bye bye trx :W

die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht _O-
HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:25:03 #33
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326068
quote:
Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?
pi_176326077
Portfolio 39.66% omhoog in de laatste 24 uur. Coinmarketcap gestorven?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:25:55 #35
406944 SugeLucky
pi_176326088
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef ryannboy het volgende:
Iemand die verstand heeft van MEW, heb m'n VEN naar mijn wallet gestuurd maar nu zegt ie dat ik een heel ander wallet address heb dan waar ik het gisteren naar toe gestuurd had?
Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?
pi_176326106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?
15.000 stuks.
pi_176326113
moet VEN in een MEW wallet staan of mag het ook op een enchange staan tijdens de rebranding voor de bonus tokens ??? weet iemand daar wat vanaf ???
pi_176326118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?
blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvd
hoi
pi_176326124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef 1299 het volgende:
Portfolio 39.66% omhoog in de laatste 24 uur. Coinmarketcap gestorven?
Ik snap de relatie met cm niet?
pi_176326125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef g60forced het volgende:

[..]

HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..
Is allang ontkracht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:28:08 #41
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326129
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

15.000 stuks.
pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??
pi_176326131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef Predator38 het volgende:
moet VEN in een MEW wallet staan of mag het ook op een enchange staan tijdens de rebranding voor de bonus tokens ??? weet iemand daar wat vanaf ???
ik vraag me dit ook af. En is bekend hoeveel je krijgt? Dan is ook te berekenen of overzetten naar wallet te doen is qua kosten
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:28:26 #43
406944 SugeLucky
pi_176326136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef ryannboy het volgende:

[..]

blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvd
Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.
pi_176326145
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..
dit dus. veel lezen en vooral proberen, en niet bang zijn dat het geld weg kan zijn.
ik hou momenteel 10 LTC's vast voor long term en heb onlangs een kleine 250 euro naar binance gebracht om te leren mee te spelen. maar je moet er idd wel wat tijd in WILLEN steken.
pi_176326148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
pi_176326162
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.
Nou raar, ik denk dat ik idd 2 wallets perongeluk heb aangemaakt, hopelijk krijg ik die 5 ven terug
hoi
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:29:39 #47
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326165
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
Heb je er dan 60k ingegooid??????/
pi_176326175
Justin Sun‏
@justinsuntron
Following Following @justinsuntron
More Justin Sun Retweeted Justin Sun
It is an official recognition from the state level, which proves that #blockchain technology, social media and live streaming are encouraged by the central government. #TRON #TRX $TRX

The TRON Union Core Member Peiwo APP Won China’s National High-tech Enterprise, which is issued by Ministry of Science and Technology ,Ministry of Finance and State Administration of Taxation.
pi_176326182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

45k $.
pi_176326184
quote:

[..]

dat zijn tenminste bedragen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:31:00 #51
406944 SugeLucky
pi_176326185
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef ryannboy het volgende:

[..]

Nou raar, ik denk dat ik idd 2 wallets perongeluk heb aangemaakt, hopelijk krijg ik die 5 ven terug
heb je het vanaf binance getuurd?
pi_176326190
quote:

[..]

35K Eur lijkt mij.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:31:25 #53
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326192
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

45k $.
pfffff O+
pi_176326203
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je 15.000 stuks Ripple hebt gekocht boven de $2 he...

A new generation of XRP bagholders has just been born.
pi_176326205
Fun is weer bezig :) hele dag matig, nu snel omhoog
pi_176326206
Volgens mij gaat Universa naar beneden denderen. Way overpriced.. :')
pi_176326208
quote:
Na bitcoin en ether trekt het circus nu richting de ripple

Wie een jaar geleden 1.000 dollar in ripple stak, heeft nu vier ton. Wat is deze ‘anti-bitcoin’?

Aan het rijtje ‘had-ik-maar’-momentjes kan weer een nieuwe digitale munt worden toegevoegd. Wie zo slim was om vorig jaar rond deze tijd ripples te kopen, had in dollars berekend een sappig rendement kunnen pakken van bijna 40.000 procent. Een gokje van 1.000 dollar was nu vier ton geweest. Alleen al in de afgelopen week verdubbelde de prijs van de cryptovaluta. Daardoor is de ripple nu in totale marktwaarde de ether voorbij als de tweede digitale munt van de wereld, na de bitcoin. Alle ripples samen waren woensdagmiddag ruim 109 miljard dollar waard, volgens de site Coinmarketcap.com.

Ripple? Dat is een munt die wordt uitgegeven door het gelijknamige Amerikaanse bedrijf, en het is in veel aspecten de anti-bitcoin. Hij wordt niet gemined (het proces waarmee bitcoins worden gegenereerd) door een wereldwijde groep miners zoals de bitcoin, maar alle ripples zijn al gecreëerd en in bezit van het bedrijf Ripple, dat ze langzaam in circulatie brengt. Ripple is bovendien een munt die is bedoeld om internationale transacties tussen banken en bedrijven makkelijker te maken, terwijl bitcoin juist de belofte in zich heeft om banken overbodig te maken. Op veel webfora zijn de echte bitcoin-gelovigen erg negatief over ripple.

Daar trekt de rest van de markt zich weinig van aan. De koers wordt de laatste tijd aangejaagd door nieuwsberichten dat grote financiële instellingen zoals American Express en Santander in zee gaan met Ripple voor experimenten met de onderliggende blockchain-technologie. Blockchain is de veelbelovende registertechnologie waarmee transacties in digitale munten worden bijgehouden. Japanse creditcardbedrijven sloten eerder al een deal om te gaan testen met ripple. Ripple denkt dat de technische eigenschappen van zijn munt ervoor zorgen dat internationale betalingen veel goedkoper en makkelijker kunnen worden afgehandeld.

Zeer volatiel

Inderdaad: ook bij deze cryptovaluta klinken vooral veel woorden als „belofte”, „experimenteel” en „testen”. Het is vooralsnog onduidelijk welke reële waarde er onder de munten zit. Daardoor is de koers zeer volatiel.

Lees ook: Wat is een blockchain?
Het grootste risico volgens veel critici: ongeveer 61 procent van de ripples zijn nog in bezit van het bedrijf. Dat maakt het nogal riskant dat straks het bedrijf, of één van de oprichters, eieren voor zijn geld kiest en gaat cashen. Dat kan een enorme verkoopgolf in gang zetten waardoor de koers ineenstort. Ook bij andere cryptovaluta is sprake van enige machtsconcentratie bij een paar grote spelers, maar bij ripple is dat extreem.

Volgens berekeningen van het Amerikaanse zakenblad Forbes zijn er twee mensen om met name in de gaten te houden. Mede-oprichter en ex-bestuursvoorzitter Chris Larsen, heeft naar schatting van het blad bijna 5,2 miljard ripples in zijn bezit, plus een aandelenbelang van 17 procent in het bedrijf. Dat zou hem een vermogen geven van bijna 40 miljard dollar, waarmee hij in één klap in de top-15 van rijkste Amerikanen zou komen. De huidige bestuursvoorzitter Brad Garlinghouse is inmiddels bijna 10 miljard dollar waard.

Hun rijkdom is virtueel - totdat ze besluiten dat ze toch liever dollars dan ripples hebben.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176326213
quote:

[..]

45k $.
Kon ik dit ook maar eens doen _O_
pi_176326217
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Lees:

en

En het probleem is? Ik zie het probleem niet. Het is gewoon wat mensen willen. Dit wordt gewoon vanuit een POV gezien die biased is.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 17:32:47 #60
42184 crew  DaMart
pi_176326220
ETN gaat ook lekker op Cryptopia :D.
pi_176326221
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef ejfaar het volgende:
Fun is weer bezig :) hele dag matig, nu snel omhoog
heerlijk dagje....had ik maar...... *O*
pi_176326222
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je 15.000 stuks Ripple hebt gekocht boven de $2 he...

Op $2.95...
Het is niet mijn hele portfolio hè. Ik zie er wel een toekomst in.
pi_176326235
quote:

[..]

_O-
pi_176326239
quote:
0s.gif, Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef vigen98 het volgende:

[..]

En het probleem is? Ik zie het probleem niet. Het is gewoon wat mensen willen. Dit wordt gewoon vanuit een POV gezien die biased is.
Sterke argumentatie, dit.
pi_176326240
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef DaMart het volgende:
ETN gaat ook lekker op Cryptopia :D.
is dat een goed platform?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176326245
http://funfairtoken.org/airdrop.php Kan ik hier gewoon mijn binance adrea invullen?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:34:10 #67
406944 SugeLucky
pi_176326247
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Op $2.95...
wtf man. echt wat de neuq is deze
pi_176326250
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:33 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Sterke argumentatie, dit.
Ja kerel vertel mij eens het probleem dan? Wat is het probleem? Dat het pre-mined is? _O-
pi_176326259
quote:

[..]

Op $2.95...
over een jaar 10 dollar per stuk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176326262
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik snap de relatie met cm niet?
Is er niet, maar coinmarketcap lag er net uit ;)
pi_176326263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef ejfaar het volgende:
http://funfairtoken.org/airdrop.php Kan ik hier gewoon mijn binance adrea invullen?
is dit wel echt of fake ???
pi_176326267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja kerel vertel mij eens het probleem dan? Wat is het probleem? Dat het pre-mined is? _O-
Draai je het weer om. Het staat duidelijk opgesomd in die twee links. :)

Laat maar.
pi_176326268
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Af en toe moet je een gokje nemen.
Iedereen doet dat hier met een % van hun portfolio. Ik zie het probleem niet zo.
pi_176326276
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb gelezen dat het aantal transacties van Ripple in de afgelopen periode helemaal niet is gestegen. wel vreemd op zich.
pi_176326289
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is dit wel echt of fake ???
ik ben ook echt dom ja, zie nu dat t niet hun officiele site is
pi_176326295
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef ejfaar het volgende:
fake shit......blijf er maar van weg !
pi_176326302
quote:

[..]

45k $.
31 dec 2018 is je $45K investering op z'n minst $1,5 miljoen waard if not more.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176326306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

:'(
pi_176326325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:37 schreef alilami het volgende:

[..]

Nah. Dat denk ik persoonlijk niet. Dan hebben ze wel een heel hoge marketvalue...
pi_176326326
quote:

[..]

Kunnen we ophouden met dit soort onzin-voorspellingen?
pi_176326328
waarom stijgt FUN ineens weer zo hard naar een ATH ?
pi_176326340
quote:

[..]

Op $2.95...
:D

Ik hoop voor je dat je ons het tegendeel bewijst.

Waarop verwacht of hoop je dat ze eind van het jaar staan?
pi_176326343
quote:

[..]

een collega van me heeft gistermiddag Ripple gekocht, “want die is tenminste nu nog te betalen, en Bitcoin niet”...
pi_176326351
VEN en REQ O+
pi_176326353
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Draai je het weer om. Het staat duidelijk opgesomd in die twee links. :)

Laat maar.
Ja en wat er in de links staan is dat het probleem is dat het pre-mined is. En dat niet volle trustless systeem is. Dus? _O- Is dat een probleem? Het is gewoon een POV probleem voor die specifieke individu. Ga jij mij ook vertellen dat Ripple een slechte investering was 1 jaar geleden om het ook pre-mined is?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 17:40:38 ]
pi_176326354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef Predator38 het volgende:
waarom stijgt FUN ineens weer zo hard naar een ATH ?
daarvoor was ik op twitter aan t zoeken naar nieuws, en zag dus die (fake) airdrop, dacht dat dat t was.
Heb jij je fun op exchange of in een wallet staan? Vind zelf de 80fun wel hoog voor withdrawal
pi_176326366
Iemand hier verstand van candle charts?

Ik zie dit topic op Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)t_should_run_higher/

De TS geeft daar aan dat de doji (open-close gelijk) aan zou geven dat de koers gaat stijgen.

In mijn beleving is dit juist een signaal dat de bullish run afloopt en er (mits de volgende candle dalend is) er juist een bearish patroon zal ontstaan. Ben ik nou gek?
pi_176326367
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je ons het tegendeel bewijst.

Waarop verwacht of hoop je dat ze eind van het jaar staan?
Het laatste blijft altijd glazen bol werk en vind ik bij iedere coin lastig te bepalen. Er kan immer zoveel gebeuren.

Ik stap uit op $6,- is nu mijn insteek in ieder geval.
pi_176326373
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:39 schreef ejfaar het volgende:
t dat dat t was.
Heb jij je fun op exchange of in een wallet staan? Vind zelf de 80fun wel hoog voor withdrawal
6500 FUN nu nog op een exchange
pi_176326374
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef juiced01 het volgende:

[..]

een collega van me heeft gistermiddag Ripple gekocht, “want die is tenminste nu nog te betalen, en Bitcoin niet”...
:').
pi_176326391
FUN _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176326407
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
FUN _O_
Ik ben al paar dagen bezig met een instapmoment te bepalen. Maar het lijk alsof 900 wel de vloer is geworden nu. En dat vind ik te hoog.
pi_176326409
quote:

[..]

Als de cryptomarkt dit jaar dezelfde stijging meemaakt als vorig jaar dan zitten we op 25 biljoen dollar, oftewel 1/3 vd wereldeconomie. Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Mensen maken de fout alles tot in het oneindige te extrapoleren, totaal niet realistisch.
pi_176326411
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja en wat er in de links staan is dat het probleem is dat het pre-mined is. En dat niet volle trustless systeem is. Dus? _O- Is dat een probleem? Het is gewoon een POV probleem voor die specifieke individu. Ga jij mij ook vertellen dat Ripple een slechte investering was 1 jaar geleden om het ook pre-mined is?
Echt weer zo’n tyfusdomme opmerking dit. Als het om investeren gaat prima, als het je om de techniek erachter gaat moet je toch echt met wat meer aankomen dan ‘huhuhuhu winst huhuhuhu’.
pi_176326422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
FUN _O_
Zo hard gaat 'ie niet toch?
Ik zit op 1hr chart te kijken overigens. Zit in een vrij horizontale zone de laatste dagen.
pi_176326430
FUN, beste en enige trade die ik heb gedaan. >:)
pi_176326432
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zit op 1hr chart te kijken overigens. Zit in een vrij horizontale zone de laatste dagen.
ATH nu, 18.4 / 18.5
pi_176326443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:44 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ATH nu, 18.4 / 18.5
???
https://www.binance.com/trade.html?symbol=FUN_BTC

Gisteren piek op 1385 sat, nu 1035.
pi_176326444
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt weer zo’n tyfusdomme opmerking dit. Als het om investeren gaat prima, als het je om de techniek erachter gaat moet je toch echt met wat meer aankomen dan ‘huhuhuhu winst huhuhuhu’.
:') Kerel je doet echt alsof geld niet is waar het om draait _O- Uiteindelijk zit jij erin voor het geld. Techniek is een mooie 2e.
pi_176326447
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Kerel je doet echt alsof geld niet is waar het om draait _O- Uiteindelijk zit jij erin voor het geld. Techniek is een mooie 2e.
Iedereen toch :7
pi_176326464
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Als je deze week op 0,10 cent bent ingestapt is het wel lekker hoor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:46:13 #102
416575 crew  Evenstar
pi_176326467
BTC gaat vandaag ook wel weer de 17 aantikken volgens mij.
pi_176326477
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Iedereen toch :7
Ja iedereen zit volgens mij hier om #1 geld. Dan moeten hier mensen niet schijnheilig gaan doen '' MUH HET DRAAIT OM DE TECHNIEKKKK ''

Mensen roepen op alles shitcoin, maar als iemand 100x zijn inleg terug krijgt met een shitcoin sign me up.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 17:47:24 ]
pi_176326480
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als je deze week op 0,10 cent bent ingestapt is het wel lekker hoor.
Ja. Maar hij zit nu dus niet in een bulltrend.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:47:02 #105
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176326483
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef juiced01 het volgende:

[..]

Op deze mensen maak ik winst.
pi_176326492
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:45 schreef Skv het volgende:

[..]

???
https://www.binance.com/trade.html?symbol=FUN_BTC

Gisteren piek op 1385 sat, nu 1035.
Ligt eraan waar je naar kijkt. BTC of $. BTC is in de tussentijd +$1600 gegaan.
pi_176326495
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:46 schreef Skv het volgende:

[..]

sowieso hodl tot maart, wanneer de uk license hopelijk verleend wordt
pi_176326511
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja iedereen zit volgens mij hier om #1 geld. Dan moeten hier mensen niet schijnheilig gaan doen '' MUH HET DRAAIT OM DE TECHNIEKKKK ''
Mij gaat het ook om het geld, maar...
-> Announcements en nieuws doen een koers stijgen.
-> Het niet waarmaken van beloften doen een koers dalen.
-> Zonder fatsoenlijk product geen waargemaakte beloften en geen partnerships.

Ik ga er nog steeds vanuit dat de meeste winst zit in lang HODL'en en niet steeds trendhoppen/daytraden. En voor de lange termijn is dienst/product wel belangrijk.
pi_176326519
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:46 schreef Skv het volgende:

[..]

80% in 3 dagen geen bull?
pi_176326521
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:47 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je naar kijkt. BTC of $. BTC is in de tussentijd +$1600 gegaan.
Oh zo. Ik kijk naar SAT. :s)
pi_176326522
Tron heeft een kantoor in San Fransisco
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176326532
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:40 schreef Skv het volgende:
Iemand hier verstand van candle charts?

Ik zie dit topic op Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)t_should_run_higher/

De TS geeft daar aan dat de doji (open-close gelijk) aan zou geven dat de koers gaat stijgen.

In mijn beleving is dit juist een signaal dat de bullish run afloopt en er (mits de volgende candle dalend is) er juist een bearish patroon zal ontstaan. Ben ik nou gek?
Anyone?
pi_176326533
quote:

[..]

Mensen roepen op alles shitcoin, maar als iemand 100x zijn inleg terug krijgt met een shitcoin sign me up.
Ik ook hoor...
pi_176326536
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:48 schreef spierbal het volgende:
Ik wist niet dat Justin een tweede appartement had in SF :7
jk
pi_176326545
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik ben al paar dagen bezig met een instapmoment te bepalen. Maar het lijk alsof 900 wel de vloer is geworden nu. En dat vind ik te hoog.
De beste tijd om een boom te planten is tien jaar geleden. Het ena beste moment is nu. Denk daar maar eens overna. ;)
Love is in the air!
pi_176326549
quote:
moon!
pi_176326556
quote:

[..]

