de meeste henk en ingrids hebben amper geld als hun wasmachine stuk gaat dus dat valt ook wel weer mee, er is meer dan genoeg nieuw geld voor de crypto's maar niet van een henk en ingrid.quote:
Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...
Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/
bye bye trx
die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht
Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef Blue_note het volgende:
Get ready for the launch:
https://ripplenews.tech/2(...)western-union-story/
Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef ryannboy het volgende:
Iemand die verstand heeft van MEW, heb m'n VEN naar mijn wallet gestuurd maar nu zegt ie dat ik een heel ander wallet address heb dan waar ik het gisteren naar toe gestuurd had?
15.000 stuks.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?
blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvdquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?
Ik snap de relatie met cm niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef 1299 het volgende:
Portfolio 39.66% omhoog in de laatste 24 uur. Coinmarketcap gestorven?
Is allang ontkracht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef g60forced het volgende:
[..]
HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..
pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??quote:
ik vraag me dit ook af. En is bekend hoeveel je krijgt? Dan is ook te berekenen of overzetten naar wallet te doen is qua kostenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef Predator38 het volgende:
moet VEN in een MEW wallet staan of mag het ook op een enchange staan tijdens de rebranding voor de bonus tokens ??? weet iemand daar wat vanaf ???
Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef ryannboy het volgende:
[..]
blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvd
dit dus. veel lezen en vooral proberen, en niet bang zijn dat het geld weg kan zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??
Nou raar, ik denk dat ik idd 2 wallets perongeluk heb aangemaakt, hopelijk krijg ik die 5 ven terugquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.
Heb je er dan 60k ingegooid??????/quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
45k $.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb je er dan 60k ingegooid??????/
dat zijn tenminste bedragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb je er dan 60k ingegooid??????/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |