abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:18 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176325509

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:43 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176325518
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:00:53 #3
371833 BlauweTijger
pi_176325524
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

lions dont lose sleep over the opinion of sheep _O_
Carpe diem klootzak!
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

want ja, crypto's stijgen altijd
:')
pi_176325559
pi_176325563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Idd
en ik hoor jou ook nog steeds niets weerleggen over Universa hoor :)

Als je nou eens met echte tegenargumenten komen dan kan er nog iets van een (soort) normale discussie ontstaan.
Lees:

https://www.reddit.com/r/(...)_blockchain/dohao5e/
en
https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/

Deze twee links zijn al meerdere malen gepost, maar je gaat er nooit op in. Ik vind het ronduit schandalig dat je Universa hier zo loopt te shillen, aan nieuwe users die daar serieus over gaan nadenken, maar niet eens op dit soort kritiek in gaat.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:02:55 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176325569
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Niet op binance..?
Sorry. Ik bedoel uiteraard dollar, geen euro. Gewenning. Maar toen ik vanmiddag voor het laatst keek hing die rond de 4, nu 4.50.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 17:05:27 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176325634
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

en ik hoor jou ook nog steeds niets weerleggen over Universa hoor :)

Als je nou eens met echte tegenargumenten komen dan kan er nog iets van een (soort) normale discussie ontstaan.
Lees:

https://www.reddit.com/r/(...)_blockchain/dohao5e/
en
https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/

Deze twee links zijn al meerdere malen gepost, maar je gaat er nooit op in. Ik vind het ronduit schandalig dat je Universa hier zo loopt te shillen, aan nieuwe users die daar serieus over gaan nadenken, maar niet eens op dit soort kritiek in gaat.
Thanks voor leesvoer.
pi_176325672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
want?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:01 #9
371833 BlauweTijger
pi_176325686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

want?
Omdat het vorige topic #697 was?
pi_176325688
ik lees op reddit trouwens dit voor VEN:

15 januari rebranding en eind januari:

An Official strategic partnership announcement is planned for late jan with DNV GL in London
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:16 #11
406944 SugeLucky
pi_176325694
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Omdat het vorige topic #697 was?
Alleen bij jou denk ik.
pi_176325699
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Sorry. Ik bedoel uiteraard dollar, geen euro. Gewenning. Maar toen ik vanmiddag voor het laatst keek hing die rond de 4, nu 4.50.
nieuw partnership
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:57 #13
286575 Roces18
Chef de party
pi_176325711
Dit moet wel het populairste topic zijn op fok :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176325770
tja...er willen steeds meer mensen mee profiteren van crypto, dat gaat pijn doen met een crash als je ziet hoeveel % spaargeld sommigen erin hebben zitten.

en er gaan ook nog wel een aantal coins bloeden dit jaar.....
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:13:49 #15
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176325826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Roces18 het volgende:
Dit moet wel het populairste topic zijn op fok :P
Ben wel benieuwd naar de stats van bv de top 10 topics ofzo en hoe hoog dit topic dan staat. Geen idee of dat ergens te zien is.
pi_176325860
Is er ergens een manier om DGB te kopen zonder verificatie of shit?
pi_176325882
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...

Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
PSN: Metal_Akilla
pi_176325899
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...

Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
wat is veel ?
pi_176325923
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Predator38 het volgende:
ik lees op reddit trouwens dit voor VEN:

15 januari rebranding en eind januari:

An Official strategic partnership announcement is planned for late jan with DNV GL in London
bij de rebranding worden tokens uitgedeeld toch? Ook als je ven op binance staat?
pi_176325931
quote:

Ik heb er verhoudingsgewijs nog geen 10% van mijn spaargeld in zitten, dat wil ik ook niet.
Het geld wat ik er nu heb ingestopt is ook geld wat ik 'kwijt' ben laat maar zeggen, mocht dit alles op kort termijn verdwijnen. Verlies ik het, jammer dan. Pak ik er leuke winst mee, helemaal mooi mee genomen :D

Ik zou hier nooit geld in stoppen wat ik echt niet kan missen :+
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:19:30 #21
286575 Roces18
Chef de party
pi_176325941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:13 schreef Mender het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de stats van bv de top 10 topics ofzo en hoe hoog dit topic dan staat. Geen idee of dat ergens te zien is.
Wij staan op plek 2 / 3 volgens de stats qua actief topic en nr 4 qua subforum
pi_176325966
quote:

Nouja wat ik me af vraag is of die mensen die bijvoorbeeld 50% van hun spaargeld erin hebben zitten rekenen met wat ze zelf erin gestopt hebben of de actuele waarde van hun portfolio.
pi_176325986
aardig sell walls voor VEN:

pi_176325991
quote:

Welk spaargeld?

Amerikaanse Henk en Ingrid zullen dan ook alleen XRP kopen op Coinbase, ergens in de toekomst.

I'll HODL.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:21:41 #25
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176326000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:19 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wij staan op plek 2 / 3 volgens de stats qua actief topic en nr 4 qua subforum
Waar zie je dat?
pi_176326011
iemand in Clearpoll? onder de radar cointje.
pi_176326021
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:17 schreef Syphixx het volgende:

[..]

wat is veel ?
de meeste henk en ingrids hebben amper geld als hun wasmachine stuk gaat dus dat valt ook wel weer mee, er is meer dan genoeg nieuw geld voor de crypto's maar niet van een henk en ingrid.
pi_176326023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:21 schreef Predator38 het volgende:
aardig sell walls voor VEN:

Er is er iig 1 van die constant opgeschoven wordt
pi_176326035
Iemand die verstand heeft van MEW, heb m'n VEN naar mijn wallet gestuurd maar nu zegt ie dat ik een heel ander wallet address heb dan waar ik het gisteren naar toe gestuurd had?
hoi
pi_176326046
quote:

Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..
pi_176326058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/

bye bye trx :W

die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht _O-
HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:25:03 #33
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326068
quote:
Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?
pi_176326077
Portfolio 39.66% omhoog in de laatste 24 uur. Coinmarketcap gestorven?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:25:55 #35
406944 SugeLucky
pi_176326088
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef ryannboy het volgende:
Iemand die verstand heeft van MEW, heb m'n VEN naar mijn wallet gestuurd maar nu zegt ie dat ik een heel ander wallet address heb dan waar ik het gisteren naar toe gestuurd had?
Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?
pi_176326106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?
15.000 stuks.
pi_176326113
moet VEN in een MEW wallet staan of mag het ook op een enchange staan tijdens de rebranding voor de bonus tokens ??? weet iemand daar wat vanaf ???
pi_176326118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?
blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvd
hoi
pi_176326124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef 1299 het volgende:
Portfolio 39.66% omhoog in de laatste 24 uur. Coinmarketcap gestorven?
Ik snap de relatie met cm niet?
pi_176326125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef g60forced het volgende:

[..]

HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..
Is allang ontkracht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:28:08 #41
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326129
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

15.000 stuks.
pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??
pi_176326131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef Predator38 het volgende:
moet VEN in een MEW wallet staan of mag het ook op een enchange staan tijdens de rebranding voor de bonus tokens ??? weet iemand daar wat vanaf ???
ik vraag me dit ook af. En is bekend hoeveel je krijgt? Dan is ook te berekenen of overzetten naar wallet te doen is qua kosten
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:28:26 #43
406944 SugeLucky
pi_176326136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef ryannboy het volgende:

[..]

blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvd
Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.
pi_176326145
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..
dit dus. veel lezen en vooral proberen, en niet bang zijn dat het geld weg kan zijn.
ik hou momenteel 10 LTC's vast voor long term en heb onlangs een kleine 250 euro naar binance gebracht om te leren mee te spelen. maar je moet er idd wel wat tijd in WILLEN steken.
pi_176326148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
pi_176326162
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.
Nou raar, ik denk dat ik idd 2 wallets perongeluk heb aangemaakt, hopelijk krijg ik die 5 ven terug
hoi
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:29:39 #47
286575 Roces18
Chef de party
pi_176326165
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
Heb je er dan 60k ingegooid??????/
pi_176326175
Justin Sun‏
@justinsuntron
Following Following @justinsuntron
More Justin Sun Retweeted Justin Sun
It is an official recognition from the state level, which proves that #blockchain technology, social media and live streaming are encouraged by the central government. #TRON #TRX $TRX

The TRON Union Core Member Peiwo APP Won China’s National High-tech Enterprise, which is issued by Ministry of Science and Technology ,Ministry of Finance and State Administration of Taxation.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176326182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

45k $.
pi_176326184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

dat zijn tenminste bedragen.