Als je je geld niet binnen een jaar terug hoeft te hebben en voor de techniek gaat, kun je mogelijk veel betere profits maken over pak hem beet 15 jaar
pi_176326560
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Mij gaat het ook om het geld, maar...
-> Announcements en nieuws doen een koers stijgen.
-> Het niet waarmaken van beloften doen een koers dalen.
-> Zonder fatsoenlijk product geen waargemaakte beloften en geen partnerships.

Ik ga er nog steeds vanuit dat de meeste winst zit in lang HODL'en en niet steeds trendhoppen/daytraden. En voor de lange termijn is dienst/product wel belangrijk.
En ik ben het ook met je eens. Alleen wat die zure kerel niet snapt is dat zijn '' problemen '' vanuit een POV gezien die dat ook een probleem vindt. Ja so what dat het pre-mined is? So what dat de nodes niet fully trustless zijn? Het blijft een goed product. Ripple is ook gewoon een goed product. Ja het mag dan zeker niet decentralized zijn, maar het blijft gewoon goed. Het is een probleem in zijn beeld. Terwijl het voor mij dus geen probleem is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 17:51:32 ]
pi_176326563
chijs twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 11:57:06 The blind leading the blind. I still own some Ripple (sold most last week) but would not recommend anyone to buy it… https://t.co/CxM6t98N7Q reageer retweet
pi_176326569
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:50 schreef Landgeld het volgende:

[..]

De beste tijd om een boom te planten is tien jaar geleden. Het ena beste moment is nu. Denk daar maar eens overna. ;)

Maar ik zie FUN op de lange termijn niet stand houden. Dus zou voor korte winst gaan. Daarom is het instapmoment wel belangrijker dan bij een hold.
pi_176326574
Welke coins zijn nog instapbaar? Heb 500eu over
hoi
pi_176326580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:51 schreef ryannboy het volgende:
EMB
pi_176326581
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:51 schreef Blue_note het volgende:

Maar ik zie FUN op de lange termijn niet stand houden
Hoezo niet?
pi_176326583
quote:
Alle coins
pi_176326585
quote:
FUN
ARK
MOD
ICX
LISK

Evt TRX/VEN
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:52:26 #126
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326586
quote:

[..]

Maar ik zie FUN op de lange termijn niet stand houden. Dus zou voor korte winst gaan. Daarom is het instapmoment wel belangrijker dan bij een hold.
ik zie fun wel naar de 0.50 dollarcent gaan.

dan dumpen
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:52:33 #127
371833 BlauweTijger
pi_176326589
quote:
Doe eens wat onderzoek zou ik zeggen voordat je 500 euro er doorheen jast.
pi_176326594
quote:

waarom zie je het niet stand houden ????
als ze bijvoorbeeld pokerstars als partner krijgen.....de gokindustrie is een markt van 60 biljoen en groeiende
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:53:04 #129
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326596
quote:
trx kan je nu extra goedkoop halen

en anders verge

ook lekker goedkoop
pi_176326598
toch leuk vorige week digibyte, doge en gldn gekocht voor in totaal 250 euro wat ik over had en staat nu op 800 euro.
pi_176326601
quote:
VEN. Nog steeds.
pi_176326603
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
chijs twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 11:57:06 The blind leading the blind. I still own some Ripple (sold most last week) but would not recommend anyone to buy it… https://t.co/CxM6t98N7Q reageer retweet
mooi die Marc, bekend van twitter zeker? En dan zelf niet alles verkopen, de gierige gluiperd dat ie is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:53:42 #133
416575 crew  Evenstar
pi_176326610
quote:

[..]

Ben wel benieuwd waarom jij denkt dat FUN niet long term is. Ik denk dat die makkelijk naar ¤1 kan in vergelijking tot sommige totaal nutteloze coins. Niet vandaag of morgen, maar zal niet verbaasd zijn als die ergens eind Q2 begin Q3 er staat.
pi_176326611
quote:
PACcoin :')
pi_176326623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:52 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Doe eens wat onderzoek zou ik zeggen voordat je 500 euro er doorheen jast.
ben eerlijk gezegd geen echte crypto handelaar, ben er gewoon voor de profits :P
hoi
pi_176326625
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:54 schreef ryannboy het volgende:

[..]

ben eerlijk gezegd geen echte crypto handelaar, ben er gewoon voor de profits :P
Stuur maar naar mij dan, double ik het wel voor je.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:54:54 #137
416575 crew  Evenstar
pi_176326632
quote:

[..]

|:(
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:54:57 #138
406944 SugeLucky
pi_176326633
quote:

[..]

Dan moet je ook onderzoek doen. Jij wilt er toch mee verdienen?
pi_176326634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

die is nog geen cent per coin, lekker cheap
Snel kopen !1!1!
pi_176326639
quote:

[..]

Ga naar het casino. Alles op rood.
pi_176326641
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd waarom jij denkt dat FUN niet long term is. Ik denk dat die makkelijk naar ¤1 kan in vergelijking tot sommige totaal nutteloze coins. Niet vandaag of morgen, maar zal niet verbaasd zijn als die ergens eind Q2 begin Q3 er staat.
Ik deel jouw inschatting. Casinomarkt is groot, FUN techniek wordt hopelijk market standaard (of geadopteerd door een aantal grote casino-softwareboeren).
pi_176326643
en daarom gaat het een keer een bloedbad worden die crypto's en dan iedereen huilen.....
pi_176326648
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Stuur maar naar mij dan, double ik het wel voor je.
heb daar helaas te veel trust issues voor, aanbevelingen zijn altijd welkom :)
hoi
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:55:36 #144
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176326649
Zo de VeChain raket is vertrokken! heerlijk dit :)
PSN-ID: SoliD_S
pi_176326650
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:54 schreef ejfaar het volgende:

[..]

die is nog geen cent per coin, lekker cheap
Snel kopen !1!1!
Betaalbaar toch, Bitcoin is veelste duur. _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:55:40 #146
416575 crew  Evenstar
pi_176326652
Daar komt koning BTC.

Voorspelling die ik las was zelfs 20k vandaag :P
pi_176326654
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik deel jouw inschatting. Casinomarkt is groot, FUN techniek wordt hopelijk market standaard (of geadopteerd door een aantal grote casino-softwareboeren).
Gok op een vrij makkelijke stijging naar 0,5-1$, dan hangt alles af van adoptie.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:56:08 #148
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176326658
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Skv het volgende:

[..]

En electroneum! Gaat ook goed.
pi_176326660
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef solidslayer het volgende:
Zo de VeChain raket is vertrokken! heerlijk dit :)
Ik zat net te gluren en zie ineens weer sell walls. :')
Dacht dat die eindelijk waren verdwenen.
pi_176326665
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Betaalbaar toch, Bitcoin is veelste duur. _O-
ja daar is de potentie uit, deze kan nog lang stijgen _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:56:43 #151
416575 crew  Evenstar
pi_176326672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Gok op een vrij makkelijke stijging naar 0,5-1$, dan hangt alles af van adoptie.
Dit ja, zou makkelijk moeten dubbelen op korte termijn. Daarna hangt het af van wat ze waarmaken, welke partners ze regelen en wat de echte wereld er mee wil doen. Casino markt is huge ... maar ook stug/koppig/eigen wereld.
pi_176326673
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zat net te gluren en zie ineens weer sell walls. :')
Dacht dat die eindelijk waren verdwenen.
hou je dat niet bij elke redelijk potentiële hodl coin ???
pi_176326675
quote:

[..]

FUN is de coin waarvan ik het beste idee heb wat ze er nou mee willen doen.
Als ze geen gezeik krijgen met legal kan deze trein lang doorrijden.
pi_176326681
Waar zien jullie digibyte op uit komen qua prijs dit jaar? stijgt als een gek en werd de "slapende reus genoemd" volgens mij door mcAfee.
pi_176326683
Oh funfact. In de toekomst worden de nodes van Universa wel volledig trustless volgens mij. Dus dat kan al weg worden gestreept als kritiek. Nu is het 'probleem' voor hem nog dat het pre-mined is. Als dat het probleem dan kun je een hele boel coins en tokens nu weg doen. XEM, XRB, EOS, NEO, Lisk, Cardano, Ripple etc etc etc. Allemaal troep volgens hem want pre-mined :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 18:01:17 ]
pi_176326684
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bij mijn weten is er nog geen samenwerking geconfirmed toch?!
pi_176326687
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:56 schreef ejfaar het volgende:

[..]

ja daar is de potentie uit, deze kan nog lang stijgen _O-
De PACraket moet nog gelanceerd worden _O-
pi_176326688
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit ja, zou makkelijk moeten dubbelen op korte termijn. Daarna hangt het af van wat ze waarmaken, welke partners ze regelen en wat de echte wereld er mee wil doen. Casino markt is huge ... maar ook stug/koppig/eigen wereld.
ze hebben wel heel wat mensen in hun team uit de casino markt
pi_176326700
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

zit niet op binance jammer
pi_176326703
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
Waar zien jullie digibyte op uit komen qua prijs dit jaar? stijgt als een gek en werd de "slapende reus genoemd" volgens mij door mcAfee.
mcafee heeft elke coin weleens genoemd inmiddels
pi_176326704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ze hebben wel heel wat mensen in hun team uit de casino markt
PKR en Pokerstars achtergrond ja.
Dat zijn grote jongens.
pi_176326707
quote:
WOW! Hoe kan dat er vanaf zeg?!!!!! 34% zelf bezitten in miljardenwaarde misschien #toonbeeldvanhuidigekutmarkt
pi_176326708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:57 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

De PACraket moet nog gelanceerd worden _O-
die is allang op de moon.....kutcoin, hun website is zelfs stuk
pi_176326714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

mooi die Marc, bekend van twitter zeker? En dan zelf niet alles verkopen, de gierige gluiperd dat ie is.
Wat een tuig is het, zelf XRP hodl'en maar anderen adviseren om geen XRP te kopen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:58:31 #165
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326715
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
0.50
pi_176326724
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat zijn grote jongens.
De vraag is natuurlijk wel waarom die nu aan het werk zijn bij een start-up ipv lekkere safe bij die vorige grote werkgever. ;)

/advocaat van de duivel
pi_176326727
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:58 schreef Predator38 het volgende:

[..]

die is allang op de moon.....kutcoin, hun website is zelfs stuk
pi_176326733
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:58 schreef Majkool het volgende:

[..]

WOW! Hoe kan dat er vanaf zeg?!!!!! 34% zelf bezitten in miljardenwaarde misschien #toonbeeldvanhuidigekutmarkt
Dat staat de komende 2 jaar nog gelockt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:59:39 #169
416575 crew  Evenstar
pi_176326735
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Bij mijn weten is er nog geen samenwerking geconfirmed toch?!
Niks officieels, maar hebben wel genoeg connecties in de online gokwereld. Heb eigenlijk ook wel interesse in WAGER, maar nog niet in verdiept.
pi_176326740
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat staat de komende 2 jaar nog gelockt.
Dus? _O-
pi_176326742
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:59 schreef Thieske het volgende:
De vraag is natuurlijk wel waarom die nu aan het werk zijn bij een start-up ipv lekkere safe bij die vorige grote werkgever. ;)
Dollartekens in de cryptowereld.
pi_176326749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niks officieels, maar hebben wel genoeg connecties in de online gokwereld. Heb eigenlijk ook wel interesse in WAGER, maar nog niet in verdiept.
ze hebben al wel een werkend product/casino op de blockchain, dat is al heel wat .....
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:00:43 #173
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176326756
Ben van plan de helft van m'n XLM van de hand te doen. Iemand nog tips voor een top 100 coin met potentie?
pi_176326760
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wagerr is echt een schijtproject.
pi_176326768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:00 schreef Chaes het volgende:
Ben van plan de helft van m'n XLM van de hand te doen. Iemand nog tips voor een top 100 coin met potentie?
er zijn er net al 10 genoemd !
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:01:30 #176
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176326773
quote:
Waarom? XLM groeit mss niet hard, maar ik houd ze gewoon aan.
pi_176326774
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat zijn grote jongens.
Valt me op dat bijna overal een fantastisch team is met de grootste jongens en de beste netwerken.
pi_176326776
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dus? _O-
In ieder geval een incentive voor ze om de komende twee jaar dingen waar te gaan maken. Anders valt er uit die voorraad niet te cashen.
pi_176326777
quote:
VEchain :Y
pi_176326781
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dollartekens in de cryptowereld.
het is iig goed voor de contacten en de marketing.....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 18:01:56 #181
416575 crew  Evenstar
pi_176326783
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wagerr is echt een schijtproject.
Duidelijke taal :D Nog niet echt diep op ingegaan moet ik zeggen, maar zag er wel interessant uit aangezien sports betting huge is.
pi_176326788
quote:
Godverdomme wat een vraag. Lees gewoon even naar boven.
pi_176326790
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Valt me op dat bijna overal een fantastisch team is met de grootste jongens en de beste netwerken.
Veel crypto's zijn ook marktgespecialiseerd. MOD op ziekenhuizen, FUN op casino's etc.
pi_176326791
quote:
RaiBlocks. Gratis instant transacties en geen energieverspilling meer.

/shill
pi_176326793
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Deels klopt dat ook, omdat crypto talent aantrekt.
pi_176326794
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:58 schreef alilami het volgende:

[..]

Wat een tuig is het, zelf XRP hodl'en maar anderen adviseren om geen XRP te kopen.
Waarom? het zou raarder zijn als ie zou zeggen dat iedereen moet blijven kopen als ie zelf verkoopt.
pi_176326797
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Duidelijke taal :D Nog niet echt diep op ingegaan moet ik zeggen, maar zag er wel interessant uit aangezien sports betting huge is.
sports betting gaat FUN ook gewoon doen.....als het allemaal gaat lukken natuurlijk
pi_176326799
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

wagerrx twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 23:45:48 IMPORTANT NOTICE: Wagerr withdrawals are temporarily suspended, until we are certain that the Intel "meltdown" and… https://t.co/jWZ8qU9zkn reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 18:03:00 #189
416575 crew  Evenstar
pi_176326802
FUN raket komt net zo hard terug, weinig brandstof volgens mij :P
pi_176326804
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/949565112284864512

coca cola kid _O-

[ afbeelding ]

hij heeft die partnership gewoon gecalled gvd

_O_
Hoe kan dat nou
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 18:04:11 #191
416575 crew  Evenstar
pi_176326821
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:02 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

wagerrx twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 23:45:48 IMPORTANT NOTICE: Wagerr withdrawals are temporarily suspended, until we are certain that the Intel "meltdown" and… https://t.co/jWZ8qU9zkn reageer retweet
Die had ik gemist :D
pi_176326823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:59 schreef Thieske het volgende:

[..]

/advocaat van de duivel
Sommige mensen houden van uitdagingen..

Zeker mensen met al genoeg geld op zak..
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:04:26 #193
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176326826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

VEchain :Y
Die heb ik gelukkig al, ingekocht op $2,20 :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Waarom? XLM groeit mss niet hard, maar ik houd ze gewoon aan.
XLM is nu top 10 coin en zie ik niet binnen een aantal weken nog x2 of x3 gaan eigenlijk. Heb er al een mooie 300% winst op gehaald maar wil de helft nu eigenlijk in iets steken wat nog x1000 gaat ofzo _O- _O- _O- .
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef Predator38 het volgende:

[..]

er zijn er net al 10 genoemd !
Ja maar de meesten zijn al top 10-20..
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:05:01 #194
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176326831
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:02 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

RaiBlocks. Gratis instant transacties en geen energieverspilling meer.

/shill
Heb ik al :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:05:18 #195
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176326835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:03 schreef Kyran het volgende:
FUN raket komt net zo hard terug, weinig brandstof volgens mij :P
Maak me hier niet zoveel zorgen om, heb fun gekocht voor een fractie van een prikkie, elke daling kan me ff een worst wezen. Zie eind van het jaar wel hoe het ermee staat :)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:05:34 #196
406944 SugeLucky
pi_176326836
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:05 schreef Chaes het volgende:

[..]

welke coins heb je?
pi_176326840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:05 schreef Chaes het volgende:

[..]

Good boy.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:06:10 #198
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176326842
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

welke coins heb je?
XLM, XRB, VEN en een heel klein beetje TRX en CND.
pi_176326847
voorlopig rijd de VEN trein tegen wat sell walls aan ...... :D
pi_176326848
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Chaes het volgende:

[..]

REQ
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176326850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

REQ
Dit ja :P
pi_176326856
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dit ja :P
welk potentieel heeft REQ nu nog dan ????
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:07:24 #203
406944 SugeLucky
pi_176326860
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Chaes het volgende:

[..]

REQ
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:07:38 #204
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176326864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

REQ
Zal me er even in verdiepen, thanks :9
pi_176326869
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:07 schreef Predator38 het volgende:

[..]

welk potentieel heeft REQ nu nog dan ????
Zie het zeker wel 2 dollar raken :P
pi_176326870
hahaah lekker mn ALL IN gok ETN loopt heel hard vandaag...
en juist weer balen omdat ik gisteren niet bij wilde kopen en zou wachten tot de ochtend
toen er een lichte stijging was gaf ik t op... DOM DOM DOM
pi_176326871
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:04 schreef Chaes het volgende:

[..]

Die heb ik gelukkig al, ingekocht op $2,20 :9

[..]

XLM is nu top 10 coin en zie ik niet binnen een aantal weken nog x2 of x3 gaan eigenlijk. Heb er al een mooie 300% winst op gehaald maar wil de helft nu eigenlijk in iets steken wat nog x1000 gaat ofzo _O- _O- _O- .

[..]

Ja maar de meesten zijn al top 10-20..
x1000, mensen worden wel erg gretig. XLM zie ik binnenkort wel de dollar aantikken.
pi_176326872
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zie het zeker wel 2 dollar raken :P
kerel.....waarom dan ! onderbouw nou eens iets hahahaha
pi_176326877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kerel.....waarom dan ! onderbouw nou eens iets hahahaha
Ga paar topics terug. Ik wil niet telkens dingen opnieuw zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 18:09:13 ]
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:09:01 #210
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176326879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

x1000, mensen worden wel erg gretig. XLM zie ik binnenkort wel de dollar aantikken.
Was satirisch bedoeld eigenlijk.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:09:12 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176326884
XMY :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:09:23 #212
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176326888
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Predator38 het volgende:
voorlopig rijd de VEN trein tegen wat sell walls aan ...... :D
Dus? Tegen het eind van het jaar zijn die al lang weg en staat ven op Mars.
pi_176326889
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ga paar topics terug. Ik wil niet telkens dingen opnieuw zeggen.
thnx en sorry ;)
pi_176326905
VEN trein rijd langzaam door....4.73
pi_176326915
quote:

[..]

