Carpe diem klootzak!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lions dont lose sleep over the opinion of sheep
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
want ja, crypto's stijgen altijd
en ik hoor jou ook nog steeds niets weerleggen over Universa hoorquote:
Sorry. Ik bedoel uiteraard dollar, geen euro. Gewenning. Maar toen ik vanmiddag voor het laatst keek hing die rond de 4, nu 4.50.quote:
Thanks voor leesvoer.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
en ik hoor jou ook nog steeds niets weerleggen over Universa hoor
Als je nou eens met echte tegenargumenten komen dan kan er nog iets van een (soort) normale discussie ontstaan.
Lees:
https://www.reddit.com/r/(...)_blockchain/dohao5e/
en
https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/
Deze twee links zijn al meerdere malen gepost, maar je gaat er nooit op in. Ik vind het ronduit schandalig dat je Universa hier zo loopt te shillen, aan nieuwe users die daar serieus over gaan nadenken, maar niet eens op dit soort kritiek in gaat.
Alleen bij jou denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het vorige topic #697 was?
nieuw partnershipquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoel uiteraard dollar, geen euro. Gewenning. Maar toen ik vanmiddag voor het laatst keek hing die rond de 4, nu 4.50.
Ben wel benieuwd naar de stats van bv de top 10 topics ofzo en hoe hoog dit topic dan staat. Geen idee of dat ergens te zien is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Roces18 het volgende:
Dit moet wel het populairste topic zijn op fok
wat is veel ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...
Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
bij de rebranding worden tokens uitgedeeld toch? Ook als je ven op binance staat?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Predator38 het volgende:
ik lees op reddit trouwens dit voor VEN:
15 januari rebranding en eind januari:
An Official strategic partnership announcement is planned for late jan with DNV GL in London
Ik heb er verhoudingsgewijs nog geen 10% van mijn spaargeld in zitten, dat wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Tsjah, als zelfs programma’s als RTL late night, het nieuws en kranten het erover hebben... dan gaan Henk en Ingrid ook wel even rijk worden...
Ik snap alleen niet zo goed dat sommige mensen zoveel spaargeld erin stoppen. Zou dat toch niet durven...
Wij staan op plek 2 / 3 volgens de stats qua actief topic en nr 4 qua subforumquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de stats van bv de top 10 topics ofzo en hoe hoog dit topic dan staat. Geen idee of dat ergens te zien is.
Nouja wat ik me af vraag is of die mensen die bijvoorbeeld 50% van hun spaargeld erin hebben zitten rekenen met wat ze zelf erin gestopt hebben of de actuele waarde van hun portfolio.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Welk spaargeld?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wij staan op plek 2 / 3 volgens de stats qua actief topic en nr 4 qua subforum
de meeste henk en ingrids hebben amper geld als hun wasmachine stuk gaat dus dat valt ook wel weer mee, er is meer dan genoeg nieuw geld voor de crypto's maar niet van een henk en ingrid.quote:
Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:16 schreef Akilla het volgende:
HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:54 schreef vigen98 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/
bye bye trx
die gast heeft gewoon 300.000.000 USD gecasht
Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef Blue_note het volgende:
Get ready for the launch:
https://ripplenews.tech/2(...)western-union-story/
Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef ryannboy het volgende:
Iemand die verstand heeft van MEW, heb m'n VEN naar mijn wallet gestuurd maar nu zegt ie dat ik een heel ander wallet address heb dan waar ik het gisteren naar toe gestuurd had?
15.000 stuks.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als westerunion in zee gaat met ze , direct naar de 5-6 dollar. Heb je veel xrp dan?
blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvdquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je hebt het naar de verkeerde wallet gestuurd dus?
Ik snap de relatie met cm niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef 1299 het volgende:
Portfolio 39.66% omhoog in de laatste 24 uur. Coinmarketcap gestorven?
Is allang ontkracht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef g60forced het volgende:
[..]
HOLY SHITCOINS!! het kan natuurlijk aluhoedjes plan zijn om een andere munt te verneuken..
pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??quote:
ik vraag me dit ook af. En is bekend hoeveel je krijgt? Dan is ook te berekenen of overzetten naar wallet te doen is qua kostenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef Predator38 het volgende:
moet VEN in een MEW wallet staan of mag het ook op een enchange staan tijdens de rebranding voor de bonus tokens ??? weet iemand daar wat vanaf ???
Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:27 schreef ryannboy het volgende:
[..]
blijkbaar zat ik gister dus in een hele andere wallet? Zou ik m'n private key verkeerd hebben ingevuld, gelukkig had ik er maar 5 gestuurd als test, maar ben nu wel 10 ven kwijt gvd
dit dus. veel lezen en vooral proberen, en niet bang zijn dat het geld weg kan zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:23 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die gauw afhaken, het lukt ze misschien een klein beetje Bitcoin te kopen en naar een wallet te sturen.. maar echt exchangen is andere koek..
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
pffff heb je wel vroeg ingekocht denk ik ? op 0.02 ofzo??