Je weet duidelijk niet wie Marc vd Chijs is.
pi_176326917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:09 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Dus? Tegen het eind van het jaar zijn die al lang weg en staat ven op Mars.
Dit mag ik graag horen
pi_176326949
Is Bittrex vandaag bij jullie ook zo retetraag?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:13:26 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176326961
Burst :D
pi_176326968
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef RobinaHoed het volgende:
Niet alleen vandaag. Vooral inloggen is drama de laatste tijd.
pi_176326971
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef RobinaHoed het volgende:
Jup
pi_176326980
Wat een drama dat Kucoin, 4 uur geleden XRB's overgemaakt maar nog steeds niet beschikbaar of zelfs zichtbaar. Terwijl de transactie gewoon goed is verlopen.
pi_176327045
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama dat Kucoin, 4 uur geleden XRB's overgemaakt maar nog steeds niet beschikbaar of zelfs zichtbaar. Terwijl de transactie gewoon goed is verlopen.
Misschien ligt het aan XRB. Waar vandaan heb je ze overgemaakt. Bitgrail of de RaiWallet?
pi_176327073
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben het een beetje lastig met xrb bij kucoin ja..

Ondertussen heeft XRB een all time low geraakt :(

Gister ingekocht en alleen nog maar zien zakken..
pi_176327078
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:17 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan XRB. Waar vandaan heb je ze overgemaakt. Bitgrail of de RaiWallet?
Raiwallet
pi_176327099
waar kan ik PAC kopen
hoi
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:21:06 #226
406944 SugeLucky
pi_176327110
vreemd dat delta een hogere prijs weergeeft dan blockfolio voor alle coins.

alsof ze op die manier manipuleren dat je liever delta gebruikt :D
pi_176327140
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Op veel webfora zijn de echte bitcoin-gelovigen erg negatief over ripple.

Daar trekt de rest van de markt zich weinig van aan.
_O_
pi_176327144
quote:
zie aan je UI dat je Universa zit te wachten? kunnen we al in de ICO of is die voorbij?

EDIT: never MINED is voorbij dus :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 18:25:18 ]
pi_176327155
hoe kunnen al die gare goedkope kutcoins nou gaan moonen en een totaal onlogische marketcap hebben ????? dom geld ?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 18:23:53 #231
416575 crew  Evenstar
pi_176327159
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:21 schreef SugeLucky het volgende:
vreemd dat delta een hogere prijs weergeeft dan blockfolio voor alle coins.

alsof ze op die manier manipuleren dat je liever delta gebruikt :D
Ja, ook t.o.v. CoinStats geeft Delta meer aan.
pi_176327170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:23 schreef alilami het volgende:

[..]

_O_
De nieuwe noobmarkt die market cap niet eens snapt
pi_176327173
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:23 schreef Predator38 het volgende:
hoe kunnen al die gare goedkope kutcoins nou gaan moonen en een totaal onlogische marketcap hebben ????? dom geld ?
wat is volgens jou een logische marketcao??
hoi
pi_176327174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:23 schreef g60forced het volgende:

[..]

zie aan je UI dat je Universa zit te wachten? kunnen we al in de ICO of is die voorbij?
ICO is al voorbij ja :P https://www.universa.io/#roadmap

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 18:25:24 ]
pi_176327176
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef Majkool het volgende:

[..]

maargoed daar hebben de "goede" coins dus helemaal geen fuck aan ?
pi_176327182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef Majkool het volgende:

[..]

pi_176327191
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ICO is al voorbij ja :P https://www.universa.io/#roadmap
ja zag t net :( achja
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:26:28 #238
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176327201
Zo, even wat REQ gekocht _O-
pi_176327207
Siacoin SC $3.285.575.301 dit bijvoorbeeld....WTF ?
pi_176327212
quote:

[..]

Uhm. Een van Nederlands succesvolste ondernemers, mede-oprichter van Tudou.

https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_van_der_Chijs
https://en.wikipedia.org/wiki/Tudou

zaterdag 6 januari 2018 @ 18:27:21 #241
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176327222
Paccoin, de eerste coin met een on-uitspreekbaar supply getal.
pi_176327224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Uhm. Een van Nederlands succesvolste ondernemers, mede-oprichter van Tudou.

Wie?
pi_176327228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef g60forced het volgende:

[..]

ja zag t net :( achja
Geen zorgen gewoon meteen kopen wanneer die gelijk uit komt en wel holden he :)
pi_176327232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef solidslayer het volgende:
PACcoin PAC $736.664.536

WTF......
pi_176327248
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:03 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou
Ben jij dat?
pi_176327249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Predator38 het volgende:
Siacoin SC $3.285.575.301 dit bijvoorbeeld....WTF ?
Ik zou het kopen als het op Binance beschikbaar was.
pi_176327253
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:19 schreef tralalala het volgende:

[..]

Raiwallet
Ik zou even een mail sturen naar: support@raiwallet.com
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:29:14 #248
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176327264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

PACcoin PAC $736.664.536

WTF......
Total Supply
3,418,586,138,166 PAC
pi_176327267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dan nog snap je de fucking basics van argumentatie toch wel? Je haalt van alles door elkaar en doet vervolgens alsof je een punt hebt :D

I cant even
pi_176327278
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:28 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik zou het kopen als het op Binance beschikbaar was.
waarom dan, mee met de hypetrain ?
pi_176327298
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Die gast snapt er sowieso weinig van.
pi_176327303
quote:
Middelbare school niet afgemaakt?
pi_176327316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Wat loop je hier de hele dag bijdehand te doen joh. Niks beters te doen. :')
pi_176327318
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet wie Marc vd Chijs is.
Jawel, een xrp holder met een twitter account.
pi_176327327
quote:
wat is een supply getal
pindazakje
pi_176327338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef alilami het volgende:

[..]

Wie?
Meen je dit?

Grootste streaming videosite van China. In 2016 gekocht voor $4,2 miljard door Alibaba.

https://www.hollywoodrepo(...)es-42b-buyout-881318
pi_176327345
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Omdat ze over een goed product beschikken + goedkope coins = mega-gains
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:33:03 #258
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176327354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee.. ;(
Jij geen gevoel voor sarcasme?
pi_176327358
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Die gast snapt er sowieso weinig van.
Jij hebt je XRP's verkocht, daar ga je nog spijt van krijgen.
pi_176327378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:32 schreef alilami het volgende:

[..]

Omdat ze over een goed product beschikken + goedkope coins = mega-gains
goed product ??? :D :D :D :D
pi_176327391
quote:
Ken hem niet, maar bedankt voor de info.
Ik zal er verder weinig meedoen, vrees ik.

Weetje wie nog succesvoller is?je raad hem al.
pi_176327401
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef Thieske het volgende:

[..]

En jij stalkt mij de hele dag, geen leven? _O-
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:36:39 #263
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176327431
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef Thieske het volgende:

[..]

het zit er vol mee op dit forum.. bijdehand toetsenbordcowboys
pi_176327439
Ik ben wel weer even klaar met het kinderachtige gezeik hier. :W
pi_176327445
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan nog snap je de fucking basics van argumentatie toch wel? Je haalt van alles door elkaar en doet vervolgens alsof je een punt hebt :D

I cant even
Ik vroeg hem wat het probleem is. Hij linkt 2 reddit posts waarin er staat dat het een probleem is omdat het pre-mined is. Dan zeg ik terecht dat mag dan wel een probleem voor jou zijn, maar niet voor anderen. Het is gewoon een subjectief issue.
pi_176327457
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:36 schreef solidslayer het volgende:

[..]

het zit er vol mee op dit forum.. bijdehand toetsenbordcowboys
niet alleen op dit forum, overal..... :'(
pi_176327464
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:35 schreef alilami het volgende:

[..]

En jij stalkt mij de hele dag, geen leven? _O-
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.
pi_176327468
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Weetje wie nog succesvoller is?je raad hem al.
Ripple CEO _O-
pi_176327480
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.
Ik ben hier altijd al geweest, voordat jij geboren was.
pi_176327488
Ik heb net wat alts verkocht en daardoor nu 13% van mijn stack is BTC. Eigenlijk voelt dat niet zo goed want die kan zo weer richting de 14000 gaan. Maar op dit moment is er ook niet echt een leuke alt die op dik verlies staat en waar ik nu in wil stappen. Wachten op een nieuwe dip dat BTC weer hoog staat en de alts laag om dan weer te switchen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176327506
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben hier altijd al geweest, voordat jij geboren was.
Sodemieter toch op met je onzin, stakker.
pi_176327509
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
Ik heb net wat alts verkocht en daardoor nu 13% van mijn stack is BTC. Eigenlijk voelt dat niet zo goed want die kan zo weer richting de 14000 gaan. Maar op dit moment is er ook niet echt een leuke alt die op dik verlies staat en waar ik nu in wil stappen. Wachten op een nieuwe dip dat BTC weer hoog staat en de alts laag om dan weer te switchen?
Omzetten in USDT als je denkt dat BTC en alts gaan dalen.
pi_176327511
quote:
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormen :Y
-géén blogabet, bvd-
pi_176327525
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Sodemieter toch op met je onzin, stakker.
Ga huilen.
pi_176327526
quote:
Fun staat de laatste dagen vrij horiziontaal te gaan.
pi_176327535
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormen :Y
Klopt, maar ik zit al met 34% in VEN
pi_176327542
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Fun staat de laatste dagen vrij horiziontaal te gaan.
Zit ik ook al met 12% in
pi_176327543
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Patroon het volgende:

[..]

Heb je al REQ?
pi_176327549
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Patroon het volgende:

[..]

REQ, ICX of FUN zou ik zeggen.
Anders MOD of ARK.
pi_176327562
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:19 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ze hebben het een beetje lastig met xrb bij kucoin ja..

Ondertussen heeft XRB een all time low geraakt :(

Gister ingekocht en alleen nog maar zien zakken..
Komt ook omdat de huidige exchanges ronduit kut zijn. Binance komt eraan, dat brengt hopelijk wat meer vertrouwen in de markt. Maar ja, die hebben weer een ledenstop...
pi_176327567
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
pi_176327576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Patroon het volgende:
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
Je mist REQ :P
pi_176327584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Ripple CEO _O-
Snap wel waarom hij gedeeltelijk uit ripple stapt, na dit artikel gelezen te hebben.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)jardair-maakt-172376

pi_176327591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Patroon het volgende:
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
VEN 31
TRON 30
Lisk 16
ICX 5
FUN 5
REQ 5
MOD 2
ARK 2
XRP 1
pi_176327594
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je mist REQ :P
Waarom REQ?
pi_176327599
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef Thieske het volgende:

[..]

De kerstvakantie is bijna afgelopen. Zal dan wel rustiger worden.
pi_176327625
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Snap wel waarom hij gedeeltelijk uit ripple stapt, na dit artikel gelezen te hebben.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)jardair-maakt-172376
_O-
pi_176327634
waar kan men nog rustig wat btc kopen ? litebit uitgeput, btcdirect is 500 minimum en bij coinbase moet er weer transfert worden
pi_176327640
weet iemand waar de populariteit van PACcoin aan te wijten is?
pi_176327642
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Waarom REQ?
Undervalued. Goed project alleen marketing is niet hun sterkste punt :P
pi_176327645
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

top 5
pi_176327652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
Heb voornamelijk het gevoel dat coins die een enorme supply hebben de laatste tijd erg goed doen :P Zal wel hype zijn.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:47:38 #293
406944 SugeLucky
pi_176327696
WTC 39%
VEN 38%
REQ 23%
pi_176327712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Undervalued. Goed project alleen marketing is niet hun sterkste punt :P
Oke goed verhaal. Daarom 250 gekocht :D
pi_176327718
quote:
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)

Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
-géén blogabet, bvd-
pi_176327719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:47 schreef SugeLucky het volgende:
WTC 39%
VEN 38%
REQ 23%
zijn wtc en ven geen concurrenten?
pi_176327734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)

Vrij treurig.
pi_176327737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

Die is nu millionair zeker.. :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:49:20 #299
406944 SugeLucky
pi_176327738
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef Skv het volgende:

[..]

zijn wtc en ven geen concurrenten?
ja soort van. als ik op beiden gok, zit ik altijd goed ;)
pi_176327750
quote:
Josti's

(die niet snappen dat de prijs per coin in principe niet veel boeit)
pi_176327763
Huh, die PAC coin is 0.00000002 BTC waard. Als je daar dus van koopt dan zakt je portfolio dus spontaan 50% op het moment dat deze munt daalt ofzo? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')