Nou raar, ik denk dat ik idd 2 wallets perongeluk heb aangemaakt, hopelijk krijg ik die 5 ven terugquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar in iemand anders z;n wallet komen. Of je hebt 2 wallets, of je weet niet wat je wallet adres is. Je wallet adres verandert in ieder geval niet.
Heb je er dan 60k ingegooid??????/quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
45k $.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb je er dan 60k ingegooid??????/
dat zijn tenminste bedragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je het vanaf binance getuurd?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef ryannboy het volgende:
[..]
Nou raar, ik denk dat ik idd 2 wallets perongeluk heb aangemaakt, hopelijk krijg ik die 5 ven terug
35K Eur lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 15.000 stuks Ripple hebt gekocht boven de $2 he...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee, best laat eerlijk gezegd. Want ik sta nu nog op paar procent verlies zelfs.
quote:Na bitcoin en ether trekt het circus nu richting de ripple
Wie een jaar geleden 1.000 dollar in ripple stak, heeft nu vier ton. Wat is deze ‘anti-bitcoin’?
Aan het rijtje ‘had-ik-maar’-momentjes kan weer een nieuwe digitale munt worden toegevoegd. Wie zo slim was om vorig jaar rond deze tijd ripples te kopen, had in dollars berekend een sappig rendement kunnen pakken van bijna 40.000 procent. Een gokje van 1.000 dollar was nu vier ton geweest. Alleen al in de afgelopen week verdubbelde de prijs van de cryptovaluta. Daardoor is de ripple nu in totale marktwaarde de ether voorbij als de tweede digitale munt van de wereld, na de bitcoin. Alle ripples samen waren woensdagmiddag ruim 109 miljard dollar waard, volgens de site Coinmarketcap.com.
Ripple? Dat is een munt die wordt uitgegeven door het gelijknamige Amerikaanse bedrijf, en het is in veel aspecten de anti-bitcoin. Hij wordt niet gemined (het proces waarmee bitcoins worden gegenereerd) door een wereldwijde groep miners zoals de bitcoin, maar alle ripples zijn al gecreëerd en in bezit van het bedrijf Ripple, dat ze langzaam in circulatie brengt. Ripple is bovendien een munt die is bedoeld om internationale transacties tussen banken en bedrijven makkelijker te maken, terwijl bitcoin juist de belofte in zich heeft om banken overbodig te maken. Op veel webfora zijn de echte bitcoin-gelovigen erg negatief over ripple.
Daar trekt de rest van de markt zich weinig van aan. De koers wordt de laatste tijd aangejaagd door nieuwsberichten dat grote financiële instellingen zoals American Express en Santander in zee gaan met Ripple voor experimenten met de onderliggende blockchain-technologie. Blockchain is de veelbelovende registertechnologie waarmee transacties in digitale munten worden bijgehouden. Japanse creditcardbedrijven sloten eerder al een deal om te gaan testen met ripple. Ripple denkt dat de technische eigenschappen van zijn munt ervoor zorgen dat internationale betalingen veel goedkoper en makkelijker kunnen worden afgehandeld.
Zeer volatiel
Inderdaad: ook bij deze cryptovaluta klinken vooral veel woorden als „belofte”, „experimenteel” en „testen”. Het is vooralsnog onduidelijk welke reële waarde er onder de munten zit. Daardoor is de koers zeer volatiel.
Lees ook: Wat is een blockchain?
Het grootste risico volgens veel critici: ongeveer 61 procent van de ripples zijn nog in bezit van het bedrijf. Dat maakt het nogal riskant dat straks het bedrijf, of één van de oprichters, eieren voor zijn geld kiest en gaat cashen. Dat kan een enorme verkoopgolf in gang zetten waardoor de koers ineenstort. Ook bij andere cryptovaluta is sprake van enige machtsconcentratie bij een paar grote spelers, maar bij ripple is dat extreem.
Volgens berekeningen van het Amerikaanse zakenblad Forbes zijn er twee mensen om met name in de gaten te houden. Mede-oprichter en ex-bestuursvoorzitter Chris Larsen, heeft naar schatting van het blad bijna 5,2 miljard ripples in zijn bezit, plus een aandelenbelang van 17 procent in het bedrijf. Dat zou hem een vermogen geven van bijna 40 miljard dollar, waarmee hij in één klap in de top-15 van rijkste Amerikanen zou komen. De huidige bestuursvoorzitter Brad Garlinghouse is inmiddels bijna 10 miljard dollar waard.
Hun rijkdom is virtueel - totdat ze besluiten dat ze toch liever dollars dan ripples hebben.
En het probleem is? Ik zie het probleem niet. Het is gewoon wat mensen willen. Dit wordt gewoon vanuit een POV gezien die biased is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
en ik hoor jou ook nog steeds niets weerleggen over Universa hoor
Als je nou eens met echte tegenargumenten komen dan kan er nog iets van een (soort) normale discussie ontstaan.
Lees:
https://www.reddit.com/r/(...)_blockchain/dohao5e/
en
https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/
Deze twee links zijn al meerdere malen gepost, maar je gaat er nooit op in. Ik vind het ronduit schandalig dat je Universa hier zo loopt te shillen, aan nieuwe users die daar serieus over gaan nadenken, maar niet eens op dit soort kritiek in gaat.
heerlijk dagje....had ik maar......quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef ejfaar het volgende:
Fun is weer bezighele dag matig, nu snel omhoog
Op $2.95...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 15.000 stuks Ripple hebt gekocht boven de $2 he...
A new generation of XRP bagholders has just been born.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 15.000 stuks Ripple hebt gekocht boven de $2 he...
Sterke argumentatie, dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En het probleem is? Ik zie het probleem niet. Het is gewoon wat mensen willen. Dit wordt gewoon vanuit een POV gezien die biased is.
is dat een goed platform?quote:
wtf man. echt wat de neuq is dezequote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op $2.95...
Het is niet mijn hele portfolio hè. Ik zie er wel een toekomst in.
over een jaar 10 dollar per stukquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op $2.95...
is dit wel echt of fake ???quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef ejfaar het volgende:
http://funfairtoken.org/airdrop.php Kan ik hier gewoon mijn binance adrea invullen?
Draai je het weer om. Het staat duidelijk opgesomd in die twee links.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja kerel vertel mij eens het probleem dan? Wat is het probleem? Dat het pre-mined is?
Af en toe moet je een gokje nemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
wtf man. echt wat de neuq is deze
ik heb gelezen dat het aantal transacties van Ripple in de afgelopen periode helemaal niet is gestegen. wel vreemd op zich.quote:
fake shit......blijf er maar van weg !quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef ejfaar het volgende:
http://funfairtoken.org/airdrop.php Kan ik hier gewoon mijn binance adrea invullen?
31 dec 2018 is je $45K investering op z'n minst $1,5 miljoen waard if not more.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
wtf man. echt wat de neuq is deze
Nah. Dat denk ik persoonlijk niet. Dan hebben ze wel een heel hoge marketvalue...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:37 schreef alilami het volgende:
[..]
31 dec 2018 is je $45K investering op z'n minst $1,5 miljoen waard if not more.
Kunnen we ophouden met dit soort onzin-voorspellingen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:37 schreef alilami het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Op $2.95...
een collega van me heeft gistermiddag Ripple gekocht, “want die is tenminste nu nog te betalen, en Bitcoin niet”...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja en wat er in de links staan is dat het probleem is dat het pre-mined is. En dat niet volle trustless systeem is. Dus?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Draai je het weer om. Het staat duidelijk opgesomd in die twee links.
Laat maar.
daarvoor was ik op twitter aan t zoeken naar nieuws, en zag dus die (fake) airdrop, dacht dat dat t was.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef Predator38 het volgende:
waarom stijgt FUN ineens weer zo hard naar een ATH ?
Het laatste blijft altijd glazen bol werk en vind ik bij iedere coin lastig te bepalen. Er kan immer zoveel gebeuren.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je ons het tegendeel bewijst.
Waarop verwacht of hoop je dat ze eind van het jaar staan?
6500 FUN nu nog op een exchangequote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:39 schreef ejfaar het volgende:
t dat dat t was.
Heb jij je fun op exchange of in een wallet staan? Vind zelf de 80fun wel hoog voor withdrawal
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:38 schreef juiced01 het volgende:
[..]
een collega van me heeft gistermiddag Ripple gekocht, “want die is tenminste nu nog te betalen, en Bitcoin niet”...
Ik ben al paar dagen bezig met een instapmoment te bepalen. Maar het lijk alsof 900 wel de vloer is geworden nu. En dat vind ik te hoog.quote:
Als de cryptomarkt dit jaar dezelfde stijging meemaakt als vorig jaar dan zitten we op 25 biljoen dollar, oftewel 1/3 vd wereldeconomie. Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Mensen maken de fout alles tot in het oneindige te extrapoleren, totaal niet realistisch.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Echt weer zo’n tyfusdomme opmerking dit. Als het om investeren gaat prima, als het je om de techniek erachter gaat moet je toch echt met wat meer aankomen dan ‘huhuhuhu winst huhuhuhu’.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja en wat er in de links staan is dat het probleem is dat het pre-mined is. En dat niet volle trustless systeem is. Dus?Is dat een probleem? Het is gewoon een POV probleem voor die specifieke individu. Ga jij mij ook vertellen dat Ripple een slechte investering was 1 jaar geleden om het ook pre-mined is?
Zo hard gaat 'ie niet toch?quote:
ATH nu, 18.4 / 18.5quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Zo hard gaat 'ie niet toch?
Ik zit op 1hr chart te kijken overigens. Zit in een vrij horizontale zone de laatste dagen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt weer zo’n tyfusdomme opmerking dit. Als het om investeren gaat prima, als het je om de techniek erachter gaat moet je toch echt met wat meer aankomen dan ‘huhuhuhu winst huhuhuhu’.
Iedereen tochquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]Kerel je doet echt alsof geld niet is waar het om draait
Uiteindelijk zit jij erin voor het geld. Techniek is een mooie 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |